Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 11-08-12, 12:52   #436
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

motoare aspirate de 1.6 și 150 cp de fabrică...fără intervenții majore trecute de 200.000km. colcăie de ele Bucureștiul vineri seara dacă știi unde să te uiți.

atāt am de spus pe acest topic...pe care cum a subliniat un coleg mai devreme, se face cip tuning pe injecție mecanică.

cāt despre disponibilitatea pieselor la japoneze īn Europa...e un mit apărut īn anii '90 cānd īntr-adevăr așa era, cānd un vecin de-al meu cu o căzătură de fiat 850 era rege īntr-o mare de dacii, skode și lade...de unde piese dacă nu erau clienți pentru ele, și doar pānă dădeai o comandă de piese īți creștea barba.

acum, īn zilele noastre (spun asta pentru geriatricii de pe aici, care aparent īncă nu au trecut de Revoluție), multe mașini japoneze se fabrică īn Europa.

multe piese căutate...gen bări, faruri, bucși, filtre etc. le găsești pe stoc la magazine specializate. nu am pățit niciodată să nu găsesc.

piese mai puțin căutate...se aduc pe comandă. spre exemplu mi-am spart ceva rulmenți prin cutie. timp de livrare 5-7 zile...ceea ce mi se pare foarte decent. (am Suzuki, și faptul că au cedat nu are treabă cu fiabilitatea, ci cu stilul meu de condus)

sănătate
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Bong is offline   Reply With Quote
Old 11-08-12, 13:26   #437
sKyNeT

Stage 5
 
sKyNeT's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,877
Member of:
[Honda]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Ai pus punctul pe I si pe Y,ai perfecta dreptate,iar in completare pot sa spun doar atit:cind voi vedea limuzine sau jeep uri japoneze pe la oamenii de stat,parlament senat,consiliul onu,guverne,probabil niciodata!De ce oare,cred ca e vorba de fier sanatos,motoare bune si siguranta,doar ca unii nu pot intelege asta,japonezele sint jucarii pe linga germanice,cu toate raliurile lor cistigate si premiile din F1,inca nu sint asa de buni ca sa se poata "masura cu germanicele!Nu sint zeitati sau sfinte,masinile germane,dar sa faci astfel de comparatii,parca nu prea merge,"mai tine la un colt",iar cind spun ca masinile japoneze sint pt maxim 5-6 ani de exploatare stiu ce spun,mai ales ca in 10 ani de occident,m am cam sfatuit cu multi italieni,francezi,nemti,si cam toti "le iubesc" pe japoneze mai ceva decit "sarea in ochi"!Oare sint occidentalii idioti,ca prefera germanice marea majoritate,franceze,italiene si spaniole respectiv englezoaice ,suedeze,bineinteles cu cotele de piata respective,oricum au prioritate in fata japonezelor,nu atit din cauza fiabilitatii,cit din faptul ca servisarea japonezelor este inexistenta aproape,deficitara si extrem de scumpa,nu mai vb de timpul de remediere al masinilor.In opinia mea cred ca ar trebui sa dam "cezarului cel al cezarului",sa ti cumperi masina japoneza pentru faptul ca au in spate victorii multe in f1 si in raliuri,min se pare o mare teapa,alea sint masini preparate si facute pt asa ceva,poate sint cei mai buni la astfel de intreceri,dar pt uzura zilnica si personala a fiecaruia,nu sint asa de fiabile precum a inceput o parte din admiratori si fani sa le ridice in slavi.Respect ,montoya
Deschide ochii si uita-te pe continent traiesti. Europa nu a fost principala piata pentru japonezi. Mai ales din cauza restrictiilor de poluare din UE. De ce versiunile cele mai performante sau unele modele nu s-au vandut decat in Japonia?
__________________
https://i9.photobucket.com/albums/a79/wonderwes/vtec_yo.jpg
sKyNeT is offline   Reply With Quote
Old 11-08-12, 14:06   #438
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Am avut Bmw, Golf si Opel. Si acuma am o japoneza - Nisan Almera. Eu zic ca : atit calitativ cit si la fiabilitate - Japoneza bate Nemteasca.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 11-08-12, 14:23   #439
XAVIER

Stage 5
 
XAVIER's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 630
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Bmw ix3 325-2500cmc,a fost facut in doar 800 de exemplare in 88,din pacate,eu faceam referire la un 4x4,care are planetare pe fata,in afara de puntea spate,era un bmw preparat,pe care il poti vedea si acum la pta obor,negru,are niste jenti deosebite la vremea aceea,spitate sa zicem,erau ca niste "radacini",superbe,imposibil de furat,le gaseai imediat pt ca erau unice,eu unul nici pina in ziua de azi nu am mai vazut modelul acela la vreo alta masina,ok!Nu ti am cerut sa ma respecti niciodata,faptul ca ai tupeul sa ma jignesti,e problema ta de educatie pe care nu ca nu o ai,nici macar nu stii ce inseamna educatie,cit despre masini,se vede de la o posta ca vorbesti "din auzite",probabil fiind "arian"-japonez,,faptul ca te crezi superior si mare "dibuitor de adevaruri",te face sa devii penibil si risti sa aluneci pe alta panta,care nu face subiectul subforumului,ok!Respectul nu se cere,se ofera din respect pt propria persoana,ca il primesti sau nu asta e alta poveste,tu fiind un mitocan prin execelenta(iti spun pe nume nu te jignesc!),nu poti decit sa iti admiri propria prostie si sa te crezi si marele psiholog(mai mult olog!),chestie de supraapreciere,ai sigur "dublapersonalitate si lucrezi la treia",deci stilul asta golanesc,aplical in alta parte,aici nu prea e recomandat de regulament,asta daca stii cei ala regulament!Imi pare rau ca tu traduci cum vrei si atit te duce"obositul",n avem cum sa te re educam aici,dar iti recomand totusi,sa citesti (asta daca stii)"Codul bunelor maniere"-daca stii ce inseamna acest capitol,nu de alta dar sigur vei avea mari probleme indiferent unde vei merge,muncii,distra,plimba,stilul tau mitocanesc-infantil dauneaza grav forumului,deci iti recomand un medic psihiatru,mai ai ceva sanse de remediere,nu si de vindecare!Noapte buna ,copile,montoya
Sa le luam pe rand:

1. Cumparat Mercedes vechi de 1 an cu 14.000$
2. Montat motor 2,6 l cu 180 CP si chip-uit ai ajuns la 210-220 cp, iar motorul de care vb tu are 160 CP si injectie mecanica, fiind foarte greu de reglat ca sa mearge bine si tu spui ca l-ai chip-uit
3. Apare alt motor Mercedes in schema cel de 2,6 l - turbo montat pe 260e, 280e sau 300ce, motor care nu exista
4. In 28 de ani de condus ai adunat 3.000.000 km, in medie 300 km pe zi, dar nu esti sofer profesionist
5. Ai inceput sa conduci de la 16 ani, 9 ani ai condus fara carnet si nu ai patit nimic pt ca tu conduceai o Dacie break cu numere cu 3 cifere
6. Ai avut si-un Trabant cu care erai greu de prins de militie in oras, avand in vedere traficul ucigator din 1985
7. Ai confenctionat pistoane din titan, desi aliajele din care se fabrica deobicei pistoanele forjate au o densitate la jumatate fata de titan si totusi dintr-o bara de titan de 1 tol diametru si 50 cm lungime ai facut 8 pistoane
8. Pistoanele de titan le-ai turnat la Turbomecanica si slefuit intr-un atelier de autobuze de pe Oltenitei unde din 50-60 de "mesteri" doar 3 nu se pricepeau
9. BMW 325 ix care la 225cp mergea cu 270 km/h, cu planetare de 300$
10. Ai terminat UTCB, esti mecanic si ai fost sportiv de performanta transferat la Steaua.

Toate astea sunt spuse de tine si ai pretentia ca eu sa le iau de bune....Nu vad unde te-am jignit si nu inteleg de ce m-ai jignit in nenumarate randuri fara niciun rost.
__________________
XAVIER is offline   Reply With Quote
Old 11-08-12, 14:56   #440
ivan_ovidiu

Stage 4
 
ivan_ovidiu's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 196
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Am avut Bmw, Golf si Opel. Si acuma am o japoneza - Nisan Almera. Eu zic ca : atit calitativ cit si la fiabilitate - Japoneza bate Nemteasca.
Almera ....?! din ce an? in ideea ca mi se pare o maina "ieftina" ,la interior materiale proaste,ruleaza obositor,tabla subtirica. Motorul pot spune ca se comporta foarte bine si cam atat.

Nimic nu ma incanta la o Almera decat motorul. Troncane si scartaie din toate incheieturile la doar 110000 km.
ivan_ovidiu is offline   Reply With Quote
Old 11-08-12, 15:06   #441
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

montoya68, te rog eu, macar scrie ca oamenii, foloseste semnele de punctuatie si da enter cand termini cate o fraza.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 11-08-12, 15:09   #442
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by ivan_ovidiu View Post
Almera ....?! din ce an? in ideea ca mi se pare o maina "ieftina" ,la interior materiale proaste,ruleaza obositor,tabla subtirica. Motorul pot spune ca se comporta foarte bine si cam atat.

Nimic nu ma incanta la o Almera decat motorul. Troncane si scartaie din toate incheieturile la doar 110000 km.
Din 96-97. Pai normal ca despre motor vorbeam. Ca doara aiai inima masinii. Ce conteaza ca troncane si scartaie si ca are tabla subtire ? Orice masina mai veche troncane si scartaie, indiferent de marca. Daca schimbi la ea ce trebuie, atunci nu mai troncane. Dar la o Japoneza nu umblii la motor, si asta conteaza. Ca te tine mult si bine. Ca asa-s facute japonezele sa tina. Si oricum se stie - ca masinile japoneze au motoare bune.

Last edited by franz34sm; 11-08-12 at 15:12.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 11-08-12, 17:53   #443
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Si oricum se stie - ca masinile japoneze au motoare bune.
Tii minte ce ziceai acum o vreme despre japoneze, nu?
Ei uite ca de ce te temi nu scapi
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 11-08-12, 18:11   #444
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Tii minte ce ziceai acum o vreme despre japoneze, nu?
Ei uite ca de ce te temi nu scapi
Asa este.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 11-08-12, 21:34   #445
Evil Yuri

Stage 5
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Bai oameni buni, ii mai dati mult apa la moara acestui personaj retardat ? Pe toate topicurile de la versus apare el cu aberatii si nonsens. A fost caterinca la inceput cu bemveu lui 318 ti/is/gti/slbz, dar acum deja e obositor.
__________________
Evil Yuri is offline   Reply With Quote
Old 12-08-12, 13:12   #446
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Oricum ar fi, raspunsurile lui nu sunt ale unui om rational si echilibrat.
Ori sunt la misto (asta ar fi varianta buna) ori sunt pe bune, si atunci sigur nu-i sectiunea potrivita pentru el.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 12-08-12, 16:29   #447
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by XAVIER View Post
Sa le luam pe rand:

1. Cumparat Mercedes vechi de 1 an cu 14.000$
2. Montat motor 2,6 l cu 180 CP si chip-uit ai ajuns la 210-220 cp, iar motorul de care vb tu are 160 CP si injectie mecanica, fiind foarte greu de reglat ca sa mearge bine si tu spui ca l-ai chip-uit
3. Apare alt motor Mercedes in schema cel de 2,6 l - turbo montat pe 260e, 280e sau 300ce, motor care nu exista
4. In 28 de ani de condus ai adunat 3.000.000 km, in medie 300 km pe zi, dar nu esti sofer profesionist
5. Ai inceput sa conduci de la 16 ani, 9 ani ai condus fara carnet si nu ai patit nimic pt ca tu conduceai o Dacie break cu numere cu 3 cifere
6. Ai avut si-un Trabant cu care erai greu de prins de militie in oras, avand in vedere traficul ucigator din 1985
7. Ai confenctionat pistoane din titan, desi aliajele din care se fabrica deobicei pistoanele forjate au o densitate la jumatate fata de titan si totusi dintr-o bara de titan de 1 tol diametru si 50 cm lungime ai facut 8 pistoane
8. Pistoanele de titan le-ai turnat la Turbomecanica si slefuit intr-un atelier de autobuze de pe Oltenitei unde din 50-60 de "mesteri" doar 3 nu se pricepeau
9. BMW 325 ix care la 225cp mergea cu 270 km/h, cu planetare de 300$
10. Ai terminat UTCB, esti mecanic si ai fost sportiv de performanta transferat la Steaua.

Toate astea sunt spuse de tine si ai pretentia ca eu sa le iau de bune....Nu vad unde te-am jignit si nu inteleg de ce m-ai jignit in nenumarate randuri fara niciun rost.
Refreitor la "unde m ai jignit ,vezi mai in spate,-"penibil,mitoman ,aberant..." ai memorie scurta si selectiva-recomand lecitina si glubifer,dar ma tem ca te a luat cam devreme pierderea de memorie -dar ma rog,este modul tau propriu de a ti exprima furia si frustrarile cind vezi un stelist cu mercedes...doar pt faptul ca tu esti un dinamovist sau rapidist si iubesti japonezele...
In 1990-93 mercedes e190 era exact 32000 DM pret de catalog,echipat cu aer cond ,abs ,servo directie si fara alte "beculete",aproape standard,marca la vremea aceea era intre 1,5-1,8 us$,dar cum nu stii paritatile si nu esti nici informat in dolari un mercedes de 1 an varia de la 13-16000dolari usd,depinde de ce optiuni avea pe el,si cum mertanu era de nou intre 21- 23000 usd,nu pricep de ce te miri de astfel de preturi,asta era piata deci...am de mult 4-0,dar acum ma voi opri doar la 1 -0,ok!
Referitor la cipuit injectia mecanica,prietenul meu electronist,l a upgradat de asa maniera incit sa nu am probleme,plus ca odata cu motorul de 2,6i ,am cumparat si calculatorul/centralina /computerul,pe care el l a modificat si imbunatatit,n am avut probleme cu el nici eu nici urmatorul proprietar pina prin 2004,masina fiind cumparat de un baiatas din cartier,care stia unde locuiesc,stia ca sint plecat din tara si m a rugat sa i trimit un computer din italia,fiind mai ieftine acolo decit oriunde in lume(italia-patria hotilor),n a costat decit 200 euro de la demolari,merge si astazi cu masina perfect,i la remodelat/modificat prietenul meu,nu stiu exact sa ti spun ce i a facut dar mai puteai monta pe masina ceva optiuni care erau coordonate si controlate de computer,adica ceva optiuni pe care alte masini le aveau deja,cum ar fi esp de ex,sau tdc...deci este deja 2-0,iar injectia mecanica pt cultura ta generala,poate fi modificata in diverse moduri,doar ca informatia nu a ajuns la tine decit"cenzurata",adica in opinia ta nu se poate cipui ,ok!De presiune variabila si amestec combustibil-aer ai auzit,sau de turbina pe motor de benzina stii ceva...!
Motorul de 260 i 170cp,il gasesti pe mobile. de montat pe diverse modele,dar trebuie sa cauti ca sa te informezi,deci,am spus ceva ce poate fi verificat si confirmat,nu bat cimpiile aiurea ca sa vina un mare mester sa mi dea peste nas cu "informatiile lui trunchiate si cenzurate"...sa nu spun limitate de personalitatea lui "incandescenta"!
Cind ma alerga militia printre blocuri,nu stiu daca erai pe teava sau la gradinita,cu trabantul ,daca stiai sa l manevrezi,erai greu de prins printre blocurile din dr tab sau militari pe care le stiam mai bine decit orice militian,de vreo 2 ori am oprit in gang ul unui bloc si am stins luminile,deci iti garantez eu ca functioneaza si azi,daca ai cu ce.Trabantul avea demaraj f bun ,pina in 50-60km/h era cam greu de prins de la stop pt un aro sau dacie,dar daca nu ai trait vremurile acelea n ai cum sa stii,pustiulica,poate ne spui ce virsta ai,nu sari de 25 de ani,se simte asta!
La turbomecanica se FABRICAU motoare de avioane,iar la automecanica,diverse motoare pt utilaje in industrie si nu numai,inclusiv reparatii la autobuze,autocarele ONT(ai auzit de ont cumva)si unele masinute ale unor smecheri pcr,cu modificarile de rigoare,inclusiv SRI ul isi prepara masinile acolo,dar esti prea mic.Ce este acum automecanica ,este alta poveste,s au schimbat multe,iar meseriasii de atunci despre care iti vorbesc eu,aveau scoala,practica si scoala profesionala,unde desfacea si montau la motoare si si cutii intr un an,cit n o sa desfaci tu toata viata,se facea scoala copilas dragalas,nu abureli ca acum!Eu la liceu,cred ca am desfacut cca 250 de motoare si cutii de sr 211,aro l25,dacie,skoda 1000mb,trabant,tv,roman,raba,punti spate-fata,asa se invata odata si chiar invatai pe bune nu vrajeli!Probabil nu ti place prea mult practica si nici cartea si e normal sa preiei informatii eronate pt ca n ai flerul adevaratilor mecanici auto,esti in pauza la treaba asta permanent deci,esti mai mult decit ridicol,asta ca sa fiu diplomat!
Bmw 325 ix3,era destul de scump la vremea aceea la piese,300 usd /bucata de planetara fata(nu spate,ok)era 4x4 nepermanent,cu actionare la buton(informeazate copilas),in '94 300 usd era salariul pe 3 luni al unui politist agent sef (de azi),adica plutonier adjutant-subofiter,fara banii de haine si alte sporuri,deci iar esti in urma cu preturile,mama mea ,la vremea aceea era sefa de cabinet la ministru,avea salariu 200 usd cu tot cu sporuri si vechime 24 de ani,pricepi copile!Nu mai compara preturile de atunci cu cele de acum ,pt ca toate s au TRIPLAT aproape,un logan in ziua de azi,transformind euro in marci,adica 2 dm=1 euro,logan full de azi costa cit un opelastra/vw golf de atunci si astea tot full,aveau alta valoare banii atunci,pina si tigarile sint de 4-5 ori mai scumpe acum decit erau atunci!
Vorbesti asa ca sa nu adormi,esti complet dezinformat,dar tare in gura mai ceva decit o "coasa",teribilist si rebel...dar semnificativ de invidios si gelos pe trecutul si prezentul meu...asta e daca ai baut cerneala la scoala si ti a placut cartea mult(poker,pacanele,bridge),nu te vei ridica nicodata la nivelul unuia cu facultatea terminata prin 90-96,esti ridicol la maxim,poate ceilalti nu ti o spun asa "din vechimea " pe care o ai pe aici!
Mentionez ca nu le am turnat eu personal pistoanele,si nici slefuit,pt cultura ta generala,se topeste titanul undeva pe la 1650 gr si se aliaza cu diverse alte nemetale,asta e problema fabricantului,ok,si inca un amanunt,vezi ca nu sint chiar rotunde pistoanele,ok,sint f usor ovale....dilatarile aste a te obliga sa le faci la modul asta!
Propun sa incepi sa faci plata la cursurile aste pe care le fac cu tine::)),nu de alta dar sint informatii reale nu aberatiile tale cu care vrei sa ne imbicsesti creierii si sa te mai si crezi formator de opinie,marele mester...sa ti fie rusine,dar n ai asa ceva,"necultivatule"!Stinge lumina ca ...e noapte buna copilas dragalas,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 12-08-12, 16:33   #448
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Evil Yuri View Post
Bai oameni buni, ii mai dati mult apa la moara acestui personaj retardat ? Pe toate topicurile de la versus apare el cu aberatii si nonsens. A fost caterinca la inceput cu bemveu lui 318 ti/is/gti/slbz, dar acum deja e obositor.
Pustiulica,vezi ca te risti cam tare,ai grija cu retardatii tai,punele lantul surt si bila grea,inclusiv tie,vezi cum vb ca...nu se stie unde ajungi...ciocu mic,bebelusule!noapte buna
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 12-08-12, 16:40   #449
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Oricum ar fi, raspunsurile lui nu sunt ale unui om rational si echilibrat.
Ori sunt la misto (asta ar fi varianta buna) ori sunt pe bune, si atunci sigur nu-i sectiunea potrivita pentru el.
Moldovene,din cite stiu eu,oamenii normali nu prea isi risca viata asa aiurea,pt o cupa de cristal si 1000 lei in cel mai fericit caz daca cistigi locul 1,deci vezi cu dezechilibrele astea cum faci,chiar vrei sa mori asa din prostie(pasiunea e una...cursele alta)esti tinar,nelinistit,stai pe motorul tau acolo ca oricum stii care i soarta ta,nu!Donatorii de organe au pareri echilibrate,tare asta,am sa retin,sectiunea ta stii unde este...la pompe funebre ti ai facut relatii,sau ti ai vindut deja ficatii ::)) si nu stii cum vrei sa scapi de printre noi astia mai vii!Probabil te stii ca esti deja mort(la creier) si pe tine chiar te accept,ai drept de veto aici,consider ca la cite cazaturi si buseli ai luat in freza...iti inteleg atitudinea,ai tolernata mea,si ti doresc mult echilibru pe 2 si pe 4 roti!Noapte buna...montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 12-08-12, 17:17   #450
balint

Stage 5
 
balint's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 469
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Masinile Germane au fost si vor fi cele mai bune
balint is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -