Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 03-02-10, 23:36   #91
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiat vs Honda

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
Te-am corectat eu.
''Cu o producţie anuală de aproximativ 17 milioane de unităţi Honda este în primul rând cel mai mare producător de motoare. ''

''Honda produce si diferite unelte moto-propulsate, cum ar fi masini de tuns iarba, generatoare electrice si motoare exterioare pentru ambarcatiuni. Atat prin gama larga de produse, cat si prin cota de productie, Honda este cel mai mare producator de motoare din lume.''

1. De altfel, cel mai complex motor de productie pentru o motocicleta este creatia inginerilor Honda. Propulsorul inovator era amplasat pe modelul NR750 din 1992 si avea un piston oval si opt supape. Pentru a asigura o functionare eficienta, pistonul avea doua biele.

2. Honda a creat primul autoturism care avea un sistem de directie ce actiona 4 roti la rotirea volanului. Modelul inovator era Prelude 4WS (4 Wheel Steering), si braca rotile din spate in directia opusa fata de cele din fata. Chiar si astazi, Honda Prelude (fabricat intre 1988 si 1991) este singurul model de productie care are directie mecanica pe toate cele patru roti. Un an mai tarziu, BMW lansa noul Seria 8, care beneficia de sistemul de directie integrala AHK (Aktive Hinterachs-Kinematik). Acesta era insa un sistem hidraulic.

3.Honda Civic CRX-HF este primul automobil produs in masa si echipat cu un motor cu patru cilindri care a reusit sa inregistreze un consum mai scazut de 4.7 litri de carburant la 100 kilometri. Acest eveniment avea loc in anul 1986.

4. Tehnologia distributiei variabile VTEC a dat nastere primului motor care dezvolta 100 CP/litru, valoare nemaintalnita pana in acel moment. Noul propulsor avea o cilindree de 1.6 litri si dezvolta 160 CP la 8.000 rpm. Modelul a fost proiectat pentru a avea o durata de viata de 15 ani sau 250.000 kilometri.

5.In anii ‘60, Honda a introdus prima sa transmisie automata CVT.

6.Printre inovatiile realizate de inginerii de la Honda se enumera:

1965 – Honda utilizeaza primul motor cu 12 cilindri si capacitate de 1495 cm3, dotat cu 48 de supape (4 supape / cilindru);
1971 – Realizarea primului proiect pentru air-bag-uri;
1981 – Honda introduce primul sistem de navigatie care utiliza un sistem girocator;
1986 – Honda lanseaza pistonul oval, ceea ce permite asezarea a doua camere de ardere obtinandu-se motoare de 8 cilindrii cu doar 4 pistoane;
1987 – Honda Prelude 4 WS, prima masina cu sistem de directie integrala;
- Echiparea in premiera mondiala a modelelor de motociclete din seria curenta cu sistem ABS (Anti Look Brake System);
1988 – Honda introduce la seria curenta de autoturisme cea mai avansata tehnologie de distributie variabila dezvoltata in cursele de Formula 1– Honda VTEC (Variable Valve Timing & Lift Electronic Control System);
1989 – Primul autoturism din lume construit integral din aluminiu – modelul super sport Honda NSX = 285 CP la 3.200 cm3;
1992 – Honda CR-X Del Sol – prima masina de serie curenta din lume, echipata cu hard-top electric, si primul motor aspirat natural care dezvolta 100CP/litru (1600 cm3 – 160 CP), tehnologie derivata din motoarele utilizate de monoposturile Honda participante la cursele de Formula 1;
1996 – Primul motor din lume aspirat natural care depaseste 100 CP/litru – montat pe modelul Integra Type-R = 106 CP/litru;
- Echiparea in premiera mondiala a unui autoturism Honda Civic cu cutie de viteze cu variatie continua a rapoartelor de transmisie (Cutie de viteze cu transmisia prin curele metalice - CVT);
1997 – Honda realizeaza primul robot humanoid care se deplaseaza ca un om, si poate realiza diverse operatii;
1999 – Cel mai puternic motor aspirat natural existent in lume, 120 CP/litru, cu care este echipat modelul Roadster S2000 = 240 CP o capacitate cilindrica de 2000 cm3

Daca nu ajunge mai gasim.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 04-02-10, 01:08   #92
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Fiat vs Honda

Nu stiu de unde ai tu informatia. Conform surselor mele, Pratt & Whitney e. Si-asa n-o sa stau sa numar.

Dar restul )
1. Si? Noi vorbim de masini. Daca e sa luam marcile Fiat si Honda ca entitati comerciale, atunci chiar nu exista termeni de comparatie. Fiat e un gigant, comparabil cu Fuji/Mitsubishi sau Toyota.

2. Si ca o dovada suprema a eficientei acestui sistem: se mai foloseste azi? Exact

3. Bravo lor, Honda a facut mereu motoare puternice.

4. idem 3, Fiat s-a axat mai mult pe motoare supraalimentate.

5. Fiat a introdus cutia automata in '68, pe 124.

6. 1965: Interesant, dar Fiat avea motoare in 12 cilindri din 1926.
1971: In anul respectiv, Ford deja lansa prima flota de masini dotate cu airbag.
1981: De asta nu stiam, sunt chiar curios cum functiona sistemul, dar nu gasesc informatii nicaieri.
1987: asta am mai lamurit mai sus
1988: bravo lor, dar cel mai avansat sistem VVT e Multiair, te documentezi si singurel ce si cum.
1989: S-au trezit cu vreo 90 de ani mai tarziu. Prima masina din aluminiu a fost prezentata la salonul auto de la Berlin in 1899, iar prima masina de productie de masa din aluminiu a fost Pahnard Dyna (1953)

De la 1992 incolo sunt de acord cu toate, exceptand partea cu hardtopul electric, care a aparut prima data cu vreo 60 de ani inainte, mai exact in 1935, pe Peugeot 402 Eclipse Decapotable.

Lasand toate astea la o parte, Honda ramane in ochii mei una din cele mai bune marci din lume. Imi pare rau doar ca n-am prea avut contact cu ele, si promit sa-mi fac temele practic pe viitor.
__________________

Official Porsche hater.

Last edited by ionut_cluj; 04-02-10 at 01:12.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 04-02-10, 07:41   #93
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiat vs Honda

GTR şi ionut_cluj, v-aş fi recunoscător dacă nu v-aţi jigni şi n-aţi lua-o aşa personal, acţionarii oricum îşi încasează dividentele şi fără luptele noastre până la ultimul argument pro sau contra mărcilor, remember?
aleks is offline   Reply With Quote
Old 04-02-10, 11:25   #94
Detman
Fiat Driver

Stage 5
 
Detman's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of:
[Fiat]
[VW]
Default Re: Fiat vs Honda

sincer, ca posesor de fiat, as prefera honda, dar nu chiar orice honda :P.
Detman is offline   Reply With Quote
Old 04-02-10, 13:28   #95
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiat vs Honda

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
Nu stiu de unde ai tu informatia. Conform surselor mele, Pratt & Whitney e. Si-asa n-o sa stau sa numar.

Dar restul )
1. Si? Noi vorbim de masini. Daca e sa luam marcile Fiat si Honda ca entitati comerciale, atunci chiar nu exista termeni de comparatie. Fiat e un gigant, comparabil cu Fuji/Mitsubishi sau Toyota.

2. Si ca o dovada suprema a eficientei acestui sistem: se mai foloseste azi? Exact

3. Bravo lor, Honda a facut mereu motoare puternice.

4. idem 3, Fiat s-a axat mai mult pe motoare supraalimentate.

5. Fiat a introdus cutia automata in '68, pe 124.

6. 1965: Interesant, dar Fiat avea motoare in 12 cilindri din 1926.
1971: In anul respectiv, Ford deja lansa prima flota de masini dotate cu airbag.
1981: De asta nu stiam, sunt chiar curios cum functiona sistemul, dar nu gasesc informatii nicaieri.
1987: asta am mai lamurit mai sus
1988: bravo lor, dar cel mai avansat sistem VVT e Multiair, te documentezi si singurel ce si cum.
1989: S-au trezit cu vreo 90 de ani mai tarziu. Prima masina din aluminiu a fost prezentata la salonul auto de la Berlin in 1899, iar prima masina de productie de masa din aluminiu a fost Pahnard Dyna (1953)

De la 1992 incolo sunt de acord cu toate, exceptand partea cu hardtopul electric, care a aparut prima data cu vreo 60 de ani inainte, mai exact in 1935, pe Peugeot 402 Eclipse Decapotable.

Lasand toate astea la o parte, Honda ramane in ochii mei una din cele mai bune marci din lume. Imi pare rau doar ca n-am prea avut contact cu ele, si promit sa-mi fac temele practic pe viitor.
1. Ca entitati comerciale diferentele sun destul de mari net in favoarea Honda si Toyota:

Top 2009

http://www.industryweek.com/research...00revenues.asp

Locul 4 Toyota Motor Corp. 290697 Revenues ($US Millions)
Locul 16 Honda Motor Co. Ltd. 132723
Locul 20 Nissan Motor Co. Ltd. 119691
Locul 36 Fiat SpA 83509

Honda crestere 2008-2009 - 8.26 %
Fiat crestere 2008-2009 - 1.16 %

Si pe parte de auto Honda bate Fiat la vanzari.

2. Da s-a folosit tot timpul si se foloseste si azi atat la amsini de serie cat si masinilor de competitie, dar era mai usor sa cauti decat sa ai o iroinie foarte proasta.
( 2008 Renault Laguna, 2008 Infiniti G37 Sport Coupe)

3 Alta ironie proasta, normal.

4 S-a axat pe motoare turbo - dar au uitat de fiabilitate.

5 transmisia automata CVT (cu variaţie continuă), nu are nici un fel de legatura cu cutia automata clasica, dealtfel si acum se folosesc separat termenii gen cutie automata si/sau CVT.

Last edited by GTR; 04-02-10 at 13:43.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 04-02-10, 20:20   #96
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Fiat vs Honda

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
1. Ca entitati comerciale diferentele sun destul de mari net in favoarea Honda si Toyota:

Top 2009

http://www.industryweek.com/research...00revenues.asp

Locul 4 Toyota Motor Corp. 290697 Revenues ($US Millions)
Locul 16 Honda Motor Co. Ltd. 132723
Locul 20 Nissan Motor Co. Ltd. 119691
Locul 36 Fiat SpA 83509

Honda crestere 2008-2009 - 8.26 %
Fiat crestere 2008-2009 - 1.16 %

Si pe parte de auto Honda bate Fiat la vanzari.

2. Da s-a folosit tot timpul si se foloseste si azi atat la amsini de serie cat si masinilor de competitie, dar era mai usor sa cauti decat sa ai o iroinie foarte proasta.
( 2008 Renault Laguna, 2008 Infiniti G37 Sport Coupe)

3 Alta ironie proasta, normal.

4 S-a axat pe motoare turbo - dar au uitat de fiabilitate.

5 transmisia automata CVT (cu variaţie continuă), nu are nici un fel de legatura cu cutia automata clasica, dealtfel si acum se folosesc separat termenii gen cutie automata si/sau CVT.
1. http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat vs http://en.wikipedia.org/wiki/Honda
Studiaza domeniile in care actioneaza fiecare societate in parte. Hai, nu-i greu.

2. Fix pix.

3. Desteptule, AM HONDA! SI SUNT INCANTAT DE FIABILITATEA EI!

4. Exact, 1.4 turbo, incepand cu cel de pe Punto 1, continuand cu GP, 500, Bravo sunt praf. Motoarele diesel sunt praf. Vai de ochisorii tai!

5. Transmisia AUTOMATA, despre asta vorbim. Indiferent cum se numeste.

Eu refuz sa continui acest circ inceput de un dusman al logicii. Fiat si Honda sunt 2 companii distincte, cu strategii si produse distincte, fiecare cu calitatile si defectele sale.
Pe deoparte, Honda e un maestru al motoarelor aspirate pe benzina, pe de alta parte, Fiat a dezvoltat enorm motoarele Turbo Diesel si cele Turbo pe benzina, de capacitate mica, iar acum fac pasi importanti in tehnologii "green", iar Honda a investit si a obtinut rezultate remarcabile in robotica si IT.
Honda are 2 marci, Fiat are 5 + cele din grupul Chrysler. Grupul Fiat are cele mai multe premii COTY, Honda e prezenta mereu in topurile fiabilitatii.
Fie ca tie, colegul meu monocelular, iti place sau nu, Fiat si Honda se pot compara din aproape orice punct de vedere.
Si cu asta am incheiat acest subiect.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 01:35   #97
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiat vs Honda

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
1. http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat vs http://en.wikipedia.org/wiki/Honda
Studiaza domeniile in care actioneaza fiecare societate in parte. Hai, nu-i greu.

2. Fix pix.

3. Desteptule, AM HONDA! SI SUNT INCANTAT DE FIABILITATEA EI!

4. Exact, 1.4 turbo, incepand cu cel de pe Punto 1, continuand cu GP, 500, Bravo sunt praf. Motoarele diesel sunt praf. Vai de ochisorii tai!

5. Transmisia AUTOMATA, despre asta vorbim. Indiferent cum se numeste.

Eu refuz sa continui acest circ inceput de un dusman al logicii. Fiat si Honda sunt 2 companii distincte, cu strategii si produse distincte, fiecare cu calitatile si defectele sale.
Pe deoparte, Honda e un maestru al motoarelor aspirate pe benzina, pe de alta parte, Fiat a dezvoltat enorm motoarele Turbo Diesel si cele Turbo pe benzina, de capacitate mica, iar acum fac pasi importanti in tehnologii "green", iar Honda a investit si a obtinut rezultate remarcabile in robotica si IT.
Honda are 2 marci, Fiat are 5 + cele din grupul Chrysler. Grupul Fiat are cele mai multe premii COTY, Honda e prezenta mereu in topurile fiabilitatii.
Fie ca tie, colegul meu monocelular, iti place sau nu, Fiat si Honda se pot compara din aproape orice punct de vedere.
Si cu asta am incheiat acest subiect.
1. Mai devreme spuneai asa:
''Si? Noi vorbim de masini. Daca e sa luam marcile Fiat si Honda ca entitati comerciale, atunci chiar nu exista termeni de comparatie. Fiat e un gigant, comparabil cu Fuji/Mitsubishi sau Toyota.''
Acum ca ti-am demonstrat ca Honda si Toyota sunt mult peste Fiat o ''dai in barci''.
Este cumva concurs de domenii de activitate, care are mai multe.
Ce ti-am dat eu NU erau cifre legate strict de auto, sunt cifrele concernelor/total, dar poate nu stii gram de engleza sau mai stiu eu.

2. Atunci fix-pix intrebarea ta ''Si ca o dovada suprema a eficientei acestui sistem: se mai foloseste azi?''

3. comentariul tau:
''Bravo lor, Honda a facut mereu motoare puternice.''
al meu:
''Alta ironie proasta, normal."
urmat de al tau ))))
''Desteptule, AM HONDA! SI SUNT INCANTAT DE FIABILITATEA EI!"

ce legatura are???, cred ca ai incurcat numerele

4. pai sa-mi arati si mie un motor Fiat care sa bata concurenta la categoria lui.
Bun diesel multijet 120 CP - consum mediu 11%, f bun, mai ales ca a cam uitat de performante.
Si cel de pe bravo bun, daca nu dadeai in el sau evitai tuningul.

Cel de pe 500 e nou si sper bun. 500 mi se pare cea mai ok amsian a lor, doarac pret e cam sus la ce ofera.

CVT nu este tranmisia aia automata de care vorbesti tu, CVT se face si acum si o sa si continue, transmisie autoamata e spre sfarsit, au aparut DSG, PDK, SMG, G-Tronic care si ele sunt altceva, etc.

"Fiat a dezvoltat enorm motoarele Turbo Diesel si cele Turbo pe benzina, de capacitate mica, iar acum fac pasi importanti in tehnologii "green"""
Pai aici iau bataie de la toti, la trubo pe benzina sunt slabi, la cel diesel si mai slabi iar la green deja o dam in vrejeali de copii.

COTY nu reporezinta nici calitate nici fiabilitate nici performanta, este un fel de Eurovision al domeniului AUTO.

"Fie ca tie, colegul meu monocelular, iti place sau nu, Fiat si Honda se pot compara din aproape orice punct de vedere."
Inainte sa jignesti arunca o privire in oginda sa-ti vezi fata de cocalar, macar de ai fi avut si tu vre-o expresie mai inteligenta si mai de bun gust.

Normal de fapt, pot sa spun ca eu sunt o HONDA si tu un FIAT.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 02:15   #98
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Fiat vs Honda

Tu esti absolut incapabil sa urmaresti coerent o discutie.
1. Nu mi-ai demonstrat nimic, pentru ca nu tu cu tac'tu ati infiintat nici Toyota, nici Honda. Fiat e un grup mult mai diversificat pe domenii de activitate decat Honda.

2. Cred ca inca mai gasesc vreo 2-3 modele de masini care au tamburi pe franele spate. Asadar: se mai folosesc azi? DA, sunt eficiente? FIX PIX.

3. Pai daca eu am Honda, si sunt incantat de fiabilitatea ei, deci implicit si al motorului, pe ce planeta din universul asta ce-am zis eu e ironie? Cat de incapabil esti sa intelegi ca apreciez motoarele Honda?

4. Pai hai ca-ti arat: Fiat e marca europeana cu cele mai scazute emisii CO2. Bate sau nu concurenta? Bate.
Fiat 500 Asseto Corse 1.4 200 CP. Bate sau nu concurenta? Bate.
1.6 Multijet 120 CP: average mileage 57.6 MPG pe road test, nu pe brosura.

"Pai aici iau bataie de la toti, la trubo pe benzina sunt slabi, la cel diesel si mai slabi iar la green deja o dam in vrejeali de copii."

Am spus mai sus despre turbo benzina, cum e cu luatul bataii de la toti, cand concurenta ofera 150 cp la 1.8 Turbo, Fiat ofera 200 cp.

Cat despre diesel, sa o luam logic asa, incet, sa intelegi si tu:
JTD/Multijet e folosit de: Fiat, Alfa, Lancia, Ford, Opel, Saab, Suzuki, Cadillac, Tata, Iveco. Cei mai slabi, zici?

Ignoranta asta si aerele de superioritate tipice celor de teapa ta imi aduc un zambet larg de fiecare data cand iti citesc aberatiile.
Am spus mai devreme ca ma opresc, dar poti sa continui linistit, eu sunt mai prost si nu stiu cand sa pun frana. Deci da-i sa sune.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 14:28   #99
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiat vs Honda

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
Tu esti absolut incapabil sa urmaresti coerent o discutie.
1. Nu mi-ai demonstrat nimic, pentru ca nu tu cu tac'tu ati infiintat nici Toyota, nici Honda. Fiat e un grup mult mai diversificat pe domenii de activitate decat Honda.

2. Cred ca inca mai gasesc vreo 2-3 modele de masini care au tamburi pe franele spate. Asadar: se mai folosesc azi? DA, sunt eficiente? FIX PIX.

3. Pai daca eu am Honda, si sunt incantat de fiabilitatea ei, deci implicit si al motorului, pe ce planeta din universul asta ce-am zis eu e ironie? Cat de incapabil esti sa intelegi ca apreciez motoarele Honda?

4. Pai hai ca-ti arat: Fiat e marca europeana cu cele mai scazute emisii CO2. Bate sau nu concurenta? Bate.
Fiat 500 Asseto Corse 1.4 200 CP. Bate sau nu concurenta? Bate.
1.6 Multijet 120 CP: average mileage 57.6 MPG pe road test, nu pe brosura.

"Pai aici iau bataie de la toti, la trubo pe benzina sunt slabi, la cel diesel si mai slabi iar la green deja o dam in vrejeali de copii."

Am spus mai sus despre turbo benzina, cum e cu luatul bataii de la toti, cand concurenta ofera 150 cp la 1.8 Turbo, Fiat ofera 200 cp.

Cat despre diesel, sa o luam logic asa, incet, sa intelegi si tu:
JTD/Multijet e folosit de: Fiat, Alfa, Lancia, Ford, Opel, Saab, Suzuki, Cadillac, Tata, Iveco. Cei mai slabi, zici?

Ignoranta asta si aerele de superioritate tipice celor de teapa ta imi aduc un zambet larg de fiecare data cand iti citesc aberatiile.
Am spus mai devreme ca ma opresc, dar poti sa continui linistit, eu sunt mai prost si nu stiu cand sa pun frana. Deci da-i sa sune.
1. Demontrezi tu in continuare ca esti un cocalar.
Marimiea unei companii nu se masoara in domenii ci in cifra de afaceri si profit.

2. http://www.edmunds.com/ownership/tec...4/article.html

3. pai o dai in celasi punct din putere in fiabilitate dupa iar in putere, pai de ce vorbim pana la urma??

4. ''Fiat e marca europeana cu cele mai scazute emisii CO2. Bate sau nu concurenta? Bate.''
NU BATE, Fiat nu are cele mai ecologice motoare in categorie, doar ca amjoritatea motoarelor sunt mici, daca maine VW ar vinde numai Polo sau Toyota numai Pryus si Yaris ar deveni sigur cei mai ecologici producatori, LOGIC.
Ce motoare imi arati tu sunt abea scoase, asteptam sa le vedem in practica indelungata cum sunt, nu le contest pana atunci, ce au avut iunainte au fost praf (pe turbo). Am avut porcaria mult laudata 1.9 multijet 120 CP si mi-a trecut de diesel Fiat si mai am un prieten care a avut 8 bucati noi 1.3 multijet si a renuntat si el la diesel-ul de al Fiat si la Fiat din cauza fiabilitatii.

Fiat 500 Asseto Corse 1.4 200 CP, foarte tare este o masina serie limitata (49 buc) si este o masina de competitie, NU A FOST PUSA IN VANZARE publicului larg, + ca 1.4 - 200 CP inseamna 143 CP/l nu este vre-un record pentru un motor turbo, altii au scos 200 CP / l s-au scos de multI ani, masini puse in vanzare catre publicul larg, asta ar insemna echivalentul a 280CP la motorasul asta de 1.4.

La diesel in afara de grupul Fiat imi arati Opel, Saab, Suzuki, Cadillac adica 3 falimentare si un Suzuki care vinde mai multe benzina decat diesel.

Ford nu are motoare de la Fiat are de la Peugeot.

Nu conteaza cate au raspandit, conteaza performante si premii unde doar acum au impuscat ceva in rest nimic.

"'Ignoranta asta si aerele de superioritate tipice celor de teapa ta imi aduc un zambet larg de fiecare data cand iti citesc aberatiile.''

Cu tine mi le permit linistit, pantru ca iti sunt superior si in inteligenta si buna crestere si in cultura auto, asa ca zabetele bovine ma lasa reci.

Daca vedeam in vre-un top de FIABILITATE in lumea asta Fiat macar in prima jumatate a topului unde Honda este tot timpul- aberam,
daca ne uitam sa vedem vre-un Fiat (in afara de 500) care NU ARE O DEVALORIZARE enorma in timp in timp ce Honda chiar sta in pret - aberam,
daca vedeam Fiaturi (exclus 500) CARE SA CASTIGE IN COMPARATII DIRECTE nu numai cu Honda ci CU ORICE COMPETITOR in orice revista non Italia - aberam,
daca vedem mai mult de 2 premii luate in decursul zecilor de ani de motoarele Fiat in timp ce Honda a luat zeci - aberam,
daca a castigat vre-odata (sau poate cine stie) Fiat intr-o competitie directa cu Honda - aberam,
daca Fiat nu ar fi primit ani la rand subventii de la stat ca sa nu moara - aberam,

cum nu gasim cazuri din cele descrise mai sus (decat intamplatoare ) - aberezi tu.

Last edited by GTR; 05-02-10 at 14:31.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 15:01   #100
Eddie C.
Alfa Romeo Driver

Stage 4
 
Eddie C.'s Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 264
Member of:
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiat vs Honda

Ma bag si eu si nu ca sa ma cert ,ci ca arunc o simpla intrebare....Motoarele de fiat 16 Vt si 20 VT ti se par tie motoare slabe,proste sau mai stiu eu cum?sunt motoare vechi...deci nu se incadreaza in cele noi, despre care ai zis si tu ca e posibil sa fie ok...Din ce stiu eu cel putin 16 VT a demonstrat tot ce era de demonstrat in WRC...

P.S. Postul meu nu are legatura neaprata cu topicul ci mai cu seama cu una din afirmatiile tale..."Ce motoare imi arati tu sunt abea scoase, asteptam sa le vedem in practica indelungata cum sunt, nu le contest pana atunci, ce au avut iunainte au fost praf (pe turbo)."
__________________
Eddie C. is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 15:30   #101
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Fiat vs Honda

Esti foarte foarte incet la minte.
1. Marimea unei companii se masoara in dimensiunile virtuale ale acesteia, in domeniile de activitate in care activeaza. Cifra de afaceri si profiturile nu sunt o constanta.
2. Si? Care-i faza?
3. Fac matreata cu tine aici. Daca eu sunt multumit de o masina, inseamna ca sunt multumit si de fiabilitatea ei, puterea motorului etc. Cat e de greu sa intelegi?
4. Pana una-alta, topurile (alea pe care le adulezi tu) spun ca Fiat e cel mai nepoluant producator european. Justificarile tale de 2 lei nu ma intereseaza.
5. "Toate motoarele sunt egale, dar unele sunt mai egale decat celelalte", nu?

Ford Ka are 1.3 Duratorq TDCi, care e defapt 1.3 Multijet.

Fiabilitatea nu este un criteriu esential dupa care imi aleg o masina, prefer design, confort, siguranta, dotari, pret, stabilitate, dimensiuni interioare, materiale inaintea fiabilitatii, asa ca topurile respective sunt apa de ploaie, totul tine de cum intretii tu masina ca si posesor. In vasta ta cultura auto ( ) ) ma gandesc ca te-ai prins deja de acest aspect.

Hai sa aberam:
Fiat Tipo a iesit masina anului in '90.
Fiat Panda e cea mai bine vanduta masina mica din Europa.
Fiat 500 e masina cu cele mai multe premii din istorie.
Cate titluri are Fiat in F1 (Ferrari face parte din Fiat)? Cate are Honda? Ce istorie are Honda in Rally si ce istorie are Fiat?

Tu esti atat de redus incat compari un grup de 2 marci cu unul de 5, si te astepti ca toate sa aiba aceleasi motorizari.
Hai sa comparam performante atunci, Maserati vs. Honda. Maserati tot din Fiat face parte.

Din pacate cu mine nu-ti merge
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 17:07   #102
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiat vs Honda

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
Esti foarte foarte incet la minte.
1. Marimea unei companii se masoara in dimensiunile virtuale ale acesteia, in domeniile de activitate in care activeaza. Cifra de afaceri si profiturile nu sunt o constanta.
2. Si? Care-i faza?
3. Fac matreata cu tine aici. Daca eu sunt multumit de o masina, inseamna ca sunt multumit si de fiabilitatea ei, puterea motorului etc. Cat e de greu sa intelegi?
4. Pana una-alta, topurile (alea pe care le adulezi tu) spun ca Fiat e cel mai nepoluant producator european. Justificarile tale de 2 lei nu ma intereseaza.
5. "Toate motoarele sunt egale, dar unele sunt mai egale decat celelalte", nu?

Ford Ka are 1.3 Duratorq TDCi, care e defapt 1.3 Multijet.

Fiabilitatea nu este un criteriu esential dupa care imi aleg o masina, prefer design, confort, siguranta, dotari, pret, stabilitate, dimensiuni interioare, materiale inaintea fiabilitatii, asa ca topurile respective sunt apa de ploaie, totul tine de cum intretii tu masina ca si posesor. In vasta ta cultura auto ( ) ) ma gandesc ca te-ai prins deja de acest aspect.

Hai sa aberam:
Fiat Tipo a iesit masina anului in '90.
Fiat Panda e cea mai bine vanduta masina mica din Europa.
Fiat 500 e masina cu cele mai multe premii din istorie.
Cate titluri are Fiat in F1 (Ferrari face parte din Fiat)? Cate are Honda? Ce istorie are Honda in Rally si ce istorie are Fiat?

Tu esti atat de redus incat compari un grup de 2 marci cu unul de 5, si te astepti ca toate sa aiba aceleasi motorizari.
Hai sa comparam performante atunci, Maserati vs. Honda. Maserati tot din Fiat face parte.

Din pacate cu mine nu-ti merge
COCALAREEEE incearca sa nu mai jignesti.

1. Mai pune mana pe carte, atat de limba Romana cat si de economie.

Cocalari cu harfe de inteligenti sunt peste tot, mai si persevarati, o sa ne invadati in curand.

Dimensiune virtuala - dincolo de hotarele realului
Dimensiunea virtuala - pe care individul o atribuie unui necunoscut pe baza aparentei sale
Dimensiunea reala - care este constituita din elemente de statut si de caracter despre care am putea arata ca sunt adevarate

In lume, in orice studiu economic - topul companiilor nu este dat pe diversitatea activitatilor ci pe cifra de afaceri si profit, este si logic ( PENTRU UNII ).
Multitudinea activitatiilor si managementul lor poate conta la stabilitatea (sau instabilitatea) ei.

2. Daca ai stii o boaba de engleza sau sa folosesti un google translate ai stii si care este faza.

3. Ar trebui sa urmaresti punctul 3 de la uinceput sa observi ca nu esti coerent.

4. Normal ca este cel mai nepoluant ca vinde in majoritate numai masini de categorie mica cu motoare mici, dar nu intelegi tu din astea cu media aritmetica a vanzarilor pe categorii s.a.m.d. e greu pt tine, inteleg.

5. "Toate motoarele sunt egale, dar unele sunt mai egale decat celelalte" poate ne traduci si noua.

Pai sa le luam pe rand:
Design exterior si interior:
- Fiat 500 foarte tare, nr 1 in categoria lui in care Honda nu are masina
- Honda Jazz bate Fiat Sedici
- Honda Civic bate Bravo
- Honda Accord face pi** pe Croma
- De Legend nu are rost sa vb ca nu are concurent la Fiat, etc

Confort - haha, poate-mi spui cu care din astea te-ai plimbat Civic, FRV, Accord, Jazz, Legend ca sa faci o comparatie

Siguranta - aici chir nu credac sunt diferente intre ele asa ca a cazut subiectul

Materiale - nici nu are rost sa le comparam Honda bate putin spus detasat

Dotari - pai dotari sunt in aman2 dar difera pretul din restul motivelor normal

asa ca Fiat in afara de pret nu bate nicaieri si pretul ala mic nu se vede in calitatea mult mai slaba a masinii ceea ce stie toata lumea, inclusiv FIAT.

Fiat Tipo a iesit masina anului 90 la ce?
Fiata Panda mi-a placut si-mi place, o masina f ok.
Fiat 500 in afara de pret e foarte tare.
Nicu tu, nici eu si nici un neam de-al nostru nu cred ca o sa-si cumpere vre-un Fiat de competitie sau masina de Formula 1 sa mearga cu ele pe strada.

Citroen bate in WRC de rupe capul si la masini de serie fac toti misto de ei asa ca pt. mine sunt total irelevante masinile de competitie, ca nu cred ca o sa-mi cumpar niciodata masini de competitie care multiplica deja pretul celei de serie.

Maserati, ce masini frumoase si ce proaste au fost, ia si tu o Honda NSX de acum 15 ani si compar-o la pret cu ce Maserati vrei tu sa vedem diferenta, sa nu mai vb de performante.

In curand o sa-ti cer bani pe meditatii.

Last edited by GTR; 05-02-10 at 17:16.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 17:18   #103
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Fiat vs Honda

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Maserati, ce masini frumoase si ce proaste au fost, ia si tu o Honda NSX de acum 15 ani si compar-o la pret cu ce Maserati vrei tu sa vedem diferenta, sa nu mai vb de performante.
Hai sa nu comparam un supercar japonez cu unul italian. Unul japonez e foarte corect, face tot ceea ce se spune ca face, e fiabil etc. Dar nu asta conteaza la un supercar, un supercar trebuie sa fie doar frumos, zgomotos, puternic si vulgar.
NSX e doar o masina performanta, nu are nicio legatura cu ceea ce face Ferrari sau Maserati. O masina de genul asta o alegi cu inima, nu cu capul.

La fel si cu Fiat-ul, n-o sa cumpere nimeni Fiat in cazul in care vrea doar o masina care sa-i duca din punctul A in puctul B, sa fie fiabila si rezistenta. Pentru asta exista Toyota, VW si altele. Un Fiat il cumperi doar daca-ti place cu adevarat. Un Bravo are alt aer fata de orice alta masina din clasa ei, 500 la fel.
Honda la randul ei e o masina superba, Accord-ul nou e genial, dar daca iti place o masina gen Fiat nu iti va placea niciodata Honda si viceversa.
Eu zic ca nu are rost o comparatie Fiat cu Honda, e evident ca Honda e mai performanta si mai fiabila, dar Fiatul este mai frumos, mai stilat si mai plin de personalitate.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 17:43   #104
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiat vs Honda

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Hai sa nu comparam un supercar japonez cu unul italian. Unul japonez e foarte corect, face tot ceea ce se spune ca face, e fiabil etc. Dar nu asta conteaza la un supercar, un supercar trebuie sa fie doar frumos, zgomotos, puternic si vulgar.
NSX e doar o masina performanta, nu are nicio legatura cu ceea ce face Ferrari sau Maserati. O masina de genul asta o alegi cu inima, nu cu capul.

La fel si cu Fiat-ul, n-o sa cumpere nimeni Fiat in cazul in care vrea doar o masina care sa-i duca din punctul A in puctul B, sa fie fiabila si rezistenta. Pentru asta exista Toyota, VW si altele. Un Fiat il cumperi doar daca-ti place cu adevarat. Un Bravo are alt aer fata de orice alta masina din clasa ei, 500 la fel.
Honda la randul ei e o masina superba, Accord-ul nou e genial, dar daca iti place o masina gen Fiat nu iti va placea niciodata Honda si viceversa.
Eu zic ca nu are rost o comparatie Fiat cu Honda, e evident ca Honda e mai performanta si mai fiabila, dar Fiatul este mai frumos, mai stilat si mai plin de personalitate.
Superbele Ferrari sunt alese pt performanta intai si dupa pt renume (asta daca nu esti snob si cand vb de masini noi, nu cele vechi de colectie), dar Ferrari nu si-a facut numele cu frumusetea ci cu performantele.

Maserati a fost o companie falimentara si mai nou este in umbra lui Fiat (adica tot statul a salvat-o) si ajutata de Ferrari, mi-au placut intodeauna Maserati, am si mers cu unul vechi si mi-a si placut rau, doar ca au fost dezastru in fiabilitate.

Ferrari este altceva, nici macar nu au vre-o legatura cu Fiat decat ca sunt sub aceeasi palarie economica in rest sunt 2 divizii absolut paralele, nu au colaborare gen VAG.

Orice masina aer un aer al ei, Fiat a rezistat pentru ca o cumpara Italienii in masa, pt. ca a existat Panda si Punto in trecut, Doblo si mai nou 500, in rest au tras din greu ponoasele nereusitelor.


Si sa se inteleaga:

nu-mi dispace Fiat, doar nu am cum sa-l compar cu Honda si probail cel mai mare dezavantaj al lor e fiabilitatea.
E foarte nasol cand iti iei o masina noua si incep problemele, ba se opreste in drum pe cine stie ce motiv stupid, ba un senzor la usa, ba probleme cu un ventilator, ba zdrangane un plastic sau mai grav cum a avut a mea de la 0 KM - huruia cutia, sau Iarna am dat un sut in geata de pe bara si a crapat bara.
Multi zic ca Fiatul este la noroc, si cam asa este, am un prieten a avut 8 Doblo 1.3 multijet, 3 au mers ca uns, restul numai cu probleme ciudate, adica nu prea aveau 2 aceeasi problema, iar 1 statea mai mult in service si nu erau soferii de vina ca i-a pus si prin rotatie.
Iar prietenul ala de la service mi-a povestit tot e se poate de toate masinile grupuilui Fiat si mai dureros este ca ALfa Romeo care este mult mai scumpa la achizitie este mai mai proasta ca Fiat-urile.
De problemele cu caseta de directie stiam de cand au aparut, adica mult, mult pana sa se duca veste si sa se faca public.
Cam asta e Fiat, pacat, cerd ca fiabilitatea le ajungea ca sa fie mult mai apreciate.

Mai bine mai scump si bun ca Fiat 500 decat ieftin si cu calitate indoielnica.

Last edited by GTR; 05-02-10 at 18:02.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 19:10   #105
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Fiat vs Honda

Foarte hilara comparatia, fiat intr-un declin accelerat, in schimb honda produce modele revolutionare (hibride, alternative etc. ) . Exceptand traditia, cele doua nu sufera comparatie.
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -