VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Pe care ati prefera-o?
|
faţă
|
  
|
0 |
0% |
spate
|
  
|
0 |
0% |
integrală
|
  
|
0 |
0% |
25-01-05, 02:07
|
#46
|
 Stage 4
Join Date: Jun 2004
Posts: 262
|
Parerea mea  ropulsie
Tractiunea pe viraje stranse iti duce fata masinii spre copac pe cand propulsia ti-o indreapta.
Despre 4X4 nu stiu prea multe,nu am avut(ma refer la un 4X4 performant) dar stiu ca japonezii detin suprematia in domeniul asta,pornind de la masini de teren pana la masini de strada.
Referitor la masini de strada startul este f. bun dar am inteles ca la viteze mai mari ingreuneaza masina.
__________________
Pc games don't affect kids;if Pac-Man affected us as kids,we'd all be running
around in dark rooms, eat magic pills and listen to electronic music
|
|
|
04-02-05, 10:39
|
#47
|
General Supervisor
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"200SX\"
Tractiune spate
deoarece:
se comporta bine pe zonele cu aderenta buna
are avantaje atat pentru curse cat si pentru show
pe vreme nefavorabila inveti sa te abtii de la condusul sportiv
|
eu am tractiune spate de vreo 5 ani si iti spun ca tocmai iarna e cel mai fain si spectaculos.
nimic nu se conduce iarna cum se conduce o RWD.
|
|
|
04-02-05, 12:21
|
#48
|
Stage 3
Join Date: Feb 2005
Posts: 89
|
cartile de automobile,asa idioate cum sunt,contrazic ceea ce sustin unii dintre voi:
--integrala e cea mai adevarata daca e sa vorbim de aderenta si manevrabilitate precum si de pastrarea lor in conditii de mers normal
--spatele e bun doar cand vrei sa dai repede in acceleratie si unde iti permiti (toata greutatea tinde sa apese spatele nu fata)
--tractiunea fata are un singur avantaj-poti sa controlezi directia in care mergi mai usor in cazul unui derapaj
4WD RULLES (mai putin la \"acrobatii\" unde oricand spatele face show-ul)
|
|
|
07-02-05, 13:03
|
#49
|
General Supervisor
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"ozzy\"
cartile de automobile,asa idioate cum sunt,contrazic ceea ce sustin unii dintre voi:
--integrala e cea mai adevarata daca e sa vorbim de aderenta si manevrabilitate precum si de pastrarea lor in conditii de mers normal
--spatele e bun doar cand vrei sa dai repede in acceleratie si unde iti permiti (toata greutatea tinde sa apese spatele nu fata)
--tractiunea fata are un singur avantaj-poti sa controlezi directia in care mergi mai usor in cazul unui derapaj
4WD RULLES (mai putin la \"acrobatii\" unde oricand spatele face show-ul)
|
pai cam asta spusese lumea pe aici, ca era alta exprimarea sau ca era in mai multe mesaje, asta se spusese. incercati sa trimiteti mesaje doar daca aveti ceva de spus.
|
|
|
25-03-05, 20:56
|
#50
|
Stage 1
Join Date: Mar 2005
Posts: 14
|
am avut prilejul sa conduc pe cele 3 tipuri de transmii si inclin catre awd.
-cu tractiune spate am ajuns pe camp...... nasol de tot, si am condus si generatzii noi cu tractiune spate- C200 kompresor-----nasol rau daca e umed.... nu ud.
- tractiunea fata e sigura dar fun 0.
-integrala e excelenta, dar am avut probleme in curbe....atacate puternic.
e cam freaky daca ii dai flacari.
Asta fu parerea mea,traita pe pielea mea...merci
|
|
|
28-03-05, 11:56
|
#51
|
General Supervisor
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Lachupacabra\"
am avut prilejul sa conduc pe cele 3 tipuri de transmii si inclin catre awd.
-cu tractiune spate am ajuns pe camp...... nasol de tot, si am condus si generatzii noi cu tractiune spate- C200 kompresor-----nasol rau daca e umed.... nu ud.
|
e vorba de lipsa de experienta, te asigur, eu nici macar nu am iesit de pe banda din cauza transmisiei spate, si am condus vara/iarna, uscat/ud, zi/noapte, 4 ani , cel putin 200.000 km, fara incidente cauzate de transmisia spate
p.s: nu sunt genul care merg cu 50 km/h, iar masina nu are decat abs, nu are esp, ebd, etc
|
|
|
03-04-05, 20:57
|
#52
|
Stage 3
Join Date: Oct 2004
Posts: 87
|
Depinde ce vrei de la masina... pentru distractie as opta pentru tractiunea spate, pentru 4awd daca as merge pe un traseu super virajat(si bineinteles n-am chef de fun  ).Tractiune fata (daca n-am chef de fun si nu merg nici pe traseu virajat )
|
|
|
05-04-05, 03:25
|
#53
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Din experienta mea bogata  :P vreau sa va spun ca am avut peste 20 de masini si am condus n alte masini, inclusiv 4x4 .
Dar aici e o problema majora, multe masini cu acelasi tip de tractine reactioneaza altfel datorita repartiari greutatii, etc. dar la 4x4 diferentele sunt cele mai mari pt. ca aici difera si in functie de diferentiale si pot sa spun ca cea mai tare masina ca tractiune si comportament mi s-a parut Impretza STI care are un 4x4 super reusit si usor de controlat raportat la forta de care dipune si am acut norocul sa merg si cu Sti de >400 CP (stiti voi al cui) dar ca pasager si credeti-ma ca se pot face minuni cu 4x4 dar la polul opus daca la un Audi S3 scoateti DSC-ul o sa aveti surprinderea sa vedeti ca se rasuceste in curbe neavand motorul putere destula sa-l targa si avand o proasta repartitie a greutatii.
Acest lucru cred ca poate fi certificat si de posesorul celor 2 masini mentionate mai sus.
Deci din experienta mea 4x4 WIN
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
07-04-05, 15:30
|
#54
|
Stock
Join Date: Apr 2005
Posts: 3
|
Din experienta mea limitata -5 masini- tractiunea stil AWD este cea mai sigura.
|
|
|
08-04-05, 02:18
|
#55
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
|
Am avut 2 masini cu tractiune fata, acum una 4x4 (325ix). Masini cu tractiune spate nu am avut, dar am condus cateva. Alegerea mea: 4x4. Iti ofera un plus de siguranta din cauza limitelor care sunt mai sus.:P
__________________
E36 325i
|
|
|
15-04-05, 14:18
|
#56
|
 Stage 4
Join Date: Aug 2003
Posts: 215
Member of: [PORSCHE]
|
Tractiune spate. te joci cum vrei tu cu ea...si daca reusesti sa o stapanesti destul de bine te descurci in aproape orice situatie limita.
si e super distractiv iarna sa scoti DSC-ul si sa te dai de-a latu' cu ea...pe zapada..polei sau gheata.
totul e sa stii cum sa ii folosesti dezavantajele in favoarea ta.
dar asta tine de sofer.
|
|
|
16-04-05, 21:02
|
#57
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
|
iarna eu zic ca e mai distractiva una integrala. :P
faci tot ce faci si cu una cu tractiune spate si ies si mai frumos  si nu mai stai cu grija sa nu ramai inpotmolit
|
|
|
17-04-05, 00:19
|
#58
|
 Stage 4
Join Date: Aug 2003
Posts: 215
Member of: [PORSCHE]
|
asta cu impotmolitu cam asa e . 4x4 te scoate din orice namol..zapada ..etc.
|
|
|
17-04-05, 10:26
|
#59
|
Super Moderator
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
nu as zice chiar asa... am vazut la stirile PRO TV iarna, un Hummer 1, nu 2, care invartea toate rotile in zapada pana la genunchi... si statea pe loc. L-au tras cu tractorul, adica tractiune spate...
|
|
|
17-04-05, 22:11
|
#60
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
|
nu m-ati inteles! n-am zis ca nu ai cum sa ramai inpotimolit! Am vrut sa zic ca nu e riscu asa mare sa ramai + ca iti ies toate mai frumos decat la o masina cu tractiune spate, de fata nu mai zic..
|
|
|
|
|