Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Care este \"regina\" raliului ?
Audi Quattro Sport 42 37.50%
Ford Escort RS Cosworth 26 23.21%
Lancia Delta HF Integrale Martini 44 39.29%
Voters: 112. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 14-12-05, 15:01   #16
Street Shark

Stage 3
 
Street Shark's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 150
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

votat Lancia
Street Shark is offline   Reply With Quote
Old 14-12-05, 18:04   #17
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

prima corectie : Lancia Martini are 300 de cai. este ultima evolutie si aceasta editie Martini6 a fost produsa la sfarsitul serie in numar de 310 buc.
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 14-12-05, 18:06   #18
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Pacatosu\"
Lancia...din cauza ei s-a interzis grupa B in mondialul de raliuri ...era mult prea violenta masina aia...
nu este vorba despre aceeasi masina. in grupa b lancia a alergat cu S4 sau Stratos nu cu Delta Integrale.
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 14-12-05, 18:09   #19
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Morro\"
destul de offtopic si ca fapt divers
Quote:
Si raliurile castigate de echipa Martini... sunt in numar ce nu cred ca va fi egalat vreodata de alta firma producatoare.
Citroen tocmai a batut acest record cu 11 victorii in acelasi sezon :P

totusi Lancia rulez ... dintre cele 3 as alege Lancia ... fara sa am argumente prea serioase
Lancia detine inca doua recorduri mondiale :
1. 6 titluri mondiale (rezulta Martini 6, deoarece Martini a fost sponsor in toti acesti ani, si , 6 de la nr de titluri mondiale)
2. nr de probe speciale castigate in cadrul aceluias raliu
__________________
SKN ROMANIA
www.skn-tuning.ro
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 14-12-05, 20:17   #20
mara

Stage 4
 
mara's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 214
Default

Greu de votat aici! Foarte frumos au venit cu argumente multi.


P.S. la andrei nu ma asteptam, impresionant, la alex de aesemenea.
mara is offline   Reply With Quote
Old 15-12-05, 08:27   #21
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

evolueaza frumos discutia. Habar nu aveam ca Stratos a facut ceva istorie in raliu... Asta dupa ce a apus Integrala sau inainte ? Sau facea parte din alta grupa ? La cum arata mi se parea ca este un supercar de strada, nicidecum de raliu sau macadam.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 15-12-05, 13:48   #22
baghy83

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 364
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Hondarul\"
evolueaza frumos discutia. Habar nu aveam ca Stratos a facut ceva istorie in raliu... Asta dupa ce a apus Integrala sau inainte ? Sau facea parte din alta grupa ? La cum arata mi se parea ca este un supercar de strada, nicidecum de raliu sau macadam.
inainte.avea motor de provenienta Ferrari(aspirat) montat central.tractiune doar pe spate.
baghy83 is offline   Reply With Quote
Old 13-01-06, 01:22   #23
NOS

Stage 5
 
NOS's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 381
Default

Dupa ce am vazut o gramada de reportaje despre masinile de raliu, pot spune cu mana pe inima ca Lancia Delta este cea care a facut sa se zbarleasca parul pe mine. Incredibil ce cuplu putea sa dezolte acel cotetz ramforsat... aproape ca mergea perpendicular pe traseu... ar fii fost azi o masina fantastica de drifting
__________________
Norocul este mult in lumea asta mare... s-a impartit egal, dar nu la fiecare
NOS is offline   Reply With Quote
Old 13-01-06, 08:36   #24
TUDOSE ALX

Stage 2
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 63
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Am o veste buna : Undeva prin vara vom putea vedea ceva interesant .
Un prieten isi prepara un Audi S1 si cam atunci va fi gata . Avand in vedere ca Hondarul are Lancia vom vedea o cursa interesanta .
TUDOSE ALX is offline   Reply With Quote
Old 13-01-06, 08:53   #25
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"TUDOSE ALX\"
Am o veste buna : Undeva prin vara vom putea vedea ceva interesant .
Un prieten isi prepara un Audi S1 si cam atunci va fi gata . Avand in vedere ca Hondarul are Lancia vom vedea o cursa interesanta .
E o gluma nu-i asa, pai S1 nu e delta integrale simpla e o super evolutie a lui Audi Coupe Qattro.Dar oricum sa bage carbuni cati mai multi.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 13-01-06, 09:11   #26
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Daca as avea si eu o Martini de 3-400 de cp, acel S1 ar fi de domeniul trecutului. Insa lumea trebuie sa stie ca o Integrale nu prea are ce cauta la linia de start pentru 400 de metri, chiar daca face 5.7 s pana la suta. Pe traseu se vede adevaratul scop pt care a fost facuta aceasta masina. Pana si cea de serie, cea pe care o am eu, este de o rigiditate foarte mare, duritate care aproape ca iti zice ca nu este masina de strada. Cateva ore de mers cu masina si ma doare capul de la zgaltaieli. Dar stabilitatea in viraje si increderea pe care ti-o da masina... nu se compara cu nimic.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 13-01-06, 10:36   #27
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Hondarul\"
Daca as avea si eu o Martini de 3-400 de cp, acel S1 ar fi de domeniul trecutului. Insa lumea trebuie sa stie ca o Integrale nu prea are ce cauta la linia de start pentru 400 de metri, chiar daca face 5.7 s pana la suta. Pe traseu se vede adevaratul scop pt care a fost facuta aceasta masina. Pana si cea de serie, cea pe care o am eu, este de o rigiditate foarte mare, duritate care aproape ca iti zice ca nu este masina de strada. Cateva ore de mers cu masina si ma doare capul de la zgaltaieli. Dar stabilitatea in viraje si increderea pe care ti-o da masina... nu se compara cu nimic.
Martini are fix sub 300cp.
Se poate tuna oricare.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 13-01-06, 15:29   #28
TUDOSE ALX

Stage 2
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 63
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

IN MESAJUL INTRODUCTIV HONDARUL A PUS POZE CU LANCIA SI FORD,
IN COMPLETARE :
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	don38_127.jpg
Views:	82
Size:	73.1 KB
ID:	62067  
TUDOSE ALX is offline   Reply With Quote
Old 13-01-06, 15:34   #29
TUDOSE ALX

Stage 2
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 63
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

SI CA ASPECT ESTE DE DEPARTE CEA MAI AGRESIVA
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	don36_255.jpg
Views:	92
Size:	74.7 KB
ID:	62070  
TUDOSE ALX is offline   Reply With Quote
Old 13-01-06, 15:34   #30
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"TUDOSE ALX\"
IN MESAJUL INTRODUCTIV HONDARUL A PUS POZE CU LANCIA SI FORD,
IN COMPLETARE :
e 80 sau 4 usi sau coupeu?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -