Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 09-11-04, 21:22   #91
Bestie

Stage 5
 
Bestie's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Bogdan_16v\"
Gata mai, Loganu' e masina de curse... Aaa, si Loganul a pierdut de fapt la aproape 3 masini spre final...Si da, e enorm de mult 8000 E pt o asa masina...dar daca 8000 pt o masina in general e mult, atunci 20.000 E CIP pt cel mai \"chel\" BMW Seria 3 nou cu motor de 1.6 de-l bat si Solenzele tunate si manivele la geam inseamna ca e imposibil...dar ma rog, fiecare are o perceptie diferita asupra lucrurilor...
Nu e masina de curse, dar vad ca aproape toti vorbesc de Logan de parca ar fi vreo Dacie 1100, asta e sg chestie! Si, SGM, zi-mi si mie daca tu personal crezi ca nu se castiga nimic cu acel filtru K&N (nu KN cum scriu si pronunta f multi de pe aici), si cu evacuarea! Zi-mi ce crezi tu, nu ce ai citit!
Si, crezi ca o Solentza face 316????
Bestie is offline  
Old 09-11-04, 22:02   #92
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Ok, sa iti spun din experienta : Ce poate fi mai bun decat filtrul ala?
Raspuns : sa nu pui filtru deloc.Injectia sau carburatorul trage cat aer vrea, si dintr-o zona rece,daca e legat cu un tub la sursa de aer mai rece decat cea a compartimentului motor.
Cu cat aerului este mai rece, cu atat densitatea lui in oxigen creste.
Din experineta, iti spun ca nu se simte cresterea de putere.

Am mers fara tobe, doar saxofonul conectat la galerie.Evacuare mai libera decat asta nu exista. In afara zgomotului asurzitor, am constatat ca trebuie sa accelerez mai mult decat de obicei pentru a putea pleca de pe loc, in caz contrar se oprea motorul. Concluzia : puterea si cuplul mai mic la turatie joasa. Exact ca in graficele date de dinamometru pe acel site.
In schimb la turatie mare, intre 6000 si 7000 ture, era un pic mai elastica, foarte putin, poate chiar deloc, aparand efectul Placebo.

Concluzia unui amator in domeniul motoarelor (adica eu) CASTIG DE PUTERE NESIMNIFICATIV maxim 2-3% cu mare noroc.
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline  
Old 09-11-04, 22:30   #93
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

pentru cei ce nu stiu - asta e dacia logan despre care este vorba:
http://tuning.intelsoft.ro/index.php?pag=madeinro2
COObra is offline  
Old 09-11-04, 22:35   #94
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Ceea ce am scris este valabil pentru orice tip de masina, am vb la general. Cat de usor cred unii oameni ca se poate marii puterea unui motor ....
UniculSGM is offline  
Old 09-11-04, 23:47   #95
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Mie sincer imi place poza aia cu vit max, facuta pe bancul de testare a puterii, adica pe role...foarte interesanta...cu prima ocazie, o sa fac si eu o poza cu un Tico tot asha, cu acul dat peste cap pe la 170...sharlatanie la maxim...patetic...102cp si 220km/h...sunt in drum spre masina sa o fac bucatzi, ca nu prinde nici 200 pe bord cu motor de 16v si putere similara...patetic, pe bune, mie mi-ar fi rusine sa pun poza aia...iar tamburii(atentie, TAMBURII) excelent vopsiti...acum am vazut tamburii aia...au dat lovitura astia nene, cu Loganul asta...supersportiva la o valoare efectiva de sub 5000E...bravo Renault, bravo Dacia...v-ati pishat pe japonezi...
 
Old 10-11-04, 09:04   #96
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

in legatura cu filtrul sport, nu ma gandesc la performante dar o sa-mi iau unul pentru ca imi place cum suna
Gabi_323i is offline  
Old 10-11-04, 12:32   #97
tazmania

Stage 3
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 91
Default

bogdan,bag de seama ca esti tare invrajbit....ce ai tata cu dacia? ce ai vrea ca peste noapte sa devina un concurent de temut ptr bmw,audi,mercedes sau alte super masini?i-a gandeste-te putzin...ia o 1300 si un logan.fa o mica comparatzie intre ele...motor caroserie performantze....la ce cocluzie ai ajuns?nici mie nu mi se pare super masina loganul dar eu cred ca pt romania dacia e pe drumul cel bun(si nu incerc sa fac reclama din asta)si inca un lucru....in curand vor aparea motorivarile de 16v pe logan,de asta ce mai zici? a?
__________________
laguna 2.0 16v 175cp
tazmania is offline  
Old 10-11-04, 16:16   #98
d_dragomir01

Stage 1
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 10
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Bestie\"
Quote:
Originally Posted by \"d_dragomir01\"
mai bestie pe ce a fost testata masina aia dupa modificari! in romania nici nu exista asa stand de teste si ca sa stii se da motorul si cutia jos de pe masina sa poata fi testata pe banc-ul special de probe!
Stii tu sigur ca nu exista??? Parca ziceai ca termini nu stiu ce fac. legata de masini, si inca n-ai auzit? Funny! Ma rog, hai s-o lasam asa! Tu ramai cu parerea ta, si lasa-ne pe noi in prostia noastra cu tot cu ragalia aia de Logan! Ok?
bravo bestie! e bine ca stii sa mai si recunosti! hai las-o balta!
d_dragomir01 is offline  
Old 10-11-04, 20:01   #99
Bestie

Stage 5
 
Bestie's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default

Mda, pai cine e mai destept cedeaza! Si vad ca nu e cazul tau!
Bestie is offline  
Old 10-11-04, 20:44   #100
d_dragomir01

Stage 1
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 10
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Bestie\"
Mda, pai cine e mai destept cedeaza! Si vad ca nu e cazul tau!
asta in general dar in cazul de fata a cedat cel fara argumente concrete ( exista si nu stii tu si din astea)
se pare ca esti in plus pe topic-ul asta, mai ales ca toata lumea e impotriva ta! cat despre desteptaciune...ti-am mai explicat!
si nu uita ca cei care intra la o discutie pe acest topic si cei care au cu adevarat ceva de spus si sunt uniti! se pare ca tu tii doar partea logan-ului ca il cunosti pe om si atata tot!
eu nu te-am intrebat decat metoda prin care s-a ajuns la rezultatul de 102 cp!
d_dragomir01 is offline  
Old 10-11-04, 20:57   #101
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

pai am pus eu un link mai sus unde zice ce si cum
chip, filtru, toba. parca atat
si calculul cred ca a fost facut in felul urmator:
el stok are 90 de cai
chip 10% din putere, deci inca 9 cai
toba + filtru ~ 3 cai
90+9+5 = 102

cam asta ar fi
COObra is offline  
Old 10-11-04, 22:04   #102
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default

d_Dragomir, se poate si la noi masura puterea masinii pe dyno !!!
RoSonic is offline  
Old 10-11-04, 22:22   #103
Bestie

Stage 5
 
Bestie's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default

Asta am zis si eu, ca se poate si la noi, dar nu am avut cu cine sa ma inteleg!

http://tuning.intelsoft.ro/index.php...2&pic=madeinro

Atunci avea 102 cai, acum are 114 (asa i-a indicat la aparatul de masurat al firmei care a facut chip-tuning-ul)!
Bestie is offline  
Old 10-11-04, 22:48   #104
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Interesant...24cp numai din toba, filtru si chip tuning...dintr-un motor de 1.6 8v 90cp vechi de 10-12 ani...nu mai zic nimic, ca deja m-am plictisit de cate am zis...astept cu nerabdare specificatiile producatorului stickerului sport de pe capacul de rezervor(pp ca +10cp), cat si ale producatorului de folie fumurie(cel putin 20cp in plus)...
 
Old 10-11-04, 23:05   #105
Bestie

Stage 5
 
Bestie's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default

Nu am zis eu asta, ci cei de la firma care au pus chip-ul! ei au masurat si au zis ca are 114! Iar faza cu cp castigati din folii si din stickerul de pe capacul la rezervor, a fost caterinca o data, de doua ori, dar acum deja ... e basita gluma asta! Nu crezi, e problema ta, sau a voastra a tuturor celor ce nu credeti. M-am acrit sa dau explicatii la toti cei care voi performante de BMW sau cine stie ce super-masina de la un Logan! E Dacie, e mai buna ca celelalte care au fost facute pana acum, si:
DA, aceasta in mod particular are 114cp!
DA, doar din chip+evacuare+filtru!
DA, a fost \"facut\" de un BMW 520 din 79!
Dacia e totusi Dacie, iar BMW-ul e BMW!
Bestie is offline  
- Copyright 2025 4Tuning -