Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Pe care ati prefera-o?
faţă 0 0%
spate 0 0%
integrală 0 0%
Voters: 0. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 07-02-06, 18:53   #121
George_P.
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
George_P.'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DAEWOO]
Default

nu neaparat......ce daca nu vrei sa pleci in tromba de pe loc,ce ti se da de cur chiar asa rau??
zic eu ca daca stii sa te stapanesti nu ai probleme.
ramane de vazut
George_P. is offline   Reply With Quote
Old 07-02-06, 20:57   #122
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Din punct de vedere tehnic ii las pe altii sa aduca argumente pro si contra

Din punctul meu de vedere RWD este alegerea cea mai buna,
pe strada:
comportamentul pe timp uscat este excelent, pe ploaie si pe zapda atata timp cat ai cauciucuri corespunzatoare si esti calm totul este ok, in iarna asta cand am fost la munte am simtit nevoia unui 4x4 dar nu foarte rau.
competitii:
drag - este superiora fwd prin puterea care o poate pune pe asfalt, este superiora 4x4 prin greutatea mai redusa si prin pierderile mai mici.
drift - masinile RWD se simt acasa
zona offroad - aicea 4x4 se simte ca acasa
intretinere/fiabilitate (avantaje fata de FWD si AWD):
FWD probleme (cu planetarele) datorita dublei functii de viraj si tractiune
AWD consum de carburant mai mare, stres mai mare asupra ambreiajului

In primul rand ar trebui luat in considerare la ce e folosita masina, vazut ce tip de masina se preteaza pentru o anumita utilizare si implicit ce tip de tractiune.

FWD cu frana de mana pe spate e o combinatie care castiga din partea un rand in acest post, dar numai atat pentru ca alegerea unei tractiuni nu se rezuma la o distractie de 5 minute din timpul iernnii.

Pentru \"liniute\":
FWD iese din discutie cand se vb de puteri f. mari

masina stock:
cred ca depinde de la masina la masina

masina cu modificari medii:
AWD cu un ambreiaj bun ar trebuii sa faca impresie buna
RWD are nevoie probabil de o investie mai mare, decat la AWD, in pneuri pentru a avea aderentza necesara mai ales la start

modificari extreme:
Aicea cred ca AWD pierde din cauza pierderilor din transmisie, sau poate e mai usor de realizat o masina cu RWD cand e vb de masini cu puteri mari care sa scoata timpi mici pe 1/4 mile, din ce am vazut exemple pe net se pare ca RWD castiga in acesta zona.

Am ales pentru masina personala RWD (merg cu ea si la servici si la munte/mare si la curse), daca as lua o a doua masina as lua probabil un 4x4
200SX is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 10:52   #123
slkamg

Stage 4
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 247
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"neXus\"
Prefer RWD, pentru ca da senzatii mai puternice. 4WD este prea sigur de condus, chit ca e mai sigur pe umed sau zapada.
EDIT: este vreo diferentza intre tractiune integrala si 4x4? Am cetit undeva ca cea integrala este permanenta, iar 4X4 poate fi trecuta in modul 2x4 (ca la Dacia Pickup )
Papucul are in gama completa toate variantele.
slkamg is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 10:59   #124
slkamg

Stage 4
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 247
Default

FWD este cea mai velsatila dintre toate si inghite aproape orice indiferent unde te-ai afla pe glob.
RWD este placerea de a conduce si este cea care te propulseaza spre viteza de top.
4WD este performanta pura si te scoate de peste tot.

Imi place sa conduc si daca sunt obligat sa aleg cu siguranta nu va lipsi RWD.
__________________
fan \\\"LEGAL RACING\\\"
slkamg is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 13:33   #125
vis-a-vis

Stage 3
 
vis-a-vis's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 153
Default

Observ ca totul se reduce la \"liniute\" si parerile sunt subiective fata de acest aspect.
Motorsportul nu inseamna doar o linie dreapta. Dar poate ca eu cer prea mult de la viata.
vis-a-vis is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 14:24   #126
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"vis-a-vis\"
Observ ca totul se reduce la \"liniute\" si parerile sunt subiective fata de acest aspect.
Motorsportul nu inseamna doar o linie dreapta. Dar poate ca eu cer prea mult de la viata.
Pai e normal ca raspunsurile sa fie subiective... vezi intrebarea: \"CARE ESTE ORDINEA PREFERINTELOR DUMNEAVOASTRA PRIN PRISMA SUBIECTIVISMULUI PERSONAL?\"
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 15:00   #127
ducu

Vicepresedinte Insomnia Racing

Stage 4
 
ducu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 230
Member of:
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

1. tractiune integrala (conduc un evo)
2. propulsie (este foarte fun)
3. tractiune fata (este pentru prietena mea, pentru ca mie mi s-a urcat la cap si nu o sa imi mai iau tractiune fata)

sec (trade mark razvan p )
__________________
== EVO IX ==
=INSOMNIAC=
ducu is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 15:56   #128
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"vis-a-vis\"
Observ ca totul se reduce la \"liniute\" si parerile sunt subiective fata de acest aspect.
Motorsportul nu inseamna doar o linie dreapta. Dar poate ca eu cer prea mult de la viata.
Eu cred ca asa e mai bine.
Sa nu facem noi teori universale ca sunt experti si teste pentru asta, dar placerea noastra ne apartine si fiecare in functie de ce stie si ce vrea alege.

Oricum pentru mine intrebarea pe care am puso la topic e aproape imposibila si cu cat sti mai multe iti dai seama ca sti mai putin ai mai multe variabile de luat in calcul.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 16:10   #129
sevi

Stage 4
 
sevi's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 185
Default

Bravo.
sevi is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 17:03   #130
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Aprecierile sunt mai putin importante decat o parere sincera...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 17:37   #131
sevi

Stage 4
 
sevi's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 185
Default

Sincer, eu prefer FWD cu ceva modificari la suspensia spate pt a nu avea o descarcare a greutatii la plecare, ceva pe la autoblocant, slikuri, si inca una-alta... Eu vb din prisma unuia care nu are bani multi sa bage in o masina dedicata liniutelor, aceasta masina trebuind utilizata zi de zi si in oras. Spun asta pt ca nu ai nevoie de multe modificari la sasiu, care este aproape la fel de important ca o cutie, sa ai o masina stransa sa poti pune jos tot ce da motorul... Si ar mai fi, dar am impresia ca plictisesc multa lume...
__________________
Sevi
sevi is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 17:49   #132
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Aprecierile sunt mai putin importante decat o parere sincera...

exact

Eu prefer 4wd (imi place f mult ca masina me pleaca glont fara a da rotile in gol, sau extrem de putin)

Mai ales sistemele mai moderne 4x4, care lasa 40/60 sau 30/70 fata spate.
SFW is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 18:30   #133
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"sevi\"
Sincer, eu prefer FWD cu ceva modificari la suspensia spate pt a nu avea o descarcare a greutatii la plecare, ceva pe la autoblocant, slikuri, si inca una-alta... Eu vb din prisma unuia care nu are bani multi sa bage in o masina dedicata liniutelor, aceasta masina trebuind utilizata zi de zi si in oras. Spun asta pt ca nu ai nevoie de multe modificari la sasiu, care este aproape la fel de important ca o cutie, sa ai o masina stransa sa poti pune jos tot ce da motorul... Si ar mai fi, dar am impresia ca plictisesc multa lume...
Este un punct de vedere cat se poate de onest si probabil daca am fi obligati la asta multi din noi am face aceeasi alegere.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 23:40   #134
George_P.
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
George_P.'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DAEWOO]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"vis-a-vis\"
Observ ca totul se reduce la \"liniute\" si parerile sunt subiective fata de acest aspect.
Motorsportul nu inseamna doar o linie dreapta. Dar poate ca eu cer prea mult de la viata.
pai cred ca la liniute se referea si Sebastian ca doar a zis:\"INTERESANT AR FI SA DISCUTAM DE AVANTAJELE SI DEZAVANTAJELE ACESTOR MODURI DE PUNERE A PUTERII PE ASFALT SAU ALT TEREN DE RULARE.\"
ce pareri ai vrea sa auzi daca asta este subiectul discutiei.

daca gresesc eu cu ceva.....nu ma luati prea tare
George_P. is offline   Reply With Quote
Old 09-02-06, 00:12   #135
MARIO_BMW

Stage 4
 
MARIO_BMW's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 219
Default

Prefer RWD senzatia este de neinlocuit, adrenalina constanta!

AWD este o optiune mai sigura pentru soferii care nu vor sa riste prea mult sau vor sa riste extrem de mult si nu pot sa o faca pe RWD.
__________________
BMW 530d-M\\\ BMW MOTORSPORT DTMPOWER.net...
MARIO_BMW is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -