Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 08-11-04, 23:10   #76
d_dragomir01

Stage 1
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 10
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Bogdan_16v\"
Quote:
Originally Posted by \"d_dragomir01\"
sper ca toata lumea va intelege ca logan-ul este o masina de cea mai joasa clasa!
Sunt total de acord cu tine...si este purul adevar...
Usurel cu polemica, baieti...

bravo bogdan 16v, se pare ca am cu cine ma intelege pe aici!
oricum in viata orice merita incercat si totul trebuie apreciat! dar sa spui ca de la filtrul ala si o simpla toba loganul ala are 102 cai este strigator la cer nui asa! de unde rezultatul asta de fix 102 cai! eu zic sa nu mai spuna proprietarul la nimeni pt ca o sa se puna din fabrica daca este asa de reusit tuningul asta sau cel putin cei de la politie isi vor pune sigur aceste accesorii simple!
d_dragomir01 is offline  
Old 09-11-04, 00:02   #77
Bestie

Stage 5
 
Bestie's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default

Caterincosule, ai condus sau ai vazut tu masina lui Andrei ca sa vb????
Bestie is offline  
Old 09-11-04, 00:35   #78
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Bestie, serios acum..pe bune...tu chiar crezi ca dintr-un filtru si-o evacuare se pot scoate 12 cp dintr-un 1.6 8v??? Eu am vazut masina, am fost de fata si sincer, mult zgomot pt nimic...jante frumoase, evacuare zgomotoasa si cam atat...teoretic vorbind, pe hartie, Loganul tb sa fie cu putin mai rapid decat BMW-ul, si asta in varianta stock...si, a fost? Nu.....cand o sa intelegeti ca nu doar cp conteaza? Ti-am zis, poate avea si 200cp, daca pierde prin transmisie mult, sunt efectiv anulati...si cum Logan a fost conceputa ca o masina f ieftina de familie, cu un motor de 10-12 ani si cu o cutie pt consum, cam grea treaba sa faci masina de fuga din ea...
 
Old 09-11-04, 00:38   #79
d_dragomir01

Stage 1
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 10
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Bestie\"
Caterincosule, ai condus sau ai vazut tu masina lui Andrei ca sa vb????
de vazut am vazut-o inainte sa apara cursa asta rusinoasa! pe bd timisoara mai precis pe la frigocom! de atunci m-a amuzat! se pare ca tu esti fan logan si nu fan masini! cad despre condus am condus una noua de la reprezentanta ca doar acolo lucreaza tata, de ce crezi ca e vre-o dif intre ele? cum e cu motorul ala de vectra? te-ai lamurit!
o seara buna! tot respectul pt jante! a avut gust omul! nimic nu m-a deranjat decat acei fix 102 cp!
d_dragomir01 is offline  
Old 09-11-04, 15:56   #80
Bestie

Stage 5
 
Bestie's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default

Sunt satul de basini d-astea cum ca masinile romanesti sunt de ***! Pe de alta parte nu tin partea masinilor romanesti, dar nici asa ca voi... La voi, e cam asa: Daca e romaneasca e ragalie.... V-ati invatat sa comparati dacia cu BMW (fara nici o aluzie la COObra), cu Audi sau alte masini! Pastrati frate proportiile! Normal ca in astfel de comparatie Dacia e naspa, dar nu e corect asa... Si care e faza cu motorul de vectra? Ce nelamuriri aveam eu ca nu stiu!
Bestie is offline  
Old 09-11-04, 16:01   #81
Bestie

Stage 5
 
Bestie's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Bogdan_16v\"
Bestie, serios acum..pe bune...tu chiar crezi ca dintr-un filtru si-o evacuare se pot scoate 12 cp dintr-un 1.6 8v??? Eu am vazut masina, am fost de fata si sincer, mult zgomot pt nimic...jante frumoase, evacuare zgomotoasa si cam atat...teoretic vorbind, pe hartie, Loganul tb sa fie cu putin mai rapid decat BMW-ul, si asta in varianta stock...si, a fost? Nu.....cand o sa intelegeti ca nu doar cp conteaza? Ti-am zis, poate avea si 200cp, daca pierde prin transmisie mult, sunt efectiv anulati...si cum Logan a fost conceputa ca o masina f ieftina de familie, cu un motor de 10-12 ani si cu o cutie pt consum, cam grea treaba sa faci masina de fuga din ea...
Bogdane, cum-necum acei 12 cai s-au scos, masina a fost testata dupa modificari si astfel s-a ajuns la 102 cai! Nu i-am scos eu sau proprietarul din burta! Chestia cu mult zgomot pt nimic.... ma rog, asta e parerea ta! Mie nu mi se pare ca s-a facut de ras... intr-adevar, n-a castigat, dar nu s-a dus BMW-ul la 3 masini in fata! Sunt de acord cu tine ca se pierde mult din cauza cutiei, asta stiam.... In legatura cu \"masina f ieftina de familie\", e parerea ta! Pt mine 8000 E sunt f multi bani, dar probabil te refereai la cea de 5700! Care oricum sunt multi bani...
Bestie is offline  
Old 09-11-04, 16:39   #82
d_dragomir01

Stage 1
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 10
Default Re:

mai bestie pe ce a fost testata masina aia dupa modificari! in romania nici nu exista asa stand de teste si ca sa stii se da motorul si cutia jos de pe masina sa poata fi testata pe banc-ul special de probe!
d_dragomir01 is offline  
Old 09-11-04, 16:44   #83
Horatiu
Speedline Motorsport Member

Stage 5
 
Horatiu's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 594
Member of:
[A.C.S. Speedline Motorsport]
Default

tot respectul pt. Andrei (parca asa il cheama)
Horatiu is offline  
Old 09-11-04, 17:37   #84
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

bestie , lasa-i tata sa vorbeasca... dupa ce ca omul ala a facut masina aia sa arate bine ... si sa fuga bine , s-au gasit ei sa comenteze , fiecare cu ce are .... daca el a avut bani de logan , si-a luat logan ...
__________________
EvLSant0S is offline  
Old 09-11-04, 18:23   #85
Bestie

Stage 5
 
Bestie's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"d_dragomir01\"
mai bestie pe ce a fost testata masina aia dupa modificari! in romania nici nu exista asa stand de teste si ca sa stii se da motorul si cutia jos de pe masina sa poata fi testata pe banc-ul special de probe!
Stii tu sigur ca nu exista??? Parca ziceai ca termini nu stiu ce fac. legata de masini, si inca n-ai auzit? Funny! Ma rog, hai s-o lasam asa! Tu ramai cu parerea ta, si lasa-ne pe noi in prostia noastra cu tot cu ragalia aia de Logan! Ok?
Bestie is offline  
Old 09-11-04, 18:33   #86
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Gata mai, Loganu' e masina de curse... Aaa, si Loganul a pierdut de fapt la aproape 3 masini spre final...Si da, e enorm de mult 8000 E pt o asa masina...dar daca 8000 pt o masina in general e mult, atunci 20.000 E CIP pt cel mai \"chel\" BMW Seria 3 nou cu motor de 1.6 de-l bat si Solenzele tunate si manivele la geam inseamna ca e imposibil...dar ma rog, fiecare are o perceptie diferita asupra lucrurilor...
 
Old 09-11-04, 20:35   #87
Peruschi

Stock
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1
Default

Mult respect pentru proprietarul Loganului. Ceea ce m-ar interesa pe mine este cam catzi bani a bagat el in modificarile facute la masina. Si daca accepta o provocare cu un cielo nemodificat ....
Peruschi is offline  
Old 09-11-04, 21:08   #88
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Filtru de aer conic - castig o% (zero%)
Teava cap-coada in loc de tobe - Castig de putere la turatie mare, pierdere de putere la turatie mica. Cresterea este extrem de mica 2-3%.

S-au facut diferite teste de catre niste baieti care alergau la raliu, masinile fiind puse pe dinamometru de fiecare data, si comparandu-se curba de putere/cuplu. Informatiile le-am preluat de pe un site englezesc parca.

Vorbind la modul general : intre o masina stock, si una la care s-a schimbat filtrul si tobele, castiga cea care are soferul mai bun, diferenta de putere este insesizabila,poate chiar sa nu existe.

Bineinteles ca apare efectul placebo, si o sa credeti ca masina e mai puternica in urma \"modificarilor\"
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline  
Old 09-11-04, 21:17   #89
Bestie

Stage 5
 
Bestie's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Peruschi\"
Mult respect pentru proprietarul Loganului. Ceea ce m-ar interesa pe mine este cam catzi bani a bagat el in modificarile facute la masina. Si daca accepta o provocare cu un cielo nemodificat ....
De provocare o sa vb cu el, iar de bani... a mai bagat cam inca 3-4000 E
Bestie is offline  
Old 09-11-04, 21:21   #90
Bestie

Stage 5
 
Bestie's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re:

[quote=\"Bogdan_16v\"]Gata mai, Loganu' e masina de curse... Aaa, si Loganul a pierdut de fapt la aproape 3 masini spre final...Si da, e enorm de mult 8000 E pt o asa masina...dar daca 8000 pt o masina in general e mult, atunci 20.000 E CIP pt cel mai \"chel\" BMW Seria 3 nou cu motor de 1.6 de-l bat si Solenzele tunate si manivele la geam inseamna ca e imposibil...dar ma rog, fiecare are o perceptie diferita asupra lucrurilor...[/quote

Nu e masina de curse, dar vad ca aproape toti vorbesc de Logan de parca ar fi vreo Dacie 1100, asta e sg chestie! Si, SGM, zi-mi si mie daca tu personal crezi ca nu se castiga nimic cu acel filtru K&N (nu KN cu scriu si pronunta f multi de pe aici), si cu evacuarea! Zi-mi ce crezi tu, nu ce ai citit!
Bestie is offline  
- Copyright 2025 4Tuning -