Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 31-01-13, 16:02   #2851
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Acum incep sa cred ca tu chiar crezi ce spui si ma ingrijorezi.

1) Am stabilit puterea litrica de 150CP / litru, decent, nu stiu cum ajungi la concluzia ca e slab motorul raportat la cilindree. Puteau sa puna doar 2 turbo dar mai mari, era chiar mai simplu dpdvd constructiv dar oamenii au vrut ceva aparte, ce sa stii tu.

2) Iti explic pentru a 10-ea oara. Ferrari ENZO s-au vandut TOATE inainte sa inceapa productia. Asta inseamna ca o data ce se fabrica, nu mai puteai sa iti cumperi decat SH, de aia crestea pretul. Veyron poti sa cumperi si nou si e LOGIC ca ii scade pretul, niciun cretin nu da mai mult pe un Veyron SH cand poate sa isi cumpere nou. Sunt convins ca daca ii explic unui copil de 14 ani intelege, ce naiba ? Ti-am mai si explicat ca pretul SH e irelevant, nu arata valoarea reala si calitatile unei masini, depinde de N factori. Ti-am facut si o analogie, poate intelegi dar se pare ca nu, iti mai fac o analogie poate iti dai seama ce tampenii scrii, apoi renunt. Cand s-a lansat in Franta, Duster-ul se vindea ceva mai scump SH decat nou din cauza listei de asteptare. DUpa logica ta, Duster > Veyron ca doar se aprecia la mana a doua, el si McLaren F1. Nici acum nu iti dai seama ca valoarea sh nu arata deloc valoarea "reala" a unei masini ci doar variaza in functie de piata, cat de prost e cumparatorul, etc.


3) Dovada clara ca tu chiar nu stii ce vorbesti este faptul ca la Pagani, nu e deloc apirat motorul. E ditamai V12 biturbo de 6000 cmc, care scoate 126CP / litru. La o masina de 1.2 mil euro. Vezi acum ce smecher e Veyron ? Ah, sa iti mai spun ca una e sa scoti 150CP / litru la 2000 cmc, alta e la 8000 cmc. Dar ce conteaza, tu o tii una si buna cu pret de 700k euro cand altii cand masini relativ banale fata de Veyron cu 1.2 milioane. E circ =)).

4) Cum o fi sa dai 1.2 mil pe Huayra si pe 0-100 sa te faca muci un Nissan R35 stock ? La Bugatti niciodata nu o se intample asta.
1. Total neelocvent cate turbine are, normal ca au pus 4 mai mici la un motor de 16 cilindrii.
Conteaza real doar ca este supraalimentat, iar 150 cp/l avea STI de serie in 1996, in 2012 era deja o joaca pentru orice producator puterea asta litrica, departe de a fi socotita "performanta".

2. Orice Ferrari editie limitata s-a vandut si se vinde si acum mult mai scump decat a costat la origine, fie el F40, F50, Enzo, etc.. Veyron nu reuseste sa vand 700 de bucati (sau cat au cotcodacit ei) de 6 ani incoace si fi zigur ca nu lipsa banilor sunt motivul, ci ca nu face banii astia. Probabil ca da-i explic unui copil de 14 ani (cat de prost ar fi el) o sa inteleaga ca nu s-au vandut pentru ca, potentialii clienti considera ca nu merita banii astia, ca altfel erau vandute toate in maxim 1 an.
Duster gasesti mai ieftin sh decat nou, SIGUR.

3. Pagani Zonda este aspirat, Pagani Huayra supraalimentat. Ti-am mai dat si exemplul lui Aventador, tot aspirat, mai slab la drag, mai performant pe pista, foarte frumos si doar de minim 5 ori mai ieftin, asa ca nu te mai lega de un singur brand.

4. Ai vazut UN test si l-ai halit repede. Asteapta sa vezi intai ce poate si nu am zis ca Huayra are pret corect, astept sa vad ce poate sa faca de banii aia.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 16:24   #2852
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
se pare ca s-a rasuflat un VIN din UK pt un bmw M3 in teste ce a trebuit inmatriculat.
masina ar avea 310kw( care inseamna 414 BHP / 422 CP) si 535NM. mai usor cu 311 LBS care inseamna 141 kg fata de generatia anterioara.
deci 422 cp cu turbo, cuplu cu aprox 100NM in plus fata de generatia anterioara si 140 kg in minus, sigur inseamna performante superioare.

http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=798074

uitandu-ma peste galceava de mai sus, realizez din nou cat de superficial este GTR, cat de neinformat este(vezi chestiile false pe baza carora isi argumenteaza discursul).
chestia cu devalorizarea e simpla:
presupunand ca pentru campionatul mondial de fotbal din 2010 s-au produs 300 de mingi destinate comertului identice cu mingea cu care s-a jucat finala, probabil daca as vrea sa imi cumpar una de la un proprietar, as plati o suma mare de bani, mai mare decat atunci cand mingea era noua.
daca pt campionatul mondial din 2014 se vor produce 100.000 de mingi pt comert pe an timp de 10 ani, identice cu cea cu care se va juca finala in vara asta, cu siguranta m-ar costa mai putin sa imi cumpra una sh decat sa cumpar una noua.

e logica elementara de gimnaziu.

+ chestia in care un motor are de fapt 2 turbine si el crede ca e aspirat ++++++multe, multe altele.
problema este ca isi construieste argumentele jignind uneori.
Eu inteleg ca tu ai ramas la "Logica elementara de gimnaziu". Pai Veyron nu s-au facut 10k de bucati si nici macar 50 de bucati nu s-au vandut in primul an.
Sales
Units sold
2005 5 buc
2006 44 buc
2007 81 buc
2008 71 buc
2009 50 buc
2010 40 buc
2011 30 buc
Total 316

Daca ai avea cunostinta de "valoare" sau mai bine zis "cota de piata" ai intelege ca, clientul face pretul, nu eu, nu tu si nici macar Bugatti. Cum din 316 bucati vandute pana in 2011 sunt zeci de veyron care zac la vanzare cu mult sub pretul de achizitie, arata cota de piata a masinii, valoarea ei reala.

Ferarri F50 s-au produs 350 de bucati (cat nu a vandut Buggati in 7 ani), vandute toate instant, si acum dupa 17 ani costa cat a costat si nou, pretul lui de atunci fiind aproape cat al Veyronului acum, cu deosebirea ca potentialul de clienti era mult mai mic.

Ferrari ENZO a vandut INSTANT cele 400 bucati. Pret actual SH (mediu) = dublu fata de pretul de achizitie. Fara cuvinte!

Mai pune mana pe "carte", ca ai ramas la nivel corporatist limitat.

Last edited by GTR; 31-01-13 at 16:28.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 16:34   #2853
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Veyron a fost din primul moment disponibil publicului larg.Oricine cu bani putea sa isi cumpere.
Enzo nu a fost niciodata disponibil publicului larg.Posesori de ferrari au fost triati , si pe baza lor au fost trimise invitatii pentru achizitionarea enzo-ului.( smart marketing sa ii determine sa pastreze masinile de-a lungul timpului si sa cumpere in continuare de la ei )
Ce rezulta catre publicul larg?Ca enzo va avea o valoare second hand mult mai mare , cum sa intamplat cu f40 , f50 si cum probabil se va intampla si cu succesorul lui enzo - f150 daca nu ma insel.
Asa si enzo nu ofera cu mult mai mult decat alte ferrari-uri recente.Insa pretul de second hand e datorat exclusivismului.
Pe nici unul dintre posesori nu ii doare la basca ca pierde juma de milion la el in 10 zile sau castiga 2 mil intro singura zi.Le vand ca se plictisesc de ele...
Bottom line : pana veyron-ul nu va avea un concurent indiferent de firma discutiile pe seama pretului sau sunt fix-pix.
Exclusivismul sta in numarul de bucati, pret si potential clienti. Ferrari a triat pentru ca avea prea multi clienti doritori sa o achizitioneze, Veyron nu avea din ce sa triezee pentru ca nu avea si nu are clienti care sa acopere "seria limitata" )

Nou, un Veyron costa cat 3 Ferrari Enzo noi. Un Enzo SH costa de 2 ori cat un Veyron SH.
Ambele au vandut ~400 de bucati.

Cam asta spune totul!
.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 16:48   #2854
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Ferrari F150 - Tot ce trebuie sa stii despre succesorul legendarului Ferrari Enzo

Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: https://www.4tuning.ro/masini-tari/fe...nzo-17346.html

"950 cai putere, dintre care 800 CP (la 9.200 rpm!) provin de la motorul V12 aspirat ascuns sub capota, iar restul de 150 CP de la sistemul KERS din dotare."

"Ferrari va fi construita intr-o editie limitata la 499 de exemplare, pretul unei singure bucati sarind insa de-aceasta data pana la 1.2 milioane de euro"

Oare tot in 8 ani se vor vinde? )
GTR is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 17:50   #2855
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Mai GTR, daca vrei sa mai discutam ori citesti si intelegi ce iti spun, ori citesti si intelegi ce iti spun. Astea sunt singurele optiuni, altfel nu mai discutam.

1) Bineinteles ca se gaseste Duster sh mai ieftin decat nou. Ideea era ca la lansare, lista de asteptare era de peste 6 luni iar in perioada aia masina era mai mult sh decat noua. Vorbesc de piata din FR.

Asta este a jdemiia dovada ca pretul sh nu arata nicio valoare reala a masinii si ce indrugi tu pe aici. Pretul SH se formeaza din multi factori, aproape niciunul in stricta legatura cu calitatea / performanta masinii.

Acelasi bun de "editie limitata" daca il faci in 100 000 exemplare costa mult mai putin desi este fix la fel de bun, nu modifici nimic la el. Daca pretul sh ar arata "valoarea reala" ar ramane constant in ambele variante dar cum in a doua varianta scade mult => nu are legatura cu valoarea reala asa ca termina cu prostiile.

2) Inceteaza cu dezinformarea. Un Enzo se vinde 25-30% mai mult decat nou, pute mobile.de de Enzo la <800 000 euro. De altfel, Veyron (varianta normala) se vinde in medie la 1 milion. Deci, pe piata SH un Veyron costa mai mult ca un Enzo iar tu ne povestesti cu Enzo SH costa cat 2 Veyron SH. Consider ca deja ma insulti, tu crezi ca mie nu imi merg site-urile de SH ? Dezinformarea ta nu are limite, doar sa para ca ai dreptate.

3) Avand in vedere pretul de 4 ori mai mare, e la mintea cocosului ca se vand mult mai greu. Doar tu nu poti sa intelegi asta. Toata lumea care a condus Bugatti a vorbit doar la superlativ, tind sa ii cred pe ei nu pe tine. Avand in vedere ca este "one of a kind", merita din plin banii doar ca nu sunt multi care sa isi permita asa ceva, intelegi ?

4) O sa fac un desen in paint cand am timp, ca sa intelegi pentru a MIA oara ca e cretin sa discuti de cresterea pretului la masina SH cand INCA se fabrica. Daca s-ar face Enzo si acum, ar costa 150 000k sh, desi ar fi fix la fel de buna (sau proasta). Asta ca sa iti dai seama ce "valoarea reala" reflecta pretul ala. Tu continua sa faci comparatii cu masini iesite din productie de 10 ani....

5) Eu am spus clar cand vorbeam de Pagani de "pret 1.2 mil euro" si "putere litrica 126CP / litru". Pagani Zonda nu costa nici 1.2 mil si nu avea nici macar 100 cp / litru. Asta ca sa iti arat inca o data ca tu chiar vorbesti pe langa si lesini de ras vis-a-vis de ce zic eu fara sa intelegi sau sa stii clar despre ce discut. Doar interpretezi haotic.

6) Nu vorbesc de niciun test referitor la noul Pagani ci vorbesc de specificatiile oficiale, respectiv 0-100 @ 3.2 secunde, net inferior GTR-ului 2013. Iar ai vorbit prostii.

Citeste cu atentie postul asta, mai ales partea cu dezinformarea si insultele indirecte (sa denaturezi un pic e una, sa denaturezi in mod grosolan e alta) altfel eu ma retrag. Pana la urma Veyron-ul ramane o capodopera indiferent de ce crezi tu.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 31-01-13 at 17:53.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 19:00   #2856
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Mai GTR, daca vrei sa mai discutam ori citesti si intelegi ce iti spun, ori citesti si intelegi ce iti spun. Astea sunt singurele optiuni, altfel nu mai discutam.

1) Bineinteles ca se gaseste Duster sh mai ieftin decat nou. Ideea era ca la lansare, lista de asteptare era de peste 6 luni iar in perioada aia masina era mai mult sh decat noua. Vorbesc de piata din FR.

Asta este a jdemiia dovada ca pretul sh nu arata nicio valoare reala a masinii si ce indrugi tu pe aici. Pretul SH se formeaza din multi factori, aproape niciunul in stricta legatura cu calitatea / performanta masinii.

Acelasi bun de "editie limitata" daca il faci in 100 000 exemplare costa mult mai putin desi este fix la fel de bun, nu modifici nimic la el. Daca pretul sh ar arata "valoarea reala" ar ramane constant in ambele variante dar cum in a doua varianta scade mult => nu are legatura cu valoarea reala asa ca termina cu prostiile.

2) Inceteaza cu dezinformarea. Un Enzo se vinde 25-30% mai mult decat nou, pute mobile.de de Enzo la <800 000 euro. De altfel, Veyron (varianta normala) se vinde in medie la 1 milion. Deci, pe piata SH un Veyron costa mai mult ca un Enzo iar tu ne povestesti cu Enzo SH costa cat 2 Veyron SH. Consider ca deja ma insulti, tu crezi ca mie nu imi merg site-urile de SH ? Dezinformarea ta nu are limite, doar sa para ca ai dreptate.

3) Avand in vedere pretul de 4 ori mai mare, e la mintea cocosului ca se vand mult mai greu. Doar tu nu poti sa intelegi asta. Toata lumea care a condus Bugatti a vorbit doar la superlativ, tind sa ii cred pe ei nu pe tine. Avand in vedere ca este "one of a kind", merita din plin banii doar ca nu sunt multi care sa isi permita asa ceva, intelegi ?

4) O sa fac un desen in paint cand am timp, ca sa intelegi pentru a MIA oara ca e cretin sa discuti de cresterea pretului la masina SH cand INCA se fabrica. Daca s-ar face Enzo si acum, ar costa 150 000k sh, desi ar fi fix la fel de buna (sau proasta). Asta ca sa iti dai seama ce "valoarea reala" reflecta pretul ala. Tu continua sa faci comparatii cu masini iesite din productie de 10 ani....

5) Eu am spus clar cand vorbeam de Pagani de "pret 1.2 mil euro" si "putere litrica 126CP / litru". Pagani Zonda nu costa nici 1.2 mil si nu avea nici macar 100 cp / litru. Asta ca sa iti arat inca o data ca tu chiar vorbesti pe langa si lesini de ras vis-a-vis de ce zic eu fara sa intelegi sau sa stii clar despre ce discut. Doar interpretezi haotic.

6) Nu vorbesc de niciun test referitor la noul Pagani ci vorbesc de specificatiile oficiale, respectiv 0-100 @ 3.2 secunde, net inferior GTR-ului 2013. Iar ai vorbit prostii.

Citeste cu atentie postul asta, mai ales partea cu dezinformarea si insultele indirecte (sa denaturezi un pic e una, sa denaturezi in mod grosolan e alta) altfel eu ma retrag. Pana la urma Veyron-ul ramane o capodopera indiferent de ce crezi tu.
1. Exact, la Veyron nu vorbim de lansare, vorbim de orice perioada din ultimii 7 ani. Deci IMEDIAT dupa lansare este o situatie de moment, circumstantiala, deci este exclusa comparatia pentru ca NU EXISTA NICIO legatura intre cele 2 cazuri, deci ce ai mai comentat tu este = 0. (nu cred ca era necesar sa-ti explic asta, asa ca nu are rost sa insisti)

Pretul de piata = valoarea reala a produsului, indiferent de ce vorbim, masina, ceas, apartament, casa, bicicleta, telefon, etc. - e la MINTEA COCOSULUI.
Acum, asta este valabil in orice manual de economie (pe langa ca este de bun simt inteleasa). Daca tu ai alta parere, scrie o carte cu conceptii proprii, poate te declara cineva geniu.
Exista si cazuri in care nu exista neaaparat un pret de piata, la produse rare, bucati limitate sau singulare gen, opere de arta, ceasuri, antichitati, etc..

2. Ferrari ENZO sunt 15 de vanzare pe mobile, cu cel maii mic pret 785.000 EUR si cel mai mare 1.788.000 EUR. O medie de pret a celor 15 masini este exact 1098000 euro.
Pretul de nou ~500k de dolari. Deci pretul mediu de vanzare este mai mare decat dublu.

Acum tu poate te-ai uitat la Bugatti Veyron, eu stiu )), sau nu stii cum arata sau cum se scrie ENZO!? :P

Vezi ca esti lup moralist, nu mai dezinforma lumea!

3. O sa vezi cum o sa se vanda Ferrari F150, care nu o sa fie cu mult mai ieftin (~1.2 mil).

La vremea lui Ferrari F50 a fost cam cat un Veyron acum, ca sa nu mai vorbim ca numarul milionarilor s-a insutit intre timp.

4. " O sa fac un desen in paint cand am timp, ca sa intelegi pentru a MIA oara" ca numarul de bucati a fost acelasi pana acum (400 buc ENZO, ~400 Veyron). Diferenta a fost ca la ENZO s-a stat la coada (si se mai vindeau instant inca pe atat) si Veyron zace in shwroom-uri. Stai linistit ca si dupa ce or sa se vanda toate (daca or sa se vanda vreodata) tot nu o sa creasca pretul, si niciodata nu o sa ajunga nici macar la pretul de vanzare de nou, nu mai vorbim de dublu.

!!!!!! Pretul mai mare a lui ENZO a fost dinainte de a se produce (de cand se faceau comenzile) si pana in zilele noastre !!!!!

5. Pagani Huayra este mai rapid ca Veyron (pe pista) deocamdata si este destul de proaspat si putin cam scump.

Dar peste Aventador de ce sari, ca si asta il bate, este aspirat, destul de greu si MULT mai ieftin, si parerea mea ca si mult ami frumos.

6. Pagani are tractiune spate, GT-R 4x4. Pe circuit probabil il mucifica.

Apropo, zi-mi o masina tractiune doar pe o punte care sa faca GT-R!?

Citeste cu atentie postul asta, mai ales partea cu dezinformarea si insultele indirecte (sa denaturezi un pic e una, sa denaturezi in mod grosolan e alta) altfel eu ma retrag. Pana la urma Veyron-ul ramane o masina exceptionala, MULT SUPRAEVALUATA DE VAG si FARA SUCCES.

Sa-mi spui de unde vine diferenta aia de minim 1.2 milioane de euro dintre Aventador
si Veyron !!! Diferenta reala este cea de piata (adica dublu), nu cea UMFLATA de VAG.

!!! La pretul ei de SH, Veyron este o masina exceptionala si cu un pret corect, normal. !!!
.
.
Seara buna!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 19:02   #2857
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

eu fac pariu ca daca ferrari ar fi vrut sa vanda 1000 enzo la acelasi pret, in acelasi interval de timp ar fi reusit. si enzo cand a aparut chiar a fost ceva inovator, de la motor, suspensie, cutie, aerodinamica inteligenta. veyron-ul nici nu viseaza la suspensia aia si nici macar la cutie. normal ca s-a vandut asa repede cand omul lua practic o masina de f1 carosata. plus ca daca reuseai sa iei un enzo nou, era ca un privilegiu, pt ca erai printre cei alesi.

mai bine asteptam sa vedem cum se va vinde succesorul lui enzo, care la fel se anunta o masina revolutionara.
__________________
Ford Focus ST170
steffan is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 19:40   #2858
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Intr-adevar, Veyron nu viseaza la cutia de pe Enzo fiindca are una mult mai sofisticata si mult mai scumpa. Schimba mult mai repede in primul rand, rezista la mult mai mult cuplu, are 8 trepte. Ai scos un porumbel.

@ GTR - circumstantiala sau nu, situatia a existat.

A fost doar un exemplu ca sa vezi ca pretul sh NU ARE NICIO LEGATURA CU VALOAREA REALA

Atata timp cat pretul sh variaza in functie de 1000 de factori nu ai cum sa debitezi ca arata valoarea reala. Tu intelegi ce inseamna valoare reala ? Pretul SH e atat de subiectiv, de variabil in functie de zona, de situatia economica incat e AIUREA sa spui ca reprezinta valoarea reala. Deja e a 5-a oara, nu ma astept sa intelegi asa ca o sa evit subiectul asta.

Nu stiu cum ai facut tu media aia dar pretul pentru un Enzo rulat 15-20k km este sub 800k euro, sunt mai multe. Un Veyron costa cam 1 milion. Tu ai relatat ca Enzo costa cat 2 Veyron SH. Acum ti-ai dat seama ca ne-ai mintit ? Cat despre pretul de nou, a fost mult mai mare de 500k USD, mai exact 660 000 USD.

Pretul mai mare la un Enzo a fost din cauza ca ele erau vandute INAINTE sa fie produse efectiv, adica in momentul productiei tu oricum nu mai puteai sa cumperi deci automat erai la mana aluia de o vinde.

Nu sar peste Aventador dar nu gasesc nimic in comun la ele, una are 700 CP alta are 1200CP, una prinde 300 si ceva, alta 400 si ceva. E ca si cum am compara un 116i cu M6. Pe pista un Atom V8 bate Aventador, so ?

Din diferentele astronomice de putere, viteza maxima si acceleratie vine si pretul mult mai mare. Tind sa cred ca tu nu ai idee ce diferenta e intre supercar-urile "banale" cu vmax 320-340 si alea cu >400, e colosala diferenta, de aia si pretul e colosal. 300 si ceva prinde un banal M3 stock.

Atata timp cat VAG nu face bani direct din vanzarea de Veyron, masina este SUBEVALUATA.

PS - raspunde-mi cu da si nu la intrebarile astea.

1) Valoarea reala a lui Enzo e aceeasi indiferent de nr de exemplare ? Valoare reala = cat costa sa faci masina, ce iti ofera la banii aia.
2) Daca s-ar fi fabricat 50 000 exemplare, pretul SH ar fi fost de 5-6 ori mai mic ?
3) Realizezi ca doar nr de exemplare si cat si-l doresc unii infumurati ii cresc absurd pretul, chiar daca el este identic fie ca exista in 5, 10, sau 1 mil de exemplare ?
4) Cu ce s-ar modifica valoarea reala in situatia in care erau mult mai multe exemplare ? Ar fi aratat la fel, ar fi mers la fel.
5) Punctele de mai sus arata ca fabulezi si pretul sh e influentat de multi factori, numai valoarea reala a masinii nu.

Last edited by _anaconda_; 31-01-13 at 19:45.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 20:11   #2859
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Eu fac pariu ca un enzo cu seria gen "0001" nu costa la fel cu un enzo cu seria "0123" . Pariu ca primul e mai scump?Pariu ca o un dodge viper cu seria gen " 12325454" nu costa la fel cu "1 mil " . Si totusi sunt aceleasi masini in esenta. Sau un ferrari in care si-a pus curul nu stiu ce vedeta costa cu cel putin 30% mai mult decat aceeasi masina condusa de un anonim?Deci pretul second hand nu reflecta chiar realitatea.Ca o masina e mai scumpa ca alta nu o face mai buna sau mai proasta.
s63 amg - ~140k euro
s65 amg - ~240k euro , ah stai "nu are concurent".Mercedes poate sa ceara pentru o cifra "5" in loc de "3" 100k in plus ca nu are concurent si "e altceva domne"
Sau cum inteleg ca viitorul f150 ar fii disponibil in doar 3 culori . Cat ar valora a 4 culoare? 20k?60k?De fabrica ma refer , nu custom.
Ce inseamna masini performante?Si enzo si veyron prind 300+ km , diferenta este cum ii prind?
Veyron e one of a kind.
Nu ma intelege gresit GTR consider ca enzo este o masina exceptionala si plina de inovatie.Dar si veyronul este la fel.
Probabil intre cele doua si eu as alege tot enzo pentru ca veyronul mi se pare prea opulenta.( da...chiar si comparativ cu enzo-ul )

Last edited by run_forest; 31-01-13 at 20:14.
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 21:43   #2860
Christian_307

Stock
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 7
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Observ ca nu sunteti fani top gear )
Pagani Huayra - 1.13.8
Lamborghini Aventador - 1.16.5
Bugatti Veyron SS - 1.16.8
Bugatti Veyron - 1.18.3
Christian_307 is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 21:45   #2861
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Intr-adevar, Veyron nu viseaza la cutia de pe Enzo fiindca are una mult mai sofisticata si mult mai scumpa. Schimba mult mai repede in primul rand, rezista la mult mai mult cuplu, are 8 trepte. Ai scos un porumbel.

@ GTR - circumstantiala sau nu, situatia a existat.

A fost doar un exemplu ca sa vezi ca pretul sh NU ARE NICIO LEGATURA CU VALOAREA REALA

Atata timp cat pretul sh variaza in functie de 1000 de factori nu ai cum sa debitezi ca arata valoarea reala. Tu intelegi ce inseamna valoare reala ? Pretul SH e atat de subiectiv, de variabil in functie de zona, de situatia economica incat e AIUREA sa spui ca reprezinta valoarea reala. Deja e a 5-a oara, nu ma astept sa intelegi asa ca o sa evit subiectul asta.

Nu stiu cum ai facut tu media aia dar pretul pentru un Enzo rulat 15-20k km este sub 800k euro, sunt mai multe. Un Veyron costa cam 1 milion. Tu ai relatat ca Enzo costa cat 2 Veyron SH. Acum ti-ai dat seama ca ne-ai mintit ? Cat despre pretul de nou, a fost mult mai mare de 500k USD, mai exact 660 000 USD.

Pretul mai mare la un Enzo a fost din cauza ca ele erau vandute INAINTE sa fie produse efectiv, adica in momentul productiei tu oricum nu mai puteai sa cumperi deci automat erai la mana aluia de o vinde.

Nu sar peste Aventador dar nu gasesc nimic in comun la ele, una are 700 CP alta are 1200CP, una prinde 300 si ceva, alta 400 si ceva. E ca si cum am compara un 116i cu M6. Pe pista un Atom V8 bate Aventador, so ?

Din diferentele astronomice de putere, viteza maxima si acceleratie vine si pretul mult mai mare. Tind sa cred ca tu nu ai idee ce diferenta e intre supercar-urile "banale" cu vmax 320-340 si alea cu >400, e colosala diferenta, de aia si pretul e colosal. 300 si ceva prinde un banal M3 stock.

Atata timp cat VAG nu face bani direct din vanzarea de Veyron, masina este SUBEVALUATA.

PS - raspunde-mi cu da si nu la intrebarile astea.

1) Valoarea reala a lui Enzo e aceeasi indiferent de nr de exemplare ? Valoare reala = cat costa sa faci masina, ce iti ofera la banii aia.
2) Daca s-ar fi fabricat 50 000 exemplare, pretul SH ar fi fost de 5-6 ori mai mic ?
3) Realizezi ca doar nr de exemplare si cat si-l doresc unii infumurati ii cresc absurd pretul, chiar daca el este identic fie ca exista in 5, 10, sau 1 mil de exemplare ?
4) Cu ce s-ar modifica valoarea reala in situatia in care erau mult mai multe exemplare ? Ar fi aratat la fel, ar fi mers la fel.
5) Punctele de mai sus arata ca fabulezi si pretul sh e influentat de multi factori, numai valoarea reala a masinii nu.
Timpul de schimbare al vitezelor este acelasi, adica 150 de ms, mult superior ENZO (also known as the F1 gearbox) fata de Veyron, nu numai prin prisma faptului ca a facut-o cu 2 ani mai devreme, dar conceptia in sine este net superioara, nefiin o "dubla cutie". "

"circumstantiala sau nu, situatia a existat.

A fost doar un exemplu ca sa vezi ca pretul sh NU ARE NICIO LEGATURA CU VALOAREA REALA"

!!!! INVATA BRE LIMBA ROMANA !!!!

Circumstanta: (care se face, are loc) într-o anumită împrejurare, fără a fi valabil în mod obiectiv și general.

Deci - FARA A FI VALABIL IN MOD GENERAL, cum este cazul ENZO.

Nu stii romana, nu stii economie, nu stii nimic din toate astea, dar comentezi si ma contrazici aberant (apropo de CIRCUMSTANTA Duster).

EVALUARE = VALOAREA DE PIATA

Valoarea de piaţă este suma estimată pentru care o proprietate va fi schimbată, la data evaluării, între un cumpărător decis şi un vânzător hotărât, într-o tranzacţie cu preţul determinat obiectiv, după o activitate de marketing corespunzătoare, în care părţile implicate au acţionat în cunoştinţă de cauză, prudent şi fără constrângere."

Asa ca poate acum o sa intelegi ca pretul sh ARE DIRECTA LEGATURA CU VALOAREA REALA.

Valoarea reala
Definitie: (justa sau corecta) este definita prin prisma valorii la care poate fi tranzactionat un activ sau decontata o datorie, de buna voie, intre parti aflate in cunostinta de cauza, in cadrul unei tranzactii in care pretul este determinat obiectiv. Sau intr-o forma mai explicita, valoarea reala este valoarea recunoscuta de piata in cadrul tranzactiilor directe.

Eu chiar aveam o impresie buna despre tine, dar crede-ma, esti RUPT. Nu stii nici romana nici definitiile elementare din economie ,dar aberezi cu teoriile tale, inexistente real si contrazise si de dex si de manualul de economie.

Daca nu pretul de piata releva valuarea unui bun, atunci spune-ne tu in functie de ce se calculeaza valoarea bunului? Pretul care-ti trece tie prin cap, pretul inventat de cineva, sau cum se calculeaza valoarea lui, zi!?

Deschide mobile.de si vei gasi toate cele 15 Enzo de vanzare. Aduni pretul celor 15, il imparti la 15, normal, si astfel obtii media aritmetica (de clasa a 3-a parca).

La pretul lui de nou am gresit, era vorba de 500k de euro, iar ca pretul lui e cat 2 Veyron SH era o gluma, normal, atat timp cat am spus ca un Veyron sh este si jumatat de pret din unul nou. Nu o sa mai fac glume, ca nu le intelegi.

Atom este o semimasina, fara acoperis, fara conditii, etc.. Aventador ofera ~ aceleasi conditii cu ale Veyron-ului, mai putin confort, dar tot 2 locuri, mai frumos exterior si interior, mai performant pe pista, tot 4x4, sonorizare, AC, etc., adica foarte multe in comun, doar ca la o cincime de pret.
1. Aventador prinde 350 km/h, ceea ce nu prinde niciun M3 stoc.
2. Sunt "n" masini de pana in 500k de euro care au batut la drag Veyron.
http://www.unlim500.ru/results/ - doar locul 13 - si asta e doar un exemplu.

"Atata timp cat VAG nu face bani direct din vanzarea de Veyron, masina este SUBEVALUATA."

Cred ca realizezi ca asta este MARKETING pentru PROSTI.

Sa-ti raspund la intrebari:
1. Ti-am raspuns mai sus.
2. Normal, dar editii limitate sunt aman2, intamplator cam acelasi numar de exemplare. Faptul ca Veyron nu le-a vandut arata exact supraevaluarea masinii si pretul mic al lui ENZO (de nou) fata de pretul sh, arata fix subevaluarea masinii de catre Ferrari.
3. Sunt peste 10 millioane de milionari în dolari in lume, crezi ca daca isi doreau, nu aveau cu ce sa cumpere? Nu conteaza ca sunt infumurati sau pasionati, conteaza cati clienti exista si cat ofera.
4. Normal ca nu, dar repet, ama2 sunt editii limitate, vadute pana acum in acelasi numar de exemplare, cu diferenta ca ENZO s-au vandut instant, si Veyron nu s-au vandut nici pana acum, dupa 7 ani. Cam asta arata aprecierea potentialilor cumparatori. probabil ca daca avea o valoare corecta de ~800k de euro, se vindea si Veyronul ca "painea calda", dar pasionatii nu prea sunt snobi, asa ca au incadrat masina unde-i este locul si asta din cauza VAG. ENZO nu este o masina de snobi, este o masina de pasionati, Veyron, tocmai prin prisma pretului cerut, a devenit o masina de snobi si mare pacat, pentru ca este o super masina.

5. Aici aberezi total. Pune mana pe carte ca esti pe dinafara!
.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 21:48   #2862
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Nu ma intelege gresit GTR consider ca enzo este o masina exceptionala si plina de inovatie.Dar si veyronul este la fel.
Probabil intre cele doua si eu as alege tot enzo pentru ca veyronul mi se pare prea opulenta.( da...chiar si comparativ cu enzo-ul )
Ai perfecta dreptate, nu te contrazic si asta spun si eu, numai pretul aberant cerut de VAG il strica, chiar si in lumea milionarilor, care se observa ca nu-si bat joc de bani.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 23:25   #2863
du0n

Stage 4
 
du0n's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 252
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
2. Sunt "n" masini de pana in 500k de euro care au batut la drag Veyron.
http://www.unlim500.ru/results/ - doar locul 13 - si asta e doar un exemplu.
Cate dintre alea 12 din fata lui Veyron sunt stock?Nici una.Asa ca e irelevant ce ai spus.Era vorba de masini stock.Asa cum si tu ai spus ca nici un M3 stock nu va bate Aventadorul.
Plus ca nu e Veyron SS.
__________________
"Suntem cu totii niste sarlatani : supravietuim problemelor noastre".
du0n is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 23:33   #2864
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Refuzi sa accepti logica elementara si sa vezi cum pretul variaza mult pentru ACELASI produs in functie de situatie, "lesini de ras" cand iti spun ca Pagani e supraalimentat desi este (citesti printre randuri), spui ca tu glumeai cand e clar ca nu glumeai (acum ce sa mai zici, o dai la intors) si ma iei cu definitii din DEX. E clar unde a ajuns discutia, te pup .

PS - sper sa ajungi si tu asa "rupt" cat sa intelegi unele lucruri, common sense cum s-ar spune.
PS2 - spre deosebire de mare parte din forum, eu chiar stiu limba romana si nu o macelaresc. Tu nu vezi diferenta intre 2 notiuni diferite. Tu imi vorbeai de VALOARE REALA, acum vii cu VALOAREA DE PIATA. Apropo, definitia din dex postata te tine te contrazice.

Quote:
...în care părţile implicate au acţionat în cunoştinţă de cauză, prudent şi fără constrângere
La un bun care nu se mai fabrica si se gaseste intr-o serie foarte limitata, esti FOARTE CONSTRANS de numarul mic de masini disponibile la vanzare si esti la cheremul vanzatorului. Pretul SH (valoarea de piata) este mare ca ala poate sa iti ceara mult peste cat face, valoarea reala insa e intotdeauna mai mica la un bun SH decat la unul nou, e logic. Din moment ce un bun prezinta uzura, real clar nu face mai mult decat nou. Daca la inceputul discutiei stiai ce vrei sa ne minti pe aici nu aduceai VALOAREA REALA in discutie ci VALOAREA DE PIATA, alta mancare de peste. Cu asta ti-am demonstrat a N-a oara ca gresesti si ma retrag, nu ajung nicaieri cu tine.

Last edited by _anaconda_; 31-01-13 at 23:41.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 00:15   #2865
lucian_bmw

Stage 5
 
lucian_bmw's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 482
Default Re: AMG vs. M vs. RS

VOI NU INTELEGETI CEL MAI IMPORTANT LUCRU ! ! !

Pt voi nu ar trebuii sa contenteze 0.1 sec diferenta ! pt ca voi nu sunteti propietari ! voi sunteti doar fani ! luati exeplul lu unlord si boy wonder !

ps : cei care spuneti ca nu este nici o diferenta intre s63 si s65 ,doar banii , sunteti pe langa subiect rau !
lucian_bmw is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -