Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 15-01-06, 23:35   #286
NOS

Stage 5
 
NOS's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 381
Default

Deja de aici poate porni un topic nou: Cielo vs. Espero
NOS is offline  
Old 15-01-06, 23:42   #287
Schumi

Stage 2
 
Schumi's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 58
Default

Pai sa porneasca!!! Am avut de amandoua, va dau multe detalii...manatzi mai flacaiii!!!
Schumi is offline  
Old 15-01-06, 23:42   #288
NOS

Stage 5
 
NOS's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 381
Default

Sa ramanem totusi la Cielo Executive vs. Logan Ambition

Sa raman on-topic... intr-un cielo as avea curaj sa intru cu peste 130 intr-o curba, cu Loganul insa as avea mari retineri (vorbesc de varianta stock)
__________________
Norocul este mult in lumea asta mare... s-a impartit egal, dar nu la fiecare
NOS is offline  
Old 15-01-06, 23:47   #289
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default

pentru Espero este deshis un topic nou
NWZeu is offline  
Old 25-01-06, 11:56   #290
gyon

Stock
 
gyon's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 4
Default Trebuie sa imi exprim si eu parerea despre Cielo Vs. Logan

Poate sunt subiectiv ( fiind posesor de Logan ), dar :
1. la cum arata la interior si ca spatiu interior, bate Cielo la orice ora ;
2. la tabla pun pariu ca Loganu este mult peste Cielo ;
3. nu are o forma prea atragatoare, Cielo este ceva mai frumos, Loganu' arata mai mult a Megane Scenic decat a masina normala... (la inaltimea masinii ma refer).

Despre Cielo :
Intai a fost motoru 1,5L, 75 HP, 8v, SOHC, apoi baietii au scos \"marele\" executive: 1,5L, 86HP, 16v, DOHC apoi s-a revenit la 1,5L, 80HP, 8v, SOHC, oare dc? o fi fost prea bun Executive-ul DOHC ? sau cumva randamentu' motorului era f. slab? Am un prieten care are asa ceva si l-a trecut pe gaz... vara ii lua in jur de 14% in Bucuresti... deci sa lasam Cielo sa se odihneasca in pace... si-a facut treaba 10 ani...

Si acum sa comparam datele tehnice :

Cielo Executive 1,5 DOHC Euro 2
Numar de supape 16
Putere maxima (CP/rpm) 86 / 5600
Cuplu maxim (Nm/rpm) 128 / 3600-4400
Viteza maxima (km/h) 171
Acceleratia 0-100 km/h (s) 12,3

Cielo Executive 1,5 SOHC MPI Euro 3 - ultima evolutie (datele sunt de pe www.rodae.ro)
Numar de supape 8
Putere Maxima 80HP / 5600
Cuplu Maxim (Nm / rpm) 122.8 / 3200
Viteza Maxima (km / h) 175
Acceleratie 0-100 km/h 12,8

Dacia Logan 1,6 MPI - Euro 3
Numar de supape 8
Putere Maxima (HP/Rpm) 90 /5500 ( 87,5 HP din calculele mele cam atat ar insemna 64 KW ... in fine )
Cuplu Maxim (Nm / rpm) 128 / 3000
Viteza Maxima (km / h) 175
Acceleratie 0-100 km/h 11,5

...din ce vad eu aici 16v si DOHC, nu prea fac nimic pt motorul de pe Cielo, de aceea probabil ca s-a revenit la SOHC si 8v. Trageti singuri concluziile...

In plus zicea cineva de Cielo ca ar lua 195 KM/H, si ca Loganu'... va atasez un filmulet cu Logan-ul meu la aproximativ 190 KM/H , probabil ca atingeam 195 daca nu se baga un \"destept\" in depasire cu vreo 2 masini mai in fata si a trebuit sa franez.
P.S.: Masina este STANDARD cum vine din fabrica, Benzina era fara plumb de 95 fara aditivi, fara nimic altceva.

Astept pareri !
Attached Files
File Type: avi logan_1600_990.avi (4.91 MB, 272 views)
gyon is offline  
Old 25-01-06, 16:24   #291
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

cielo clasic de 1.5 fara catalizator avea real 85cp si ajungeau sa sara de 180.
Eu am mers peste 195 cu al meu de serie pe bucuresti -pitesti, consuma f putin si pana la 80 000 a mers perfect, atunci l-am modificat.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline  
Old 25-01-06, 17:18   #292
gyon

Stock
 
gyon's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 4
Default

Eu te cred Sebi ca Cielo a atins 195, nu neg asta, parerea mea este ca Cielo de 86HP si Loganu de 1,6 sunt cam la acelasi nivel de performanta; mai putin la consum, ca am vazut cu ochii mei un Cielo Executive DOHC 16v cum suge benzina si m-am speriat , nu or fi toate asa... nu stiu.

Eu cred ca am dreptate ca DOHC si 16v trebuiau sa scoata mult mai mult din acel motor de 1,5L (putere mai mare de 86HP si consum mai mic) !

Am scris acest post din 2 cauze; scriau niste baieti pe forum ca:

\"m-am referit la exterior la caroserie.. nu a fost schimbat modelul timp de 10 ani... si se tine bine totusi masina cu cielo ai sansa sa prinzi 195Kmh dar cu loganu? la 170 zici ca e 747 \"

si altcineva ca :

\".....hmmm....cu foarte mare convingere merg pe cielo...nici nu las compara cu dulapul ala.....am cielo 70000 km executive DOHC16V(doua axe cu came mai multa putere ..ptr cine nu cunoaste)SOHC(1 singur ax)slabut...vreau sa zic c nam schimbat nimic la el major decat bujii,ulei,filtrele,la frane un pic si mananc asfaltul cu el+ca orice dupa opel se potriveste perfect........si vreau sa zic cai fac cu mana pe geam la logan la o liniuta \".

Am incercat sa le explic unora ca nu este chiar asa cum cred ei, totusi Loganu' ia mai mult de 170 (greu dar ia,nici cutia nu il ajuta deloc), la 190km/h inca nu decolasem ca un 747 si al doilea lucru ca DOHC si 16v la Cielo nu prea inseamna mare lucru ca performanta ma refer.
Cei care cred ca DOHC si 16v la Cielo fac mare branza sa se uite putin la japonezele de prin anii '80 - '85 sa vada acolo ce inseamna motoare DOHC 16v, un exemplu Toyota Corolla TWINCAM din acea perioada.
gyon is offline  
Old 27-01-06, 14:01   #293
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default

Cielo Executive - autostrada Turcia - 205 km/h (tata era in spate cu un Meganne 2 1.6 benzina - pentru a elimina suspiciunea indicatiei eronate - oricum eu am gradatia pana la 200, si nu se apropia de mine) cat despre cuplu 137/3400-4600 asa ca nu ai date prea exacte, legat de consum vezi Versusul Cielo vs Espero unde am detaliat un drum de 3000 de km atat prin orase cat si autostrazi, munti in comparatie cu niste amici care au mers cu un Logan 1.6 Ambition - acelasi drum consum mai mare. (sa nu uitam de Logan 1.4 care e o ragalie curata - mult sub 1.5 SOHC asa ca .... )
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline  
Old 27-01-06, 14:07   #294
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default

uitasem putere maximã (kW/rpm) 66/4800 - asa ca inca o inexactitate
NWZeu is offline  
Old 27-01-06, 15:11   #295
gyon

Stock
 
gyon's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 4
Default

\"Cielo Executive - autostrada Turcia - 205 km/h (tata era in spate cu un Meganne 2 1.6 benzina - pentru a elimina suspiciunea indicatiei eronate - oricum eu am gradatia pana la 200, si nu se apropia de mine) cat despre cuplu 137/3400-4600 asa ca nu ai date prea exacte, legat de consum vezi Versusul Cielo vs Espero unde am detaliat un drum de 3000 de km atat prin orase cat si autostrazi, munti in comparatie cu niste amici care au mers cu un Logan 1.6 Ambition - acelasi drum consum mai mare. (sa nu uitam de Logan 1.4 care e o ragalie curata - mult sub 1.5 SOHC asa ca .... ) \"

Poate pui si un film sau macar o poza ca din asa din vorbe toti putem spune multe... 205 km/h poate avea megane-ul. Tu avand gradatie pana la 200, esti sigur ca mergei exact cu aceeasi viteza cu megane-ul din spate ??? Nu zic , poate ia chiar si 205 dar nu ai cum sa iti dai seama prea exact in modul in care ai incercat tu.

Datele tehnice le-am gasit pe internet pe website rodae.ro pt cielo SOHC 80HP si pt DOHC 16v pe site-uri ale dealerilor si erau aceleasi date tehnice la toti... acum poate nu stiu ei ce vand, nush ce sa zic

\"uitasem putere maximã (kW/rpm) 66/4800 - asa ca inca o inexactitate \"

Banuiesc de este vb de Dacia Logan : E spun sa te uiti tu mai bine pe site dacia.ro sa vezi ce zic ei 64 KW(90 HP) / 5500 rpm si calculeaza cat inseamna 64 KW...

\"(sa nu uitam de Logan 1.4 care e o ragalie curata - mult sub 1.5 SOHC asa ca .... )\"

Hai sa comparam loganul de 1,4 cu cielo de 1,5 primele modele , 75 hp logan = 75 hp cielo
_________________

Salut !
gyon is offline  
Old 27-01-06, 16:15   #296
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default

toate datele specificate de mine sunt pentru EXECUTIVE, sunt extrase din datele de la inginerul de motoare de la RODAE, asa ca eu stiu foarte bine ce zic ..... tu la 200 km/h faci poze, filme singur in masina ? scuza-ma eu nu pot ...... cred ca cel din spate isi poate da seama din moment ce imi spune ca stateam la o distanta constanta in fata lui si bordul Renaultului indica 205 (nu am mers constant, ci doar am atins viteza si am rulat circa 30sec cu ea)- eu am si specificat, la Cielo am pana la 200 si indicatorul era la maxim ..... si daca nu ma insel 1.5 SOHC are 79 de cai (cel vechi cu euro 2) .
NWZeu is offline  
Old 27-01-06, 17:06   #297
NOS

Stage 5
 
NOS's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 381
Default

Ceea ce ai postat tu sunt date oficiale ale celor de la Rodae... asa ca poti linistit sa nu te mai iei dupa ele, cifrele reale sunt altele, asta in cazul in care stii despre ce e vb in cazul oricarei masini.

In ceea ce priveste viteza de 205 km/h atinsa in Turcia NWZeu nu are poze sau filme, dar pot sa garantez ca acul vitezometrului era trecut putin de 200.

Avand in vedere ca am mers si cu logan si cu cielo nu pot sa spun decat atat: la capitolul dinamica si sportivitate Cielo este superior... loganul castiga doar prin spatiul interior si ceea ce iubitorii de dacie numesc \"design interior modern\"
NOS is offline  
Old 28-01-06, 11:16   #298
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Carcotasi mai sunteti ma,cum sa nu credeti ca a atins 205 km/h ? Se stie ca masinile de 80 CP au potential de a atinge 250+ km/h...trebuie doar sa stii sa apesi pedala de accelearatie,ceea ce multi nu-s in stare si de aia ating doar 170.

Quote:
tu la 200 km/h faci poze, filme singur in masina ? scuza-ma eu nu pot
Quote:
In ceea ce priveste viteza de 205 km/h atinsa in Turcia NWZeu nu are poze sau filme, dar pot sa garantez ca acul vitezometrului era trecut putin de 200.
Cum garantezi tu maestre daca el era SINGUR in masina,deci tu NU erai acolo ?!
Race is offline  
Old 28-01-06, 13:19   #299
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default

in primul rand pe banc la fabrica la Craiova - 96CP, 2 eu eram singur in masina si scopul nu era sa vad cat pot sa alerg cu ea ca stiu ce imi poate masina, 3 NOS era in masina din spate (in Meganne) dar a mai mers cu mine pe Autostrada Soarelui si stie ce imi poate masina ..... toate cele bune (rugamintea e sa citesti cu atentie mesajele - este o aproximare facuta de cei din spate - eu nu am cum sa stiu deoarece vit este gradat pana la 200 )
NWZeu is offline  
Old 28-01-06, 20:33   #300
Dragos90

Stage 4
 
Dragos90's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 254
Member of:
[Competitor CNCA]
[2 Roti]
Default

prefer executivu'! nu-mi place deloc loganu'! e mai degraba o cutie pe 4 roti
Dragos90 is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -