Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 13-08-12, 20:02   #466
Champion

Stage 5
 
Champion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by 3SGE View Post
Cred ca asta zice tot, nu?

http://www.whatcar.com/car-news/what...ey-2012/263555

Ce este interesant ca scrie si costul mediu al reparatiilor si nicidecum la japoneze pretul este mai ridicat ca si la europene. Deci concluziile?
Bravo lor, le-au dat peste nas la nemti si nu numai... respect.

Edit : am observat ca desi la nemtoaice e mai mare failure rate e mai mare si nr de mile la care pica cate o piesa...
__________________
dati-mi un ciocan sa-mi indrept comportamentul
If I'm going to Hell ... I'm going in an BMW
the joint makes me high, but BMW makes me fly
In a BMW, happiness isn't around the corner, happiness is in the corner.

Last edited by Champion; 13-08-12 at 20:16.
Champion is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 20:13   #467
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Am citit multe idiotenii pe forum, dar ce scoate montoya asta, practic depaseste limita imaginatiei:
-mercedes 260turbo
-dacie podea de plumb )))
-motor i cutie frantuzesti pe dacie in 95
-cip pe mercedes 260...apropo, dacia ta nu era si ea cipuita? ca doar avea motor frantuzesc
-prototipuri de bmw obtinute pe bani buni....
-dacia pe care ai vazut-o in peco era tot cu nr din 3 cifre? sau erau din alea noi tot cu 3 cifre?
-pistoane din titan...
-etc etc etc


Quote:
Originally Posted by zpzpzpo View Post
nu stiu ce consuma montoya si cu franz,dar sa fiu sincer ma tenteaza si pe mine...
tare replica.. )))

Last edited by 300zxtt; 13-08-12 at 20:15.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 20:18   #468
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by 300zxtt View Post
Am citit multe idiotenii pe forum, dar ce scoate montoya asta, practic depaseste limita imaginatiei:
-mercedes 260turbo
-dacie podea de plumb )))
-motor i cutie frantuzesti pe dacie in 95
-cip pe mercedes 260...apropo, dacia ta nu era si ea cipuita? ca doar avea motor frantuzesc
-prototipuri de bmw obtinute pe bani buni....
-dacia pe care ai vazut-o in peco era tot cu nr din 3 cifre? sau erau din alea noi tot cu 3 cifre?
-pistoane din titan...
-etc etc etc
Dacia era fabricatie 86,dar daca nu stii sa citesti,e grav!In 85 se faceau multe dacii asa,inclusiv dacia 2000 echivalentul la renault 20 si R 30 diesel(aceeasi caroserie),invata sa urmaresti forumul ca altfel oeste tot unde te vei duce,cam la modul asta o sa o dai in bara,o sa te doara capul grav si n o sa stii dece!Sanatate,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 20:30   #469
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by TURBOSS View Post
montoya ar trebuii sa incepi sa faci un proiect cum stii tu si sa il prezinti pe forulm, asta ca sa dai o palma tuturor celor care te critica, daca tu revolutionezi motoarele cum ai explicat mai sus.
Am 3 proiecte in lucru,doar ca ncic un motor nu l mai modific,m am mai linistit,oricum sint destul de pternice cele 3 pt ce vreu eu:Opel manta 2,3-carburatie,mercedesG 300ge'90,vw t4 2,5 i,4x4,si cred ca imi voi reachizitiona bmw 325 ix3,nu pentru a demonstra ca exista,asa pt mine si senzatii tari,este unul in italia,nici nu i mult vreo 8500 cere pe el,poate l scot sub 8ooo,arat bestial masina ext -int!
E unul pe aici care tot stie el preturi de "porc",1300 euro/dolari sau ce vrea el sa fie o planetara de bmw -fata,cred ca ii trebuie ceva de calmare,un blegomazin ceva,poate isi revine la normal,daca le cumperi de la vreo firma after market probabil este posibil,in 94-95 era 300usd,dar daca nu stii ce valoare aveau banii atunci...Cu 300 usd ,in 94-96,stateai la mare vreo 2 saptamini ca un rege,acum nu stiu cit stai cu 300 euro,dar sigur sub o saptamina,vreo 5 zile rezisti cu ceva atentie mare!Ce UAMENI,mai!Respect montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 20:34   #470
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Dacia era fabricatie 86,dar daca nu stii sa citesti,e grav!In 85 se faceau multe dacii asa,inclusiv dacia 2000 echivalentul la renault 20 si R 30 diesel(aceeasi caroserie),invata sa urmaresti forumul ca altfel oeste tot unde te vei duce,cam la modul asta o sa o dai in bara,o sa te doara capul grav si n o sa stii dece!Sanatate,montoya
Ok, greseala mea. Nu am fost atent....dar restul?

Stai linistit, stiu cum si pt ce a fost construita D2000, iar tampenia aberata de tine cu podeaua de plumb e maxima. Dacia deabia isi mai tragea sufletul asa cum era ea normala, de ce sa-i puna podea de plumb? Ca sa ai tu ce sa debitezi pe aici?

Apropos.....era sau nu si dacia ta cipuita? Daca tot aveai si MErtul cipuit, nu era o traditie la tine cipuirea masinilor? Sau asa ai achizitionat masina?
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 20:43   #471
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by 300zxtt View Post
Ok, greseala mea. Nu am fost atent....dar restul?

Stai linistit, stiu cum si pt ce a fost construita D2000, iar tampenia aberata de tine cu podeaua de plumb e maxima. Dacia deabia isi mai tragea sufletul asa cum era ea normala, de ce sa-i puna podea de plumb? Ca sa ai tu ce sa debitezi pe aici?

Apropos.....era sau nu si dacia ta cipuita? Daca tot aveai si MErtul cipuit, nu era o traditie la tine cipuirea masinilor? Sau asa ai achizitionat masina?
Dacia avea cam tot de renault 18 pe ea,doar ca n ai de unde sa stii,dacia 1300 avea motorul de 1,3(1298cmc/54 mirtoage),R18 motor 1,6(1560 cmc parca) sarea de 70-72 cp,deci informeaza inainte sa postezi,nu de alta dar te faci de kko!Intepati sinteti,dar meserie si materie...mai pe sarite ,sinteti pe rosu cumva...fetele::)) si nu va mai ajuta partea aceea cu logica informatiei!noapte buna ,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 23:55   #472
XAVIER

Stage 5
 
XAVIER's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 630
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Dacia avea cam tot de renault 18 pe ea,doar ca n ai de unde sa stii,dacia 1300 avea motorul de 1,3(1298cmc/54 mirtoage),R18 motor 1,6(1560 cmc parca) sarea de 70-72 cp,deci informeaza inainte sa postezi,nu de alta dar te faci de kko!Intepati sinteti,dar meserie si materie...mai pe sarite ,sinteti pe rosu cumva...fetele::)) si nu va mai ajuta partea aceea cu logica informatiei!noapte buna ,montoya
Pai ori era Dacia 2000 ori era R18, sau era o Dacia 2000 cu piese de R18?

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Am 3 proiecte in lucru,doar ca ncic un motor nu l mai modific,m am mai linistit,oricum sint destul de pternice cele 3 pt ce vreu eu:Opel manta 2,3-carburatie,mercedesG 300ge'90,vw t4 2,5 i,4x4,si cred ca imi voi reachizitiona bmw 325 ix3,nu pentru a demonstra ca exista,asa pt mine si senzatii tari,este unul in italia,nici nu i mult vreo 8500 cere pe el,poate l scot sub 8ooo,arat bestial masina ext -int!
E unul pe aici care tot stie el preturi de "porc",1300 euro/dolari sau ce vrea el sa fie o planetara de bmw -fata,cred ca ii trebuie ceva de calmare,un blegomazin ceva,poate isi revine la normal,daca le cumperi de la vreo firma after market probabil este posibil,in 94-95 era 300usd,dar daca nu stii ce valoare aveau banii atunci...Cu 300 usd ,in 94-96,stateai la mare vreo 2 saptamini ca un rege,acum nu stiu cit stai cu 300 euro,dar sigur sub o saptamina,vreo 5 zile rezisti cu ceva atentie mare!Ce UAMENI,mai!Respect montoya
O planetara fata de BMW 325 ix a fost, este si va fi 1300$, ai aici preturile

Inca o data iti repet BMW 325 ix3 nu exista oricat te-ai tavali tu pe jos, asa ca nu mai abera copile.

Ai mai inventat o masina Opel Manta cu motor de 2,3 .... iar nu exista.

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Am avut si eu bmw 325 ix3,l am tinut doar 6 luni,l am vindut in 15 min in tirg,preparat de raliu cu bare si scaune recaro si multe chestii pe el,inclusiv 4x4(o planetara fata doar 300us$,le am schimbat pe amindoua),masina care nu puteam sa i dau mai mult de 270km/h,pt ca nu prea mai vedeam soseaua,,o tba momo,urla ca f1,mai ales la plecarea de pe loc,consuma doar 27-29l/100,la 230-270km/h,faceam 90-95 min pina la mare ,plecam la 1,30 noaptea la 3-3 si 10 eram in mare,o masina incredibila,senzatii tari ,aspirator de femei,un ursulet 88 ,fantastica,samd!
In 1996 de la Bucuresti la Constanta erau 270 km, pe care tu sustii ca-i parcurgeai in 90 min, deci aveai o medie de 180 km/h, esti foarte tare..... mincinos.


Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Am vindut o pt ca deja eram putin prea dement la momentul acela,si am zis ,mai bine o dau ca asta ma baga in pamint,mi a parut rau dupa ea,parca 225 cai avea,se lipea putr si simplu de sosea,m a impresionat absolut tot la ea,in 96 erau doar 2 in tara,si vreo 800 de bucati facute
Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Tinerete,pe mine ma depasesc cu mult limitele voastre de cautare,si ca sa va arat ca inca plutiti in domeniul auto,am sa ti spun atit tie cit celorlalti forumisti,care nu prea stiu decit astea de serie sa caute,o sa ti spun doar atit:ix3 n au fost 800 de bucati au fost 8 bucati facute ,a ajuns la mine "intimplator" si la bani ok,asta daca stii cu cine sa vb si mai ales sa afli ce si cum se misca roata!E30 ix au fost 800 de bucati,dupa care,au facut 8 prototipuri,le au scos pe raliu,nu au dat satisfactie fabricantului si au sistat sa le mai faca vreodata!
Pana la urma cate erau? (BMW E30 325ix, n-au fost decat vreo 29.000)

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Mercedes 260i turbo,benzina,au fost montate mai ales pe 260CE coupe...noapte buna atoate -stiitorule,pe unele 260e si 280e,300e,din fabrica...dar e greu sa recunosti cind te faci de ris,ia cauta pe mobile sau autoscout,autohasu samd...poate il gasesti,pe ala turbo!Noapte buna,montoya
260E, 280E, 300E benzina nu au motoare turbo.
__________________

Last edited by XAVIER; 14-08-12 at 00:03.
XAVIER is offline   Reply With Quote
Old 14-08-12, 02:29   #473
Toyboy

Stage 5
 
Toyboy's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of:
[Honda]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

asta cu :¨ stinge lumina¨ a luat-o de la mine ...ti-a placut nebunule
bre, nu vreau ban pentru personaju´ asta merita sa stea printre noi.

on topic : is propietar de 4 ani la un CRX cu 23 de ani de viata, merg la paine cu ea si sa duc gunoiu, sperii babele pe strada cu patzoaga mea de 1.6 N/A, si cand vad un IX3 ma dau la fund si nu scot capu de sub volan, cateodata mi se mai strica delco-ul si cam atat ... in rest vede 8500 rpm zilnic la +40ēC, cate un track din cand in cand, facem de rusine Corvette C5 4.8L si XXX cai, si de cand te citesc pe aici nenea montoya, vreau sa stric masina asta si nu pot, poate imi spui mata´cum sa fac

PS : gata stiu : ii pun pistoane din titan
__________________

Last edited by Toyboy; 14-08-12 at 02:31.
Toyboy is offline   Reply With Quote
Old 14-08-12, 10:46   #474
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Toyboy View Post



PS : gata stiu : ii pun pistoane din titan
fasso is offline   Reply With Quote
Old 15-08-12, 09:58   #475
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Degeaba ca piesele de la japoneze sint mult mai rezistente si mai calitativ decit astea nemtesti. Asta-i adevaru. Made in japan bate made in germany. - La orice. Eu am avut si nemteasca si japoneza. Si vad diferenta. De ex. Am schimbat discuri si placute la Bmw. Dupa un an deja erau uzate. La Nisan au fost schimbate discurile si placutele, - si doar dupa 3 ani se vedeau ca-s uzate. De motor sa nu mai vorbesc. Defapt toata lumea zice ca japonezele au motoare bune. Eu zic ca si schimbatoru e bun la japoneze. Japoneza de 15 sau 20 de ani si schimbatorul e destul de bun. Deci schimba frumos. La o masina nemteasca de 15 sau 20 de ani, mai greu. Schimbatoru e cam praf. De ex. nu vrea sa intre in careva din viteze, sau intra, dar ca si cum ar fii tot in liber ( nici nu simti cind intra ). Vrei sa o bagi intra-n taia si intra in a treia, si chestii din astea. La bucsi, rotule, capete de bara, telescoape si restu - nu vorbesc. Pt ca alea le faci praf pe strazile si gropile din Romania. Orice masina ai avea.
Cumperi o masina nemteasca, si dupa vreo 7 ani apar problemene.
Cumperi o masina japoneza, si numai dupa vreo 15 ani incep sa apara ceva probleme la ea.
A-mi aduc aminte pe vremuri ca la Mitsubishi se dadea 9 ani garantie. Asa garantie nu se dadea la nici o masina nemteasca. Si nici la masini franceze. Acum mai nou am auzit ca slovacii au preluat Mitsubishi. Si ungurii au preluat Suzukii. Nu-i mai ce a fost cindva. In Romania se fac bucsi si cabluri la Bmw. Tot in Romania am auzit ca careva din politicieni a preluat Fordu. In fine - deja calitatea nu mai este ce a fost cindva. Fiecare marca de masina da 3 ani garantie. Ca doara n-o sa deie 7 sau 9 ani ca si japonezii. Deci inca japonezii sint pe primul loc.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 15-08-12, 11:20   #476
maverick1508

Stage 5
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 4,315
Member of:
[Fiat]
[RENAULT]
[2 Roti]
[SEAT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Franz, ti-am inteles punctul de vedere din primul post .
Ai avut o masina japoneza si vorbesti de parca ai fi avut 20. Sunt curios daca nimereai una macelarita ce mai spuneai despre japoneze...
Apropo, trebuia sa schimbi schimbatorul
maverick1508 is offline   Reply With Quote
Old 15-08-12, 13:04   #477
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by maverick1508 View Post
Franz, ti-am inteles punctul de vedere din primul post .
Ai avut o masina japoneza si vorbesti de parca ai fi avut 20. Sunt curios daca nimereai una macelarita ce mai spuneai despre japoneze...
Apropo, trebuia sa schimbi schimbatorul
Macelarita ha ? Pai atunci ziceam ca cea mai buna masina este, - care este cea mai intretinuta. Da stai un pic, ca eu nu cumparam o masina macelarita cum zici tu, sau facuta praf. Am luat japoneza ca sa vad cum e. Ca de nemtesti m-am saturat. Probleme sint la amindoua, si la japoneze si la nemtesti. Chestia e ca japonezele sint mult mai rezistente. Si asta conteaza cel mai mult la o masina, sa tina cit mai mult. A-ti i-ei o nemteasca , si dupa citeva luni apar probleme. Sau a-ti i-ei o japoneza, a-i dai in freza cativa ani, si doar dupa cativa ani apar probleme. Rezistenta Calitatea Aaaaaa...... si sa nu uitam ca japonezele sint pe primul loc in top la fiabilitate. Intre primii 10 sint japonezele. Honda e pe primul loc. In nici intr-un caz nu e Bmw-u sau Mercedesu sau Audi.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 16-08-12, 14:47   #478
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Haaaii maa... ce atita vrajeala la mine. Cind am avut Bmw, am fost tare in gura cu nemteasca. Amu am Nisan, si sint tare in gura cu japoneza. Prea multa vrajeala. Cea mai buna masina este aia, - care e cea mai intretinuta. Punct. Fiecare ai tare in gura cu ce are. De stricat se strica toate. Poaateee..... poatee..... japoneza e cu o secunda mai fiabila decit nemteasca. Cam asa sta treaba.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 16-08-12, 14:48   #479
Champion

Stage 5
 
Champion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Haaaii maa... ce atita vrajeala la mine. Cind am avut Bmw, am fost tare in gura cu nemteasca. Amu am Nisan, si sint tare in gura cu japoneza. Prea multa vrajeala. Cea mai buna masina este aia, - care e cea mai intretinuta. Punct. Fiecare ai tare in gura cu ce are. De stricat se strica toate. Poaateee..... poatee..... japoneza e cu o secunda mai fiabila decit nemteasca. Cam asa sta treaba.
Cea mai buna masina nu e aia cea mai intretinuta, ci aia care o ti-o permiti
Pune o poza cu nissanu asta al tau, ca-s tare curios.
Champion is offline   Reply With Quote
Old 16-08-12, 15:48   #480
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Champion View Post
Cea mai buna masina nu e aia cea mai intretinuta, ci aia care o ti-o permiti
Pune o poza cu nissanu asta al tau, ca-s tare curios.
Nu-i nu stiu ce. Arata ca orice Nisan. Pusca un pic rugina la aripile din spate si cam atit. Aaaa si mai troncane un pic la gropi. In rest e ok. Nu-i tuningata, nici macar roti de aluminiu nu are, ci de alea de fier. Bani in ea n-o sa bag pt ca nu merita. La vinzare n-o sa-mi dea pe ea nimeni mai mult de 700 de euro. Toata lumea se caca pe el cind e vorba sa scoata un leu din buzunar. Saracia e mare peste tot. Pardon, am vrut sa zic tiganimea e mare. Am avut un Bmw pus la punct, fara rugina, cu verificare noua, cu muzica bengoasa, cu roti de aluminiu - 8 bucati, 140 de cai, etc. Si la vinzare n-o vrut sa-mi dea nimeni pe ea mai mult de 1200 de euro. Si masina m-a costat in total 3000. Masina era aproape perfecta. Nu troncane, nu rugina, verificare noua, etc. Si totusi cumparatorii ziceau ca Bmw-u din asta cumperi si cu 500 de euro. Nu-i intereseaza pe ei, ca masina era aproape perfecta. Azi nu se merita sa faci afaceri cu masini. E cea mai mare prostie. Cumperi o masina noua, si dupa 3 sau 4 ani - primesti pe ea jumate pretu. Asa ca deocamdata sint multumit cu japoneza. Nu cred ca mi-ar mai trebui o masina nemteasca. Am avut si un Golf 3 din 96-97. I-am schimbat bucsi, rotule, telescoape. Dupa care trebuia reglata directia. Asa mi-au reglat-o austriecii astia, ca tot in stinga tragea masina. Am dus-o in Romania, mai exact in Oradea, si acolo la fel. Faceau aia ce faceau si tot tragea in stinga. Si la Bmw, ba trebuia schimbat electromotoru ca tiuia, ba telescoapele din portbagaj ca erau praf, ba una, ba alta. Eu sincer m-am saturat de masini nemtesti. Cu japoneza inca nu am nimica. Sint curios cit timp o sa treaca fara sa-l duc la mecanic. Cine stie , poate e adevarata legenda cu japonezele. Ca te tine mult si bine, fara sa schimbi pe ea una, alta.
franz34sm is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -