Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Clio sau Logan?
Clio? 151 56.13%
Logan? 118 43.87%
Voters: 269. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 22-02-05, 17:25   #31
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Quote:
una e cand accelerezi cu a5a la 100km/h si alta cu a3a.. am mai spus a5a chiar nu se infige a4a binisor dar 1a, a2a si a3a nu exista reprosuri.
Cand ai posibilitatea sa pui mana pe un symbol (benzina) nu vorbesc de diesel te rog sa o conduci tu si o sa vezi diferenta.. acuma nu o fi chiar ca la tine la nubira dar nici cum spui tu ca plafoneaza ca nu are cum.
Daca nu asteapta sa imi iau eu carnetul si te fac o tura
Man, ala care a condus-o nu se poate numi tocmai sofer dar i-am zis sa-mi arate cu plecare de pe loc cum merge masina si la 100km/h era in a 3-a. Nu stiu ce sa-ti zic. Poate nu a stiut el sa-i dea. O sa il cer sa mi-l dea sa-l conduc si iti zic dupa aia cum este. Cand am zis ca accelereaza foarte incet nu am facut comparatie cu masina mea. Te astept sa-ti iei carnetu' si sa-mi arati.
B 68 VLD is offline   Reply With Quote
Old 22-02-05, 17:37   #32
Toto - BOD

Presedinte Insane Racers

Stage 5
 
Toto - BOD's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 841
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

poate avea ceva acel clio... dar al meu pana la 150 urca fara nici o problema... Eu cu a 3a ajung la 120 si cum a zis si MMihai cu a 4a 150-160... Partea nasoala e ca dintr-a 4a intr-a 5a scade turatia doar cu 700 si d-asta de la 160 urca mai greu! Dar de la 100 in nici un caz!
Iar daca dau dintr-a 4-a intr-a 5a pe la 120 imi urca mai incet ce-i drept... dar nu exagerat! Adica nu simtitor de incet!
Acum poate sa mai fie si alta varianta!... daca t-ai obijnuit cu masini puternice, sa ti se para foarte puturoasa. Sau ca acel sofer sa nu-i fi 'dat in gura'! Mie mi se pare ok!
Dar oricum exista si motorul de 1.4 16v pe symbol, care este destul de convenabil si ca pret si ca performante !!
__________________
Proud driver of Renault Clio and Mazda Mx5

www.rensit.ro
www.clubclio.ro
Toto - BOD is offline   Reply With Quote
Old 22-02-05, 17:43   #33
Toto - BOD

Presedinte Insane Racers

Stage 5
 
Toto - BOD's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 841
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"B 68 VLD\"
Quote:
una e cand accelerezi cu a5a la 100km/h si alta cu a3a.. am mai spus a5a chiar nu se infige a4a binisor dar 1a, a2a si a3a nu exista reprosuri.
Cand ai posibilitatea sa pui mana pe un symbol (benzina) nu vorbesc de diesel te rog sa o conduci tu si o sa vezi diferenta.. acuma nu o fi chiar ca la tine la nubira dar nici cum spui tu ca plafoneaza ca nu are cum.
Daca nu asteapta sa imi iau eu carnetul si te fac o tura
Man, ala care a condus-o nu se poate numi tocmai sofer dar i-am zis sa-mi arate cu plecare de pe loc cum merge masina si la 100km/h era in a 3-a. Nu stiu ce sa-ti zic. Poate nu a stiut el sa-i dea. O sa il cer sa mi-l dea sa-l conduc si iti zic dupa aia cum este. Cand am zis ca accelereaza foarte incet nu am facut comparatie cu masina mea. Te astept sa-ti iei carnetu' si sa-mi arati.
) pai daca masina ta are 150+ cp cu modificari (nu stiu ce putere are masina ta, e doar o presupunere ) este probabil sa ti se para mai lejera! Oricum... de plafonat nu are cum sa se plafoneze!!! Adica alimentarea se taie la cliou meu pe la 6200-6300 iar singura posibilitate sa se plafoneze motorul era sa fi fost cu acceleratia la 6200 la 100km (si nu prea vad cum... intr-a 2a mi se plafoneaza la 90 si intr-a 3a pe la 130, nu stiu nici eu exact, oricum in jurul lui 130)...
Toto - BOD is offline   Reply With Quote
Old 22-02-05, 21:02   #34
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Quote:
pai daca masina ta are 150+ cp cu modificari (nu stiu ce putere are masina ta, e doar o presupunere Wink ) este probabil sa ti se para mai lejera! Oricum... de plafonat nu are cum sa se plafoneze!!! Adica alimentarea se taie la cliou meu pe la 6200-6300 iar singura posibilitate sa se plafoneze motorul era sa fi fost cu acceleratia la 6200 la 100km (si nu prea vad cum... intr-a 2a mi se plafoneaza la 90 si intr-a 3a pe la 130, nu stiu nici eu exact, oricum in jurul lui 130)...
Deci repet ca nu am facut comparatie cu masina mea. M-am exprimat eu gresit cand am zis ca se plafoneaza. Ma refeream ca de la 100km/h incolo accelera foarte greu.
B 68 VLD is offline   Reply With Quote
Old 26-02-05, 08:38   #35
furtot

Stock
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 7
Default

AM VOTAT CLIO CACI LOGAN ESTE O MASINA FACUTA LA ''FUTUI MASA''
furtot is offline   Reply With Quote
Old 26-02-05, 18:38   #36
alexutzu
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
alexutzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,128
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"furtot\"
AM VOTAT CLIO CACI LOGAN ESTE O MASINA FACUTA LA ''FUTUI MASA''
asta cam asa este , dar totusi LOGAN arata mult mai bine ca SYMBOL

parerea mea
alexutzu is offline   Reply With Quote
Old 26-02-05, 18:58   #37
MMihai

Stage 5
 
MMihai's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,796
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[FullSpeed Racing]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"alexutzu\"
asta cam asa este , dar totusi LOGAN arata mult mai bine ca SYMBOL

parerea mea
poti sa argumentezi de ce ti se pare loganul mai frumos decat symbolul?
iti place spatele ala asa partatos taiat ca din topor?
iti plac farurile asa mici si acea grila?
MMihai is offline   Reply With Quote
Old 26-02-05, 19:08   #38
Evil Yuri

Stage 5
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
Default

Spatele mie imi place, farurile le urasc, iar grila aia de plastic pe varianta ieftina e cea mai mare prostie facute de Reno. Cu grila de Metal arata super, dar cu aia de plastic e de kko.
Iar teava de esapament zici ca e de trabant, trebuiau sa faca si ei marginea cumva, ca la dacia veche...nu e de mirare ca toti si-au pus capete la ea...
__________________
Evil Yuri is offline   Reply With Quote
Old 26-02-05, 21:25   #39
alexutzu
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
alexutzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,128
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"MMihai\"
Quote:
Originally Posted by \"alexutzu\"
asta cam asa este , dar totusi LOGAN arata mult mai bine ca SYMBOL

parerea mea
poti sa argumentezi de ce ti se pare loganul mai frumos decat symbolul?
iti place spatele ala asa partatos taiat ca din topor?
iti plac farurile asa mici si acea grila?
precizez NU IMI PLACE DELOC SYMBOL, varianta scurta e prea superba (nu imi vine in minte cum se numeste)

SINGURUL MOTIV PTR CARE IMI PLACE MAI MULT LOGANUL DECAT SYMBOL, este spatele ala urat (din pctu meu de vdr) al lui symbol atata tot

daca era clio ala scurt nici nu ma mai uitam la logan
__________________

Daca ai ceva de zis, zi cu voce tare. Daca vrei sa taci, taci sa auzi numai tu.


alexutzu is offline   Reply With Quote
Old 26-02-05, 22:12   #40
MMihai

Stage 5
 
MMihai's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,796
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[FullSpeed Racing]
Default

clio ala scurt se numeste bicorp.
oricum pentru portbagajul de 510L pe care il ofera symbolul este prea bine.. oricum singurul sedan de clasa mica care nu mi se pare reusit este skoda fabia sedan din cauza acelor stopuri care sunt amplasate prea jos. la symbol spatele arata chiar bine in comparatie cu alte masini. dar in fine, gusturile nu se discuta!
MMihai is offline   Reply With Quote
Old 26-02-05, 22:15   #41
alexutzu
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
alexutzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,128
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"MMihai\"
......................... in comparatie cu alte masini. dar in fine, gusturile nu se discuta!
este bine ca ti-ai dat seama de asa ceva altii sunt in stare sa se ia la bataie ca e mai misto una sau alta

mie unu nu imi place sub nici o forma SYMBOL daca e bicorp deja e febletea mea (vbind de clio)

PS:nu imi aduceam aminte de denumirea de bicorp absolut deloc
alexutzu is offline   Reply With Quote
Old 27-02-05, 18:36   #42
MMihai

Stage 5
 
MMihai's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,796
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[FullSpeed Racing]
Default

Poftiti domnilor necredinciosi care preaslaviti loganul in fata symbolului

Clio Symbol 1,4 8v (75cp) VS Logan 1,6 8v (90cp)

https://www.4tuning.ro/forum/viewtopi...=142862#142862

(filmulet... iar diferenta este considerabila)
MMihai is offline   Reply With Quote
Old 01-03-05, 12:46   #43
Toto - BOD

Presedinte Insane Racers

Stage 5
 
Toto - BOD's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 841
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Aha... interesant filmuletul! niste faruri...
Toto - BOD is offline   Reply With Quote
Old 01-03-05, 12:54   #44
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Clio sta bine lange multe masini pt ca are cutia aia buna. Eu am vazut cursa pe 400m intre un bmw 316 16v 95 si un clio symbol si clio a stat destul de bine langa bmw. Ambele masini au fost conduse de cunoscatori.
B 68 VLD is offline   Reply With Quote
Old 01-03-05, 14:31   #45
teddy

Stage 5
 
teddy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
Default

probabil o fi fost o motorizare de top... oricum si 316 e o caterinca de masina... bmw de 100 cp, auzi la ei
teddy is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -