Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 29-05-09, 13:16   #31
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat

Sa nu se induca in eroare cu echipa......si eu am furat-o......daca te inscri ca si echipa PE LANGA taxa de 100 ron care o plateste fiecare din echipa....se mai platesc cei 150 ron in plus DOAR pt echipa. Stati linistiti ca iesiti mai scump cu echipa .
Dl Raul....e doar o intrebare......unii dintre noi venim de la distanta , avem si alte costuri suplimentare....nu se face reducere? mai ales pe criza asta :P
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 29-05-09, 13:20   #32
gbry_el_05-RSG
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
gbry_el_05-RSG's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Rally]
Default Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat

credeam ca echipa are 2 mambri participanti...si astfel paltind 150 ron inscrierea ca echipa. asa intelesesem... cam neintelegator sunt... boby pt toti e criza nu numai pt cei ce vin de la distanta mare...
__________________
GR-02-ZMN Oltcit Club Rally Car
OT-56-MAG Opel Vectra A SFI Stance edition
DJ-10-BID VW GOLF III Daily driven
gbry_el_05-RSG is offline   Reply With Quote
Old 29-05-09, 13:23   #33
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat

Nu ai inteles gresit......ca si eu am furat-o la fel, am zis ca platim 3 insi inscrierea la echipa si iesim mai ieftin...dar ne-am inselat .
Stiu ca e criza pt toti...insa cei din afara Craiovei au costuri ceva mai ridicate, noi mai bagam ceva benzina in plus
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 30-05-09, 09:20   #34
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat

Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2 View Post
Nu ai inteles gresit......ca si eu am furat-o la fel, am zis ca platim 3 insi inscrierea la echipa si iesim mai ieftin...dar ne-am inselat .
Stiu ca e criza pt toti...insa cei din afara Craiovei au costuri ceva mai ridicate, noi mai bagam ceva benzina in plus
Aveti perfecta dreptate: CRIZA ne afecteaza pe toti, inclusiv pe organizatorul unei competitii auto.
Vreau din start, sa lamuresc un "lucru", cu toti potentialii mei colaboratori in realizarea "spectacolului" auto (prezent si sper cat mai multe viitoare):
- eu nu sunt "un investitor de succes" de pe plaiurile mioritice. Am venituri din proiectarea si coordonarea executie/montaj tamplarie al&pvc si reparatii auto (old tipe, ca la cele noi nu se mai "potriveste" in garaj personal) - deci nu organizez curse pentru reclama proprie (sau deconturi cheltuieli)
- sunt pasionat de sportul auto de cand ma stiu si pentru ca am participat la multe competitii, pe vremea cand nu se puta acumula, veniturile mele sunt mai de graba cu "minis" in fata, deci nu prea pot sustine manifestatiile
- aduc la Craiova, sistem de cronometrare cu celula - profesional nu "artizanal", desi nu este o etapa care sa justifice investitia, dar dupa cum v-am spus, vreau sa fie un spectacol, nu o cursa de rutina
- fac eforturi mari, ca sa gasesc solutii de cazare rezonabila, pentru participanti, din dorinta de a avea cat mai multi concurenti "reprezentativi" in sportul auto, de sambata 11.07, cand vreu sa organizez un fel de mini expo auto, unde publicul sa vada masini de concurs frumoase, dar si echipe si echipamente de asistenta tehnica - sa intre in intimitatea sportului auto, sa se fotografieze, filmeze cu "actorii" de a doua zi
- vreau sa invit cluburi auto consacrate, care sa poarte discutii intre ele si sa socializeze, sa se organizeze pentru viitoare competitii.
- vreau sa invit unu, doi campioni "en titre" care sa dea culoare shoului
- as vrea sa participe si sa expuna, cat mai multe firme implicate in fenomenul auto (dealeri, scoli soferi, service, piese auto, dezmembrari, taxi, ...), care eventual ar putea sustine evenimentul

Din pacate, Craiova desi un oras cu pretentii in industria de automobile, este extrem de saraca in doritori de a sustine, asemenea evenimente, iar eu nu sunt decat un pasionat infocat si cu inima mare, visator cu ochii deschisi, lipsit insa de "harul insistentei prelungite" la poarta sperantei
Daca tragem linie, am ramas numai eu si cu voi, si trebuie sa garantam niste cheltuieli minimale (taxe: politie, drumuri, jandarmi, salvare, pompieri...), ca macar "sa ne lase" sa tinem cursa.
Deci avem doua variante:
- ne "chinuim cum putem" sa facem un spectacol reusit, ca sa incitam sposorii si sa speram la zile mai bune.... sau
- invocam CRIZA si renuntam sau organizam niste intalniri formale, fara viitor
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 30-05-09, 18:36   #35
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat

Quote:
Originally Posted by raulllamboiu View Post
CONTINUI CU PRECIZARILE F.I.A, pentru a lamuri definitiv acest subiect:

In competitiile sportive, vor fi admise, dupa criteriul cilindree, urmatoarele automobile:
a) – atmosferice (aspirate):
- max 3000 cm3 ; pentru chiulase cu 2 supape/cilindru
- max 2500 cm3 ; pentru chiulase cu 2 supape/cilindru
b) – supraalimentate: - cilindree nominală: max 2500 cm3


In continuare, foarte pe scurt, prevederile art 254.6.1 (grupa N) si 255.5.6.3 (grupa A), din prescriptiile Anexei J ale Codului Sportiv International F.I.A.

Motoarele supraalimentate cu cilindree nominală superioară la 1600 cm3, vor avea obligatoriu ataşata colectorului de admisie, o bridă, care sa permită fixarea si sigilarea unui „restrictor”, la aprox. 50 de mm de butucul turbinei.
NOTĂ: restictorul, este un inel, de grosime aprox. 3 mm, cu un diametru interior impus. Este de fapt o diuză care limitează cantitatea de aer aspirată şi comprimată de compresor, in galeria de admisie a motorului.
RESTRICŢII: a) – benzină: Řmax.=32 mm (N) Řmax.=34 mm (A)
b) – diesel: Řmax.=35 mm (N) Řmax.=37 mm (A)
Se mai face precizarea, pentru doua compresoare în paralel:
Řmax.=22.6 mm (N) respectiv Řmax.=24,7 mm (A)
Pentru moatoarele „diesel” se mai limitează şi diametrul interior maxim ac colectorului de admisie la 41 mm (simple) respectiv 28.7 mm (duă paralele).
Aceste „restrictoare”, trebuie să fie uşor de demontat, pentru a fi masurate, iar brida de fixare, trebuie să fie prevăzută cu sistem de sigilare.
Eu unul cunosc prevederile FIA dar, pt o astfel de competitie unde vor fi multe masini de strada, ma indoiesc ca se pot aplica toate prevederile, inclusiv bride si restrictoare, daramite sa se masoare colectoarele... Mai ales ca nu cred ca o sa vina prea multa lume cu masini de N sau A, cu fise de omologare la ei A, si sus pare a fi greseala, banuiesc ca limita de 2500 cmc e pt 4 supape/cilindru. Cred ca mai oportun ar fi sa fie un regulament simplu si clar, cu coeficient de supraalimentare, si sa se verifice cat mai atent ceea ce se poate vedea, macar codul motorului si cilindreea pt ca despre "fineturi" va fi imposibil sa se discearna in dimineata cursei sub presiunea timpului, de altfel umbla vorba ca masini "naspa" se dau si in campionatul "mare"...
Va rog sa nu imi luati interventia in nume de rau, e o parere personala cu intentie constructiva.
As mai avea niste intrebari: care e configuratia traseului (nr de viraje si felul lor - ace, de viteza)?
Am vazut ca la cursa precedenta au fost diferente in ceea ce priveste echipamentul pt amatori/licentiati. Daca eu vin cu o masina pregatita de curse (rollbar, scaun, centura, sistem antiincendiu omologate si valabile) insa nu mi-am luat licenta in 2009 (am avut anul trecut) trebuie sa vin si cu tot harnasamentul (combinezon, ghete, manusi etc)? Trebuie sa-mi leg undeva trusa medicala si triunghi (prinderi pt trusa+triunghi nu am, nu se cer in campionatul de coasta si nu le pot "arunca" pur si simplu intr-o masina goala)?
Multumesc.

Last edited by john17; 30-05-09 at 18:50.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 31-05-09, 11:58   #36
evo99

Stage 3
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 106
Default Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Eu unul cunosc prevederile FIA dar, pt o astfel de competitie unde vor fi multe masini de strada, ma indoiesc ca se pot aplica toate prevederile, inclusiv bride si restrictoare, daramite sa se masoare colectoarele... Mai ales ca nu cred ca o sa vina prea multa lume cu masini de N sau A, cu fise de omologare la ei A, si sus pare a fi greseala, banuiesc ca limita de 2500 cmc e pt 4 supape/cilindru. Cred ca mai oportun ar fi sa fie un regulament simplu si clar, cu coeficient de supraalimentare, si sa se verifice cat mai atent ceea ce se poate vedea, macar codul motorului si cilindreea pt ca despre "fineturi" va fi imposibil sa se discearna in dimineata cursei sub presiunea timpului, de altfel umbla vorba ca masini "naspa" se dau si in campionatul "mare"...
Va rog sa nu imi luati interventia in nume de rau, e o parere personala cu intentie constructiva.
As mai avea niste intrebari: care e configuratia traseului (nr de viraje si felul lor - ace, de viteza)?
Am vazut ca la cursa precedenta au fost diferente in ceea ce priveste echipamentul pt amatori/licentiati. Daca eu vin cu o masina pregatita de curse (rollbar, scaun, centura, sistem antiincendiu omologate si valabile) insa nu mi-am luat licenta in 2009 (am avut anul trecut) trebuie sa vin si cu tot harnasamentul (combinezon, ghete, manusi etc)? Trebuie sa-mi leg undeva trusa medicala si triunghi (prinderi pt trusa+triunghi nu am, nu se cer in campionatul de coasta si nu le pot "arunca" pur si simplu intr-o masina goala)?
Multumesc.
Nu-ti trebuie echipament (combinezon, ghete, manusi), insa trebuie obligatoriu casca. Trusa medicala de asemenea nu cred ca e cazul. Nu se cere echipament suplimentar pentru masinile echipate de curse (roll-bar) si nici pentru licentiati.
evo99 is offline   Reply With Quote
Old 01-06-09, 20:03   #37
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat

evo 99 - a intuit perfect. Nu ne propunem sa devenim ridicoli sai sa trecem in extrema cea-lalta. Toate spicuirile din regulamentul FIA, le fac pentru cei care nu sunt familiarizati cu termenii si cerintele unei etape oficiale de VTM.
In calitatea mea de organizator, voi face precizarile finale, definitive, pana la data inceperii inscrierilor (dar prefer pana atunci, incepatorii sa ia in consideratie toate prescriptiile).
Traseul exact am sa-l postez in cel mai scurt timp.
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 08-06-09, 11:32   #38
donbaxter

Stage 3
 
donbaxter's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 102
Member of:
[4Rally]
Default Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat

Bafta in organizare catre domnul Lamboiu,sper sa iasa ceva frumos , cat despre etapa speciala de OLTCIT sper ca pana la data startului sa il am si eu pregatit pe al meu si la fel ca RSG adresez aceeasi intrebare " Echipa,formata din cati? cat plateste in final?" sper sa nu deranjeze dar mai bine sa fim siguri decat sa se inteleaga gresit! Oricum , pana la data startului presupun ca se va pune in tema si ultimul detaliu chiar de vom fi noi cei care il vom dezbate sau dumneavoastra. Va salut si va respect pasiunea pe care de altfel multi o au...dar le e frica sa iasa in fata! Jos Palaria!
__________________
donbaxter is offline   Reply With Quote
Old 08-06-09, 12:06   #39
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat

Quote:
Originally Posted by donbaxter View Post
Bafta in organizare catre domnul Lamboiu,sper sa iasa ceva frumos , cat despre etapa speciala de OLTCIT sper ca pana la data startului sa il am si eu pregatit pe al meu si la fel ca RSG adresez aceeasi intrebare " Echipa,formata din cati? cat plateste in final?" sper sa nu deranjeze dar mai bine sa fim siguri decat sa se inteleaga gresit! Oricum , pana la data startului presupun ca se va pune in tema si ultimul detaliu chiar de vom fi noi cei care il vom dezbate sau dumneavoastra. Va salut si va respect pasiunea pe care de altfel multi o au...dar le e frica sa iasa in fata! Jos Palaria!
multumesc mult pentru aprecieri, dar sa stiti ca numai impreuna cu voi o sa reusesc reanvierea spiritului sportiv me meleagurile noastre oltenesti
in legatura cu intrebarea: in regulamentul postat, am facut toate precizarile:
taxa echipa = 150 ron; ecgipa formata din 2 la 5 masini, indiferent de clasa
- l-am supus insa dezbaterii, deci pana pe 08.07 ora 20.00, se mai poate schimba (dar va rog... cu argumente cat de cat ...solide)
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 08-06-09, 12:21   #40
OltcitPower

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 565
Default Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat

deci daca ne inscriem 5 oltcituri in aceeasi 'echipa'(oltcit rally team), platim toti 5, impreuna, per total 150lei, corect? (150/5 = 30lei/masina)

ca mai sus bobby_gsi zicea ca se plateste 150ron pt echipa, si fiecare din echipa mai da cate 100lei
OltcitPower is offline   Reply With Quote
Old 08-06-09, 12:38   #41
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat

Quote:
Originally Posted by OltcitPower View Post
deci daca ne inscriem 5 oltcituri in aceeasi 'echipa'(oltcit rally team), platim toti 5, impreuna, per total 150lei, corect? (150/5 = 30lei/masina)

ca mai sus bobby_gsi zicea ca se plateste 150ron pt echipa, si fiecare din echipa mai da cate 100lei
NU este o speculatie. Fiecare pilot isi plateste individual taxa de participare, prin care incearca sa acopere serviiciile oferite (traseu inchis, asigurare, cronometrare, clasament)
Echipa este o alta "entitate" care se inscre in concurs si va fi tratata ca un "nou concurent" compus din 2-5 masini, punctand doar cei mai buni 2 componenti. In final sa va face ca si pentru piloti, clasamentul pe echipe.
Asa cum pentru piloti este importanta recunoastera valorii sportive, datorita rezultatelor, la fel si pentru echipa poate fi important.
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 08-06-09, 18:46   #42
donbaxter

Stage 3
 
donbaxter's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 102
Member of:
[4Rally]
Default Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat

deci in principiu aceasta "inscriere" a echipelor este sa inteleg pt recunoasterea si valoarea fiecarei echipe, detul de interesant dupa parerea mea!
donbaxter is offline   Reply With Quote
Old 14-06-09, 10:45   #43
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat

Pentru că mai sunt 2 săptămâni până la deschiderea oficială a înscrierilor 29. Iunie 2009 – ora 13.00, vreau să fac câteva precizări pe care le consider importante:
1. ANUNŢUL DE PARTICIPARE
Ca să ne putem face o imagine, în privinţa nivelului de securitate ce trebuie asigurat, cat şi a detaliilor finale traseu (amplasare CO service – START – SOSIRE – STOP )
vă rog să-mi transmiteti pe mail-ul personal : raulllamboiu@yahoo.com , intentia de participare, marca şi tipul automobilului, grupa/clasa estimata şi eventual echipa pe care o reprezentati.
Daca considerati ca nu este cazul, NU trebuie să transmiteti numele si datele de contact.
2. INSCRIEREA OFICIALĂVa avea loc, în perioada 29. IUNIE – ora 13.00 păna pe 08. IULUIE – ora 20.00, prin transmiterea datelor la: e-mail: raulllamboiu@yahoo.com , fax: 0251 510725, sau depunere formulare la sediul ACR din Craiova.
Inscrierea va fi validă dacă se respectă una din variantele următoare de transmitere a datelor:
a) – formularul „CERERE DE INSCRIERE INDIVIDUALA” postat pe forum, împreuna cu Regulamentul Particular, completată doar „pe faţa”.
(pe verso, este adeziunea la competiţie, care va fi prezentată in original, semnata, la Verificările Administrative din data de 11. IULIE 2009.
b) – pentru că am văzut că apar dificultăţi de „download” sau formatare la retransmitere, nu este obligatorie transmiterea formularului oficial (care oricum va fi adus în original completat şi semnat). Pentru validarea şi trecerea în „LISTA DE INSCRIERE A PILOTILOR” ce va fi afişată la sediul ACR sau postată pe forum pe data de : 09. IULIE 2009 – ora 12.00,
sunt obligatorii următoarele date, transmise sub forma de listă:
-Nume şi Prenume concurent
-Date de contact: carte identitate,(CNP), permis conducere(an, grade), tel./e-mail
-Numar de concurs ATENŢIE valabil doar pentru cele regulamentare
-Clubul sportiv
– dacă este afiliat sau alergă pentru o echipă anume
-Automobil: marca, tipul,cilindree, putere (cerificat), turbo, tracţiune (2/4 roţi)
-Automobile asistenţă tehnică: nr. automobile, tipul, suprafată necesară

Pentru că mă angajez public să respect „clauzele de confidenţialitate” ale concurenţilor, nu voi face publice, până la Festivitatea de Premiere, de cat: nr. de concurs (existent sau atribuit), automobilul si grupa/clasa.

Insist pentru un e-mail valid, prin care să putem comunica înaintea Verificării Tehnice, care în mod sigur va fi ELIMINATORIE la acestă cursă.
- eu zic că este păcat să nu fie totul clar şi să evităm din timp, prin comunicare, orice clauză de „excludere”, dar mai ales motivul: NU AM ŞTIUT

Voi posta în cel mai scurt timp posibil, precizările necesare în legătură cu formatul şi dimensiunea numerelor de concurs, locul unde se aplică pe masina şi poziţionarea eventualelor „stikere” de publicitate.
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 15-06-09, 07:49   #44
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat

Din dorinta de a fi cat se poate de clar, in redactarea "regulilor jocului" pentru aceasta cursa, am intocmit o "ANEXA la REGULAMENT-ul de PARTICIPARE", in care am incercat sa tratez cat mai detaliat, "problemele" ce pot aparea intr-o cursa de acest tip.
Am facut tot posibilul sa ma incadrez in prescriptiile regulamentelor in viguare, astfel incat, atat concurentii cat si organizatorii, sa stie din timp ce drepturi si obligatii au.
In zilele care urmeaza, voi posta, extrase din aceasta anexa, pentru a lamuri "subiectele" pe care le-am considerat mai importante.
La solicitare expresa,... pot sa trimit anexa completa, oricarui concurent care isi anunta oficial participarea (si care imi transmite un e-mail valid).
Din ziua inceperii inscrierilor - 26.07.2009 ora 13.00, toate documentele si formularele, se pot procura si de la sediul ACR.
Pentru orice nelamurire sau sugestii, nu ezitati sa ma contactati (dar nu uitati - cat de constructiv se poate).
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 16-06-09, 14:32   #45
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 11-12 Iulie 2009, Viteza in Coasta - Craiova/Bucovat

In VTM-ul de la BUCOVAŢ, principala noastră dorinţă, este de a promova imaginea cât mai fidelă, a unei competiţii auto, aşa cum se desfaşoara ea în campionatele oficiale patronate de F.I.A. şi federaţiile locale afiliate.
Acesta este motivul pentru care ţinem extrem de mult şi cu rigurozitate maximă, la imaginea exterioară a automobilelor de competiţie.
Dacă modul de vopsire, ornare/decorare exterioară a maşinii este la latitudinea concurentului şi al sponsorilor, însemnele de competiţie sunt obligatorii şi impuse de organizator.
Pentru o imagine unitară şi eliminarea oricarei confuzii de interpretare, ataşez acestei postări, copia: cap. 5 din ANEXA la Regulamentul Particular, care se refera la „NUMERELE de COMPETIŢIE”.
Sunt precizate exact: dimensiunile panourilor, fondul color, înălţimea cifrelor, caracterul şi culoarea cifrelor sau literelor utilizate.
ATENŢIONARE:
1. la această competiţie sunt obligatorii doar: panourile de pe uşile laterale faţă, numerele şi numele pilotului pe geamurile laterale spate şi drapelul de rezidenţă şi numele pilotului pe aripile laterale faţă.
2. la înscriere, concurenţii vor preciza dacă au aplicate pe automobil însemnele de competiţie menţionate (in format regulamentar) si care este nr. de concurs. In caz contrar, organizatorul se obligă să livreze contracost, aceste însemne, care vor rămâne concurentului după competiţie.
Attached Files
File Type: doc NUMERE DE COMPETITIE.doc (34.0 KB, 42 views)
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -