Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 12-03-12, 04:47   #466
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Deci eu lesin de ras )))

Fabrica nu costa proportional cu pretul masinii )

Fabrica este o linie de asmblare si are mai mare legatura cu cadenta produductiei, decat cu masina produsa. Nici Veyron nici GT-R nu cred ca au o fabrica mai scumpa decat Dacia sau Ford in Romania.

Pretul lui Veyron este atat de mare din cauza costurilor de proiectare, tehonologiei, materialelor folosite, numarului mic de masini produse si cadentei mici pe an.

Majoritatea componentelor Veyron nu sunt facute in fabrica Veyron, ci de diversi producatori de specialitate si in fabrica se face defapt asamblarea.

Pretul exagerat si aburitor al lui Veyron este FIX MARKETING, MARKETING, MARKETING.
Veyron nici macar nu este vre-o minune tehnologica, este doar o demonstratie de foarta a MARKETINGULUI. Cred ca 80% din producatori sunt capabili sa faca o masina mai completa decat Veyron, dar nu au de ce si nici nu au vre-o marca de Revigorat.

Si o sa va fac un calcul foarte simplu, chiar banal si concludent:

Sa spunem ca, costurile unui Veyron sunt de 2 milioane de EUR / bucata, nu sub 1 milion cum cred eu si daca ar produce 500 de bucati in total costurile ar fi de 1 miliarde de EUR.


Si va dau niste cifre comparative:

-sezonul competitional PE UN AN al unei echipe de top in F1 = +/- 1 MIIARD DE EURO
-valoarea unei masini de Formula 1 poate ajunge chiar la 50 de milioane de euro, cu tot cu sumele incluse pentru cercetare! (asta este tehnologie)
-grupul german Volkswagen a obţinut în 2010 un profit net de 7.2 miliarde de euro si in 2011 daca nu ma insel au avut peste 15 miliarde profit.
- in 2011 Ford a avut la nivel mondial profit de aproape 7.8 miliarde EUR cu toate ca pe Europa a avut PIERDERI de ~600 milioane de EUR
-si exemplele pot continua.

La nivelul lui VAG, puteau sa le faca cadou ca tot nu-i afeca, dar VAG au fost destepti si nu au pierdut 1 EUR.

Repet, daca faceau doar 300 masina era mai exclusivista, marind numarul de masini deja au scazut valoarea si exclusivitatea masinii.

Daca nu pentru un profit (si nu mic) CE MOTIV AVEAU SA SUPLIMENTEZE NUMARUL DE MASINI PRODUSE!?

Vreau sa aud 1 SINGUR MOTIV.

.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-03-12, 09:18   #467
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Oficial cica VAG pierde 1.5 milioane euro la fiecare Veyron.Neoficial eu nu prea cred in totalitate gogonelele VAG-ului ca o cam dat-o cu bara-n-balta in ultimu timp.
__________________
Proud Suzuki owner.
Future owner of Lancia Delta-Meravigliosa Creatura.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 12-03-12, 09:44   #468
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

@ GTR - atunci eu te las sa lesini de ras. Daca tu sustii ca alea 500 mil de euro acopera tot ce am spus eu in postul precedent, e clar ca discutia asta nu duce nicaieri.

PS - bugetul de F1 al companiilor e mai mic de 1 miliard de euro, la fel si costul masinii, R&D e scump dar costul efectiv al unei masini e muuult mai mic de 50 mil euro.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 12-03-12, 09:54   #469
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
@ GTR - atunci eu te las sa lesini de ras. Daca tu sustii ca alea 500 mil de euro acopera tot ce am spus eu in postul precedent, e clar ca discutia asta nu duce nicaieri.

PS - bugetul de F1 al companiilor e mai mic de 1 miliard de euro, la fel si costul masinii, R&D e scump dar costul efectiv al unei masini e muuult mai mic de 50 mil euro.
1. Alea sunt date oficiale, nu pareri ale mele. Au fost ani competitionali in care investitile unei echipe pentru un sezon de F1 au fost peste 2 miliarde de EURO (Toyota si Ferrari), de-asta au aparut limitariile in F1, pentru ca erau cheltuielile mult prea mari pentru unii competitori.

2. Nu mi-ai dat un motiv pentru care Bugatti ar depasii cele 300 de masini anuntate initial, daca nu pentru profit.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-03-12, 09:58   #470
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Motivul e simplu - acelasi care i-a determinat sa il fabrice in primul rand - marketing. Ei pierd bani in mod direct dar in mod indirect, marketing-ul are beneficiile lui.

Conform spuselor lui boy_wonder ei nu au vandut nicio bucata in plus fata de cat au zis.

Quote:
Originally Posted by boy_wonder View Post
De fapt, Bugatti a incercat (si inca incearca) sa vanda aproximativ 450 de masini - dintre care 300 Veyron Coupe si 150 Veyron Grand Sport.

Coupe-ul s-a vandut in totalitate, in timp ce Grand Sport-ul mai are de asteptat, aproximativ 100 de exemplare fiind inca disponibile la vanzare.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 12-03-12, 10:22   #471
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Motivul e simplu - acelasi care i-a determinat sa il fabrice in primul rand - marketing. Ei pierd bani in mod direct dar in mod indirect, marketing-ul are beneficiile lui.

Conform spuselor lui boy_wonder ei nu au vandut nicio bucata in plus fata de cat au zis.
1. Pai valoarea si marketingul este cu atat mai valoros cu cat editia este mai limitata. Daca Ferrari facea mai mult F40 sau F50 nici alea nu mai erau atat de exclusiviste.

2. Bugatii au anuntat 300 punct, nu mai urma nici o varianta si nici o alta bucata scoasa. Ulterior au mai scos o varianta si au mai vandut 25 la un pret nejustificat pentru diferenta de performanta (700 mii de EUR )) si vazand ca merge au mai acceptat comenzi pentru inca 105 bucati la inceputul lui 2112. Deci unde este seria aia limitata de 300 si atat!?

3. Si ca dovada a exclusivitatii de rahat, in loc sa creasca pretul unui Veyron sh el a scazut cu doar 50%, la un 850 mii de EUR discutabili, masina la 1200 km parcursi. La Ferrari dupa ce cumparai un ENZO il vindeai oricand cu profit, pretul lui crescand de a 2-a zi si ramanand ami mare decat pretul de nou indiferent de vechime. Si pretul lui o sa creasca in continuare.
Cam asta inseamna exclusivitate si serie limitata.

Last edited by GTR; 12-03-12 at 10:29.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-03-12, 17:30   #472
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
1. Pai valoarea si marketingul este cu atat mai valoros cu cat editia este mai limitata. Daca Ferrari facea mai mult F40 sau F50 nici alea nu mai erau atat de exclusiviste.

2. Bugatii au anuntat 300 punct, nu mai urma nici o varianta si nici o alta bucata scoasa. Ulterior au mai scos o varianta si au mai vandut 25 la un pret nejustificat pentru diferenta de performanta (700 mii de EUR )) si vazand ca merge au mai acceptat comenzi pentru inca 105 bucati la inceputul lui 2112. Deci unde este seria aia limitata de 300 si atat!?

3. Si ca dovada a exclusivitatii de rahat, in loc sa creasca pretul unui Veyron sh el a scazut cu doar 50%, la un 850 mii de EUR discutabili, masina la 1200 km parcursi. La Ferrari dupa ce cumparai un ENZO il vindeai oricand cu profit, pretul lui crescand de a 2-a zi si ramanand ami mare decat pretul de nou indiferent de vechime. Si pretul lui o sa creasca in continuare.
Cam asta inseamna exclusivitate si serie limitata.
Scuze chiar am zis ca nu mai comentez dar stii dupa ce criterii se vinde un ENZO si dupa ce criterii se vinde un Veyron?Veyron orice taran cu banii care a fost pe lista de asteptare si-l poate lua.ENZO - nu.Enzo isi alege posesorul , cum se spune :P Asta ca sa intelegi de ce e mult mai scump sh un enzo.
P.S Vezi ca nici macar ENZO nu a respectat ce a zis initial legat de numarul de masini.

Last edited by run_forest; 12-03-12 at 17:35.
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 12-03-12, 19:41   #473
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
During the foreseeable life of fossil fuels and engines that burn them, no company will ever again see a reason to spend a reported $1.7 billion that Volkswagen--which today owns the Bugatti brand--withdrew from its ample vaults to create the Veyron. To create, in fact, just 450 of them: 300 coupes and 150 open-top Grand Sport roadsters.
Paragraf preluat dintr-un articol mai vechi semnat Forbes.
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 12-03-12, 23:45   #474
du0n

Stage 4
 
du0n's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 252
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
1. Pai valoarea si marketingul este cu atat mai valoros cu cat editia este mai limitata. Daca Ferrari facea mai mult F40 sau F50 nici alea nu mai erau atat de exclusiviste.

2. Bugatii au anuntat 300 punct, nu mai urma nici o varianta si nici o alta bucata scoasa. Ulterior au mai scos o varianta si au mai vandut 25 la un pret nejustificat pentru diferenta de performanta (700 mii de EUR )) si vazand ca merge au mai acceptat comenzi pentru inca 105 bucati la inceputul lui 2112. Deci unde este seria aia limitata de 300 si atat!?

3. Si ca dovada a exclusivitatii de rahat, in loc sa creasca pretul unui Veyron sh el a scazut cu doar 50%, la un 850 mii de EUR discutabili, masina la 1200 km parcursi. La Ferrari dupa ce cumparai un ENZO il vindeai oricand cu profit, pretul lui crescand de a 2-a zi si ramanand ami mare decat pretul de nou indiferent de vechime. Si pretul lui o sa creasca in continuare.
Cam asta inseamna exclusivitate si serie limitata.
In primul rand nu stiu ce cauta Bugatti in discutie pe topicul asta.Daca nu e comparat cu mult prea laudatul GT-R,nu cred ca are rost sa fie adus in discutie.(Da,inteleg ca joaca in alta liga fata de GT-R)
In al doilea rand,Bugatii din cate stiu au doar 2-3 modele pe care le produc : Veyron,Veyron SuperSport si Galibier.Ferrari produc mult mai multe modele in comparatie cu Bugatti.Poate de aici si preturile un pic mai piperate ale masinilor Bugatti.
__________________
"Suntem cu totii niste sarlatani : supravietuim problemelor noastre".
du0n is offline   Reply With Quote
Old 13-03-12, 00:01   #475
458Italia

Stage 2
 
458Italia's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 27
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

La ora actuala consider ca GTR e cea mai buna alegere pentru o masina de performanta la un buget rezonabil. De 2 luni de cand sunt cu 458-le in Spania am intalnit o singura masina pe strada pe care o consider egala sau chiar superioara atata in linie dreapta cat si in curbe - era un GT-R.
458Italia is offline   Reply With Quote
Old 13-03-12, 02:08   #476
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Diferenta e ca un GTR il conduce orice handicapat, la Ferrari e mai complicat, tre'sa fii sofer, nu posesor de PS3.

Hate me gtr, I don't care
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 13-03-12, 09:15   #477
458Italia

Stage 2
 
458Italia's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 27
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Diferenta e ca un GTR il conduce orice handicapat, la Ferrari e mai complicat, tre'sa fii sofer, nu posesor de PS3.

Hate me gtr, I don't care
Nu stiu cum se conduce GT-R dar Ferrari e f usor de condus la viteza mare, in curbe etc - cred ca si GT-R e la fel. Cred ca ambele masini au nivele de electronica asemanatoare, nu stiu cat de configurabile sunt la GT-R. La Ferrari eu nu indraznesc sa pun pe ultimele 2 pozitii din manettino pentru ca elimina foarte mult din ajutorul electronic si nu stun suficient de "sofer" pentru asa ceva.
458Italia is offline   Reply With Quote
Old 13-03-12, 10:47   #478
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

458 > gtr (stock) in linie drepta

shadowro is offline   Reply With Quote
Old 13-03-12, 10:57   #479
du0n

Stage 4
 
du0n's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 252
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
458 > gtr (stock) in linie drepta

Frumos ca 458 a incetinit,si GT-R a castigat )) foarte frumos )
du0n is offline   Reply With Quote
Old 13-03-12, 11:27   #480
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by du0n View Post
In primul rand nu stiu ce cauta Bugatti in discutie pe topicul asta.Daca nu e comparat cu mult prea laudatul GT-R,nu cred ca are rost sa fie adus in discutie.(Da,inteleg ca joaca in alta liga fata de GT-R)
In al doilea rand,Bugatii din cate stiu au doar 2-3 modele pe care le produc : Veyron,Veyron SuperSport si Galibier.Ferrari produc mult mai multe modele in comparatie cu Bugatti.Poate de aici si preturile un pic mai piperate ale masinilor Bugatti.
Ori nu ai citit posturile anterioare, ori ai omis, ori ........ Este o comparatie de tip de marketing, nu o comparatie a masinilor.

"Un pic mai piperatul" Veyron este atat de exclusivist, ca se devalorizeaza mai rau ca un VW Golf. Pretul de revanzare este cel mai important criteriu al valorii unei masini, indiferent de marca, categorie, producator iar deprecierea de peste 800 mii de EUR la o masina ca si noua (1200 km) este putin spus enorma.

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Diferenta e ca un GTR il conduce orice handicapat, la Ferrari e mai complicat, tre'sa fii sofer, nu posesor de PS3.

Hate me gtr, I don't care
In cazul asta si BMW si Audi sunt niste ***-uri de masini, ca ca doar sunt cele mai sigure si mai usor de condus in clasa lor.

Acum nu vreau sa mai insist, dar incapatanarea si/sau ingnorarea realitatii demonstreaza inapatanarea sau prostia extraodrdinara de care dai dovada.

GT-R a scos toti timpii fara nici un sistem "PS3", ci datorita unui motor, unui sasiu si unei transmisii 4x4 foarte reusite si foarte performante.
Pe de alta parte Ferrari 458 este putin altceva si fata de ce ofera deocamdata Porsche si fata de GT-R.

In afara de seriile limitate Ferrari 458 este marea exceptie in cadrul brandului, fiind la enorma distanta din toate punctele de vedere fata de F430 si etalonul clasei la ora actuala.

Am ajuns sa reprosam si sa denigram o masina pentru pentru ca ajuta orice sofer cu abilitati sa scoata o performanta deosebita cu siguranta si usurinta mai mare. Multa inteligenta.....

Nu te urasc, te compatimesc.

Quote:
Originally Posted by 458Italia View Post
Nu stiu cum se conduce GT-R dar Ferrari e f usor de condus la viteza mare, in curbe etc - cred ca si GT-R e la fel. Cred ca ambele masini au nivele de electronica asemanatoare, nu stiu cat de configurabile sunt la GT-R. La Ferrari eu nu indraznesc sa pun pe ultimele 2 pozitii din manettino pentru ca elimina foarte mult din ajutorul electronic si nu stun suficient de "sofer" pentru asa ceva.
Felicitari pentru masina achizitionata si felicitari pentru obiectivitate si corectitudine.

Este greu sa le explici unor oameni care nu numai ca nu au avut nci un fel de experienta de gen, dar care sunt in totala lipsa de informatii si mai au si mintea total inflexibila.
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -