Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Pe care ati prefera-o?
faţă 0 0%
spate 0 0%
integrală 0 0%
Voters: 0. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 09-02-06, 06:17   #136
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"george_smiley05\"
Quote:
Originally Posted by \"vis-a-vis\"
Observ ca totul se reduce la \"liniute\" si parerile sunt subiective fata de acest aspect.
Motorsportul nu inseamna doar o linie dreapta. Dar poate ca eu cer prea mult de la viata.
pai cred ca la liniute se referea si Sebastian ca doar a zis:\"INTERESANT AR FI SA DISCUTAM DE AVANTAJELE SI DEZAVANTAJELE ACESTOR MODURI DE PUNERE A PUTERII PE ASFALT SAU ALT TEREN DE RULARE.\"
ce pareri ai vrea sa auzi daca asta este subiectul discutiei.

daca gresesc eu cu ceva.....nu ma luati prea tare
Nu e obligatoriu la liniute , spui la ce te referi unde o folosesti si-ti dai cu parerea ta. nu ai gresit.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-02-06, 13:13   #137
alecsutu1

Stage 5
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 687
Default

Am votat AWD desi e pe acelasi loc cu RWD in topul meu dar avand in vedere drumurile din Romania AWD este mai sigur .Daca e sa vorbim doar de performante RWD ramane de baza.
alecsutu1 is offline   Reply With Quote
Old 09-02-06, 13:27   #138
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Daca as avea firma de curierat as lua majoritatea masinilor cu tractiune fata dar daca e vorba de placere...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-02-06, 22:01   #139
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default

SEBASTIAN: FWD e mai ieftin de produs fata de RWD si 4WD nu?

alecsutu1: Si eu DIN CATE STIU, RWD e cea mai performanta pe un circuit, aplicandu-se teoria ca putina supravirare e cea mai rapida cale de a lua o curba. Dar nu ma mai pronunt mai departe din cauza ca s-a iscat un conflict pe tema aceasta in celalalt thread cu acelasi topic.
__________________
<a href="http://copycenter.alfasoft.ro">Copy Center Cluj</a>
GabiByte is offline   Reply With Quote
Old 09-02-06, 22:54   #140
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"GabiByte\"
SEBASTIAN: FWD e mai ieftin de produs fata de RWD si 4WD nu?

alecsutu1: Si eu DIN CATE STIU, RWD e cea mai performanta pe un circuit, aplicandu-se teoria ca putina supravirare e cea mai rapida cale de a lua o curba. Dar nu ma mai pronunt mai departe din cauza ca s-a iscat un conflict pe tema aceasta in celalalt thread cu acelasi topic.
Da, ai dreptate, e mai ieftin la produs (dar pe celalalt thred ai spus ca sunt pt persoanele care nu-si permit ceva mai scump si asta am zis eu)

Da rwd sunt mai sportive, si cred ca sunt mai bune pe circuit. Nici nu am condus asa ca nu pot sa spun.


offtopic: pt ca la mine te refereai, pe mine m-a deranjat modul in care ai clasificat : si anume ca awd sunt pt cei ce nu stiu sa conduca (mai ales audi ... vezi ca si gallardo are awd tot de audi conceput), asta m-a deranjat, nu ca preferi rwd.
Preferinta mea pt awd este subiectiva, asta imi place ... este doar o preferinta si nu zic ca e neaparat cea mai buna, sau ca ceilalti sunt ba saraci, ba soferi prosti.(a fost vorba de felul de a te exprima nu de preferinta_ (n-am avut ocazia sa-ti explic pe celalat topic)
SFW is offline   Reply With Quote
Old 10-02-06, 08:03   #141
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"GabiByte\"
SEBASTIAN: FWD e mai ieftin de produs fata de RWD si 4WD nu?

alecsutu1: Si eu DIN CATE STIU, RWD e cea mai performanta pe un circuit, aplicandu-se teoria ca putina supravirare e cea mai rapida cale de a lua o curba. Dar nu ma mai pronunt mai departe din cauza ca s-a iscat un conflict pe tema aceasta in celalalt thread cu acelasi topic.
Este foarte adevarat ca virajul cel mai rapid se obtine pe asfalt la limita aderentei putinin, dar f putin in derapaj lateral cu spatele mai pronuntat.
Aceasta tehnica de supravirare ajutata de tractiune este in mod cert cel mai des intalnita la tractiunea spate, dar un 4x4 poate obtine acelasi lucru iar o tractiune fata poate incerca si ea depinzand de multe, la ce vteza se ataca virajul e pe accelerare sau franare...
Daca e pe accelerare clar la RWD e mai usor, iar 4x4 cu o repartizare buna a greutatii si a tractiunii poate obtine efect f bun.
Pe franare pot toate asta se bracheaza , contrabracheaza cu frana si masina merge usor pe lat cu spatele descarcat supravirand, deci si fata poate.
E clar ca daca vrei ceva usor si extrem fara pierderi spatele castiga.
Top speed recorcurile se fac cu RWD, in timp ce AWD sau 4WD, fiind aceleasi, au pierderi mai mari si FWD nu are susicient randament.
Tot ce discutam noi este la limita pentru ca altfel si o fata poate pune probleme serioase sunt peugeot-uri 106 care merg cot la cot cu Evo 8-9 si cu Impreza STI pe 400m, e adevarat sunt usoare si bine elaborate.
Subiectul Audi exagerand as spune ca e o strutocamila facuta sa munceasca in cele mai diverse conditii, acceptand foarte multe, avand un f bun renume si performante ce nu merita a fi neglijate.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-02-06, 11:58   #142
alecsutu1

Stage 5
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 687
Default

Ah daca e vorba de placere aleg RWD parerea mea ca RWD pe circuit s-ar descurca cel mai bine si aici ma gandesc la BMW-uri in general si la M3 E30 sau M3 CSL in particular :P .
alecsutu1 is offline   Reply With Quote
Old 10-02-06, 12:36   #143
paulbijnitzaru

Stage 2
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 30
Default

dintotdeauna mi`a placut propulsia .. sa traga spatele asta este parerea mea lasp e altii sa comenteze
paulbijnitzaru is offline   Reply With Quote
Old 10-02-06, 16:22   #144
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"alecsutu1\"
Ah daca e vorba de placere aleg RWD parerea mea ca RWD pe circuit s-ar descurca cel mai bine si aici ma gandesc la BMW-uri in general si la M3 E30 sau M3 CSL in particular :P .
M3CSL este un fenomen in toata lumea.
Este o masina cu cai putini care pe circuit a speriat pe toata lumea eficienta pe care o afiseaza este dea dreptul incredibila.
Este poate cel mai bun exemplu de masina normala de strada cu tractiune spate. Jos palaria!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-02-06, 17:08   #145
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

M3 CSL............................................... .................................... RS4

Manufacturer BMW M GmbH............................... Audi Quattro GmbH
Testing Date 8/2003.............................................. .......... 10/2000
Engine 3246 cccm, 6 Zyl , 24 V................... 2671 cccm, 6 Zyl , 30 V
Power 360 PS (265 KW) @ 7900/min...... 380 PS (280 KW) @ 6100/min
Torque 370 Nm @ 4900/mi................................n 440 Nm @ 2500/min
Transmission 2 (6)............................................... .................... 0 (6)
Weight 1421 Kg .................................................. ................1675 Kg
Weight / BhP 3,9 Kg / PS................................................ 4,4 Kg/ PS
0 - 100 Km/h 4,8 s................................................. ................. 4,7 s
0 - 200 Km/h 16,7 s................................................. ................ 17 s
0 - 200-0 Km/h 21,4 s................................................. .......... 22,4 s
Top Speed
280 Km/h ................................................. 250 Km/h * el. begrenzt
80 - 120 Km/h 4.Gear 5,1 s................................................. .... 4,5 s
100 - 0 Km/h hot 32,4 m , 11,9 m/s........................ 40,6 m , 9,5 m/s
Transverse Acceleration 1,4 g................................................ 1,15 g
Slalom Course 36 / 110m 135 / 157 Km/h ................. 121 / 123 Km/h
Round Time Nuerburgring 7.50 min.................................... 8.25 min
Round Time Hockenheim 1.13,5 min................................ 1.18,2 min

Cred ca e o comparatie uluitoare un 4wd cu un rwd cu mai putintei cai pe un traseu bine virajat pt cine stie.
Uitati-va ce acceleratie latrala suporta BMW , e incredibil.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-02-06, 19:55   #146
sevi

Stage 4
 
sevi's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 185
Default

Intodeauna pe circuit este penalizata tractiunea 4WD. RWD face regula pe circuit, in WRC face 4WD, iar pe strada FWD.
sevi is offline   Reply With Quote
Old 10-02-06, 21:57   #147
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"sevi\"
Intodeauna pe circuit este penalizata tractiunea 4WD. RWD face regula pe circuit, in WRC face 4WD, iar pe strada FWD.
Nu mi-as permite sa fiu atat de radical nici o data.
Exista conditii si conditii, totul depinde.
Cred ca pe strada cel mai bine e sa ai 4x4 e compromisul perfect.
Oricum totul e la nivel personal.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-02-06, 21:59   #148
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Va rog sa verificati timpi de circuit a doua masini similare dar cu tractiuni diferite, o sa vedeti ca ...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-02-06, 04:49   #149
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

FWD e cel mai prost la orice,eventual la cursele de viteza mica pe iarba/zapada sa mai miste ceva.In rest,singurul motiv sa conduci o masina FWD e ca nu ai bani de alta (eu am masina FWD,apropo,deci nu e vorba de \"impresii\" ci de realitate).

In lumea reala,AWD e mai bun decat RWD.Mai usor de condus la limita,mai sigur in rest,iar majoritatea oamenilor nu sunt piloti,ci soferi.Pentru performante maxime (circuit/drum necirculat),RWD e mai bun.Lucru sustinut de teorie,dovedit de practica.Ca sa nu mai vorbim de placerea condusului unei masini RWD.

M3 CSL mi se pare un non-sens.In primul rand,un M3 normal cu cauciucuri de curse (de care are CSL standard) s-ar apropia destul de performatele CSL-ului.In al doilea rand,pentru un tuning minor de motor si suspensie,inlocuirea catorva bucati de tabla cu fibra de carbon,scoaterea tuturor optiunilor de confort (care ar fi trebuit sa scada pretul),nu merita sa dai cu 50 % mai multi bani.Pretul este enorm pentru diferenta fata de un M3 normal.In al treilea si cel mai important lucru,CSL e o masina STRICT de curse.Cand nu ai nici macar radio-CD si aer conditionat,nu prea ai ce altceva sa faci cu masina aia.Pentru masina strict de curse,exista alegeri mai bune pentru 75.000 EURO.M3 era genial pentru ca oferea confort,stil si performante la un pret rezonabil.CSL a devenit masina de curse,si e depasita in aceasta postura.
Race is offline   Reply With Quote
Old 11-02-06, 05:37   #150
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Pt RACE:

Nu te supara dar te contrazic.
O masina 4x4 nu e mai usor de condus la LIMITA decat un spate, e mult mai imprevizibila si mai periculoasa, ai doar avantajul unei bune motricitati jos.
Apreciez f mult 4x4 dar sa nu subestimam pe nimeni, adevarat este ca tractiunea fata este mai saracacioasa, dar functioneaza tot timpul.

M3 CSL este o masina de editie limitata de colectie, iar pentru o astfel de masina 75 000euro chip nu e mult.
Importante nu sunt neaparat kg in minus si caii in plus, important e ca au scos kg din cel mai inalt loc al caroseriei si pe extremitati ajutand la o repozitionare mai buna a centrului de greutate.
Este poate cea mai bine studiata masina de serie, arucand la roti pe pista performante uluitoare pt o tractiune spate si doar 360cp, incredibil dar bate porshe 996 Trubo pe circuit si asta are 4x4 plus multi cai turbo din motor mai mare...
M3CSL nu e o masna pentru toti e o masina pentru cei care stiu despre ce e vorba, caii cuplul sunt controlate la atat pt ca masina sa poata merge cu acceleratie in plin pe virajele de circuit.
Are si AC are si RADIO-CD dar costa optional.
De afara si din date nu pare atat de periculoasa dar crede-ma ca este fantastica.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -