Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 28-06-13, 11:29   #3031
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Din fericire sau din pacate calul putere e mai mult marketing la astfel de comparatii.
Sau sa luam doua masini cu mase identice,transmisii identice si acelasi numar de cp.
Doar ca una e cu turbo si are 80 din putere disponibila pe jumatate de turometru, cealalta e aspirata si are puterea maxima undeva langa zona rosie intr-un punct minuscul.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 11:49   #3032
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
@bogdan MB
indiferent cum ar fi, 2.5tfsi 340 cp sigur nu are mai mult de 360cp si asta incerc sa spun ca acel motor de 2 litri si 360 cp desi este un miracol, cred totusi ca asta e o abrodare mult prea extrema. un motor de doi litri are limitele lui si tot timpul va pali in fata unuia de capacitate cilindrica mai mare insa avand aceeasi putere.
consider ca daca se doreste o motorizare de peste 300 cp, producatorii ar trebui sa se orienteze spre alta cilindree si nu doar 2 litri. repet, nu incerc ca diluez meritele nimanui, insa intr-un fel suna un motor de 3 litri si 360 cp si altfel suna unul cu aceeasi putere insa de doi litri. plus ca risti la fiabilitate avand aceasta putere din 2 litri, e vorba si de turbo lag.

in filmuletul pus de unlord, se vede clar ca desi are 40 cp in plus, diferenta intre a45 amg si m135 este minima, insesizabila. la puteri echivalente, Mercedes nu poate fi decat codas dpdv performante asa cum a fost mereu in comparatia cu bmw si audi pt simplu motiv ca asta nu este teritoriul lor.

@Corneliu
ar trebui ca atunci cand argumentezi sa citesti si ceea ce scrii pt ca potrivit celor scrise de tine...facem...echipa.
practic tu spui acolo ca desi eu afirm ca acei cp de la audi par mai potenti, totusi nu e chiar asa, audi venind in sprijinul acelor cp si cu "greutatea, aerodinamica, cuplu dezvoltat pe parcursul turatiei si alte detalii". sunt cuvintele tale, cuvinte in care spui ca de fapt audi vine cu un pachet mai bun in general.
Eu nu stiu de ce va mirati atat sau de ce vi se pare asa o minunatie tehnologica motorul de A45 AMG!? Asta probabil din cauza faptului ca nu v-au obisnuit nemtii cu ceva de gen.

Nu au trecut decat vreo 10 ani de cand Mitsubishi a produs EVO VIII FQ400, cu un motor de 2.0 si 405CP cu peformante exceptionale si o fiabilitate pe masura.

Deci unde este abordarea aia asa extrema in 2013!?

Este prematur si foarte greu de spus daca motorul asta de la Mercedes va pali sau nu in fata unor motoare de capacitate putin mai mare (2.0-2.5).

Teritoriul asta nu a fost si al lor pentru ca nu l-au dorit, nu din incapacitate tehnologica.

Acum este prea proaspata aparitia, in timp vom vedea capacitatile motorului Mercedes in comparatie cu concurenta.

Este foarte adevarat ca nu se poate compara cu 3.0 de pe BMW, dar in acelas timp abordarea Mercedes este "mai tinereasca" si in acelasi timp o provocare de performanta pe cilindreea de 2.0.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 12:46   #3033
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Cam asta inseamna ceva extrem!

Cosworth pregăteşte un motor revoluţionar: 1.6 Turbo şi 480 CP

Englezii de la Cosworth ar putea să revoluţioneze industria auto cu un motor turbo care promite 300 CP pe litru. Unitatea vizată ar avea o cilindree de 1.6 litri şi ar livra 480 CP, totul pe un automobil de serie.

Cosworth, celebrul furnizor şi preparator de motoare, pregăteşte o mică revoluţie în lumea motoarelor turbo. Englezii spun că pot să livreze un motor turbo care să dezvolte în jur de 300 CP pe litru. Unitatea pe care vor să o producă în serie împreună cu un partener din lumea auto ar avea o cilindree de 1.6 litri, ceea ce înseamnă că ar putea să livreze 480 CP în condiţiile în care englezii ar atinge performanţele menţionate anterior. Secretul din spatele noii motorizări şi motivul dezvoltării sale? Cei de la Cosworth se pregăteau pentru Formula 1, iar unitatea a fost construită atunci când zvonurile anunţau o motorizare cu patru cilindri în linie.
Într-o discuţie cu cei de la Pistonheads, inginerul şef al celor de la Cosworth, Andy Ball, a declarat că motorizarea a fost pregătită cu Jaguar C-X75 în minte, după ce au aflat că nu vor putea să folosească noul motor în Formula 1. Însă, versiunea de serie a lui C-X75 nu a fost confirmată de Jaguar, iar cei de la Cosworth s-au declarat încântaţi de posibilitatea găsirii unui alt partener dornic de o motorizare potentă. Constructorul britanic a refuzat să enunţe numele potenţialilor săi parteneri, semn că fie sunt în discuţii cu mai mulţi constructori, fie nu au găsit încă un partener viabil pentru această motorizare

”Suntem foarte buni atunci când vine vorba despre ridicarea performanţelor unui motor până la limită. Dacă nu stricăm nimic, înseamnă că nu am ajuns la limită. Dacă veţi auzi motorul, sunt sigur că nu veţi fi dezamăgiţi de sunetul acestuia. Nu va avea sunetul unui V8, dar tot va fi impresionant”, explică Andy Ball, inginerul şef de la Cosworth.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 12:53   #3034
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Specialist, tratezi superficial, ia a45 - ul in ansamblu, vezi ce zice stuttclife despre direcție, sasiu, stabilitatea mașini, TURBO LAG, taxe si impozite mici, consum pe masura si compară-le cu rs3-ul care e mai scump, taxe mai mari, si caracter supra virator pronunțat si o direcție fada. Ok, are un motor bestial dar din păcate păstrează doar atât din vechile quattro de 2.5. Poate vor îmbunătăți ceva cu noua varianta, dar pana acum s3 - ul nu a demonstrat vreo evoluție majora. Sau pentru tine la un hot hatch contează doar performanta în linie dreapta? E mai mult de atât fiindcă recent am avut ocazia sa analizez în detaliu un Q5 rs tdi și merita oricând aceeași bani ca si RS3. Iar referitor la +300 cp din 2000 cc nu știu de ce te surprinde atat de tare când sunt la noi zeci de tfsi-uri de 350 cp care circula zi de zi in Romania fara probleme.
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 13:29   #3035
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

@gtr, sigur ca se poate un astfel de motor pe care il exemplificai tu, insa sunt niste costuri ce nu isi gasesc justificare in practica.

este posibil sa fiu eu de moda veche in ceea ce priveste felul cum percep eu acest motor de pe A45 AMG pt ca la randu-mi stiu ca in martie 2009 cand a aparut acel 2.tfsi 340 cp mi s-a parut o putere prea mare pt un motor atat de mic.

o comparatie cu A45amg cu RS3 este exclusa tinand cont ca sasiul lui rs3 si toata solutia tehnica a masini, exceptand motorul se regasesc in 2003. cred totusi ca noul RS3 nu va mai avea mult pana sa apara pe piata si atunci o comparatie ar fi echitabila.

nu stiu de ce spui ca noul S3 nu a aratat o evolutie majora. chiar am cautat in aceasta dimineata review-uri si nu am gasit lucruri nasoale. nu stiu pe unde ai citit tu asta.

masinile tunate sunt altceva si stiu si eu ca sunt multe octavii chiar care circula pe strazi cu 2.0tfsi si 350 cp dar eu nu as face asa ceva in veci.

raman la parerea mea ca o putere de 360 cp nu este pt doi litri. nu cred ca poti fi satisfacut cand ai 360 cp, apesi acceleratia si sunetul nu este unul asa cum trebuie pt ca ai 2 litri si 4 cilindri.

Quote:
Originally Posted by Corneliu26 View Post
Eu cred ca tu ai probleme de procesare a informatiei. Si ca sa punem punct 1cp de la audi nu e mai tare ca un 1cp de la mercedes,doar in visele tale.
) stiu omule asta. se pare ca este asa cum spui tu in sensul ca daca la motorizari de aceeasi putere, atat audi cat si bmw au performante mai bune ca Mercedes, inseamna ca Mercedes are handicapul transmisiei, greutatii, cuplului nelivrat asa cum trebuie, aerodinamicitatii samd(luate separate sau mai grav...impreuna), ceea ce explica faptul ca ei au nevoie de mai multi cp ca sa faca fata masinilor produse de competitor. este bine ca ne-am inteles aici.

Last edited by specialist; 28-06-13 at 13:33.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 21:34   #3036
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

https://www.youtube.com/watch?v=gKp018TfeXw cand e comparata cu un Megane RS si acesta puncteaza la capitolul fun factor mai mult decat Audi nu imi inspira prea multe.
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 01-07-13, 11:05   #3037
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
convins ferm cred ca 360 cp made by audi vor fi tot timpul mai mult fata de aceeasi putere produsa de mercedes
Deja ma ingrijorasem ca s-a vindecat 4tuningul de sindromul "caii de beemveu" M-am inselat, multumesc specialist
aleks is offline   Reply With Quote
Old 01-07-13, 12:58   #3038
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

primele masuratori pt rs6
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	9158042583_720cc58ca8_o.jpg
Views:	86
Size:	278.7 KB
ID:	2809318  
specialist is offline   Reply With Quote
Old 01-07-13, 13:09   #3039
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
primele masuratori pt rs6
Era de asteptat. Aparent este acolo cu E63 AMG S 4 Matic.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-07-13, 14:09   #3040
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

iar viteza de iesire de 196 km/h din sfertul de mila, similara cu cea a M5-ului desi rs6 are 11.6sec iar m5 are 11.9 arata ca la viteze mari m5-ul este mai rapid, ceea ce inseamna ca la drag m5 ramane superior fata de rs6 asa cum s-a vazut anterior si fata de E63 AMG S 4 matic.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 01-07-13, 22:34   #3041
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
primele masuratori pt rs6
Ce masa are ?
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 01-07-13, 23:02   #3042
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Vad ca nu e precizat acolo. Intre 2.0 si max 2.1
Nu cred ca depaseste 2.1 indiferent ce optionale are masina aia.
De ce ?
specialist is offline   Reply With Quote
Old 02-07-13, 17:10   #3043
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Pe mine la specificatii unei masini ma intereseaza in special capitolul asta si mai ales ca Audi au facut progrese cu modelele actuale, ma intrebam daca nu coboara sub 2, probabil ca daca nu era Break ar fi fost realizabil ... sper ca Bmw sa invete lectia asta cat mai repede desi cred ca doar din 2015, cu viitoarea serie 7 o sa vedem niste progrese la capitolul asta ...
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 02-07-13, 17:44   #3044
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

uite am gasit un test cu un S6 sedan si avea 1960kg bineinteles cu niste optionale.
in varianta standard avantul are cu 65 kg in plus fata de sedan.
presupunand ca am discuta de un avant cu acelasi nivel de dotari cu sedanul din test care avea 1960 kg rezulta pt S6 avant 2025 kg.

tinand cont ca rs6 este mai dotat din standard si sigur o masina de teste este si mai accesorizata ca un S6, cred ca acel RS6 avea pe la 2050kg.

http://www.auto-motor-und-sport.de/e...14.html?show=4
specialist is offline   Reply With Quote
Old 02-07-13, 20:01   #3045
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS



__________________
boy_wonder is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -