Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 01-02-13, 02:34   #2866
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

@anaconda: ai gresit-o la faza cu constrangerea. acolo se referea ca tu, in calitate de cumparator, nu poti sa fii constrans sa platesti un anume pret vanzatorului prin santaj de exemplu. Ca oferta e putina nu are deloc legatura cu constrangerea, ca nu te obliga nimeni sa dai banii pe asa ceva.
__________________
Ford Focus ST170
steffan is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 09:02   #2867
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by du0n View Post
Cate dintre alea 12 din fata lui Veyron sunt stock?Nici una.Asa ca e irelevant ce ai spus.Era vorba de masini stock.Asa cum si tu ai spus ca nici un M3 stock nu va bate Aventadorul.
Plus ca nu e Veyron SS.
Pai nimeni nu a zis ca sunt stoc, doar ca asa se arata ca nu ai nevoie de 1.6-2.5 milioane de dolari sa scoti performanta, ca performanta aia nu este de neatins. Daca masini tunate de privati ajung la 1000-1500 cp cu 300-500k de euro, clar si producatorii pot sa o faca la 700-800k de euro, ca sa fie si fiabile, doar ca nu au nici vreo marca ca Bugatii de revigorat, nici interes.
Faptul ca VAG a revigorat marca cu Bugatti Veyron este mai mult decat de apreciat (atat gestul cat si masina), dar marketingul prost si mincinos alaturi de politica de preturi folosite au fost taxate de potentialii clienti.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 01-02-13 at 09:06.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 09:19   #2868
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by steffan View Post
@anaconda: ai gresit-o la faza cu constrangerea. acolo se referea ca tu, in calitate de cumparator, nu poti sa fii constrans sa platesti un anume pret vanzatorului prin santaj de exemplu. Ca oferta e putina nu are deloc legatura cu constrangerea, ca nu te obliga nimeni sa dai banii pe asa ceva.
Pai daca tu in calitate de cumparator de enzo nu poti sa iti cumperi unul din portile fabrici , si totusi tu vrei 1 , esti constrans sa achizitionezi second hand. E tot un fel de santaj , indirect. Adica el vinde un lucru second hand mai scump decat unul nou doar pentru simplul fapt ca el are acces la el si tu nu.
Uite sa iti exemplific : Sa presupunem ca ramai intro iarna inzapezit pe un drum nu foarte circulat.Intamplator la vreo 2 ore dupa eveniment trece o masina , care e dispus sa te scoata din nameti pentru ...nush 3 mil sa zicem.Tu ai de ales , ori mai stai 1 zi acolo ori ii dai aluia cat iti cere.Ce-i drept , ei nu te pot constrange sa le dai bani
Deci vezi tu , oferta are legatura cu constrangerea.
Oricum , am fost destul off-topic si cred ca putem incheia aici , nu trebuie sa fim toti de aceeasi parere caci altfel ar fii plictiseala maxima
Ah da , personal imi place mai mult 458 italia decat enzo
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 09:34   #2869
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
spre deosebire de mare parte din forum, eu chiar stiu limba romana si nu o macelaresc. Tu nu vezi diferenta intre 2 notiuni diferite. Tu imi vorbeai de VALOARE REALA, acum vii cu VALOAREA DE PIATA. Apropo, definitia din dex postata te tine te contrazice.
EVALUARE = Valoare reala = Valoare de piata - si mai spui ca nu stiu eu limba romana... Pfff


Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
La un bun care nu se mai fabrica si se gaseste intr-o serie foarte limitata, esti FOARTE CONSTRANS de numarul mic de masini disponibile la vanzare si esti la cheremul vanzatorului. Pretul SH (valoarea de piata) este mare ca ala poate sa iti ceara mult peste cat face, valoarea reala insa e intotdeauna mai mica la un bun SH decat la unul nou, e logic. Din moment ce un bun prezinta uzura, real clar nu face mai mult decat nou. Daca la inceputul discutiei stiai ce vrei sa ne minti pe aici nu aduceai VALOAREA REALA in discutie ci VALOAREA DE PIATA, alta mancare de peste. Cu asta ti-am demonstrat a N-a oara ca gresesti si ma retrag, nu ajung nicaieri cu tine.
Te rog eu, pune mana pe o carte de economie ca esti bun de URZICA. Poate intelegi ceva din ce a scris steffan mai sus.

"valoarea reala insa e intotdeauna mai mica la un bun SH decat la unul nou, e logic. Din moment ce un bun prezinta uzura, real clar nu face mai mult decat nou." - asta da logica de blonda.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 10:11   #2870
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

cred ca ar fi cazul ca posturile respective sa se constituie intr-un thread nou si anume enzo vs veyron
specialist is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 14:46   #2871
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Pai daca tu in calitate de cumparator de enzo nu poti sa iti cumperi unul din portile fabrici , si totusi tu vrei 1 , esti constrans sa achizitionezi second hand. E tot un fel de santaj , indirect. Adica el vinde un lucru second hand mai scump decat unul nou doar pentru simplul fapt ca el are acces la el si tu nu.
Uite sa iti exemplific : Sa presupunem ca ramai intro iarna inzapezit pe un drum nu foarte circulat.Intamplator la vreo 2 ore dupa eveniment trece o masina , care e dispus sa te scoata din nameti pentru ...nush 3 mil sa zicem.Tu ai de ales , ori mai stai 1 zi acolo ori ii dai aluia cat iti cere.Ce-i drept , ei nu te pot constrange sa le dai bani
Deci vezi tu , oferta are legatura cu constrangerea.
Oricum , am fost destul off-topic si cred ca putem incheia aici , nu trebuie sa fim toti de aceeasi parere caci altfel ar fii plictiseala maxima
Ah da , personal imi place mai mult 458 italia decat enzo
nu este deloc santaj, pt ca tu, desi vrei o astfel de masina, nu te obliga absolut nimeni sa o cumperi! ca de exemplu, ai spus ca iti place 458 italia, te obliga cineva acum sa iti vinzi tot ce ai, sa faci credit ca sa iti iei unul? nu. la fel si daca ramai in nameti, ala cu tractoru nu vine la mine si imi spune da-mi 3 mil ca sa te scot sau altfel iti voi lua casa si iti dau foc la masina. eu pana la urma poate am chef sa stau inzapezit sa vad cum vin tancurile dupa mine.

cuvantul constrangere are intelesuri diferite in sens sconomic sau juridic decat sensul uzual pe care il folosim noi toti, iar pretul de care spuneai este reglat automat pe piata in functie de cerere si oferta, o chestie elementara din economie. e clar ca daca cererea este foarte mare (800 sa zicem), iar oferta foarte mica (2 de exemplu) pretul cerut este unul ridicat, dar cu mentiunea ca oricat si-ar dorii unul din cei 800 de ofertanti acel produs, niciunul nu este obligat sa plateasca pretul cerut, la fel cum nici vanzatorul nu poate fi "constrans" sa vanda produsul la un alt pret. pe piata la orice vanzare platirea unui pret pt un bun este o manifestare libera de vointa din partea ambelor parti, in caz contrar (adica atunci cand apare si constrangerea) actul de vanzare este lovit de nulitate si se pot cere daune in instanta.
steffan is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 15:59   #2872
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Stefan eu am impresia ca tu intelegi : constrans = obligat.Ceea ce e doar partial adevarat.Adica nu iti pune pistolul la cap "cumpara asta sau te impusc" , dar nici nu zice "hai ca ti-l dau mai ieftin ca imi esti simpatic".E doar un termen si indiferent ca iti zice "esti constrans sa incepi licitatia de la x lei" sau foloseste "obligat" o persoana ar trebui sa inteleaga despre ce e vorba , nicidecum sa se gandeasca "imi vand si masina si casa sa iau lucrul ala"
Din moment ce o persoana are spre vanzare un bun ( serie limitata ) cu un pret initial de achizitie de 10k de euro , iar el e singurul care are acel bun spre vanzare la o valoare de 20k de euro.Esti constrans sa platesti pe el mai mult decat pretul lui de achizitie , asta nu inseamna ca neaparat 20k de euro.Poate sa scada pana la 15k de euro sau sa creasca pana la 25k euro.Nu te obliga sa il cumperi , dar nici nu ti-l vinde la pretul initial de achizitie.Ce rezulta?Ca nu ai alta solutie decat sa negociezi termeni pusi de el , nu de tine.Se aplica peste tot in vanzari.
La faza cu :
Quote:
la fel si daca ramai in nameti, ala cu tractoru nu vine la mine si imi spune da-mi 3 mil ca sa te scot sau altfel iti voi lua casa si iti dau foc la masina. eu pana la urma poate am chef sa stau inzapezit sa vad cum vin tancurile dupa mine.
Pai daca vrei sa iesi in momentul ala , nu vad ce alta solutie ai , poate sa ii zici "iti dau 1-2mil".Daca iti asumi riscul de a ingheta , el pleaca mai departe si zice "da-l dracu sa moara de frig".Pe el il doare undeva , adica nu plecase de acasa cu gandul ca"vai sa gasesc pe unu inzapezit sa-l fac de bani" , ci intamplarea face sa fie asa si el profita de situatie.Daca ramai in oras inzapezit sunt sigur ca vei gasi niste buni samariteni sa te ajute si moca.
La fel si la enzo daca tu cu toate milioanele tale de dolari nu ai fost pe lista pentru achizitia unui enzo nou si vrei unu zi-mi tu ce solutie ai?
Hai sa revenim la subiectul topicului...da-le draq de milioane de dolari
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 16:56   #2873
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Pai daca tu in calitate de cumparator de enzo nu poti sa iti cumperi unul din portile fabrici , si totusi tu vrei 1 , esti constrans sa achizitionezi second hand. E tot un fel de santaj , indirect. Adica el vinde un lucru second hand mai scump decat unul nou doar pentru simplul fapt ca el are acces la el si tu nu.
Uite sa iti exemplific : Sa presupunem ca ramai intro iarna inzapezit pe un drum nu foarte circulat.Intamplator la vreo 2 ore dupa eveniment trece o masina , care e dispus sa te scoata din nameti pentru ...nush 3 mil sa zicem.Tu ai de ales , ori mai stai 1 zi acolo ori ii dai aluia cat iti cere.Ce-i drept , ei nu te pot constrange sa le dai bani
Deci vezi tu , oferta are legatura cu constrangerea.
Oricum , am fost destul off-topic si cred ca putem incheia aici , nu trebuie sa fim toti de aceeasi parere caci altfel ar fii plictiseala maxima
Ah da , personal imi place mai mult 458 italia decat enzo
Invata bre LIMBA ROMANA!

CONSTRẤNGE, constrấng, vb. III. Tranz. A sili pe cineva să facă un lucru pe care nu l-ar face de bunăvoie; a forța, a obliga; a soma.

Habar nu aveti limba romana si intelesul ei, dar comentati aiurea.

Deci ala din zapada din exemplul tau este obligat sa faca un lucru pe care NU L-AR FACE DE BUNA VOIE, conform definitiei, a cumpara o masina este o optiune, vrei sa o faci DE BUNA VOIE, o cumperi, nu te constrange nimeni. Fir'ar gimnaziul ala al dracului, ca greu a fost.

458 este o masina superba, doar ca au mai avut ceva multi ani avans tehnologic sa o faca si nu este serie limitata.

Last edited by GTR; 01-02-13 at 16:58.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 17:09   #2874
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Pai nimeni nu a zis ca sunt stoc, doar ca asa se arata ca nu ai nevoie de 1.6-2.5 milioane de dolari sa scoti performanta, ca performanta aia nu este de neatins. Daca masini tunate de privati ajung la 1000-1500 cp cu 300-500k de euro, clar si producatorii pot sa o faca la 700-800k de euro, ca sa fie si fiabile, doar ca nu au nici vreo marca ca Bugatii de revigorat, nici interes.
Faptul ca VAG a revigorat marca cu Bugatti Veyron este mai mult decat de apreciat (atat gestul cat si masina), dar marketingul prost si mincinos alaturi de politica de preturi folosite au fost taxate de potentialii clienti.
GTR arata-mi o masina de la UNLIM500 unde ai luxul din Veyron, si cate sunt daily use? Degeaba scoti 1000-1500 cp te dai o tura si dupa stai sa mesteresti la ea ( vezi Gallardo TT negru si exemple mai sunt ). Sunt mii de alte masini modificate care bat Veyron-ul la drag etc, dar aici vorbim de stock/stock asta pana cand se va gasi un destept sa modifice un Veyron.

Este adevarat ca VAG a umflat pretul, insa pana cand nu va avea un concurent direct ( si aici vorbim de putere/design/lux etc este si normal sa ceara cat vor ei.

Tu daca ai avea singura firma din lume care ar produce un obiect care la momentul lansarii nu avea concurent pe piata ( si nici in prezent sa zicem ) ai cere doar cu 20% mai mult peste concurenta ? Sa fim seriosi.
__________________
INFINTI G37 S ====>>> https://forum.4tuning.ro/115-masina-mea-nissan-infiniti/97760-infiniti-g37s.html
TRANSPORT CONTAINERIZAT INTERN SI INTERNATIONAL
IMPORT AUTOTURISME USA
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 17:22   #2875
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Invata bre LIMBA ROMANA!

CONSTRẤNGE, constrấng, vb. III. Tranz. A sili pe cineva să facă un lucru pe care nu l-ar face de bunăvoie; a forța, a obliga; a soma.

Habar nu aveti limba romana si intelesul ei, dar comentati aiurea.

Deci ala din zapada din exemplul tau este obligat sa faca un lucru pe care NU L-AR FACE DE BUNA VOIE, conform definitiei, a cumpara o masina este o optiune, vrei sa o faci DE BUNA VOIE, o cumperi, nu te constrange nimeni. Fir'ar gimnaziul ala al dracului, ca greu a fost.

458 este o masina superba, doar ca au mai avut ceva multi ani avans tehnologic sa o faca si nu este serie limitata.
Pai daca in ecuatie introduci si "fraieri ca tine nu au acces la enzo" ce faci?Dar , "fraieri ca tine" doreste si el masina aia ce faci?Daca din 499 de enzo toate au fost propuse spre cumparare doar unei anumite clientele ? De ex daca retin eu bine Gica Popescu a primit aceasta propunere.Poate Abramovici nu a primit aceasta propunere?Deci cu toate miliardele lui de dolari , nu are acelasi privilegiu ca Popescu.Ce face Abramovici in situatia asta daca vrea sa cumpere enzo?Nu cumva este obligat/fortat/silit sa plateasca de doua ori mai mult decat Popescu pe enzo? Evident este OBLIGAT sa plateasca DE BUNA VOIE aproape dublu pentru aceea masina.Asta daca si-o doreste.

Daca nu intelegi chestia asta elementara , nu are rost sa continui cu tine.Eu spre deosebire de tine si multi alti imi recunosc greselile.Si mi le asum.
Oricum ca sa te lupti cu porcul trebuie sa te murdaresti.Eu nu ma mai "lupt" cu tine.
Ala din zapada , poate sa stea si 3 zile acolo si sa moara de frig.Nu il OBLIGA nimeni sa il plateasca pe ala sa il ajute sa scape din situatia aia.Cum si ala de il ajuta sa scape din zapada profita de situatie , primul neavand alternative si ii cere pe acel "serviciu" cat vrea el.Si cel care este inzapezit face repede calculele si decide intre cele 2 variante:
1. Plateste cat ii cere ala si rezolva situatia.
2. Nu plateste cat cere ala si ramane acolo pana se topeste zapada.
. Oricum ii da bani cu mana lui si DE BUNA VOIE pentru ca in acel exemplu asa stau lucrurile .Doar nu il ameninta cu pistolul.

Last edited by run_forest; 01-02-13 at 17:30.
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 17:30   #2876
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Ferrari will force owners to sign a contract where they have the right of first refusal should the owner wish to sell the car (Ferrari has the right to repurchase the car from owners at the original price)
Daca Enzo este greu de gasit si scump de cumparat, stai sa vezi valoarea de revanzare a noului F150 in cazul in care cele scrise mai sus se vor adeveri.
__________________
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 19:01   #2877
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by The_Mask View Post
GTR arata-mi o masina de la UNLIM500 unde ai luxul din Veyron, si cate sunt daily use? Degeaba scoti 1000-1500 cp te dai o tura si dupa stai sa mesteresti la ea ( vezi Gallardo TT negru si exemple mai sunt ). Sunt mii de alte masini modificate care bat Veyron-ul la drag etc, dar aici vorbim de stock/stock asta pana cand se va gasi un destept sa modifice un Veyron.

Este adevarat ca VAG a umflat pretul, insa pana cand nu va avea un concurent direct ( si aici vorbim de putere/design/lux etc este si normal sa ceara cat vor ei.

Tu daca ai avea singura firma din lume care ar produce un obiect care la momentul lansarii nu avea concurent pe piata ( si nici in prezent sa zicem ) ai cere doar cu 20% mai mult peste concurenta ? Sa fim seriosi.
Buna gluma. In multe ai luxul din Veyron, Porsche, Audi, etc. plus ca sunt multe firme de renume care pentru 50k de euro iti fac un interior net superior unui Veyron, din orice punct de vedere, deci asta iese din calcul la justificarea pretului.

Orice producator, dar ORICE PRODUCATOR actual poate scoate cu usurinta 1200 CP dintr-un motor de 8 litri, 16 cilindrii, supraalimentat. Normal ca la tuning folosesti ce ai si este de laudat ca scot >1200 CP din mai putin de jumatate din capacitetea Veyronului si normal ca in detrimentul fiabilitatii.
Dealtfel motorul Veyronului este derivat din motorul VR6, (format practic din 3 VR6) si este departe de a fi vre-o minunatie tehnologica.

Daca este ceva de apreciat la Veyron, este transmisia, o cutie si un sistem 4x4 care tin un cuplu foarte mare, asta fiind o realizare tehnologica de mentionat, nu motorul.

Nasol este ca prin pret, Veyron se concureaza singur, nu are nevoie de alta concurenta, se chinuie singur.

Faptul ca pretul este MULT exagerat si nejutificat se vede foarte bine in vanzari.

Zi buna!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 19:12   #2878
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Adevarul e ca sunt pline strazile de masini cu 16 cilindri si 4 turbine )
Nimic laudabil.
Unii cumpara motoare gata facut de Mercedes si BMW sa puna pe supercaruri ca sunt prea scump de dezvoltat motoare de la 0 in serie mica. Si noi zicem ca 16 cilindri de pe Veyron sunt doar 3 vr6 cu 4 turbine.

Macar pe prototipurile altora sa vezi asa ceva functional, ca demonstratie tehnica , ca sa nu mai zic de fiabilitatea motorului daca e vandut la fel ca un 1.9tdi.Desi puteau sa iti ceara sa iti cumperi un service langa uzina aia pe 4 roti doar pentru revizii.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 19:30   #2879
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Pai daca in ecuatie introduci si "fraieri ca tine nu au acces la enzo" ce faci?Dar , "fraieri ca tine" doreste si el masina aia ce faci?Daca din 499 de enzo toate au fost propuse spre cumparare doar unei anumite clientele ? De ex daca retin eu bine Gica Popescu a primit aceasta propunere.Poate Abramovici nu a primit aceasta propunere?Deci cu toate miliardele lui de dolari , nu are acelasi privilegiu ca Popescu.Ce face Abramovici in situatia asta daca vrea sa cumpere enzo?Nu cumva este obligat/fortat/silit sa plateasca de doua ori mai mult decat Popescu pe enzo? Evident este OBLIGAT sa plateasca DE BUNA VOIE aproape dublu pentru aceea masina.Asta daca si-o doreste.

Daca nu intelegi chestia asta elementara , nu are rost sa continui cu tine.Eu spre deosebire de tine si multi alti imi recunosc greselile.Si mi le asum.
Oricum ca sa te lupti cu porcul trebuie sa te murdaresti.Eu nu ma mai "lupt" cu tine.
Ala din zapada , poate sa stea si 3 zile acolo si sa moara de frig.Nu il OBLIGA nimeni sa il plateasca pe ala sa il ajute sa scape din situatia aia.Cum si ala de il ajuta sa scape din zapada profita de situatie , primul neavand alternative si ii cere pe acel "serviciu" cat vrea el.Si cel care este inzapezit face repede calculele si decide intre cele 2 variante:
1. Plateste cat ii cere ala si rezolva situatia.
2. Nu plateste cat cere ala si ramane acolo pana se topeste zapada.
. Oricum ii da bani cu mana lui si DE BUNA VOIE pentru ca in acel exemplu asa stau lucrurile .Doar nu il ameninta cu pistolul.
Daca ENZO era 2 milioane de euro, nu mai aveau din ce sa aleaga. Ce habar nu ai tu, initial nu se gandeau sa aleaga ei cumparatorii, doar ca la anuntarea producerii lui ENZO au fost atat de multi solicitanti incat au trebuit sa faca aceasta alegere. Nu au fost facute propuneri, au fost alesi cumparatori din cei ce SOLICITASERA cumpararea lor.
" The company sent invitations to existing customers, specifically, those who had previously bought the F40 and F50. All 349 cars were sold in this way before production began. Later, after numerous requests, Ferrari decided to build 50 more Enzos, bringing the total to 399."

Si Buggati Veyron, la prezentare si anuntare a avut cumparatori (inainte de producerea lui efectiva), doar ca, cu tot tan-tam-ul de rigoare, cu o amanare de peste un an al producerii masini, nu au avut solicitarile asteptate, ba chiar au fost departe rau de ce-si doreau ei, dar de, dupa ce anunti un pret, nu mai poti sa dai inapoi. Nu a tinut nici macar minciuna cu "pretul de vanzare este sub pretul de productie".
Adica este printre putinele cazuri in care merketingul lor a dat gres, fata de clientela, nu fata de privitori.

Conform spuselor tale si ipotezei cu zapada ), el TREBUIE SA IASA DIN ZAPADA, pentru el este o necesitate si conform limbii romane este CONSTRANS sa plateasca pentru ca este intr-o situatie in care NU SE AFLA DE BUNAVOIE.

Adica daca vrei sa-ti cumperi O MASINA, este optiunea ta, o faci DE BUNAVOIE, nefiind silit sa o faci, daca ti se strica MASINA, esti nevoit, silit sa o repari si s-a stricat fara vointa ta, deci FARA BUNAVOIE, normal.
Ati cumpara o masina este o optiune, deci este de bunavoie, a iesi cu masina din zapada sau ati repara masina, nu este o optiune, este o necesitate de a rezolva o problema, deci nu este de bunavoie.
Da, poti sa spui ca a intrat in zapada de bunavoie, ca nu l-a fortat nimeni, a facut-o de nebun. Dar fara voia lui, fara sa-si doreasca a ramas in zapada si nu mai poate sa iasa, adica este intr-o situatie de constrangere, nu ami este de BUNAVOIE.

Grea este limba asta romana.

Last edited by GTR; 01-02-13 at 19:34.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 19:46   #2880
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: AMG vs. M vs. RS

De ce esti nevoit sa repari o masina?Poti sa te pipi pe ea si sa cumperi alta.Asta ca sa iti arat ca ai optiuni sau alternative cum vrei tu sa le spui.
Poate sa se strice un far, poti sa mergi cu el asa nu esti obligat sa pui altu.Poate sa ti se strice cutia de viteze si sa nu mai intre in treapta 5 sa zicem...big deal ai celelalte 4 trepte care le poti folosi ( stiu cazuri ).Poti sa faci pana si sa nu remediezi atunci si sa faci 10 km pana la cea mai apropiata vulcanizare.Si ala daca vrea iti cere 60 de lei in loc de 10-15 lei sa ti-o repare.Daca nu zice "vezi ca mai ai o vulcanizare la 40 de km , poate iti fac aia acolo"
Quote:
Originally Posted by GTR
" The company sent invitations to existing customers, specifically, those who had previously bought the F40 and F50. All 349 cars were sold in this way before production began. Later, after numerous requests, Ferrari decided to build 50 more Enzos, bringing the total to 399."
Poate au existat doar 349 de cereri si ulterior au mai existat inca 50.Poate doar atat de mare a fost dorinta de a avea un enzo inca doar 400 de cereri au existat.Putem specula cat vrem noi pana nu ne dau ei alb pe negru ca au existat 1 mil de cereri si totusi au facut doar 399 de masini.
P.S ala nu trebuia musai sa iasa din zapada ATUNCI.Putea la fel de bine sa lase masina acolo si sa se intoarca peste 5 zile sa o ia.Avea alternative.Dar ca sa plece in minutul ala de acolo SINGURA SI UNICA LUI OPTIUNE in acel moment era sa il plateasca pe ala , neavand alternative pentru acel moment.DOH.
run_forest is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -