VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
31-10-04, 02:57
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"tazmania\"
rs ziceai ca dacia tot dacie ramane....probabil uitzi de cursa de la mare cand o dacie 1300 a dat clasa la multe masini mult mai puternice decat ea... respekt maxim ptr propietar,cat despre cobra il invit sa se dea si cu mine odat,am tot motor de renault,e vb de o laguna sa revansez loganul.....cobra astept mailu tau sau un tel la 0723881377.
|
respekt pt dacia..aia tare.. desigur..daca bagi ceva bani..si cu multa rabdare..se poate face...si din dacie ceva..dar totusi..nu vreau sa ma intind aici la o discutie care nu isi are..rostul...am vazut diferenta..dintre dacia si bmw(coobra)
__________________
|
|
|
31-10-04, 03:12
|
#47
|
Guest
|
Si nu orice BMW, ci ditamai BMW din '79 cu cea mai slaba motorizare la clasa lui... vs motor nou nout si tunat, cu putere specifica care tb sa-l aduca in avantaj...Oamenii se pare ca tot nu inteleg ca cutia la Logan e principala vinovata...mai sunt si alti factori de care tb sa tinem seama...ca de pilda pierderi din transmisie...
In alta ordine de idei, sunt curios care ar fi rezltatul SGM vs Logan tunat...de parca n-as stii de p-acum...
tazmania, ce motorizare ai pe Laguna? Sa nu-mi spui ca Dci...in cazul asta, cam slabe sanse pt razbunare...
|
|
|
31-10-04, 07:52
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
|
aste e in semnatura ta..
eu cred ca nu ai inteles ca am 122 de cai in talon
dar ca sa iei revansa la logan..bineinteles ca ne dam. numai ca mai vorbim dupa ce fac ambreiaju
|
|
|
31-10-04, 12:47
|
#49
|
Guest
|
De unde atatia cai? E 2.0 16v Turbo motorizarea? Ala de 120kw? Pai in cazul asta cam unde ar fi corectitudinea? Macar Loganul si Bmw-ul se presupune ca aveau acceleratii sensibil apropiate, ba chiar in favoarea Logan-ului...
Am sters eu cele 2 mesaje offtopic...Gabi, sper ca nu te superi...
|
|
|
05-11-04, 00:11
|
#50
|
Stage 1
Join Date: Sep 2004
Posts: 10
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"EvLSant0S\"
vad ca toti au uitat sa precizeze faptul ca acel logan , are 102 cai , cel putin asa spune posesorul , din evacuare , filtru , in fine , cert e ca , proprietarul spune ca are 102 cp , faceti voi calculele , care-i rezultatul cu un logan ... stock ... in leg. cu faza cu slow motion ... au fost masurati cei 400 de m , deci cursa a fo` pe 400 de m .. ca sa nu existe indoieli in privinta distantei
|
un filtru de genul ala si evacuarea aia de 2 lei facuta dupa ureachea unui necunoscator mai mult de 2-3 cai nu a pus in plus! asa ca cursa era la fel de spectaculosa si cu logan-urile de la politie! poate de la folii sa aiba ceva cai in plus! va dau un sfat!...cand faceti un tuning cu linie sportiva ganditi-va mai intal la ce aveti sub motor! am vectra 2000 de 130 cp si o omega B v6 170 cp si inca nu ma incumet sa fac ceva spectaculos din ele! vorbiti dupa 200 de cai! s-a umplut bucurestiul de dacii clorate si \"tunate\" in care urla manelele! da-ti mai departe mesajul sa inteleaga toata lumea cate aspecte are tuning-ul asta!
cad despre tipul cu BMW am tot respectul! am condus loganul si il sfatuiesc sa-si aibe grija incontinuare de bmw-ul lui!
|
|
|
05-11-04, 08:57
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
in primul rand....din cate am inteles eu Logan-ul are jante pe 17''...asta e primul motiv pt care a pierdut cursa...modificarile nu mai contau... sunt curios daca isi pune la loc jantele standard ce se va intampla? poate va bate tot coobra, dar se va vedea diferenta la Logan....
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
|
|
|
05-11-04, 10:24
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
|
TNos te contrazic. Omul are intradevar jante pe 17 dar are talon de 45 si dupa ce am facut un mic calcul a reiesit ca diferenta de roate la inaltime era f mica.
adica la 100 la ora de fapt el are 101,8 (ceva de genul asta). Deci nu a pierdut prin schimbarea rotilor.
oricum jantele au schimbat mult infatisarea loganului iar oamenii au fost de nota 10.(nu au venit cu harfe si basini in cap ci din contra au fost fair play)
singurul lucru care imi pare rau e ca a trebuit sa plecam cam repede si nu am apucat sa mai schimbam o vorba doua.
|
|
|
05-11-04, 10:39
|
#53
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Toata lumea o tine ca daca pui janta mai mare si talon mai mic este acelasi lucru cu janta mai mica si talon mai inalt... Total neadevarat... O janta pe 13' este cu mult mai usoara decat o janta pe 17'. Asadar motorul are de tras mai multa greutate. Rezistenta la aer, suprafata de frecare mai mare, etc...
Oricum, ramane de vazut... O Dacie Logan normala vs. Coobra...
|
|
|
05-11-04, 11:10
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
un tol are 25,4 mm....diferenta de talon este de 25 mm in cazul in care are talon de 45..deci diferenta al diametru rotii este de 51,2 mm, in cazul jantelor stock de 14''...problema este la accelerare si nu la viteza, se accelereaza mai greu asa, observabil bine....iar forta de frecare nu are nici o legatura cu suprafata, suprafata nu influnteaza cu nimic marimea ei
|
|
|
05-11-04, 11:15
|
#55
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Daca pui anvelope pe 17, nu o sa aiba 195, ci de la 215 in sus, ma gandesc... Mai multa rezistenta impotriva aerului (desi asta se vede numai la viteze mari), mai mult contact cu asfaltul, mai muilta frecare. Asta am vrut sa zic. Dar oricum, la ce viteze mergeau masnile nu cred ca asta ar conta...
|
|
|
05-11-04, 11:29
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
|
oka
in cazul asta provoc eu aici orice dacie logan cu roate normale , chip , evacuare si filtre sa se dea cu bosorogu meu.
ca vad ca oamenii astia cred ca miam tras avantaje de partea mea
baieti si eu am caucioace mai inalte decat stock
si am schimbat si cutia de 4 trepte cu una in 5 care e mai lenesa. dar ma rog
faceti rost de un logan.
|
|
|
05-11-04, 11:44
|
#57
|
Stock
Join Date: Nov 2004
Posts: 1
|
loganu-unde e filmu?
unde e filmu pe site?
e cam intortocheat
|
|
|
05-11-04, 11:48
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
|
pe prima pagina a acestui topic
|
|
|
05-11-04, 12:05
|
#59
|
Stage 4
Join Date: Mar 2004
Posts: 214
|
Un Logan de serie, sa zic asa, are rotile pe 15. Deci diferenta nu e ca de la 13 la 17.
|
|
|
06-11-04, 00:21
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of: [VW]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"d_dragomir01\"
un filtru de genul ala si evacuarea aia de 2 lei facuta dupa ureachea unui necunoscator mai mult de 2-3 cai nu a pus in plus! asa ca cursa era la fel de spectaculosa si cu logan-urile de la politie! poate de la folii sa aiba ceva cai in plus! va dau un sfat!...cand faceti un tuning cu linie sportiva ganditi-va mai intal la ce aveti sub motor! am vectra 2000 de 130 cp si o omega B v6 170 cp si inca nu ma incumet sa fac ceva spectaculos din ele! vorbiti dupa 200 de cai! s-a umplut bucurestiul de dacii clorate si \"tunate\" in care urla manelele! da-ti mai departe mesajul sa inteleaga toata lumea cate aspecte are tuning-ul asta!
cad despre tipul cu BMW am tot respectul! am condus loganul si il sfatuiesc sa-si aibe grija incontinuare de bmw-ul lui!
|
Mai prietene, daca tu crezi ca un K&N de 150E e de 2 lei la fel ca si o evacuare Borla... iti recomand cu caldura, ca si Parazitii .... \"Citeste o carte\", in cazul tau despre masini! Si inca o chestie, daca tot ai Vectra aia, ar trebui sa stii ca are 136 cp nu 130! Dar probabil ca tu aveai motorul de 2.0 i SOHC (sa-mi spui daca nu intelegi ce zic, ca sa-ti traduc, ca ma astept si la chestii d-astea), si cu un \"tuning in spatele blocului\" ai dus-o in 130! Mai lasa-ma ma cunoscatorule cu aberatiile astea!
|
|
|
|
|