Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 09-12-13, 12:10   #3181
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Nu arata rau deloc:

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 09-12-13, 18:26   #3182
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Arata ai bine decat M135..Oare va aparea si o versiune pentru WTCC?
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 09-12-13, 20:57   #3183
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Arata senzational, numai ca nu e de serie, e dedicat pt motorsport, oricum kitul ala evazat, arata f. bine:
Quote:
The M235i racing will cost roughly $81,000 and will replace the M3 GT4 factory race car that is going out of production. The Z4 GT3 will remain the top offerings in the lineup.

Technical Data BMW M235i Racing.
Max. width: 1,862mm (without mirrors)
Wheelbase: 2,691mm
Height: 1,380mm (without antenna)
Max. track: 1,608mm
Engine: six-cylinder in-line
Capacity: 2,979ccm
Output: 333hp (245kW)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	BMWM235iRacing2-1.jpg
Views:	29
Size:	399.1 KB
ID:	2905671  

Last edited by UNLORD; 09-12-13 at 20:59.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 10-12-13, 17:49   #3184
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Test comparativ: Bmw M3 DCT (1640 kg) vs. Audi RS5(1816 kg) de la SportAuto.de. Timpi pe circuit Bmw: 1.14,2 min - Audi: 1.15,3 min.

P.s. Desi Audi RS4/5 a castigat 30 cai de cand a schimbat generatia, s-a si ingrasat semnificativ, sunt curios cum stau masinile astea la o liniuta cu vechea generatie RS4 ? Specialist, can U help ?
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 10-12-13, 23:45   #3185
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

M-am uitat pe niste valori absolute, cele mai bune pt rs4/rs5 b8 si rs4 b7.
Se pare ca rs5 prefacelift a fost o masina destul de lenta la demaraje, sigur sub m3 si ceva peste rs4 b7.
La rs5 facelift si rs4 b8, acesta din urma fiind doar in varianta facelift, s-a pus un diferential central crown gear si se pare ca rs5 este chiar si peste m3 e92, cel putin pana la 200, desi mai mult ca sigur peste 200 se rastoarna situatia.
Rs4b8 nu are echivalent la bmw.
Ceea ce este sigur, ar fi ca in variantele b8 sigur sunt mai bune la drag ca varianta b7.
Totusi, pe hokkenheim, 1.14.0 este recordul pt rs5 atat facelift cat si fara, 1.14.3 fiind recordul pt rs4b8 si pt m3e92.

Last edited by specialist; 10-12-13 at 23:47.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 11-12-13, 07:27   #3186
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

BMW M6 Gran Coupe vs Audi RS7 - Auto Express

GTR is offline   Reply With Quote
Old 11-12-13, 07:36   #3187
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

din cauza performantelor din testul sportauto ce mi s-au parut praf, revin la greutatea lui RS5, aceasta fiind declarata de audi la 1800kg pt varianta initiala si 1790 pt cea cu facelift, probabil cele 10 kg provenind din diferentialul central.

1800kg declarate de producator, sunt conform EC Directive 92/21/EEC, care spune ca 1800kg sunt calculate cu 75 kg(68 soferul si 7 bagaje) iar rezervorul 90% plin.
densitatea benzinei este aprox 0.75 kg/litru, rs5 avand 61 de litri capacitate.

rezulta greutatea reala la gol absolut de 1800-75-61*90%*0.75=1800-75-41=1684kg. sportauto cantaresc masinile fara sofer si bagaje(deci fara cele 75kg) dar cu rezervorul plin, deci adaugam 46 kg(61L*0.75kg) la cele 1684 rezultand 1730 kg, daca ar fi fost in echiparea standard. pana la 1816 kg ale masinii din test sunt optionale cu siguranta, adica 86kg.

la M3 sunt 1685 potrivit producatorului, iar rezervorul are tot pe la 60 litri rezultand:
1675-75-90%*60*0.75= 1675-75-40=1560
masina din test avea 1640 (fara cele 75 kg dar cu rezervorul plin) adica sub greutatea declarata de producator care totusi include cele 75 kg. in echiparea standard, potrivit metodei de cantarire sportauto ar fi avut 1560+45=1605kg, rezultand optionale in valoare de 11 kg pana la cele 1616kg ale lui sportauto.

am inistat un pic pt ca din testele existente cele mai bune valori pana la 200 sunt 15.3 pt RS5 prefacelift si 15.5 pt M3, in sportauto rezultatul fiind 16.5 respectiv 16.0.
pe hokenheim 1.14.0-rs5 respectiv 1.14.2-m3 sunt cele mai bune rezultate, fata de sport auto cu 1.15.3 si 1.14.2(reprezentand de altfel cel mai bun rezultat pt m3)

Last edited by specialist; 11-12-13 at 07:59.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 11-12-13, 08:35   #3188
ryoraul

Stage 4
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
BMW M6 Gran Coupe vs Audi RS7 - Auto Express

Ce vrajeala de drag race.
ryoraul is offline   Reply With Quote
Old 11-12-13, 17:09   #3189
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

431 PS, 550Nm, masa < 1500 kg (Manual)
0-100 km/h (0-62): 4.1 seconds (DCT)
0-100 km/h (0-62): 4.3 seconds (Manual)
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 11-12-13, 23:46   #3190
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Masa sub1500 kg e dry weight. Adica echivalenta celor 1560 la e92. Fara sofer, fara combustibil.

Este fff bine tinand cont ca si masina e mai voluminoasa.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 11-12-13, 23:49   #3191
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Mercedes si Audi trebuie sa vina cu niste masini fffffoarte frumoase daca vor sa ia fata bmw`ului care arata... WOW!
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 12-12-13, 09:21   #3192
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Frumusetea sta in ochii privitorului.
Dupa logica ta, de fiecare data cand apare o Alfa Romeo, nemtii ar trebui sa se bage intr-un colt si sa planga.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 12-12-13, 09:32   #3193
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Evident ca sunt subiectiv. Prefer oricand un a4/a5 unui seria 3/c-classe din generatiile anterioare, dar de data asta trebuie sa recunosc ca bmw-ul arata mai bine. Bine... e si cel mai tanar.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 12-12-13, 09:44   #3194
ryoraul

Stage 4
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Frumusetea sta in ochii privitorului.
Dupa logica ta, de fiecare data cand apare o Alfa Romeo, nemtii ar trebui sa se bage intr-un colt si sa planga.
Ce is asa de frumoase alfa romeo?
ryoraul is offline   Reply With Quote
Old 12-12-13, 10:31   #3195
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

mi-a placut alfa 159 cand a aparut si o consideram cea mai frumoasa masina din lume. restul alfelor, ma lasa rece, de fapt le consider urate. acum si alfa 159 mi se pare nasoala.

bmw seria 3/4 arata infernal de bine si la fel va arata si urmatorul C klasse.
a4 este o masina depasita d toate pdv, la fel cum este si actualul mercedesul C insa acesta mai are ff putin pana la debutul unei noi generatii.

as considera audi a4 in fata seriei 3 doar la 80% din pretul ultimei. audi trebuie sa vina cu o idee de design pt ca actuala este mult prea uzata.

ce nu imi place mie la M-uri, ca despre asta se vorbea, ar fi modul cum este amplasata evacuarea. prefer oricand o evacuare plasata mai spre colturi decat una mai spre mijloc, iar tevile duble si subtiri sunt, estetic vorbind, sub una de diametru mare.
specialist is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -