Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 28-08-10, 15:50   #136
Raz6633

Stage 5
 
Raz6633's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,153
Default Re: Bmw M3 vs. Honda S2000

Deci tu chiar nu ai inteles o iota din ce am zis, si iti mai explic inca o data.

N-am spus nici o data ca domne daca nu ni le permitem inseamna ca sunt proaste.

Dar... in ultimii ani, pana in prezent, marcile nemtesti, au inceput sa o faca la futui pomana, ca sa ma intelegi pe romaneste, si pe langa asta pun si un pret care nu este justificat, DE CE? Pentru ca achizitionezi NUMELE BMW, si nu MASINA BMW? Asta e stupid.


In legatura cu service-ul, cunosc mai multi indivizi, care lucreaza atat la Porsche Romania, cat si la Automobile Bavaria, si chiar asta este politica companiilor in prezent. Masini cat mai proaste, facute din plastic, menite sa aibe defectiuni doar pentru a fi aduse inapoi in service.

Daca vorbim de era E30, E34, E36, etc etc anii aceia, DA tot respectu, pe vremea aceea BMW chiar facea masini cu sufletul, cu inima, erau alte masini, si ma inclin la ce a putut BMW sa scoata pe usa fabricii in perioada aceea. Sunt o gramada de baieti pe forumul acesta care imi dau dreptate, deci nu trebuie sa imi dai dreptate.

DAR. Uitandu-ma la modelele recente, modelele care au fost criminalizate de catre Bangle, care n-au nici o noima, care au interioare (masini premium de altfel) finisate cu materiale proaste, care nu au longevitate si dupa 30 de mii de km, incep sa apara greierasi, pai scuza-ma frate, dar asta nu e masina de 50-60-70 de mii de euro. Abia abia, cu noile F-uri au inceput dinou sa scoata masini ok, ca design, atat exterior cat si interior.

Vezi ca pe multe site-uri straine, apare urmatorul motto "E46 the LAST REAL BMW"

Cate honde ai vazut tu transportate pe platforme, si cate BMW-uri ai vazut pe platforme... (bmw assistance)


Comparand masini de NOI, ce ofera HONDA la un anumit pret si in anumite clase, si ce ofera BMW in aceleasi clase, si la ce preturi. Asta incerc eu sa-ti explic.

Si da... ca orice om normal si realist, trebuie sa pui deoparte sutele de cai, si nm cuplu, si trebuie sa te gandesti realist ce te asteapta cand achizitionezi o astfel de masina.

Stai linistit, nu ma intereseaza daca crezi sau nu ca imi permit astfel de masini, dar prietenii mei, cei care ma cunosc, stiu ca urmatoarea masina va fi o Japoneza, pentru ca nu stiu cum sa-ti zic, e altceva....

In fine nu mai are sens sa discutam, ramaneti la visele voastre.

Am BMW, conduc BMW, imi place BMW, si respect BMW, dar imi pare rau... nu mai e ce a fost.
__________________
1999' E46 320i (M52TUB20) - Status: Sold
1979' E12 525i (M30B25) - Status: Sold

2007' Infiniti G35s Coupe - Status: Confirmed

Raz6633 is offline  
Old 28-08-10, 15:55   #137
Stage1

Stage 5
 
Stage1's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 551
Default Re: Bmw M3 vs. Honda S2000

Quote:
Cand un posesor de BMW spune asta, ar trebui sa va dea de gandit voua, celorlalti, care frematati de bucurie cand vedeti cate-un film pe youtube cu BMW de 3000 care bate o japoneza de 2000. Aici se vede diferenta intre un fanatic convins si un om realist, obiectiv.
Un posesor de e46 320i, daca-mi spune mie ca masina lui merge slab, n-am sa-l contrazic niciodata, ca informatie suplimentara, daca vreti sa intre bmw intr-o discutie serioasa, nu mai pomeniti de 2000 cmc, singurul bmw reusit, care nu s-a facut de rusine in fata nimanui si inca fata fata cu brio este e46 320d 150cp, atat, restul pentru mine cel putin, sunt doar de umplutura. Argumente serioase cu masini serioase, unde merita inclus si bmw, pornesc de la motoare cu bun simt, macar un 2500, macar...
Quote:
In fine nu mai are sens sa discutam, ramaneti la visele voastre.
Fiecare gandeste diferit, personal prefer/respect motoarele mari, sunetul de V8 este preferatul meu, si nu doar al meu, ala-i un motor serios, alaturi de multe altele serioase, eu cred ca intr-un astfeld e motor, se pune mai mult suflet decat intr-o ,,jucarie" de 2000cmc, istoria s-a scris cu motoarele mari, viitorul probabil ca va fi diferit.
Quote:
Stai linistit, nu ma intereseaza daca crezi sau nu ca imi permit astfel de masini, dar prietenii mei, cei care ma cunosc, stiu ca urmatoarea masina va fi o Japoneza, pentru ca nu stiu cum sa-ti zic, e altceva....
N-am specificat niciunde numele tau, n-a fost strict vorba de tine, vorbeam la modul general. In legatura cu vitoarea ta masina, bunul Dumnezeu ti-a oferit tot ce ai nevoie sa-ti iei propriile decizii, poti sa-ti iei si logan, nu vei schimba lumea cu nimic, dimpotriva, poate vei duce o viata personala mai buna.
P.S nu's vise, sa stii ca sunt destui oameni prin romania care-si permit astfel de masini
__________________

The power within you...

Last edited by Stage1; 28-08-10 at 16:12.
Stage1 is offline  
Old 28-08-10, 16:07   #138
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Bmw M3 vs. Honda S2000

Omu' e suparat pe BMW ca nu mai fac masini ca odionioara, e dreptul lui, nu e obligatoriu sa iti placa BMW by default chit ca ai unul cu motor destul de slabut si care probabil nu ti-a oferit panaşul pe care credeai ca o sa-l ai o data cu sigla de pe capota, surprinzator e nevoie si de un motor mai serios pentru chestia asta .

O sa isi ia o masina japoneza(generic asa fara sa specifice ce model si ce motorizare, de parca orice masina japoneza este chintesenta ingineriei doar pentru ca este japoneza, e ALTCEVA haha) si o sa fie inca un orezar fericit. Eu cred ca o sa ai o mare surpriza daca o sa iti iei un FWD japo de ~150 de cai, venind dupa BMW-ul tau care te nemultumeste momentan.

Apropos de masini pe platforme, Honda este o masina extrem de rara la noi si in general vinde 99% masini de familie fwd de ~130 140 de cai pe cand BMW este la fel de intalnita ca Dacia Logan,e chestie de statistica, sa nu mai zic ca majoritatea BMW-urilor din ROmania sunt cele mai ieftine chetii money can buy aduse din Germania si hartanite/rupte in doua pe aeroporturi(cel putin asa e in Craiova) pana pica si se rup in doua.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline  
Old 28-08-10, 16:29   #139
Raz6633

Stage 5
 
Raz6633's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,153
Default Re: Bmw M3 vs. Honda S2000

@a3ds: Da sunt suparat pe BMW ca nu mai e ce a fost. Nu n-am zis ca sunt demazamagit de amaratul meu de 320i, chiar mi-a oferit suficiente bucurii. Si stiam de la bun inceput ca nu o sa-l apuc pe D-zeu de picior cu 150 de cai. Masina a fost tot ce ma asteptam sa fie, si chiar nu as vrea sa o vand vreodata, pentru ca imi este draga, si eu cred in motto-ul ca E46le este ultimul BMW adevarat.

Dar imi pare rau... modelele noi de BMW nu ma atrag, nu ofera nimic.

Iar in legatura cu masina urmatoare, nu am mentionat marca sau modelul pentru a nu ma 'lauda' dar daca tot ai adus in discutie. Nu cred ca poti fi considerat orezar, intr-un Infiniti G35.

Altele erau vremurile cand mi-am luat 320-ul, acum sunt altfe vremuri, si parca vreau ceva mai mult, dar... nu mi-as lua M3 datorita motivelor enumerate mai sus in posturile anterioare.


Si da, ai pus punctul pe i, chiar m-am saturat sa vezi la orice colt de strada rapciugi, si cand te uiti cine conduce acele rapciugi chiar ti se ia de tot.
Raz6633 is offline  
Old 28-08-10, 16:31   #140
Stage1

Stage 5
 
Stage1's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 551
Default Re: Bmw M3 vs. Honda S2000

Un lucru-i cert, NICIODATA o masina tip s2000 nu va fi la fel vazuta ca un GTO pontiac/gran torino/etc
In legatura cu topicul, sa aiba sens, putea sa compare skyline cu seria 3, ar fi fost ceva, deosebit.
Stage1 is offline  
Old 28-08-10, 16:37   #141
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: Bmw M3 vs. Honda S2000

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
e lar. o sa le trimit o scrisoare sa inchida compania bmw ca fac numai pocnitori.
mane daca tu ai motor de 2000 natural aspirat si 1300kg, si te joci cu un urs de 2.8 si 1100 kg sa mor de nu eu i-mi tai...
si unde mai pun ca tin si un milion de kilometri...
Nu "ma joc" cu un urs de 2.8, am zis ca "sunt aproape" de o PISICA de 2.8, care nu are chiar 1.100 kg. Chiar si pisica de 2.000 are ceva peste 1.000 kg. Momentan nu pot sa-ti demonstrez cum sta treaba, ca sunt departe de "civilizatie", dar sper sa prind ocazia cat de curand... sau sa facem macar niste comparatii pe "hartie".
__________________
https://i1195.photobucket.com/albums/aa389/quick_5hifter/w191180452small-1.jpg
quick_5hifter is offline  
Old 28-08-10, 16:37   #142
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Bmw M3 vs. Honda S2000

Quote:
Originally Posted by Raz6633 View Post
@a3ds: Da sunt suparat pe BMW ca nu mai e ce a fost. Nu n-am zis ca sunt demazamagit de amaratul meu de 320i, chiar mi-a oferit suficiente bucurii. Si stiam de la bun inceput ca nu o sa-l apuc pe D-zeu de picior cu 150 de cai. Masina a fost tot ce ma asteptam sa fie, si chiar nu as vrea sa o vand vreodata, pentru ca imi este draga, si eu cred in motto-ul ca E46le este ultimul BMW adevarat.

Dar imi pare rau... modelele noi de BMW nu ma atrag, nu ofera nimic.

Iar in legatura cu masina urmatoare, nu am mentionat marca sau modelul pentru a nu ma 'lauda' dar daca tot ai adus in discutie. Nu cred ca poti fi considerat orezar, intr-un Infiniti G35.

Altele erau vremurile cand mi-am luat 320-ul, acum sunt altfe vremuri, si parca vreau ceva mai mult, dar... nu mi-as lua M3 datorita motivelor enumerate mai sus in posturile anterioare.

Ah, apropos de BMW nu mai e ce a fost, crede-ma, e tot ce a fost si mai mult decat atat, este o companie de succes care creste numai din vanzari de premium adica numai masini scumpe, motoare mari, chestii de gen. Inca m3 este benchmark in lumea auto cum a fost intotdeauna, cum este si M5. Eu zic sa nu le plangi de mila, o duc chiar ok indiferent cati hateri/fanboy are brandul.


Si da, ai pus punctul pe i, chiar m-am saturat sa vezi la orice colt de strada rapciugi, si cand te uiti cine conduce acele rapciugi chiar ti se ia de tot.
Sunt cateva modele noi pe care mi le-as lua in secunda 2 daca as avea cu ce, sa ma explic : pornind de la 123d, 130i, 135i, e92 330i,330d, 335i, 335d, M3. Din pacate nu mi le permit momentan. Am mers cu e90 320d, cel de 177 de cai, o masina excelenta, nu imi place design-ul dar mi-as lua un coupe 320diesel oricand. Z4 mi se pare o masina extraordinar de frumoasa, ai si motorizari destule la dispozitie pe ea, nu mai zic de seria 6. Deci eu zic ca ai ce sa iti alegi de la bavarezi. Nu mai zic de Mercedes cu noul C, E, CLSCLK,SLK,CL, daca nu ai gasit nimic care sa iti placa de la ei...esti ciudat

Partea proasta cu masinile astea noi e ca sunt f scumpe, nu ca n-ar fi fiabile, crede-ma.

Quote:
Originally Posted by quick_5hifter View Post
Nu "ma joc" cu un urs de 2.8, am zis ca "sunt aproape" de o PISICA de 2.8, care nu are chiar 1.100 kg. Chiar si pisica de 2.000 are ceva peste 1.000 kg. Momentan nu pot sa-ti demonstrez cum sta treaba, ca sunt departe de "civilizatie", dar sper sa prind ocazia cat de curand... sau sa facem macar niste comparatii pe "hartie".
325i e36(al meu) are 1377 de kg. Tu ce masina ai, ce motorizare, cati cai? Daca vorbesti ca un idiot de pe youtube care compara masini tunate cu masini stock, esti irelevant. Daca vii si imi spui ca tu cu motor de 150 de cai reali stai langa un e36 325i stock si chiar il faci, ma bufneste rasu'.

Uite aici: https://www.youtube.com/watch?v=H47Wj7XBRcs

325i e36 vs Honda CRX de 160 de cai. RAPE. Desigur, honda aia nu avea turbo pus aftermarket, compresor sau altceva gen, ambele masini aveau admisie si evacuare aftermarket. Si dau exemplul asta pentru ca stiu datele exact, mst este masina userului Mistreku care este prieten de al meu si stiu exact ce si cum, toate detaliile.Sa nu uitam ca Honda CRX are 1100 de kg deci este mai usoara cu 250 de kg decat bmw, tu spui ca ai o masina de 1300 de kg deci esti departe.

Last edited by a3ds; 28-08-10 at 17:00.
a3ds is offline  
Old 28-08-10, 16:47   #143
Raz6633

Stage 5
 
Raz6633's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,153
Default Re: Bmw M3 vs. Honda S2000

Ok inteleg apropos-ul pe care il faci, si o lasam asa.

Daca tu crezi ca ce am zis eu pana acum e o chestie de "vulpea care nu ajunge la struguri zice ca sunt acrii" atunci o lasam asa si cu asta basta.
Raz6633 is offline  
Old 28-08-10, 17:05   #144
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Bmw M3 vs. Honda S2000

Quote:
Originally Posted by Raz6633 View Post
Ok inteleg apropos-ul pe care il faci, si o lasam asa.

Daca tu crezi ca ce am zis eu pana acum e o chestie de "vulpea care nu ajunge la struguri zice ca sunt acrii" atunci o lasam asa si cu asta basta.
Nu am intentionat sa te jignesc, departe de mine treaba asta, daca asa ai inteles, nu e cazul.

Eu ziceam de mine ca nu imi permit masinile respective. Chestia cu masinile noi nu mai sunt la fel facute ca cele vechi este adevarata si nu este valabila numai la masinile germane, in general calitatea a scazut dupa 2000 desi sunt semne ca incep sa isi revina. Si eu prefer masinile pre 2000 sau macar concepute pre 2000 si fabricate si dupa, sunt in general mai putin complicate inutil si cu mia putina electronica/senzori, care sunt primii cazuti pe campul de lupta si creaza o gramada de probleme.
a3ds is offline  
Old 28-08-10, 19:40   #145
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: Bmw M3 vs. Honda S2000

Cine a deschis versus-ul asta nu are nici o treaba cu domeniul auto altfel nu-mi explic. Iar pentru toti fanii BMW de ce comparati 3l de la BMW cu 2l de la Honda si nu cel de 2000cmc ? nu-mi veniti cu argumentul ca au puteri egale ca este fix 0. De ce comparam mere cu mere ? un motor in 4 cilindri cu unul in 6 cu 1000cmc mai mare ? Ah da doar ca sa poata bata Honda, am inteles.
__________________
INFINTI G37 S ====>>> https://forum.4tuning.ro/115-masina-mea-nissan-infiniti/97760-infiniti-g37s.html
TRANSPORT CONTAINERIZAT INTERN SI INTERNATIONAL
IMPORT AUTOTURISME USA
The_Mask is offline  
Old 28-08-10, 19:43   #146
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: Bmw M3 vs. Honda S2000

De acuma inainte nu o sa mai comparam Mercedes cu nici o firma,ca is "naspa" astia de la mercede numa motoare cu cilindree mare si cu multe turbo reusesc sa tina piept la ceilalti. Doamne,
Corneliu26 is offline  
Old 28-08-10, 19:55   #147
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: Bmw M3 vs. Honda S2000

Nu-mi vine sa cred toti fanii BMW sunt atat de amuzanti

Inca odata repet, de ce comparam 3l de la BWM cu 2l de la Honda si nu 2 motoare de cilindree egala ? Ah am uitat BMW reuseste doar 105 cp/l la motoarele aspirate dar cu cilindree dubla.
The_Mask is offline  
Old 28-08-10, 20:04   #148
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Bmw M3 vs. Honda S2000

Din acelasi motiv pentru care comparam un motor cu redline la 7000 cu unul la 9000. Puterea se obtine simplu din turatie sau cuplu, la randul sau, cuplu se obtine din cilindree sau turbo/compresor, asadar sunt multe variante de a ajunge la puterea X. Unii vor sa il tureze pana ies pistoanele prin capota, ca da bine puterea litrica, altii vor capacitate cilindrica mare, altii turbo. Ideea e sa compari 2 masini de acelasi tip la ACEEASI BANI +/- cateva procente. Pana acum fanii BMW in fiecare comparatie erau cu puterea litrica, M3, M5 cu 100-105CP / litru. Acum cand vine Honda cu 120 CP / litru deja nu se mai pune si nu mai conteaza puterea litrica . Pana una alta e stupid sa pui astfel de limitari ca doar nu sunt acelasi tip de motoare, 2.0 de la BMW nu are 9000 RPM si e mult mai ieftin ca 2.0 de la Honda, daca ei la banii aia ofera 3.0 care e problema ? Lasati tampeniile..

E ca si cum ai spune ca e tampit sa compari Q7 3.6 FSI cu X5M 4.4 biturbo doar ca ala are 800 cmc in plus si 2 turbine, asta daca ar fi costat la fel. Pai bravo BMW ca au putut face un motor mult mai puternic la acelasi pret...bine, in realitate nu e asa situatia dar in cazul asta nu e departe. Z4 3.0 costa ceva mai mult dar vine cu mai multe optionale si interior mai calumea deci banii (~10% mai mult) sunt justificati asa ca nu vad problema in Z4 3.0 vs S2000.

PS - cu cat e motorul mai mare cu atat e mai greu sa pastrezi putere litrica mare deci daca au putut scoate X cp / litru din motor mare sigur ar putea si din motor mai mic dar poate nu vor.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 28-08-10 at 20:06.
_anaconda_ is offline  
Old 28-08-10, 20:09   #149
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Bmw M3 vs. Honda S2000

Pentru ca performanta e una, asta te intereseaza la o masina sport daca esti om normal, iar puterea litrica este alta, imho irelevanta din nici un punct de vedere decat unul comercial. Cu ce te incalzeste ca ai 120bhp/litru? Crezi ca aia care au Ferrari sau AMG sau M sau Porsche sub puterea ta litrica te invidiaza pe tine cu Honda? Sau unu' cu un Leon FR sau cu Z4 3.0, ai impresia ca sufera ca nu au si ei sigla de Honda pe capota?

Dormi mai bine noaptea? Daca da, iti iei Honda si te bucuri ca ai 120 bhp/l, daca te intereseaza performanta iei altceva, simplu

De ce te fascineaza atat de mult totusi ca ai 120bhp/l? Cu ce te ajuta in viata reala? Nu mai zic ca sunt atat de raspandite s2000-urile si type-r, sunt un real succes, toata lumea si-a luat, daca vezi una pe an e bine, mai nou nici nu se mai fabrica, nici s2000 nici typer pentru .eu am inteles, din cauza emisiilor.

Eu judec altfel, decat sa dau 12-14 000 pe s2000 sh mai bine dau 8-9 mii pe un e36 evo de 320 de cai. Am performanta si un sasiu extraordinar, Honda mi-as lua doar ca moft sau ca a doua masina daca nu as avea ce face cu banii. Nu ma fascineaza puterea litrica, nu este un argument decat in Anglia sau Japonia unde este foarte greu sa iti iei masini cu cilindree mare pentru ca sunt taxe enorme, la noi iti mai permiti un 3000 destul de usor, nu mai zic ca poti sa inscrii orice masina la bulgari pentru sume modice.
a3ds is offline  
Old 28-08-10, 20:10   #150
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: Bmw M3 vs. Honda S2000

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Din acelasi motiv pentru care comparam un motor cu redline la 7000 cu unul la 9000. Puterea se obtine simplu din turatie sau cuplu, la randul sau, cuplu se obtine din cilindree sau turbo/compresor, asadar sunt multe variante de a ajunge la puterea X. Unii vor sa il tureze pana ies pistoanele prin capota, ca da bine puterea litrica, altii vor capacitate cilindrica mare, altii turbo. Ideea e sa compari 2 masini de acelasi tip la ACEEASI BANI +/- cateva procente. Pana acum fanii BMW in fiecare comparatie erau cu puterea litrica, M3, M5 cu 100-105CP / litru. Acum cand vine Honda cu 120 CP / litru deja nu se mai pune si nu mai conteaza puterea litrica . Pana una alta e stupid sa pui astfel de limitari ca doar nu sunt acelasi tip de motoare, 2.0 de la BMW nu are 9000 RPM si e mult mai ieftin ca 2.0 de la Honda, daca ei la banii aia ofera 3.0 care e problema ? Lasati tampeniile..

E ca si cum ai spune ca e tampit sa compari Q7 3.6 FSI cu X5M 4.4 biturbo doar ca ala are 800 cmc in plus si 2 turbine, asta daca ar fi costat la fel. Pai bravo BMW ca au putut face un motor mult mai puternic la acelasi pret...
Problema este ca pentru aceeasi putere esti nevoit sa platesti impozitul cat la 10 Honde pentru ce? De ce trebuie sa aduci mereu in discutie AUDI ??? Ii tine cineva pe BMW sa nu scoata motoare de 2l de turatie?
The_Mask is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -