Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Viteza maxima a automobilului?
Viteza maxima din talon 112 22.81%
Mai mult decat viteza maxima din talon 320 65.17%
Mai putin decat viteza maxima din talon 36 7.33%
Nu am nicio idee, nu stiu si nu ma intereseaza 23 4.68%
Voters: 491. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 28-09-08, 23:08   #106
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

vb din filme
GTR is offline   Reply With Quote
Old 28-09-08, 23:14   #107
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

da, pe la viteze declarate de 250, le controlezi in siguranta, daca iti sare roata nu e bai, o redresezi usor...jezas..
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 28-09-08, 23:16   #108
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
da, pe la viteze declarate de 250, le controlezi in siguranta, daca iti sare roata nu e bai, o redresezi usor...jezas..
nu ai inteles.. in caz k ai sub viteza lor declarata si se intampla ceva ii poti trage la raspundere..
steffan is offline   Reply With Quote
Old 28-09-08, 23:36   #109
lazar

Stage 4
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 233
Talking Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Viteza reala e cea din talon/carte, cu conditia ca cei de la RAR sa treaca corect datele. Daca ai in talon 180 iar tu ai pe bord 200 inseamna ca bordul minte, asa le fac constructorii.
Va dau un exemplu, am fost in Germania cu seful meu la o expozitie cu un Range Rover 4.4, 286 cai. Viteza maxima in talon 208 km/h iar in bord arata 230 km/h. GPS-ul (Garmin, adica o scula buna) arata exact 208 km/h si am mers asa vreo 40 de kilometri.
In fata noastra era un BMW 730 sau 735 TDI ce-i dadea pe carca sa scape de noi, s-a distantat dar foarte incet, probabil prindea 210-215 km/h dar cred ca avea pe bord 230.
lazar is offline   Reply With Quote
Old 30-09-08, 08:21   #110
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Poti s-o mai spui o data si inca o data...ca mai sunt destui care viseaza cai verzi...cate un tdi de 100-105cp care prinde 220+
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 30-09-08, 09:06   #111
lazar

Stage 4
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 233
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Quote:
Originally Posted by carutasu View Post
Poti s-o mai spui o data si inca o data...ca mai sunt destui care viseaza cai verzi...cate un tdi de 100-105cp care prinde 220+
Probabil la vale...
lazar is offline   Reply With Quote
Old 30-09-08, 11:39   #112
robertinho
VW Driver

Stage 5
 
robertinho's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 632
Member of:
[VW]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

...eu am trait ceva cat de cat ciudat...la mine in talon viteza maxima e 185,am mers pe autostrada si la 185 SURPRINZATOR INCA AVEA VANA...am atins 200 pe bord,moment i n care acul vitezometrului a ramas fixat pe 200 desi eu continuam sa merg cu pedala la fund avand drum bun si liber...partea ciudata este ca la 200 aveam 4000 ture fix in treapta 6(adica exact turatia la care dezvolta caii,105/4000 rpm)...acul vitezometrului a ramas fix la 200 dar turometrul a crescut de la 4000 la 4200-4300...e posibil sa fii crescut si viteza in ajea fel incat sa fii depasit cei 185 trecuti in talon?...e adevarat ca sunt mai mult ca sigur ca masina mea dezvolta ceva caluti in plus peste cei 105,desi inca nu a primit nici o modificare,lucru testat pe la semafoare cu masini de acelasi calibru
__________________
~Intermedieri vanzari/cumparari/inchirieri de studio-uri/garosoniere/apartamente in cea mai frumoasa statiune de vacanta de pe litoralul bulgaresc :SUNNY BEACH.PRETURI FOARTE MICI!!! Pentru detalii,informatii suplimentare sau chiar viizonari-0733 936 864-Dl.Mihaila Robert~
~turism intern,turism extern,curse charter,bilete avion,rezervari hoteliere oriunde in lume.vacante,excursii si weekenduri de vis la preturi avantajoase.Pentru detalii-0733936864-Dl Mihaila Robert~
robertinho is offline   Reply With Quote
Old 30-09-08, 21:23   #113
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

O simpla intrebare...aia de la semafor aveau habar, sau erau miscati de vreo culoare ca tu faceai intrecere cu ei?A doua chestie, de ce crezi ca s-o fi tzapit constructorul sa-ti dea o masina mai puternica decat ti-a scris in specificatii?
Si in fine...daca aveai 200 pe bord, 15km erau abatere...deci un radar de exemplu te-ar fi inregistrat cu 185 de km la ora.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 30-09-08, 21:32   #114
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Quote:
Originally Posted by robertinho View Post
...eu am trait ceva cat de cat ciudat...la mine in talon viteza maxima e 185,am mers pe autostrada si la 185 SURPRINZATOR INCA AVEA VANA...am atins 200 pe bord,moment i n care acul vitezometrului a ramas fixat pe 200 desi eu continuam sa merg cu pedala la fund avand drum bun si liber...partea ciudata este ca la 200 aveam 4000 ture fix in treapta 6(adica exact turatia la care dezvolta caii,105/4000 rpm)...acul vitezometrului a ramas fix la 200 dar turometrul a crescut de la 4000 la 4200-4300...e posibil sa fii crescut si viteza in ajea fel incat sa fii depasit cei 185 trecuti in talon?...e adevarat ca sunt mai mult ca sigur ca masina mea dezvolta ceva caluti in plus peste cei 105,desi inca nu a primit nici o modificare,lucru testat pe la semafoare cu masini de acelasi calibru
Alo, omule, esti paralel, nu ai cum sa ai 1data la 200 km/h 4000 rpm si alta data 4200-4300, decat daca ai o cutie autoamata (si atunci doar in anumite cazuri) ,daca iti patineaza ambreiajul (dar ar trebui sa se simta), sau ti s-a defectat vitezometrul sau turometrul (putin probabil).
Practic turatia motorului intr-o anumita treapta de viteza are un raport fix cu viteza la roata, este un raport mecanic nu ai cum sa ai turatii diferite la aceeasi viteza.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 30-09-08, 21:33   #115
robertinho
VW Driver

Stage 5
 
robertinho's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 632
Member of:
[VW]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

...da,cei de la semafor stiau(golf plus de 1.9 tdi si octavia 2 de 1.9 tdi)...faptul ca ar putea scoate mai mult de 105 cai nu inseamnaca mi-a dat mie producatorul mai multi,ci poate fi o simpla eroare,la fel de bine putea sa-mi dea mai putini...exista pe forum o skoda octavia de 1.0,105 cai care pe dyno a scos 119 stock(deci se poate)...in fine,la faza cu viteza eu am pus "intrebare" pentru ca vroiam o lamurire,dc a ramas acul tzeapan la 200 si turele au crescut de la 4000 la 4200-4300? daca esti amabil sa ma lamuresti astept cu nerabdare raspunsul tau,daca ai chef sa fii carcotas si sa dai raspunsuri acide din postura omului foarte intelept abtinete
robertinho is offline   Reply With Quote
Old 30-09-08, 21:34   #116
robertinho
VW Driver

Stage 5
 
robertinho's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 632
Member of:
[VW]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Alo, omule, esti paralel, nu ai cum sa ai 1data la 200 km/h 4000 rpm si alta data 4200-4300, decat daca ai o cutie autoamata (si atunci doar in anumite cazuri) ,daca iti patineaza ambreiajul (dar ar trebui sa se simta), sau ti s-a defectat vitezometrul sau turometrul (putin probabil).
Practic turatia motorului intr-o anumita treapta de viteza are un raport fix cu viteza la roata, este un raport mecanic nu ai cum sa ai turatii diferite la aceeasi viteza.
pe cuvantul tau? si atunci cum eu am patit ajea? paralel esti tu,ca eu nu te-am jignit ,invata sa vorbesti inainte
robertinho is offline   Reply With Quote
Old 30-09-08, 21:45   #117
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Quote:
Originally Posted by robertinho View Post
pe cuvantul tau? si atunci cum eu am patit ajea? paralel esti tu,ca eu nu te-am jignit ,invata sa vorbesti inainte
Paralel nu este o jignire, este vorba ca esti pe langa subiect, daca habar nu ai cu ce se manaca mecanica, normal ca te fac paralel, daca vrei sa intelegi mai usor este ca la o bicicleta, e ca si cum ai spune ca tu cand dai din pedale cu o anumita viteza si 1data viteza bicicletei este mica si alta data mai mare (fara sa schimbi pinionul normal)
Sti macar de unde se citeste turatia si de unde se citeste se citeste viteza ???
GTR is offline   Reply With Quote
Old 30-09-08, 21:52   #118
robertinho
VW Driver

Stage 5
 
robertinho's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 632
Member of:
[VW]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Paralel nu este o jignire, este vorba ca esti pe langa subiect, daca habar nu ai cu ce se manaca mecanica, normal ca te fac paralel, daca vrei sa intelegi mai usor este ca la o bicicleta, e ca si cum ai spune ca tu cand dai din pedale cu o anumita viteza si 1data viteza bicicletei este mica si alta data mai mare (fara sa schimbi pinionul normal)
Sti macar de unde se citeste turatia si de unde se citeste se citeste viteza ???
rog un moderator sa se sesize,pentru ca daca incep sa ii raspund acestui neanderthal,care inca nu a facut saltul de la rigola discutia va degenera,se va face off topic si se va lasa cu sanctiuni
...prietene hai sa o luam matematic...de fapt practic intai(eu ti-am spus experienta pe care am trait-o,ca tie ti se pare imposibil sau nemaiintalnit sau mai stiu eu cum, e pur problema ta,eu asta am patit si am postat aici pentru a fi lamurit) la mine turometrul e in stanga si vitezometrul in dreapta ca sa vezi ca stiu unde se citesc valorile...eu am cerut o lamurire pentru a vedea daca turometrul sau vitezometrul sunt defecte sau pentru a stii ce trebuie sa fac pentru a le repara...si tu vii aici cu arfe de profesor in mecanica si ma jignesti...alt lucru pe care vreau sa-l stiu este :din moment ce la 4000 ture bordul arata 200(adica viteza reala 185) si turele au crescut de la 4000 la 4200-4300(facand exceptie de ce arata in acel moment vitezometrul) inseamna ca si viteza reala a crescut?!?
robertinho is offline   Reply With Quote
Old 30-09-08, 22:00   #119
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Quote:
Originally Posted by robertinho View Post
exista pe forum o skoda octavia de 1.0,105 cai care pe dyno a scos 119 stock(deci se poate)
singura explicatie pe care o pot gasi cu cresterea turatiei e ca aveai cateva grade la vale, iar cadranul probabil are ceva....sa nu zic defect si nu a inregistrat mai mult....cat despre skoda aia, are si vreo poza pe undeva cu testul dyno?
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 30-09-08, 22:01   #120
robertinho
VW Driver

Stage 5
 
robertinho's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 632
Member of:
[VW]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Quote:
Originally Posted by carutasu View Post
singura explicatie pe care o pot gasi cu cresterea turatiei e ca aveai cateva grade la vale....cat despre skoda aia, are si vreo poza pe undeva cu testul dyno?
...o sa caut pe forum sa vad daca o mai gasesc si iti arat dar pe private sa nu facem offtopic
robertinho is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -