Propunere de modificare a regulamentului campionatului national de indemanare auto......asteptam parerile si propunerile dumneavoastra de care vom tine seama in alcatuirea regulamentului de participare pentru anul competitional 2012
Stiu ca suna aiurea si ca limbajul este clar de lemn asa cum este orice regulament al federatiei .....dar va garantez ca vom tine cont de orice propunere a dumneavoastra.
PROPUNERI DE MODIFICARE A REGULAMENTULUI CNIA 2012
In urma experientei dobandite pe parcursul desfasurarii CNIA 2011, la solicitarea sportivilor implicati in acest campionat, cat si ca urmare a modului de desfasurare a altor concursuri similare de indemanare din alte tari, va supun atentiei urmatoarele propuneri de modificarea a Regulamentului pentru anul sportiv 2012 :
- inlocuirea art. 5.2 « Un automobil din clasa 1 poate fi admis la clasa 2, nu si invers. Optiunea poate fi facuta pana la verificarile administrative, dupa care nu e posibila revenirea la clasa 1 pe parcursul etapei respective. » cu « Cu un automobil pot participa cel mult doi piloti, iar un pilot poate participa cu cel mult doua automobile de concurs, dacă acestea sunt la clase diferite »
- modificarea art. 6.3.2. «Juniorii nu pot participa in cadrul CNIA decat cu automobile de clasa 1 (cilindree sub 1600 cmc) si in baza licentei FRAS special dedicata acestei categorii.»
cu «Juniorii nu pot participa in cadrul CNIA decat cu automobile care in fabricatie de serie sa nu depaseasca 180 CP si in baza licentei FRAS special dedicata acestei categorii.»
- modificare art 20.3. Se vor acorda cupe si diplome pentru: «cea mai buna participare feminina» cu «cele mai bune trei participari feminine» (sau grupa femina sau alte propuneri ...) si «cel mai bun timp al zilei» cu «primii trei clasati ai zilei» (sau primii trei clasati open sau....)
- modificarea art. 20.7 «Cu exceptia echipelor la care se va acorda titlul de Campioana Nationala indiferent de numarul de echipe participante, in cadrul CNIA se vor acorda titluri de Campioni Nationali cel mult in cazul clasamentelor de sfarsit de an ce contin minim zece pozitii in puncte.» cu «Cu exceptia echipelor la care se va acorda titlul de Campioana Nationala indiferent de numarul de echipe participante, in cadrul CNIA se vor acorda titluri de Campioni Nationali cel mult in cazul clasamentelor de sfarsit de an ce contin minim cinci pozitii in puncte.»
- completarea art. 20.5 «La sfârşitul anului se vor întocmi clasamente pe grupe şi clase, echipe», cu «La sfârşitul anului se vor întocmi clasamente pe grupe, clase, open si echipe»
- renuntarea la obligativitatea folosirii castilor de protectie din cauza micsorarii unghiului vizual si a centurilor de siguranta la mersul cu spatele
- introducerea unei grupe noi de masini modificate (caroserii modificate, inclusiv ampatamentul, usurate, alte motorizari decat cele de serie, produse artizanal, dar numai cu patru roti)
«Numai la grupa Modificate (M), sunt admise automobile construite artizanal sau de serie, modificate (caroserii scurtate, usurate substantial, alte motorizari decat cele de origine, tip moto, etc, special construite pentru indemanare auto), dar numai cu patru roti, indiferent de sistemul de transmisie.»
- pentru clasarea echipelor la o etapa, se ia in calcul punctajul obtinut de fiecare pilot in grupa la care participa, la care se adauga punctajul din clasamentul open
- in cazul in care doua sau mai multe echipe au acumulat acelasi numar de puncte, se vor departaja in functie de cel mai bine clasat pilot in clasamentul open
- se considera clasa constituita, cea formata din minimun trei automobile
- modificarea art. 8.2 «Odata ce inscrierea a fost admisa, cererea nu mai poate fi modificata. Totusi, in cazuri de forta majora (de exemplu defectarea automobilului) CCS poate aproba schimbarea automobilului cu altul din aceeasi clasa, dar numai pana la Verificarea tehnica.», cu dar numai pana la prima manse de concurs.
6.8 Grupe si Clase
1. Grupa Debutanti (D)
D1 – piloti debutanti, participanti pe automobile din clasa 1 - automobile cu cilindree pana la 1600 cmc
D2 - piloti debutanti, participanti pe automobile din clasa 2 - automobile cu cilindree peste 1600 cmc
2. Grupa Avansati (A)
A1 – piloti avansati, participanti pe automobile din clasa 1 - automobile cu cilindree pana la 1600 cmc
A2 - piloti avansati, participanti pe automobile din clasa 2 - automobile cu cilindree peste 1600 cmc
3. Grupa Juniori (J)
J – clasa unica rezervata pilotilor juniori, incadrati la aceasta categorie conform 6.3, care nu pot participa decat pe automobile cu cilindreea pana la 1600 cmc.
J1 – piloti juniori, participanti pe automobile din clasa 1 - automobile cu cilindree pana la 1600 cmc (cu automobile care in fabricatie de serie sa nu depaseasca 180 CP)
J2 – piloti juniori, participanti pe automobile din clasa 2 - automobile cu cilindree peste 1600 cmc
(cu automobile care in fabricatie de serie sa nu depaseasca 180 CP)
4. Grupa Istorice (I)
(Vehiculele istorice sunt cele pentru care perioada trecuta de la incetarea fabricatiei tipului respectiv de vehicul este de cel putin 30 de ani.)
I1 – piloti istorice, participanti pe automobile din clasa 1 - automobile cu cilindree pana la 1600 cmc
I2 - piloti istorice, participanti pe automobile din clasa 2 - automobile cu cilindree peste 1600 cmc
5 Grupa Modificate (M) sau H sau …
M – clasa unica rezervata numai pilotilor avansati cu masini modificate