VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: AMG vs M vs RS
|
AMG
|
|
493 |
30.45% |
M
|
|
759 |
46.88% |
RS
|
|
367 |
22.67% |
16-06-14, 22:28
|
#3271
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
toate au simtitor mai multi cai decat declara. La Mercedes e vb. aia "no replacement for displacement", cuplu baban, plus ca V8 si e mai rafinat, de sunet nu mai vb. Cel putin in linie dreapta, C63Amg nu o sa aiba ce discuta cu RS si M, eu asa prezic.
|
|
|
18-06-14, 21:05
|
#3272
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
|
|
|
18-06-14, 21:53
|
#3273
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by UNLORD
toate au simtitor mai multi cai decat declara. La Mercedes e vb. aia "no replacement for displacement", cuplu baban, plus ca V8 si e mai rafinat, de sunet nu mai vb. Cel putin in linie dreapta, C63Amg nu o sa aiba ce discuta cu RS si M, eu asa prezic.
|
Acum am vazut ca M4 a facut 0-200 in 13.2
Poate doar in varianta BS cu peste 500 cp sa poata c63 mai bine de atat.
|
|
|
19-06-14, 12:03
|
#3274
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Eu as pune pariu ca o sa bata timpul ala fara probleme, Mercedes va urma moda Audi si Bmw de a declara valori mult mai mici pt. motoare (M3/M4 are puterea aia la roata nu la volanta), garantat va avea peste 500 de hp la volanta motorul de la Mercedes, desi ei o sa declare 450 - 480. Si o sa mai ajute si cuplul mai mare. Teoretic motorul ar putea ajunge la valorile unui RS6, sigur o vor face la momentul respectiv, poate pe modelul GT, eu zic ca V8 biturbo pe o masina clasa medie o sa cam faca legea. Asta daca nu ii saboteaza transmisia, am auzit ca si asta in 9 trepte are o parte din metehnele aleia vechi.
|
|
|
19-06-14, 20:44
|
#3275
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 964
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Ar fi culmea să o dea īn bară şi cu 9G-Tronic-ul (strict la viteză mă refer). Nu vreau să spun că nu au făcut cutii de viteză bune pānă acum, dar cum spuneau şi cei de la Autocar īntr-un review, 7G-Tronic e o cutie bună, dar nu extraordinară (la fel din punctul de vedere al vitezei cu care schimbă treptele), iar aici e vorba de AMG unde este oricum modificată să fie mai rapidă decāt cea standard.
Spun asta deoarece am condus (suficient de mult īncāt să-mi exprim opinia) 7G-Tronic-ul (nu pe un AMG) şi pentru că nu sunt genul care să laude ceva doar pentru că-i al lui voi afirma cu toată obiectivitatea de care dispun faptul că ar trebui să lucreze la asta, ar fi păcat să nu o facă pentru că au posibilităţi!
Eu cel puţin cred că prioritar pentru Mercedes-Benz ar fi (legat de maşinile care se vānd cel mai mult) să facă o cutie mai rapidă şi să īnlocuiască actualul diesel de 2143 cm3 cu unul de 199x cm3 pentru că momentan acestea mi se par minusurile lor faţă de concurenţă īn ceea ce priveşte motorizările mainstream. Şi prin urmare ar avea o cutie deja rapidă pe care să o modifice pentru versiunile AMG (unde la fel acest aspect este un minus faţă de concurenţă momentan).
Nu de alta dar īn toate comparaţiile recente reiese că "se pierd" caii pe undeva şi e păcat de restul maşinii.
Last edited by sergini0; 19-06-14 at 20:55.
|
|
|
20-06-14, 09:26
|
#3276
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Nu te contrazic, eu am citit un test comparativ cu transmisii in Autobild.ro, o sa il fotografiez si o sa il urc aici. Era cutia de la Mercedes in 9 trepte impotriva agregatului ZF in 8 trepte, (pe care o intalnesti la Bmw, Audi, Jaguar etc) si parca mai era o cutie. In concluzie, asta de la Mercedes nu era nici mai rapida si nici mai economica. Avand 9 trepte, e mai complexa si mai grea, practic o cutie cu mai mult de 9 trepte nu prea isi mai are sensul din cauza complexitatii, a greautaii mai mari etc. Meritul Mercedes e ca si le fabrica singuri (desi am inteles ca e in colaborare cu Zf) si nu le cumpara dea gata cum fac ceilalti. Vom vedea, e la inceput, eu o sa urc testul aici cand mai dau de revista.
|
|
|
20-06-14, 11:10
|
#3277
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Nu te contrazic, eu am citit un test comparativ cu transmisii in Autobild.ro, o sa il fotografiez si o sa il urc aici. Era cutia de la Mercedes in 9 trepte impotriva agregatului ZF in 8 trepte, (pe care o intalnesti la Bmw, Audi, Jaguar etc) si parca mai era o cutie. In concluzie, asta de la Mercedes nu era nici mai rapida si nici mai economica. Avand 9 trepte, e mai complexa si mai grea, practic o cutie cu mai mult de 9 trepte nu prea isi mai are sensul din cauza complexitatii, a greautaii mai mari etc. Meritul Mercedes e ca si le fabrica singuri (desi am inteles ca e in colaborare cu Zf) si nu le cumpara dea gata cum fac ceilalti. Vom vedea, e la inceput, eu o sa urc testul aici cand mai dau de revista.
|
Era un test cu Audi A6 3.0Tdi 7 trepte BMW530d 8 trepte si E350CDI 9 trepte
|
|
|
20-06-14, 15:04
|
#3278
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: AMG vs. M vs. RS
|
|
|
25-06-14, 17:02
|
#3279
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
|
|
|
25-06-14, 19:05
|
#3280
|
Stage 4
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
|
Re: AMG vs. M vs. RS
M-ul e tot M pe cand RS mai are de invatat tehnica de la M.
|
|
|
25-06-14, 20:35
|
#3281
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Foarte bine punctat ! Scurt si totusi foarte cuprinzator, ai evidentiat practic esenta M Gmbh in cateva cuvinte. Posturi ca al tau sunt sarea si piperul pe forum !
|
|
|
30-06-14, 23:39
|
#3283
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
M4 vs. 911 Performance Comparison Review in Car and Driver
http://f80.bimmerpost.com/forums/sho....php?t=1003386
Car and Driver au o gramada de comparatii manarite.
In cea de fata au uitat sa puna performantele la punctaj, dar de, ce nonteaza performantele la un M4 sau Porsche!? ))))
Daca puneau si performantele si mai rau BMW-ul, iar daca mai puneau si pretul.....
Si mi-au mai atras urmatoarele atentia:
Cargo space: 5 puncte al amandoua ))))
BMW M4 - 368 litrii
Carrera: - 135 litrii
BMW M4: in ultima treapta
30-50 mph - 2.3 sec
50-70 mph - 2.9 sec
Carrera: in ultima treapta
30-50 mph - 11.0 sec
50-70 mph - 9.7 sec
Skidpad:
M4: 0.98 g
991: 0.98 g
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
01-07-14, 12:46
|
#3284
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Am observat ca in toate testele de pana acuma, M4 nu a coborat sub 1600 de kg, au scos cai mai multi din motor, dar au trombonit cu masa masinii. Poate cu manuala si cu ceramice ar ajunge pe la 1550 kg dar in niciun caz 1497 kg.
|
|
|
01-07-14, 13:56
|
#3285
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: AMG vs. M vs. RS
ai gasit pe undeva 1497kg?
nici in varianta curb weight nu are cum sa fie posibil.
in mod normal, o masina are cel putin 50 kg de optionale si nu cred ca exista M4 care sa circule pe strada sub 1600kg neluand in calcul benzina din rezervor. oricum e fff bine.
|
|
|
|
|