Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 09-11-11, 23:32   #121
Nel Biggson
Opel Driver

Stage 5
 
Nel Biggson's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 338
Member of:
[Opel]
Default Re: Campionat national de indemanare auto

Raduleee... Tu esti?
Nel Biggson is offline   Reply With Quote
Old 12-11-11, 14:53   #122
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: Campionat national de indemanare auto

Cate etape se percoizeaza ca vor fi la anul, si daca stie cineva, toate se vor desfasura in Bucuresti?
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 21-11-11, 17:31   #123
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
Vali vezi ca ai "luato pe aratura" si nu imi convine......mai baga copiilor de aici dalea periculoase de pe vremuri ca Road si nea Mitica sunt cu un tur in fatza ta...heheheheeee!!!....eu din pacate am epuizat "stocul" de foto...ma bazez pe voi...oricum se pare ca de cand am iesit pe aici sa animat forumul...iar ma laud dar este real..heheheeee!!!...si te rog frumos sa nu mai bagi cu Ghe. Teodor fostul meu coleg de club ca este OFF TOPIC...el nu a reusit sa faca decat indemanare....la VTM si viteza pe circuit am prioritate si 30 de cupe....Ia sa fiu RAU si sai zic aici si acum ca lam vazut ce face cu 150 de CP si este jalnic...merg mai repede cu spatele decat merge el la slalom cu fatza :d
1. Cornele, nu sunt de acord cu pozitia ta !
2. Sa nu transformam acest topic in "''contre" si aprecieri, sau , mai bine, hai sa mai vedem pe prima pagina invitatia moderatorului.
Ca de dispute sunt si alte topicuri si forumuri locale ..
Atat am de comentat, si poate apar si alte pareri.
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de topinfomarbr@gmail.com
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 21-11-11, 18:07   #124
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu View Post
1. Cornele, nu sunt de acord cu pozitia ta !
2. Sa nu transformam acest topic in "''contre" si aprecieri, sau , mai bine, hai sa mai vedem pe prima pagina invitatia moderatorului.
Ca de dispute sunt si alte topicuri si forumuri locale ..
Atat am de comentat, si poate apar si alte pareri.
CARE POZITIE ??? specifica pt ca eu am coloana vertebrala DREAPTA !!! daca nu esti de acord...OK...eu team criticat prieteneste si am vrut sa mai "dau culoare" pe aici ca slabise auditoriul....daca nu iti convine mai dispar 6 luni...IT IS A JOKE MY FRIEND...NO OFENSE
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Last edited by 26WRC; 21-11-11 at 18:39.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-11-11, 12:44   #125
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu View Post
1. Cornele, nu sunt de acord cu pozitia ta !
2. Sa nu transformam acest topic in "''contre" si aprecieri, sau , mai bine, hai sa mai vedem pe prima pagina invitatia moderatorului.
Ca de dispute sunt si alte topicuri si forumuri locale ..
Atat am de comentat, si poate apar si alte pareri.
se pare ca nu mai sunt alte pareri...deci am avut dreptate...aici vorbim de circuite de viteza si ocazional cand ne intaratam reciproc de VTM...chiar au fost si posturi cu raliuri...nu ma deranjaza chiar trebuie mentionati pilotii de raliu care muncit pt cupe sau diplome, sau chiar numai au participat...dar sa imi spui ca un concurs de indemanare e ceva extraordinar....pt mine e ZERO si OFF-TOPIC si aia nici macar nu au casca pe cap!!!...curajul, talentul si barbatia se vad la circuite, VTM sau raliuri....asteptam si alte pareri sa vedem daca sunt io nebun...

Last edited by 26WRC; 24-11-11 at 21:01.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 24-11-11, 20:51   #126
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
se pare ca nu mai sunt alte pareri...deci am avut dreptate...aici vorbim de circuite de viteza si ocazional cand ne intaratam reciproc de VTM...chiar au fost si posturi cu raliuri...nu ma deranjaza chiar trebuie mentionati pilotii de raliu care muncit pt cupe sau diplome, sau chiar numai au participat...dar sa imi spui ca un concurs de indemanare e ceva extraordinar....pt mine e ZERO si OFF-TOPIC si aia nici macar nu au casca pe cap!!!...curajul, talentul si barbatia se vad la circuite, VTM sau raliuri....asteptam si alte pareri sa vedem daca sunt io nebun...

Cornele in prima parte a postului tau ai dreptate in legatura cu subiectul topicului. Sunt de acord cu tine ca multe postari au fost "offtopic" sau in romana "veche" pe langa subiect dar....la final chia ai "iesit in decor"....


Quote:
si aia nici macar nu au casca pe cap!!!...curajul, talentul si barbatia se vad la circuite, VTM sau raliuri....asteptam si alte pareri sa vedem daca sunt io nebun...

"aia"(sau "alea" pentru ca sunt si fete)...cum ii denumesti tu...au intre 14 si 18 ani..... au spiritul intrecerii in ei ,au si bunul simt sa se intreaca intr-un cadru organizat de o autoritate sportiva si nu pe strazile patriei.
Acum ma intreb ce ar crede unul dintre ei daca ar citi postul tau ....ca daca nu au casca pe cap nu sunt curajosi si talentati sau talentate?.....ca barbatia este comensurabila vis a vis de sportul cu motor practicat? ....Cornele ce reaq aveam pretentii de la tine .....(cu ocazia asta il felicit pe Teo pentru initiativa de a organiza un astfel de campionat pentru ca de aici or sa vina pilotii de CIRCUIT RALIU RALLY VTM sau COASTA.....nu "aia"... cu diferentialu sudat la "E30" adica "URSULET")


N.B. la indemanare nu poti purta casca,centura ,manusi etc pentru simplul fapt ca genul respectiv de intrecere nu iti permit asa ceva.....incearca tu sa te intorci cu spatele intr-un scaun de curse cu casca in cap si prins in centura in 6 puncte......

Last edited by zbvz; 24-11-11 at 21:13.
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 22:42   #127
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Campionat national de indemanare auto

Un film bun ...de vizionat si pentru cine merge la "coasta"....Merge cineva in asa hal la noi?....eu nu cred....
Este un film cu Alessandro Polini (ala care va vinde cele mai tari variatoare la scutere) care spune totul despre vtmu de la noi.....

https://www.youtube.com/watch?v=Lsom-iP7kBQ

singurul om pe care eu l-am vazut ca se apropie de stilul asta de pilotaj este Puiu Rusu

Last edited by zbvz; 25-11-11 at 23:05.
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 01-12-11, 19:40   #128
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Campionat national de indemanare auto

Originally Posted by cornel1955 View Post
Vali vezi ca ai "luato pe aratura" si nu imi convine......mai baga copiilor de aici dalea periculoase de pe vremuri ca Road si nea Mitica sunt cu un tur in fatza ta...heheheheeee!!!....eu din pacate am epuizat "stocul" de foto...ma bazez pe voi...oricum se pare ca de cand am iesit pe aici sa animat forumul...iar ma laud dar este real..heheheeee!!!...si te rog frumos sa nu mai bagi cu Ghe. Teodor fostul meu coleg de club ca este OFF TOPIC...el nu a reusit sa faca decat indemanare....la VTM si viteza pe circuit am prioritate si 30 de cupe....Ia sa fiu RAU si sai zic aici si acum ca lam vazut ce face cu 150 de CP si este jalnic...merg mai repede cu spatele decat merge el la slalom cu fatza :d
Cornele nu vreau sa te cert cu postul meu dar trebuie sa intri si tu in "randul lumii" ca sa nu-ti mai fie sterse sau mutate postarile.... sau sa fii catalogat drept ......"anarhist"si asta in cel mai fericit caz....) trebuie sa tii seama de regula elementara a unui forum.....sau regula de aur.....
: polemica sau mai simplu discutia se poarta la nivelul ideilor si nu la nivelul persoanelor.....
Si sa stii ca sfatul meu vine de la cineva care a vazut cum ai inceput si cum..."scara "aia pe care o tot sudai tu in baraca aia din spate de la IDMS langa rampa de verificat uleiul....) a devenit sasiul unui monopost.....
Daca poti face asta ....chiar putem avea o discutie pe forum.

Last edited by 26WRC; 01-12-11 at 20:25.
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 08-01-12, 12:56   #129
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Campionat national de indemanare auto

Am aflat ca pentru sezonul 2012 al CNIA se pregatesc si cateva modificari regulamentare:
- se va intocmi un clasamnet open cu premiere la sfarsit pe baza timpului realizat in etapa, si cred ca e normal.
- se vor constitui 2 clase noi : istorice si prototip ( sau unice ) pentru automobile cu 4 roti artizanale. Interesant si atractiv!!
Dar mai bine sa asteptam forma finala a modificarilor si precizarilor pentru .juniori si debutanti.
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 15-01-12, 19:58   #130
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Campionat national de indemanare auto

Propunere de modificare a regulamentului campionatului national de indemanare auto......asteptam parerile si propunerile dumneavoastra de care vom tine seama in alcatuirea regulamentului de participare pentru anul competitional 2012
Stiu ca suna aiurea si ca limbajul este clar de lemn asa cum este orice regulament al federatiei .....dar va garantez ca vom tine cont de orice propunere a dumneavoastra.




PROPUNERI DE MODIFICARE A REGULAMENTULUI CNIA 2012


In urma experientei dobandite pe parcursul desfasurarii CNIA 2011, la solicitarea sportivilor implicati in acest campionat, cat si ca urmare a modului de desfasurare a altor concursuri similare de indemanare din alte tari, va supun atentiei urmatoarele propuneri de modificarea a Regulamentului pentru anul sportiv 2012 :

- inlocuirea art. 5.2 « Un automobil din clasa 1 poate fi admis la clasa 2, nu si invers. Optiunea poate fi facuta pana la verificarile administrative, dupa care nu e posibila revenirea la clasa 1 pe parcursul etapei respective. » cu « Cu un automobil pot participa cel mult doi piloti, iar un pilot poate participa cu cel mult doua automobile de concurs, dacă acestea sunt la clase diferite »
- modificarea art. 6.3.2. «Juniorii nu pot participa in cadrul CNIA decat cu automobile de clasa 1 (cilindree sub 1600 cmc) si in baza licentei FRAS special dedicata acestei categorii.»
cu «Juniorii nu pot participa in cadrul CNIA decat cu automobile care in fabricatie de serie sa nu depaseasca 180 CP si in baza licentei FRAS special dedicata acestei categorii.»
- modificare art 20.3. Se vor acorda cupe si diplome pentru: «cea mai buna participare feminina» cu «cele mai bune trei participari feminine» (sau grupa femina sau alte propuneri ...) si «cel mai bun timp al zilei» cu «primii trei clasati ai zilei» (sau primii trei clasati open sau....)
- modificarea art. 20.7 «Cu exceptia echipelor la care se va acorda titlul de Campioana Nationala indiferent de numarul de echipe participante, in cadrul CNIA se vor acorda titluri de Campioni Nationali cel mult in cazul clasamentelor de sfarsit de an ce contin minim zece pozitii in puncte.» cu «Cu exceptia echipelor la care se va acorda titlul de Campioana Nationala indiferent de numarul de echipe participante, in cadrul CNIA se vor acorda titluri de Campioni Nationali cel mult in cazul clasamentelor de sfarsit de an ce contin minim cinci pozitii in puncte.»
- completarea art. 20.5 «La sfârşitul anului se vor întocmi clasamente pe grupe şi clase, echipe», cu «La sfârşitul anului se vor întocmi clasamente pe grupe, clase, open si echipe»
- renuntarea la obligativitatea folosirii castilor de protectie din cauza micsorarii unghiului vizual si a centurilor de siguranta la mersul cu spatele
- introducerea unei grupe noi de masini modificate (caroserii modificate, inclusiv ampatamentul, usurate, alte motorizari decat cele de serie, produse artizanal, dar numai cu patru roti)
«Numai la grupa Modificate (M), sunt admise automobile construite artizanal sau de serie, modificate (caroserii scurtate, usurate substantial, alte motorizari decat cele de origine, tip moto, etc, special construite pentru indemanare auto), dar numai cu patru roti, indiferent de sistemul de transmisie.»
- pentru clasarea echipelor la o etapa, se ia in calcul punctajul obtinut de fiecare pilot in grupa la care participa, la care se adauga punctajul din clasamentul open
- in cazul in care doua sau mai multe echipe au acumulat acelasi numar de puncte, se vor departaja in functie de cel mai bine clasat pilot in clasamentul open
- se considera clasa constituita, cea formata din minimun trei automobile
- modificarea art. 8.2 «Odata ce inscrierea a fost admisa, cererea nu mai poate fi modificata. Totusi, in cazuri de forta majora (de exemplu defectarea automobilului) CCS poate aproba schimbarea automobilului cu altul din aceeasi clasa, dar numai pana la Verificarea tehnica.», cu dar numai pana la prima manse de concurs.


6.8 Grupe si Clase

1. Grupa Debutanti (D)

D1 – piloti debutanti, participanti pe automobile din clasa 1 - automobile cu cilindree pana la 1600 cmc
D2 - piloti debutanti, participanti pe automobile din clasa 2 - automobile cu cilindree peste 1600 cmc

2. Grupa Avansati (A)

A1 – piloti avansati, participanti pe automobile din clasa 1 - automobile cu cilindree pana la 1600 cmc
A2 - piloti avansati, participanti pe automobile din clasa 2 - automobile cu cilindree peste 1600 cmc

3. Grupa Juniori (J)

J – clasa unica rezervata pilotilor juniori, incadrati la aceasta categorie conform 6.3, care nu pot participa decat pe automobile cu cilindreea pana la 1600 cmc.
J1 – piloti juniori, participanti pe automobile din clasa 1 - automobile cu cilindree pana la 1600 cmc (cu automobile care in fabricatie de serie sa nu depaseasca 180 CP)
J2 – piloti juniori, participanti pe automobile din clasa 2 - automobile cu cilindree peste 1600 cmc
(cu automobile care in fabricatie de serie sa nu depaseasca 180 CP)
4. Grupa Istorice (I)
(Vehiculele istorice sunt cele pentru care perioada trecuta de la incetarea fabricatiei tipului respectiv de vehicul este de cel putin 30 de ani.)
I1 – piloti istorice, participanti pe automobile din clasa 1 - automobile cu cilindree pana la 1600 cmc
I2 - piloti istorice, participanti pe automobile din clasa 2 - automobile cu cilindree peste 1600 cmc
5 Grupa Modificate (M) sau H sau …
M – clasa unica rezervata numai pilotilor avansati cu masini modificate

Last edited by zbvz; 15-01-12 at 20:23.
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 21:38   #131
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Campionat national de indemanare auto

Quote:
Originally Posted by zbvz View Post
Propunere de modificare a regulamentului campionatului national de indemanare auto......asteptam parerile si propunerile dumneavoastra de care vom tine seama in alcatuirea regulamentului de participare pentru anul competitional 2012
Stiu ca suna aiurea si ca limbajul este clar de lemn asa cum este orice regulament al federatiei .....dar va garantez ca vom tine cont de orice propunere a dumneavoastra.




PROPUNERI DE MODIFICARE A REGULAMENTULUI CNIA 2012


In urma experientei dobandite pe parcursul desfasurarii CNIA 2011, la solicitarea sportivilor implicati in acest campionat, cat si ca urmare a modului de desfasurare a altor concursuri similare de indemanare din alte tari, va supun atentiei urmatoarele propuneri de modificarea a Regulamentului pentru anul sportiv 2012 :

- inlocuirea art. 5.2 « Un automobil din clasa 1 poate fi admis la clasa 2, nu si invers. Optiunea poate fi facuta pana la verificarile administrative, dupa care nu e posibila revenirea la clasa 1 pe parcursul etapei respective. » cu « Cu un automobil pot participa cel mult doi piloti, iar un pilot poate participa cu cel mult doua automobile de concurs, dacă acestea sunt la clase diferite »
- modificarea art. 6.3.2. «Juniorii nu pot participa in cadrul CNIA decat cu automobile de clasa 1 (cilindree sub 1600 cmc) si in baza licentei FRAS special dedicata acestei categorii.»
cu «Juniorii nu pot participa in cadrul CNIA decat cu automobile care in fabricatie de serie sa nu depaseasca 180 CP si in baza licentei FRAS special dedicata acestei categorii.»
- modificare art 20.3. Se vor acorda cupe si diplome pentru: «cea mai buna participare feminina» cu «cele mai bune trei participari feminine» (sau grupa femina sau alte propuneri ...) si «cel mai bun timp al zilei» cu «primii trei clasati ai zilei» (sau primii trei clasati open sau....)
- modificarea art. 20.7 «Cu exceptia echipelor la care se va acorda titlul de Campioana Nationala indiferent de numarul de echipe participante, in cadrul CNIA se vor acorda titluri de Campioni Nationali cel mult in cazul clasamentelor de sfarsit de an ce contin minim zece pozitii in puncte.» cu «Cu exceptia echipelor la care se va acorda titlul de Campioana Nationala indiferent de numarul de echipe participante, in cadrul CNIA se vor acorda titluri de Campioni Nationali cel mult in cazul clasamentelor de sfarsit de an ce contin minim cinci pozitii in puncte.»
- completarea art. 20.5 «La sfârşitul anului se vor întocmi clasamente pe grupe şi clase, echipe», cu «La sfârşitul anului se vor întocmi clasamente pe grupe, clase, open si echipe»
- renuntarea la obligativitatea folosirii castilor de protectie din cauza micsorarii unghiului vizual si a centurilor de siguranta la mersul cu spatele
- introducerea unei grupe noi de masini modificate (caroserii modificate, inclusiv ampatamentul, usurate, alte motorizari decat cele de serie, produse artizanal, dar numai cu patru roti)
«Numai la grupa Modificate (M), sunt admise automobile construite artizanal sau de serie, modificate (caroserii scurtate, usurate substantial, alte motorizari decat cele de origine, tip moto, etc, special construite pentru indemanare auto), dar numai cu patru roti, indiferent de sistemul de transmisie.»
- pentru clasarea echipelor la o etapa, se ia in calcul punctajul obtinut de fiecare pilot in grupa la care participa, la care se adauga punctajul din clasamentul open
- in cazul in care doua sau mai multe echipe au acumulat acelasi numar de puncte, se vor departaja in functie de cel mai bine clasat pilot in clasamentul open
- se considera clasa constituita, cea formata din minimun trei automobile
- modificarea art. 8.2 «Odata ce inscrierea a fost admisa, cererea nu mai poate fi modificata. Totusi, in cazuri de forta majora (de exemplu defectarea automobilului) CCS poate aproba schimbarea automobilului cu altul din aceeasi clasa, dar numai pana la Verificarea tehnica.», cu dar numai pana la prima manse de concurs.


6.8 Grupe si Clase

1. Grupa Debutanti (D)

D1 – piloti debutanti, participanti pe automobile din clasa 1 - automobile cu cilindree pana la 1600 cmc
D2 - piloti debutanti, participanti pe automobile din clasa 2 - automobile cu cilindree peste 1600 cmc

2. Grupa Avansati (A)

A1 – piloti avansati, participanti pe automobile din clasa 1 - automobile cu cilindree pana la 1600 cmc
A2 - piloti avansati, participanti pe automobile din clasa 2 - automobile cu cilindree peste 1600 cmc

3. Grupa Juniori (J)


J1 – piloti juniori, participanti pe automobile din clasa 1 - automobile cu cilindree pana la 1600 cmc (cu automobile care in fabricatie de serie sa nu depaseasca 180 CP)
J2 – piloti juniori, participanti pe automobile din clasa 2 - automobile cu cilindree peste 1600 cmc
(cu automobile care in fabricatie de serie sa nu depaseasca 180 CP)
4. Grupa Istorice (I)
(Vehiculele istorice sunt cele pentru care perioada trecuta de la incetarea fabricatiei tipului respectiv de vehicul este de cel putin 30 de ani.)
I1 – piloti istorice, participanti pe automobile din clasa 1 - automobile cu cilindree pana la 1600 cmc
I2 - piloti istorice, participanti pe automobile din clasa 2 - automobile cu cilindree peste 1600 cmc
5 Grupa Modificate (M) sau H sau …
M – clasa unica rezervata numai pilotilor avansati cu masini modificate
Aceasta este ultima versiune la propunerea de modificare a regulamentului de participare in cadrul campionatul national de indemanare auto versiunea 1.2

asteptam pareri propuneri etc....

Last edited by zbvz; 17-01-12 at 21:41.
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 25-03-12, 20:20   #132
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Campionat national de indemanare auto

astia sunt dusi in lumea lor...nu ii interesaza sa posteze ceva......despre regulamentul campionatului national de indemanare auto

Last edited by zbvz; 25-03-12 at 20:25.
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 25-03-12, 20:29   #133
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Campionat national de indemanare auto

poate ne posteaza domnul Gheorghe Teodor ultima versiune ........
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 03-04-12, 23:17   #134
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: Campionat national de indemanare auto

Propunere calendar Campionat National Indemanare Auto 2012

Nr. crt. Data Loc desfasurare
1 11 –12 mai Bucuresti - Militari
2 16 - 17 iunie Bucuresti - Colentina
3 14 - 15 iulie Ploiesti
4 01 – 02 septembrie Constanta
5 29 - 30 septembrie Brasov
6 20 - 21 octombrie Bucuresti - Militari

Incepand cu acest an, nu pot lua startul in campionat decat pilotii cu licenta FRAS. Debutantii vor fi testati de catre domnul Teodor Gheorghe, acesta ocupandu-se, ulterior, de obtinerea licentelor pentru concurentii testati.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 08-04-12, 11:31   #135
SorinT

Stage 3
 
SorinT's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 137
Member of:
[4Rally]
Default Re: Campionat national de indemanare auto

Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL View Post
Propunere calendar Campionat National Indemanare Auto 2012

Nr. crt. Data Loc desfasurare
1 11 –12 mai Bucuresti - Militari
2 16 - 17 iunie Bucuresti - Colentina
3 14 - 15 iulie Ploiesti
4 01 – 02 septembrie Constanta
5 29 - 30 septembrie Brasov
6 20 - 21 octombrie Bucuresti - Militari

Incepand cu acest an, nu pot lua startul in campionat decat pilotii cu licenta FRAS. Debutantii vor fi testati de catre domnul Teodor Gheorghe, acesta ocupandu-se, ulterior, de obtinerea licentelor pentru concurentii testati.
Salutari,
Daca de anul acesta se vor da numai cei cu licenta vin cu o propunere ....,la Constanta sa se organizeze o etapa de coasta (au mai fost facute pe vremuri ) sau eventul un circuit. In Constanta se poate organiza o etapa de circuit si ar fi locatie. Eu am organizat ceva de genul in 2002. Daca doriti va pot ajuta cu locatii si organizare. Astept un raspuns pe privat in cazul in care doriti sa organizati ceva de genul.

O zi buna
__________________
https://www.facebook.com/pages/Sorin-...44013892325239
LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA, SI CARE TINE MASINA PE DRUM..........
SorinT is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -