31-07-11, 18:26
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: Campionat national de indemanare auto
|
|
|
01-08-11, 07:15
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Campionat national de indemanare auto
Dar imagini cu podiumul de premiere ??
nu e o critica, dar s-ar completa setul de poze de la eveniment !
|
|
|
01-08-11, 08:45
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: Campionat national de indemanare auto
Pentru premiere trebuie sa mai asteptam. Eu am plecat imediat dupa ce a iesit ultimul autoturism de pe traseu, trebuia sa ajung repede in Bucuresti.
|
|
|
01-08-11, 08:54
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Campionat national de indemanare auto
O. K. Multumim si pentru cele postate !
iar celelalte ...cand se poate...
|
|
|
02-08-11, 09:27
|
#50
|
Stage 1
Join Date: Jul 2011
Posts: 10
|
Re: Campionat national de indemanare auto
Premiere
|
|
|
10-08-11, 13:13
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: Campionat national de indemanare auto
A aparut schita traseului etapei a patra:
|
|
|
10-08-11, 17:14
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Campionat national de indemanare auto
Asta parca mai seamana si " rimeaza" cu o etapa de campionat national.
Si daca era completat doar cu 3..4 distante, era chiar '' marfa "
|
|
|
10-08-11, 17:17
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: Campionat national de indemanare auto
La cote va referiti ?
Da, era nevoie doar de patru...
|
|
|
11-08-11, 07:38
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Campionat national de indemanare auto
Si as mai aduce o tema de gandire pentru viitorul Campionat:
- impartirea automobilelor participante pe criteriul dimensiunilor standard ale caroseriei. La indemanre printre jaloane cu distante reduse, nu puterea/ capacitatea motorului este definitorie, ci dimensiunile masinii! A se vedea Tico, Trabant, Clio...etc versus Logan, Dacia, Skoda etc
Cred ca dimensiunea de 4000 sau 4100 mm ar fi criteriul cel mai nimerit de departajare, intrucat lungimea totala a poligoanelor nu este mare, nu sunt cuprinse aliniamente pentru a favoriza motoarele mari, si avantajul masinilor mici trebuie considerat ca atare.
E parerea mea ca propunere, si puteti comenta !
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de top infomarbr@gmail.com
|
|
|
16-08-11, 16:10
|
#55
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 2,173
Member of: [DACIA] [4Rally]
|
Re: Campionat national de indemanare auto
La Dr tr Severin credca voi fi si eu prezent la participare
|
|
|
21-08-11, 23:50
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: Campionat national de indemanare auto
De data aceasta, am stat si la premiere...
|
|
|
22-08-11, 18:43
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: Campionat national de indemanare auto
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
Si as mai aduce o tema de gandire pentru viitorul Campionat:
- impartirea automobilelor participante pe criteriul dimensiunilor standard ale caroseriei. La indemanre printre jaloane cu distante reduse, nu puterea/ capacitatea motorului este definitorie, ci dimensiunile masinii! A se vedea Tico, Trabant, Clio...etc versus Logan, Dacia, Skoda etc
Cred ca dimensiunea de 4000 sau 4100 mm ar fi criteriul cel mai nimerit de departajare, intrucat lungimea totala a poligoanelor nu este mare, nu sunt cuprinse aliniamente pentru a favoriza motoarele mari, si avantajul masinilor mici trebuie considerat ca atare.
E parerea mea ca propunere, si puteti comenta !
|
Cred ca o alta solutie ar fi modificarea traseelor astfel incat actuala departajare, sau una in functie de putere, sa fie corecta si avantajul unor dimensiuni mici sa fie compensat de una-doua portiuni de linie dreapta. Cred ca asa s-ar atrage si ceva mai multe automobile si spectacolul ar fi mai mare.
|
|
|
23-08-11, 08:32
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Campionat national de indemanare auto
Daca ne citeste si "arhitectul " traseelor, chiar in conditiile unui teren limitat ca dimensiuni, consider, ca se pot gandi si 2- 3 aliniamente in timpul desfasurarii traseului, si pentru racirea masinii, si pentru spectacol, si pentru compensarea raportului dimensiuni/ putere.
Oare atunci, se vor speria participantii ca e prea lung si complicat ?
|
|
|
25-08-11, 19:15
|
#59
|
Banned
Stage 4
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
|
Re: Campionat national de indemanare auto
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
Daca ne citeste si "arhitectul " traseelor, chiar in conditiile unui teren limitat ca dimensiuni, consider, ca se pot gandi si 2- 3 aliniamente in timpul desfasurarii traseului, si pentru racirea masinii, si pentru spectacol, si pentru compensarea raportului dimensiuni/ putere.
Oare atunci, se vor speria participantii ca e prea lung si complicat ?
|
Se poate face si un trasu de viteza mai mare .....chiar si pe doua strazi......merita vazut filmuletul....
https://www.youtube.com/watch?v=4vN8x...65C2032C907E9F
Last edited by zbvz; 25-08-11 at 19:22.
|
|
|
27-08-11, 20:32
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Campionat national de indemanare auto
Intradevar, se pot face multe......Dar ? numarul participantilor nu este prea mare , popularitatea unor astfel de manifestari este scazuta, si acsta nu din vina organizatorului, si nic a celui/celor ce posteaza poze, clasamente, etc etc..
Toti sunt de laudat, dar numarul participantilor este redus. Scuzati, dar asa vad eu desfasurarea de pana acum.
|
|
|
|
|