Campionat National de Indemanare Auto
1 Attachment(s)
Va anuntam ca in luna mai va incepe Campionatul National de Indemanare Auto 2011.
Prima etapa va avea loc la Carrefour Militari, in data de 14-15 Mai 2011. Sambata 14 mai, amenajare traseu si antrenamente. Duminica 15 mai, recunoastere traseu, doua manse calificari si doua de concurs. Inscrierile sunt deschise si se pot face pe: teodor@gtautoclub.ro , office@gtautoclub.ro tel. Teodor Gheorghe : 0745627627 Etapele urmatoare sunt planificate astfel: Etapa 2: 04-05 iunie 2011, Carrefour Colentina Etapa 3: 30-31 iulie 2011, Carrefour Ploiesti Etapa 4: 20-21 august 2011, Carrefour Constanta Etapa 5: 08-09 octombrie 2011, Carrefour Drobeta-Turnu Severin Etapa 6. 29-30 octombrie 2011, Carrefour Pitesti La finalul celor 6 etape se va stabili clasamentul general si campionul national. Fiecare etapa este finalizata cu un clasament si cu acordarea de cupe si diplome. In cateva zile vom publica REGULAMENTUL GENERAL si REGULAMENTUL PARTICULAR AL PRIMEI ETAPE. Sursa: gtautoclub.ro |
Re: Campionat national de indemanare auto
Suna tentant!!:D
|
Re: Campionat national de indemanare auto
REGULAMENT PARTICULAR ETAPA I CAMPIONATUL NATIONAL DE INDEMANARE AUTO 2011
1. Locul desfăşurării: Carrefour Militari, Bucuresti 2. Data desfăşurării: 15.05.2011 3. Organizator: Asociatia „GT Auto Club Sportiv” 4. Adresa: Str. Valea Cricovului, nr. 58 B, sector 6, Bucuresti 5. Comisia Nationala de Indemanare Auto: Teodor Gheorghe Mihai Serban Lucian Garbaciu 6. Rezervare inscrieri: tel. 0745.627.627, 0745.221.235 teodor@gtautoclub.ro mihai@gtautoclub.ro 7. Inscrierea in concurs: secretariatul concursului, parcare Carrefour Militari 8. Loc panou afişaj : secretariatul concursului 9. Automobile admise: – automobile de serie cat si de competitie (turisme, exclus monoplas, biplas, automobile de formula, etc.) indiferent de tipul transmisiei. Nu sunt admise in competitie automobile construite artizanal, tricicluri sau cvadricicluri sau vehicule care prezinta un risc din punct de vedere tehnic/securitate. 10. Se constituie urmatoarele clase: Clasa 1 : automobile cu cilindreea nominala pana la 1600 cmc Clasa 2 : automobile cu cilindreea nominala peste 1600 cmc 10.1 Nu se va face echivalare de cilindree intre motoarele aspirate si cele supraalimentate (indiferent daca motorul este aspirat sau turbo). 10.2. O clasă este constituită dacă au luat startul minim 5 automobile. 11. Grupe si Clase - Grupa debutanti (D) D1 – piloti debutanti, participanti pe automobile din clasa 1 – automobile cu cilindree pana la 1600 cmc D2 – piloti debutanti, participanti pe automobile din clasa 2 – automobile cu cilindree peste 1600 cmc - Grupa avansati (A) A1 – piloti avansati, participanti pe automobile din clasa 1 – automobile cu cilindree pana la 1600 cmc A2 – piloti avansati, participanti pe automobile din clasa 2 – automobile cu cilindree peste 1600 cmc - Grupa Juniori (J) J – clasa unica rezervata pilotilor juniori, incadrati la aceasta categorie (persoanele cu varsta intre 14 ani si 18 ani), nu pot participa decat pe automobile cu cilindreea pana la 1600 cmc. 12. Echipa Echipa este formată din minim 3 şi maxim 5 piloti licentiati. Pentru echipa se iau in calcul cele mai bune trei punctaje obtinute de componentii acesteia. Participarea ca echipa se poate face numai in baza licentei corespunzatoare emisa de FRAS prin completarea cererii tip, pe care se va mentiona componenta echipei. Pe parcursul unui an competitional, in baza aceleiasi licente de echipa, este admisa schimbarea a maximum doi piloti in componenta unei echipe. 13. Înscrieri, validări, asigurari Orice persoana care doreste sa participe la concurs trebuie sa trimita inainte sau sa prezinte la secretariatul competiţiei cererea de inscriere tip, completata. 13.1 Documentele necesare la validarea inscrierii: - cerere tip de înscriere - dovada achitării taxei de înscriere - licenţele de pilot/copilot, dupa caz - permisul de conducere al pilotului cu viza medicala la zi (pentru nelicentiati) - documentul din care rezulta acordarea dreptului de utilizare a automobilului in competitie, din partea proprietarului, catre pilot - juniorii sunt obligati să prezinte la secretariatul competitiei, înaintea fiecărei etape, acordul notarial de participare semnat de ambii parinţi sau de tutorele legal. In lipsa acestuia, participarea juniorului la competitie nu poate fi admisa decat in prezenta ambilor parinti si in baza declaratiei pe propria raspundere data in fata organizatorului prin care ambii parinti declara ca sunt de acord cu participarea minorului si ca preiau orice fel de risc derivat din participarea acestuia la competitie. - Asigurarea de răspundere civilă pentru competitii auto sau alternativ asigurarea RCA, cu conditia ca participantul sa isi asume in scris ca preia orice fel de raspundere civila pentru eventuale pagube provocate tertilor pe parcursul competitiei, neacoperite de polita RCA pe care o detine. 14. Numerele de concurs se vor atribui în ordinea înscrierilor, de catre secretariat in urma verificărilor administrative. 15. Concurenti admisi 15.1 Debutanti. Orice persoana care se inscrie in primul an in CNIA are dreptul de a participa la categoria “debutanti 15.2 Avansati. Sunt considerati “avansati” pilotii care au luat startul in anii precedenti in cadrul CNIA. Pentru 2011 pot fi admise in cadrul categoriei "avansati" persoanele care au participat in trecut la competitii de gen, instructori auto, piloti licentiati de la alte sporturi ale FRAS, etc. 15.3 Juniori. Se incadreaza la categoria “juniori” persoanele cu varsta intre 14 ani (impliniti inainte de verificarile administrative ale unei etape) si 18 ani (inclusiv cei care implinesc 18 ani pe parcursul sezonului competitional). 15.4. Juniorii nu pot participa in cadrul CNIA decat cu automobile de clasa 1 (cilindree sub 1600 cmc) si in baza licentei FRAS special dedicata acestei categorii. 15.5. Oficialii sau organizatorii pot interzice juniorilor sa ia startul in cazul in care constata ca pozitia juniorului la postul de pilotaj, vizibilitatea ori accesul la comenzile automobilului sunt necorespunzatoare. 15.6 Nelicentiati. Pot participa la etapele CNIA si concurenti nelicentiati, in afara competitiei oficiale (hors-concours). Acestia vor fi clasati in categoriile de mai sus, dar nu pot figura in clasamentele finale ale CNIA, rezervate pilotilor licentiati. 15.7 Pilotilor licentiati li se va lua in calcul punctajul corespunzator pozitiei ocupate efectiv la etapa respectiva, nefiind posibil sa avanseze pe locurile ocupate de pilotii nelicentiati la acea etapa. 16. Verificarea tehnică. După verificarea administrativă se va proceda la verificarea tehnică. 16.1 Intarzierea la verificarea tehnica fata de minutul inscris la secretariat pe cererea de inscriere, poate constitui baza unei penalitati aplicate de catre oficialii competitiei, la sesizarea Comisarilor Tehnici. 16.2 Orice automobil care se prezinta la start cu avarii, elemente de caroserie lipsa, geamuri laterale, parbriz sau luneta sparte, ori parbriz fisurat in zona de vizibilitate a pilotului, nu va fi acceptat sa ia startul. De asemenea, Comisarii Tehnici pot sesiza CCS si directorul cursei in legatura cu orice automobil care pe timpul desfasurarii competitiei a devenit nesigur sau riscant pentru securitatea competitiei. |
Re: Campionat national de indemanare auto
17. Desfăşurarea competiţiei
17.1 Şedinta cu pilotii va avea loc dupa verificarile tehnice şi până la sesiunea de recunoaştere ori antrenamente necronometrate. Participarea este obligatorie pentru toti pilotii admisi in concurs. 17.2 După efectuarea inscrierilor, a reviziei tehnice şi a şedinţei cu piloţii, concurenţii vor parcurge pe jos traseul concursului, împreună cu oficialii; 17.3 După efectuarea recunoaşterii necronometrate se vor efectua antrenamentele oficiale cronometrate. Neefectuarea cel putin a unei manse de antrenament cronometrat duce la excluderea din competitie a participantului. 17.4. Ordinea de start în competiţie se dă în funcţie de timpul obţinut la antrenamentele cronometrate, în ordinea inversă, primul luând startul sportivul care are cel mai slab timp obţinut în antrenamentul cronometrat. CCS poate oricand modifica ordinea de start, in mod special cand timpii obtinuti de un pilot in antrenamentele cronometrate au fost afectati de o defectiune tehnica, remediata ulterior. 17.5. Pentru competiţie se vor efectua două manşe. 17.6. Pentru clasament se va lua în calcul cel mai bun timp obtinut în una din cele două manşe. Nu este obligatorie parcurgerea ambelor manse. 17.7 Start. Startul se va lua la minutul implinit. Se vor folosi fotocelule pentru înregistrarea startului anticipat. Timpul va fi înregistrat electronic, la sutimi de secundă. La start vor fi marcate cu alb doua linii la distanta de 50 cm. Fotocelulele se amplaseaza pe a doua linie (in sensul parcurgerii traseului) care va fi linia de start. Fiecare automobil va fi aliniat “la start” cu extremitatea cea mai avansata la prima linie, deci cu 50 cm inainte de linia de start. 17.8 Oprirea cronometrului (sosirea în concurs) se va face în momentul în care maşina va trece prin dreptul celulei de sosire (linia de sosire). Pentru validarea rezultatului, automobilul de concurs trebuie obligatoriu să fie oprit la punct fix (intre prima linie de sosire corespunzatoare celulei si cea de a doua linie, de oprire, la distanta de 10 metri de prima. Automobilul trebuie oprit in asa fel incat nici una din rotile din spate sa nu depaseasca aceasta a doua linie. 18. Securitate: pe toată durata desfăşurării probelor de recunoastere traseu, antrenamente cronometrate si de concurs, este obligatorie purtarea centurii de siguranţă si a castii de protectie 19. Penalizări. In cazul abaterilor accidentale, involuntare, conjuncturale, penalizarile sunt: - traseu gresit (neefectuarea unei probe in totalitate sau scurtarea traseului): mansa anulata - traseu greşit (abordare inversă a unei probe sau jalon, dar efectuata) fara scurtarea traseului: 10 secunde - jalon deplasat (fără să fie doborât): 5 secunde - jalon doborât: 10 secunde - neincadrarea in caseta (orice zona din exteriorul automobilului ramasa in afara casetei): 15 secunde - start fals (anticipat): 5 secunde pentru fiecare secunda de start anticipat - depasirea cu cel putin una din rotile din spate a liniei de oprire (cea de-a doua linie trasata dupa linia de sosire) vezi 17.8: penalizare 10 secunde 17.2. Se adună punctele de penalizare dobândite, clasamentul urmând ordinea crescătoare a penalizărilor. 17.3. În caz de egalitate se ia în calcul rezultatul de la prima manşă de concurs, apoi a doua, ş.a.m.d. 18. Reclamaţii (contestaţii) 18.1. După afişarea rezultatelor provizorii, în termen de 15 minute se pot depune reclamaţii scrise la secretariat pentru a se lua o decizie care rămâne definitivă. 19. Clasamentele etapei/Campionatului; Festivitatea de premiere Se va întocmi un clasament pe grupe si clase, echipe. Pozitia in clasament este data de timpul cel mai bun realizat in una din cele doua manse la care se adauga eventualele penalizări. Se vor acorda cupe si diplome pentru: - primii trei clasati pe grupe si clase; - echipe ; - cea mai buna participare feminina; - cel mai bun timp al zilei. La clasele neconstituite se acordă locul 1 pentru trei participanţi şi locul 2 pentru 4 participanţi. Oprirea concursului In caz de forţă majoră, Directorul de concurs poate decide oprirea calificărilor sau concursului în orice moment al desfăşurării lui. Alte dispoziţii Pentru alte situaţii nemenţionate în prezentul regulament FRAS va lua deciziile necesare în conformitate cu regulamentele în vigoare. |
Re: Campionat national de indemanare auto
Quote:
Felicitari initiatorului D-lui Gheorghe Teodor, colegilor din clubul organizator, lui zero_cool pentru mediatizare. O noua oportunitate chiar pentru cei juniori, care nu au inca 18 ani si stiu sa conduca ! sa-i sprijinim si sa-i admiram pe cei mai curajosi ce-si vor masura indemanarea !:D |
Re: Campionat national de indemanare auto
3 Attachment(s)
Putina istorie :
Finala de indemanare auto pe tara din Bucuresti 1983 ! |
Re: Campionat national de indemanare auto
1 Attachment(s)
De la domnul Nemtanu am inteles ca taxa de inscriere este 100 RON. In regulamentul particular n-am vazut-o trecuta, poate mi-a scapat mie.
Cererea de inscriere: |
Re: Campionat national de indemanare auto
1 Attachment(s)
Acum un sfert de veac, in anii ' 83-'86 in finalele de indemanare auto pe tara, desfasurate la Bucuresti, Focsani si Buzau, la clasa I " legea " o faceau brailenii cu Trabant sau Skoda 100.
Ii gaseam acolo pe Radu Vasile, Niculescu Nicolae, ( vice campion 84), Alexandru Teodorescu, Placutaris Ionel +, si subsemnatul. pentru editia 2011, intrevedem un concurs interesant ce va fi dus mai ales de cei prezenti pe Tico ! |
Re: Campionat national de indemanare auto
4 Attachment(s)
Echipa de Trabanturi a CJAK Braila a fost prezenta in 3 editii in anii 83- 86 pe podium.
|
Re: Campionat national de indemanare auto
Foarte frumoasa initiativa, si de laudat, Dl Nemteanu a organizat mereu ceva frumos la Braila. Daca nu va fi etapa in perioada cand se organizeaza la Constanta voi fi si eu prezent la un demo.
|
Re: Campionat national de indemanare auto
dupa parerea mea ,una este o etapa a Campionatului national de indemanare si altul este un concurs de indemanare !:D
|
Re: Campionat national de indemanare auto
Nu stiu daca cei de la VSS stiau de aceasta prima etapa din campionat. Probabil ca asa s-a nimerit. Ei fac asta si cred ca a fost o oportunitate de care au profitat. Eu, cel putin, am aflat de mai bine de o luna. In schimb, despre CNIA am aflat saptamana aceasta. Oricum, din punctul meu de vedere, e mult mai interesant traseul de la Carrefour.
<iframe src="https://www.youtube-nocookie.com/embed/nmaUe8VFXgE" allowfullscreen="" width="640" frameborder="0" height="390"></iframe> <iframe src="https://www.youtube-nocookie.com/embed/iSh2trheKps" allowfullscreen="" width="480" frameborder="0" height="390"></iframe> |
Re: Campionat national de indemanare auto
astazi (duminica ) mai sunt antrenamente ?????
|
Re: Campionat national de indemanare auto
Nu am idee, dar cred ca cel mai bine ar fi sa suni sa intrebi un organizator.
tel. Teodor Gheorghe : 0745627627 |
Re: Campionat national de indemanare auto
Quote:
Iar pasionatii sa aleaga ce doresc .8):-) |
All times are GMT +2. The time now is 03:05. |
- Copyright 2024 4Tuning