Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Care este \"regina\" raliului ?
Audi Quattro Sport 42 37.50%
Ford Escort RS Cosworth 26 23.21%
Lancia Delta HF Integrale Martini 44 39.29%
Voters: 112. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 13-01-06, 15:36   #31
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"TUDOSE ALX\"
SI CA ASPECT ESTE DE DEPARTE CEA MAI AGRESIVA
La tine in cartea de munca nu scrie Ford, ce faci aici?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 13-01-06, 16:10   #32
TUDOSE ALX

Stage 2
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 63
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"TUDOSE ALX\"
SI CA ASPECT ESTE DE DEPARTE CEA MAI AGRESIVA
La tine in cartea de munca nu scrie Ford, ce faci aici?
Asta este o discutie referitoare la trecut , in ziua de azi Focus ST este de departe cea mai performanta si manevrabila masina la clasa ei si atentie : va veni se RS-ul .
TUDOSE ALX is offline   Reply With Quote
Old 13-01-06, 17:01   #33
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"TUDOSE ALX\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"TUDOSE ALX\"
SI CA ASPECT ESTE DE DEPARTE CEA MAI AGRESIVA
La tine in cartea de munca nu scrie Ford, ce faci aici?
Asta este o discutie referitoare la trecut , in ziua de azi Focus ST este de departe cea mai performanta si manevrabila masina la clasa ei si atentie : va veni se RS-ul .
Din **** ca sunt numarate.
Cine prinde din ele?
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-01-06, 09:25   #34
dandzl

Stock
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5
Default

Votat Audi. Am condus mai toate motoarele de 5 cilindri si nimic nu se compara din mai toate punctele de vedere.

Problema cu \"cea mai buna\" mi se pare cat se poate de simpla. In timp ce Audi produce in continuare modele quattro de strada de atatia ani, Lancia sau Ford nu prea se fac remarcate cu acest tip de tractiune. Iar cand se fac remarcate, pretul ce trebuie platit pentru un astfel de exemplar este pur si simplu gigantic. Asadar, n-o fi castigat Audi quattro mai multe raliuri, dar sigur a acaparat soselele in proportie covarsitoare!
dandzl is offline   Reply With Quote
Old 14-01-06, 18:12   #35
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"dandzl\"
Votat Audi. Am condus mai toate motoarele de 5 cilindri si nimic nu se compara din mai toate punctele de vedere.

Problema cu \"cea mai buna\" mi se pare cat se poate de simpla. In timp ce Audi produce in continuare modele quattro de strada de atatia ani, Lancia sau Ford nu prea se fac remarcate cu acest tip de tractiune. Iar cand se fac remarcate, pretul ce trebuie platit pentru un astfel de exemplar este pur si simplu gigantic. Asadar, n-o fi castigat Audi quattro mai multe raliuri, dar sigur a acaparat soselele in proportie covarsitoare!
Cel mai bine cotata este acum tractiunea X-DRIVE de la BMW, dar cred ca si cea de Subaru are un cuvant greu de spus, cu toate astea e grav sa confunzi tractiunea unei masini de curse cu cea a uneia de strada.

Audi are la motor avantajul cilindreei si a cilindrului in plus dar si escort se mareste 2.5 litri.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-01-06, 19:50   #36
Achim
Dream Squad Member

Stage 5
 
Achim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[Honda]
Default

Votul meu a mers spre Escort din cateva considerente pe care am sa le enumar:

- cel mai banal ar fi cel ca Jeremy Clarkson (unul dintre numele grele din critica auto) a denumit Cosworth-ul ca fiind \"the ultimate hot hatch\" si cea mai tare masina pe un drum virajat (kiar el avand una in colectia proprie)
- am mers in dreapta intr-un Escort Cosworth (in Germania acum 6 ani, deci era in stare f buna masina) iar senzatiile sunt uluitoare, mai ales in curbe, nu neaparat pe linie dreapta
- in Lancia Delta am mers, dar nu intr-o \"integrala\" si lucrul care mi-a lasat un gust amar a fost slaba calitate a interiorului si designul nu foarte prietenos, iar aceste aspecte le are in comun Delta normala cu \"integrala\"
- despre Audi se stie deja ca a fost regina, numai ca a fost detronata de Lancia... care drept vorbind a fost la randul ei detronata de Cosworth, fiindk aici vorbim de 3 epoci clar diferite ale raliului, si e evident ca generatia noua trebuia sa fie cu ceva mai buna ca cea anterioara, sau altfel nu ar fi putut face fatsa
- pe pista, o Delta Integrale HF scoate exact acelasi timp cu BMW M3 \"ursulets), primul M Technics (2.0 4L 193 cp, parca)... si lucrul asta l-au demonstrat cei de la emisiunea \"Fifth Gear\" chiar in penultimul episod al seriei curente. Pe cand un Cosworth ii nimiceste.
- ca aspect exterior, Audi se vede clar ca e invechit, iar Delta nu ma atrage cu nimic in mod special. In schimb umflaturile caracteristice Cosworth-ului si acel eleron unic (care mie unu' mi se pare genial pt masinile cu hayon) arata \"intr-un mare fel\".

In concluzie, e adevarat ca toate cele trei masini au fost \"regine\"... dar prima a fost Audi care a revolutionat cu adevarat raliul prin 4x4, apoi a venit Delta Integrale Martini, care la randul ei a fost \"data la o parte\" de Cosworth. Toate trei sunt \"legende\", insa eu raman la visul meu de a avea intr-o buna zi un Cosworth impecabil, \"de strada\", nu de raliu.
Achim is offline   Reply With Quote
Old 14-01-06, 22:55   #37
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Achim\"
Votul meu a mers spre Escort din cateva considerente pe care am sa le enumar:

- cel mai banal ar fi cel ca Jeremy Clarkson (unul dintre numele grele din critica auto) a denumit Cosworth-ul ca fiind \"the ultimate hot hatch\" si cea mai tare masina pe un drum virajat (kiar el avand una in colectia proprie)
- am mers in dreapta intr-un Escort Cosworth (in Germania acum 6 ani, deci era in stare f buna masina) iar senzatiile sunt uluitoare, mai ales in curbe, nu neaparat pe linie dreapta
- in Lancia Delta am mers, dar nu intr-o \"integrala\" si lucrul care mi-a lasat un gust amar a fost slaba calitate a interiorului si designul nu foarte prietenos, iar aceste aspecte le are in comun Delta normala cu \"integrala\"
- despre Audi se stie deja ca a fost regina, numai ca a fost detronata de Lancia... care drept vorbind a fost la randul ei detronata de Cosworth, fiindk aici vorbim de 3 epoci clar diferite ale raliului, si e evident ca generatia noua trebuia sa fie cu ceva mai buna ca cea anterioara, sau altfel nu ar fi putut face fatsa
- pe pista, o Delta Integrale HF scoate exact acelasi timp cu BMW M3 \"ursulets), primul M Technics (2.0 4L 193 cp, parca)... si lucrul asta l-au demonstrat cei de la emisiunea \"Fifth Gear\" chiar in penultimul episod al seriei curente. Pe cand un Cosworth ii nimiceste.
- ca aspect exterior, Audi se vede clar ca e invechit, iar Delta nu ma atrage cu nimic in mod special. In schimb umflaturile caracteristice Cosworth-ului si acel eleron unic (care mie unu' mi se pare genial pt masinile cu hayon) arata \"intr-un mare fel\".

In concluzie, e adevarat ca toate cele trei masini au fost \"regine\"... dar prima a fost Audi care a revolutionat cu adevarat raliul prin 4x4, apoi a venit Delta Integrale Martini, care la randul ei a fost \"data la o parte\" de Cosworth. Toate trei sunt \"legende\", insa eu raman la visul meu de a avea intr-o buna zi un Cosworth impecabil, \"de strada\", nu de raliu.
BMW e BMW si suprematia lui e greu de contestat.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-01-06, 03:02   #38
NOS

Stage 5
 
NOS's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 381
Default

Era vorba totusi de masinile de raliu, nu de cele de strada... categoric Escortul Cosworth sta mult mai bine la capitolul design atat exterior cat si interior, dar intr-un raliu timpul da rezultatul final... si aici Lancia Delta Integrale a spart toate barierele in ciuda aspectului sau.
__________________
Norocul este mult in lumea asta mare... s-a impartit egal, dar nu la fiecare
NOS is offline   Reply With Quote
Old 15-01-06, 03:48   #39
Achim
Dream Squad Member

Stage 5
 
Achim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[Honda]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"NOS\"
Era vorba totusi de masinile de raliu, nu de cele de strada... categoric Escortul Cosworth sta mult mai bine la capitolul design atat exterior cat si interior, dar intr-un raliu timpul da rezultatul final... si aici Lancia Delta Integrale a spart toate barierele in ciuda aspectului sau.
din cate stiam eu, tocmai... Ford Escort Cosworth a fost masina care a incheiat epoca \"integrale\" in raliu...
poate totusi ma inshel... deshi...
Achim is offline   Reply With Quote
Old 15-01-06, 10:54   #40
AudiPerformance

Stage 5
 
AudiPerformance's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 804
Default

aici sunt 3 masini, 2 cu aspect de dulap si una cat de cat mai aratoasa!

dar lasand gluma la o parte fiecare dintre aceste 3 masini a facut istorie la vremea ei!

audi a introdus quattro si a batut cam tot ce era de batut la grupa b, a adus si o alta chestie foarte foarte importanta: motorul L5 turbo (care pentru cei care nu stiu este folosit si pe golful 4 de la dahlback racing in varianta de 600-900cp, spun asta pentru ca puterea difera de setarea turbinei, deci daca stam sa analizam mai bine => exact ce a zis si Tudose_ALX ca acest motor inca are o capacitate foarte mare). Audi a fost caracterizata ca fiind o bruta imposibil de stapanit!!! Si inca ceva despre motorul pe care masina in cauza il foloseste: cand a fost pus si modificat pe G4 la primele teste a facut praf toata transmisia, de ce? pentru ca dezvolta o asa mare putere si un cuplu imens, iar sistemul haldex a cedat!

Apoi Lancia care la prima vedere nu exprima absolut nimic dar a rupt randurile prin performante si prin manevrabilitatea excelenta! Nu m-a pasionat niciodata Lancia deci ma voi opri aici...

Ford escort... ne uitam la masinile lui baldescu si la ceea ce pot ele si cred ca nu mai are rost sa vorbim de altceva!

Sebastian daca tot zici ca un BMW ramane BMW zi-mi ceva despre bmw din era lui 200 quattro sau din era lui s2 si rs2!! ce era bmw atunci? bmw a folosit un mic truc pentru a atrage clientii (in special pusti, pt ca aici vorbesc despre modelele mici adica seria 3) a facut sistemul de evacuare de asa maniera incat sa scaota un sunet foarte frumos (marirea suapelor de evacuare si a traseului de evacuare) si de atunci toata lumea bmw! eu nu am nimic cu bmw dar sincer nici nu-mi inspira ceva mai mult decat este: adica doar o masina!!!
__________________
fel de fel de oameni cu fel de fel de idei: PUTINE SI FIXE!!!
SCUMP doamna SCUMP, dincolo era mai ieftin!
AudiPerformance is offline   Reply With Quote
Old 15-01-06, 14:01   #41
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default

de celica gt nu se pomeneste nimic?
si ea a facut ceva senzatie pana a fost inlocuita de corolla wrc
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 15-01-06, 14:35   #42
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Quote:
Sebastian daca tot zici ca un BMW ramane BMW zi-mi ceva despre bmw din era lui 200 quattro sau din era lui s2 si rs2!! ce era bmw atunci? bmw a folosit un mic truc pentru a atrage clientii (in special pusti, pt ca aici vorbesc despre modelele mici adica seria 3) a facut sistemul de evacuare de asa maniera incat sa scaota un sunet foarte frumos (marirea suapelor de evacuare si a traseului de evacuare) si de atunci toata lumea bmw! eu nu am nimic cu bmw dar sincer nici nu-mi inspira ceva mai mult decat este: adica doar o masina!!!
LONG LIVE AudiPerformance!
B 68 VLD is offline   Reply With Quote
Old 15-01-06, 14:38   #43
MARIO_BMW

Stage 4
 
MARIO_BMW's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 219
Default

BMW a modificat evacuarea ca sa placala pusti auzi Sebastian cum frate mor de ras.... deci daca atat ai de zis de B.M.W ( o masina care are atrage pustimea doar pentru ca are zgomot frumos) - e ca si cum ai spune ca apa NU e incolora...parca nu ai trai pe lumea asta, inteleg ca ai tu boala din cine stie ce motiv dar sa zici ca este chiar praf BMW si ca oricare alta masina, se vede ca nu ai condus in viata vietii tale una si nici nu vei conduce...ma bucur ca simti asta despre BMW ..dar nu ne mai impartasii si noua ca mie mi se face scarba cand aud.
__________________
BMW 530d-M\\\ BMW MOTORSPORT DTMPOWER.net...
MARIO_BMW is offline   Reply With Quote
Old 15-01-06, 14:43   #44
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"B 68 VLD\"
Quote:
Sebastian daca tot zici ca un BMW ramane BMW zi-mi ceva despre bmw din era lui 200 quattro sau din era lui s2 si rs2!! ce era bmw atunci? bmw a folosit un mic truc pentru a atrage clientii (in special pusti, pt ca aici vorbesc despre modelele mici adica seria 3) a facut sistemul de evacuare de asa maniera incat sa scaota un sunet foarte frumos (marirea suapelor de evacuare si a traseului de evacuare) si de atunci toata lumea bmw! eu nu am nimic cu bmw dar sincer nici nu-mi inspira ceva mai mult decat este: adica doar o masina!!!
LONG LIVE AudiPerformance!
Aici nu vorbim de BMW, am spus asta intr-o replica data cuiva, nu mai scoateti din context.
Dar sigur ca prefer BMW in fata orcarora din cele de la topic, iar pt mine raliu e doar o ramura a sportului auto, de ce nu ma intrebati de Audi in formula 1?
La 3000cmc un BMW permite de strada cu consum rezonabil 800cp, pe cand un audi daca-i face compromite totul.
BMW supape maari si evacuare sigur ca le are dar poate nu stiati ca toate BMW benzina au distributie variabila si admisie variabila lucruri cu care Honda si Toyota se lauda BMW le are de serie de 15 ani
Nici o masna nu are eficienta unui M3CSL la greutatea aia si la atat de putini cai 9ngenuncheaza pe circuit masini mari. Cand aveti un BMW langa voi la start sa fiti atenti.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-01-06, 14:44   #45
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"MARIO_BMW\"
BMW a modificat evacuarea ca sa placala pusti auzi Sebastian cum frate mor de ras.... deci daca atat ai de zis de B.M.W ( o masina care are atrage pustimea doar pentru ca are zgomot frumos) - e ca si cum ai spune ca apa NU e incolora...parca nu ai trai pe lumea asta, inteleg ca ai tu boala din cine stie ce motiv dar sa zici ca este chiar praf BMW si ca oricare alta masina, se vede ca nu ai condus in viata vietii tale una si nici nu vei conduce...ma bucur ca simti asta despre BMW ..dar nu ne mai impartasii si noua ca mie mi se face scarba cand aud.
Numai ca sa duci un BMW asa cum trebuie ai nevoie de putin sange bmw prin vene, altfel ia Audi ca e mai sigur.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -