Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 01-02-13, 19:57   #2881
du0n

Stage 4
 
du0n's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 252
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Orice producator, dar ORICE PRODUCATOR actual poate scoate cu usurinta 1200 CP dintr-un motor de 8 litri, 16 cilindrii, supraalimentat. Normal ca la tuning folosesti ce ai si este de laudat ca scot >1200 CP din mai putin de jumatate din capacitetea Veyronului si normal ca in detrimentul fiabilitatii.
Dealtfel motorul Veyronului este derivat din motorul VR6, (format practic din 3 VR6) si este departe de a fi vre-o minunatie tehnologica.

Daca este ceva de apreciat la Veyron, este transmisia, o cutie si un sistem 4x4 care tin un cuplu foarte mare, asta fiind o realizare tehnologica de mentionat, nu motorul.
Motorul lui Veyron este un motor cu 16 cilindri, echivalentul a două motoare V8 cu unghi īngust cuplat īntr-o configurație W. Care 3 VR6?
du0n is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 20:05   #2882
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Adevarul e ca sunt pline strazile de masini cu 16 cilindri si 4 turbine )
Nimic laudabil.
Unii cumpara motoare gata facut de Mercedes si BMW sa puna pe supercaruri ca sunt prea scump de dezvoltat motoare de la 0 in serie mica. Si noi zicem ca 16 cilindri de pe Veyron sunt doar 3 vr6 cu 4 turbine.

Macar pe prototipurile altora sa vezi asa ceva functional, ca demonstratie tehnica , ca sa nu mai zic de fiabilitatea motorului daca e vandut la fel ca un 1.9tdi.Desi puteau sa iti ceara sa iti cumperi un service langa uzina aia pe 4 roti doar pentru revizii.
Care ar fi utilitatea unui motor W16?? Producatorii auto au o gandire foarte buna, nu au nevoie de un motor de 16 cilindrii pentru ca nu au nicio marca de revigorat, nu ar avea aproape niciun target, nu-si are rostul. Real, potentialul lui Veyron nu a fost folosit cam de niciun propietar (partial ca acceleratie, ca viteza maxima numarati pe degete).
Deci Veyron este un supercar, este inca cea mai puternica masina de serie, dar putin cam ineficienta real.

Orice 911, GT-R, Ferrari, Corvette, M, AMG, RS, este folosit la potential maxim destul de des de majoritatea propietarilor, iar incercarea de a face o masina completa si buna la toate nu se poate realiza.

In loc sa-ti iei Veyron, iti cumperi un S63 AMG sau un Bentley (mai mari, mai comode, mai luxoase), un Aventador (mai rapid pe pista), un 458 Italia (pentru performanta si placeri sublime), o masina de drag (care bate linistit Veyronul), si-ti mai raman si bani de un capriciu, ceva.

E, eu oricand mi-as lua lista de mai sus decat un Veyron.

Exact, Veyron nu are un motor dezvoltat de la 0, a unit 3 motoare, si nu este singurul producator care a facut sau face asta si era si normal sa adopte solutia asta, nu este nimic de reprosat aici, doar ca real este o realizare destul de simpla. Repet, oricine poate face un 16 cilindri, nu este nicio minune tehnologica, doar ca nu-si are utilitatea, iar puterea dezvoltata este una normala pentru un motor cu supraalimentare, turatia dezvoltata la fel, nu este nimic iesit din comun.

Cred ca daca ai avea ceva idee de mecanica ai realiza ca motorul Veyronului este ceva perfect normal cu absolut nimic iesit din cumun. Transmisia si sasiul sunt o realizare MULT mai remarcabila decat motorul.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 20:14   #2883
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by du0n View Post
Motorul lui Veyron este un motor cu 16 cilindri, echivalentul a două motoare V8 cu unghi īngust cuplat īntr-o configurație W. Care 3 VR6?
Ai dreptate si tu. Defapt sunt "2 imaginare" VR8 si toate au plecat de la conceptia lui VR6.

"This W16 badged engine is the first and only production W16 engine in the world. It is a sixteen cylinder W engine, of four rows of four cylinders, and is created by joining two imaginary VR8-engined 15° cylinder banks at the crankcase, and placed on a single crankshaft, with each cylinder 'double-bank' now at a 90° vee-angle. This specific configuration method means it is more appropriately described as a WR16 engine."

"Volkswagen Group is the only automotive manufacturer currently producing W16 engines. Volkswagen Group's design is a stretched form of its W12 engine, which is itself based on technology from its VR6 engine. The W16 engine was introduced with the Bentley Hunaudieres concept car, a mid-engined sports car, which was never intended for production (Bentley Motors Limited has been a Volkswagen Group holding since 199. This W16 was later used in the Audi Rosemeyer concept car, and is also used in the Bugatti Veyron.

The VR6 engine is a narrow-angle (15°) V6 engine, which could also be described as a staggered-inline six-cylinder piston engine. The VR6 designed to fit within the confined engine bay of a front-wheel drive compact car. It is very short in length compared to an inline-six engine, because the cylinders are staggered, even cylinders moved forward, odd cylinders moved backward, but all contained in one cylinder bank, to reduce the length. Joining two such designs together into a W engine creates a design that is much shorter than an inline engine with the same number of cylinders, but not too much wider. Volkswagen Group's W12 engines utilise two VR6-like sets of cylinders mated at 72 degrees, and the W8 engine consisted of two VR4 engines at the 72-degree angle. In the W16, each side is made up of eight cylinders, but the 'bank' angle is increased to 90 degrees. The narrow angle of each set of cylinders allows just two overhead camshafts to drive each pair of banks, so just four are needed in total. For this reason, the engine is sometimes described as a WR16.
Note that this design differs from the W18 engine that Volkswagen produced for its Bugatti concept cars of 1998 and 1999."
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 20:17   #2884
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
De ce esti nevoit sa repari o masina?Poti sa te pipi pe ea si sa cumperi alta.Asta ca sa iti arat ca ai optiuni sau alternative cum vrei tu sa le spui.
Poate sa se strice un far, poti sa mergi cu el asa nu esti obligat sa pui altu.Poate sa ti se strice cutia de viteze si sa nu mai intre in treapta 5 sa zicem...big deal ai celelalte 4 trepte care le poti folosi ( stiu cazuri ).Poti sa faci pana si sa nu remediezi atunci si sa faci 10 km pana la cea mai apropiata vulcanizare.Si ala daca vrea iti cere 60 de lei in loc de 10-15 lei sa ti-o repare.Daca nu zice "vezi ca mai ai o vulcanizare la 40 de km , poate iti fac aia acolo"

Poate au existat doar 349 de cereri si ulterior au mai existat inca 50.Poate doar atat de mare a fost dorinta de a avea un enzo inca doar 400 de cereri au existat.Putem specula cat vrem noi pana nu ne dau ei alb pe negru ca au existat 1 mil de cereri si totusi au facut doar 399 de masini.
P.S ala nu trebuia musai sa iasa din zapada ATUNCI.Putea la fel de bine sa lase masina acolo si sa se intoarca peste 5 zile sa o ia.Avea alternative.Dar ca sa plece in minutul ala de acolo SINGURA SI UNICA LUI OPTIUNE in acel moment era sa il plateasca pe ala , neavand alternative pentru acel moment.DOH.
Amice, ai chiulit rau de la scoala, folosesti o alta limba romana decat cea oficiala si sigur ai furat logica de la vreo blonda.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 20:36   #2885
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Pai nu trebuie sa imi dai dreptate.E suficient sa stiu ca eu si ceilalti (anconda &company.) avem dreptate.Posibil sa fii chiulit eu pe la scoala , dar tu sigur ai probleme cu logica.
Tu care vindeai super mega ultra toyota celica doar pentru ca aveam un motor mai rar ti-ai permis sa o supraevaluezi "corect" dupa logica ta inexistenta.SI un w16 este la ordinea zilei pentru tine.Esti atat de nesimtit inca sincer , nu stiu daca ai prieteni reali.
Lucrez in vanzari si iti spun sincer ca nu exista doar cerere si oferta.Exista foarte multe variabile de care trebuie sa tii cont mereu si sa te adaptezi.
Dupa logica ta ( cretina de altfel ) daca maine imi iau un golf 2 stoc.(~700 euro ) si il modific pentru drag cu 40 k de euro si ma pipi pe orice gtr stoc la 100k de euro/enzo inseamna ca sunt niste rahaturi de masini?Doar am performante mai bune cu 150% ( ~ 60k euro) mai ieftin. Retine ca tu ai dat primul tip de exemple ( vezi unlim500 ) cu gtr modificate care bat veyron-ul la drag. ( alta logica de rahat si neintelegerea a ce inseamna un automobil complex si ce inseamna doar un alt automobil rapid in linie dreapta )
Sincer eu nu pretind ca stiu mai multe decat 10% din forumul asta.Dar tu pretinzi ca stii mai multe decat poate 80% din forumul asta si stii fix-pix esti doar un wannabe.

Last edited by run_forest; 01-02-13 at 20:41.
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 20:39   #2886
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post

In loc sa-ti iei Veyron, iti cumperi un S63 AMG sau un Bentley (mai mari, mai comode, mai luxoase), un Aventador (mai rapid pe pista), un 458 Italia (pentru performanta si placeri sublime), o masina de drag (care bate linistit Veyronul), si-ti mai raman si bani de un capriciu, ceva.

E, eu oricand mi-as lua lista de mai sus decat un Veyron.
Cumva porti la tine un nokia 1100, o camera foto, un mp3 player, o tableta si un GPS in loc sa iti iei un smartphone?

Stai tu calm ca cine isi ia Veyron, cel mai probabil, are deja lista de mai sus. Nu isi ia Veyron ca masina de facut piata.

Si fac pariu ca un veyron e mult mai usor de folosit spre limita decat un enzo (ma refer la oameni normali, nu piloti).

Veyron e o masina inutila... Enzo cum e?
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 21:29   #2887
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Cred ca daca ai avea ceva idee de mecanica ai realiza ca motorul Veyronului este ceva perfect normal cu absolut nimic iesit din cumun. Transmisia si sasiul sunt o realizare MULT mai remarcabila decat motorul.
Nu am nici cea mai vaga idee despre mecanica dar cu siguranta vad ce e deosebit la un w16 fata de un un v8 sau un v12.
Asta pentru ca vorbeai de exclusivitate.
Mai stii vreo masina cu w16?
Dar cu v8? Dar cu v12?
Si totusi , cum sa ai pretentia de exclusivitate de la supercarul tau cand are un v12 de mercedes in el?
E un fel de kit car sau ce?
Esti sigur ca nu vezi ce e deosebit la singurul w16 de pe planeta?
Probabil e inutil, dar ca demonstratie de inginerie, vag a demonstrat ce mercedes si bmw inca nu au reusit in materie de motoare.

Si se ambitioneaza sa le scoata in serie.Daca scoteau 10 bucati demonstratia era suficienta.
Si totusi nu suntem putin offtopic?? Grupurile bmw si mercedes nu au nimic la categoria aia. Aventadorul e tot in grup, 911 la fel, ce sa ne facem, ce sa ne facem ))))
Ma declar fanboy VAG, dar nu unul ca Anaconda. Sa fie clar.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 22:05   #2888
Tzzantaru

Stage 5
 
Tzzantaru's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Probabil e inutil, dar ca demonstratie de inginerie, vag a demonstrat ce mercedes si bmw inca nu au reusit in materie de motoare.
Acum serios , cu riscul de a-mi lua suturi in cur pt faptu ca ma leg de vremuri de mult apuse , DAR eu numesc inginerie sa scoti 1350hp dintr-un 1.5 , 4 cilindrii in linie si 1 bucata turbo cu care sa mai si castigi niste titluri.Aia e inginerie."In my humble opinion" cum ar spune "francezu"...
Tzzantaru is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 22:34   #2889
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Nu am nici cea mai vaga idee despre mecanica dar cu siguranta vad ce e deosebit la un w16 fata de un un v8 sau un v12.
Asta pentru ca vorbeai de exclusivitate.
Mai stii vreo masina cu w16?
Dar cu v8? Dar cu v12?
Si totusi , cum sa ai pretentia de exclusivitate de la supercarul tau cand are un v12 de mercedes in el?
E un fel de kit car sau ce?

Esti sigur ca nu vezi ce e deosebit la singurul w16 de pe planeta?
Probabil e inutil, dar ca demonstratie de inginerie, vag a demonstrat ce mercedes si bmw inca nu au reusit in materie de motoare.

Si se ambitioneaza sa le scoata in serie.Daca scoteau 10 bucati demonstratia era suficienta.
Si totusi nu suntem putin offtopic?? Grupurile bmw si mercedes nu au nimic la categoria aia. Aventadorul e tot in grup, 911 la fel, ce sa ne facem, ce sa ne facem ))))
Ma declar fanboy VAG, dar nu unul ca Anaconda. Sa fie clar.
Dupa rationamentul tau, si McLaren F1 este doar un kit car, care nu ridica nici un fel de pretentie de exclusivitate. Ceea ce nu este cazul. Cred.

Oricum, sunt de parere ca cine spune ca Pagani si Koenigsegg sunt masini supraevaluate, nu stie ce vorbeste. Dar este doar parerea mea. Si nu, nu am de gand sa o argumentez.
__________________
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 22:50   #2890
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by boy_wonder View Post
Dupa rationamentul tau, si McLaren F1 este doar un kit car, care nu ridica nici un fel de pretentie de exclusivitate. Ceea ce nu este cazul. Cred.

Oricum, sunt de parere ca cine spune ca Pagani si Koenigsegg sunt masini supraevaluate, nu stie ce vorbeste. Dar este doar parerea mea. Si nu, nu am de gand sa o argumentez.
El evidentia faptul ca nu au fost capabili sa dezvolte de la 0 un motor propriu al lor.Presupun ca stii ca te costa mai putin sa modifici ceva , decat sa construiesti acel ceva. De asemenea evidentia faptul ca pe langa w16 despre care userul GTR spune ca "nu este nimic special" , v10 si v12 sunt cu zecile si sutele in lume.
Probabil GTR o sa zica ca Pagani si Koenigsegg sunt supraevaluate In cazul in care se vor construi 50 de Huayra si se vor vinde doar 40 in 4 ani de zile o sa fie MULT SUPRAEVALUATE.Daca se vor vinde in 2 zile de la "lansarea oficiala" o sa zica ca initial au fost MULT SUBEVALUATE.
Stie el sa se adapteze situatiei ca sa para marele cunoscator. :P
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 23:00   #2891
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by Tzzantaru View Post
Acum serios , cu riscul de a-mi lua suturi in cur pt faptu ca ma leg de vremuri de mult apuse , DAR eu numesc inginerie sa scoti 1350hp dintr-un 1.5 , 4 cilindrii in linie si 1 bucata turbo cu care sa mai si castigi niste titluri.Aia e inginerie."In my humble opinion" cum ar spune "francezu"...
si ce e asa inovativ la un 4 in linie cu turbo??

Quote:
Originally Posted by boy_wonder View Post
Dupa rationamentul tau, si McLaren F1 este doar un kit car, care nu ridica nici un fel de pretentie de exclusivitate. Ceea ce nu este cazul. Cred.

Oricum, sunt de parere ca cine spune ca Pagani si Koenigsegg sunt masini supraevaluate, nu stie ce vorbeste. Dar este doar parerea mea. Si nu, nu am de gand sa o argumentez.
Daca un kit car are performante deosebite e special???
Si Atomul are performante deosebite cu un motor de Honda dar nu a avut norocul sa apara in primul NFS.Si mie imi place mai mult decat Veyronul sau decat F1.
Daca se dezvoltau asa usor motoarele de la 0 probabil si F1 avea un motor design propriu si Pagani la fel. Dar probabil e putin mai complicat sa dezvolti un motor si iti trebuie o armata mai mare de oameni decat pentru o caroserie si o suspensie. Koenigsegg vad ca isi produce la CCX si Agera motoare proprii dupa ce au folosit motoare Ford inainte. Tot v8 twin turbo dar oricum dezvoltate in-house. Si ar fi putut sa scoata mii de cai ,ca doar caii astia cresc pe pereti si oricine ii poate inmulti.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 23:40   #2892
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Pfff, ce fraieri astia de si-au luat kit car-uri in loc sa cumpere vreo 2-3 Bugatti-uri.

Last edited by boy_wonder; 01-02-13 at 23:46.
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 00:16   #2893
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
El evidentia faptul ca nu au fost capabili sa dezvolte de la 0 un motor propriu al lor.Presupun ca stii ca te costa mai putin sa modifici ceva , decat sa construiesti acel ceva. De asemenea evidentia faptul ca pe langa w16 despre care userul GTR spune ca "nu este nimic special" , v10 si v12 sunt cu zecile si sutele in lume.
Probabil GTR o sa zica ca Pagani si Koenigsegg sunt supraevaluate In cazul in care se vor construi 50 de Huayra si se vor vinde doar 40 in 4 ani de zile o sa fie MULT SUPRAEVALUATE.Daca se vor vinde in 2 zile de la "lansarea oficiala" o sa zica ca initial au fost MULT SUBEVALUATE.
Stie el sa se adapteze situatiei ca sa para marele cunoscator. :P
McLaren, prin traditie nu sunt motoristi. Ei sunt doar o echipa de curse care se ocupa de transmisii, sasiu, suspensie, orice altceva mai putin de motor nu. la vremea cand inca lucrau la F1, masina era proiectata pt un motor Honda (Honda erau motoristul lor din F1 de atunci), dar o data cu retragerea japonezilor au apelat la BMW, care atunci se pregateau sa intre in F1. iar motorul gasit nu este deloc unul comun. a mai fost folosit decat la curse si pe prototipul M8, atat. Cu SLR Mclaren a fost cam aceeasi poveste, ei lucrand doar la sasiu. Acum pe mp4-12c s-au hotarat sa foloseasca un motor dezvoltat de ei. Sunt curios ce succes va avea noul MP1, dar si ce performante va avea.
__________________
Ford Focus ST170
steffan is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 18:45   #2894
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Pai nu trebuie sa imi dai dreptate.E suficient sa stiu ca eu si ceilalti (anconda &company.) avem dreptate.Posibil sa fii chiulit eu pe la scoala , dar tu sigur ai probleme cu logica.
Tu care vindeai super mega ultra toyota celica doar pentru ca aveam un motor mai rar ti-ai permis sa o supraevaluezi "corect" dupa logica ta inexistenta.SI un w16 este la ordinea zilei pentru tine.Esti atat de nesimtit inca sincer , nu stiu daca ai prieteni reali.
Lucrez in vanzari si iti spun sincer ca nu exista doar cerere si oferta.Exista foarte multe variabile de care trebuie sa tii cont mereu si sa te adaptezi.
Dupa logica ta ( cretina de altfel ) daca maine imi iau un golf 2 stoc.(~700 euro ) si il modific pentru drag cu 40 k de euro si ma pipi pe orice gtr stoc la 100k de euro/enzo inseamna ca sunt niste rahaturi de masini?Doar am performante mai bune cu 150% ( ~ 60k euro) mai ieftin. Retine ca tu ai dat primul tip de exemple ( vezi unlim500 ) cu gtr modificate care bat veyron-ul la drag. ( alta logica de rahat si neintelegerea a ce inseamna un automobil complex si ce inseamna doar un alt automobil rapid in linie dreapta )
Sincer eu nu pretind ca stiu mai multe decat 10% din forumul asta.Dar tu pretinzi ca stii mai multe decat poate 80% din forumul asta si stii fix-pix esti doar un wannabe.
Bun exemplu, anaconda si company VAG )

Vezi ca te-au mai corectat si altii, dar omiti. De ce nu ma mir oare.

Pai motorul ala "mai rar" de pe Celica este o realizare la vremea lui mult mai mare. Bine, tu daca habar nu ai cu ce se mananca "motoarele", de ce sa-mi bat capul cu tine.

Daca o supraevaluam, nu o vindeam. Faptul ca am vandut-o cu banii aia arata ca am estimat-o corect. Normal ca o estimasem corect, pentru ca ~ala era "pretul ei de piata" - ala care habar nu ai tu ce inseamna, tu fiind un vanzator! )

Restul comentariului cu nesimtirea este din mintea ta obtuza. Da, am prieteni, si sigur inteligenti, nu ca tine. Probabil daca erai un vanzator bun, aveai mai multa logica, mai multa scoala, mai multe cunostinte in domeniul vanzarilor, nu cautai la 27 de ani masina de 2500 euro, apropo de cat de bun vanzator esti.

Eu chiar stiiu multe si pot sa ma laud cu asta, am o diploma de mecanica AUTO, niste cupe automobilistice, am avut peste 40 de masini personale, am condus si testat alte multe zeci, am desfacut si facut motoare si inteleg tot ce este legat de ele, etc..

Tu cu ce ai putea sa te lauzi, ca observ ca te legi de chestii personale ale oamenilor, tu fiind o capra raioasa!?
GTR is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 18:53   #2895
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Cumva porti la tine un nokia 1100, o camera foto, un mp3 player, o tableta si un GPS in loc sa iti iei un smartphone?

Stai tu calm ca cine isi ia Veyron, cel mai probabil, are deja lista de mai sus. Nu isi ia Veyron ca masina de facut piata.

Si fac pariu ca un veyron e mult mai usor de folosit spre limita decat un enzo (ma refer la oameni normali, nu piloti).

Veyron e o masina inutila... Enzo cum e?
Smartphone-ul este un fel de Veyron al telefoanelor, diferenta consta in pret.

Da Veyronul este o mare realizare si un compromis foarte bun, doar exagerat rau la pret.

Este ca si cum un Galaxy S3 sau iPhone 5 ar costa de noi 2000 de euro.
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -