Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Care este \"regina\" raliului ?
Audi Quattro Sport 42 37.50%
Ford Escort RS Cosworth 26 23.21%
Lancia Delta HF Integrale Martini 44 39.29%
Voters: 112. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 04-12-05, 15:47   #1
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Lancia Integrale vs. Audi Quattro Sport vs. Escort Cosworh

Cele trei rivale ale raliului din anii 80-inceputul anilor 90.

Toate au castigat, toate au masini de strada, tocmai pt a li se omologa modelul de raliu.

Cine vrea sa-si dea cu parerea este rugat sa aiba argumente serioase.

Eu votez cu Lancia pt ca am un HF Integrale si stiu ce senzatie am la volanul acestei masini. Si raliurile castigate de echipa Martini... sunt in numar ce nu cred ca va fi egalat vreodata de alta firma producatoare.

La performante, Audi a pus pe masina de serie 300 de cp, Lancia a pus 210 cp si Cosworth tot cam 210. Din punct de vedere al performantelor in linie dreapta, Audi este castigator, insa pe traseu, Integrala de la Lancia este castigatoare. Toate sunt 4x4.





Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 04-12-05, 15:50   #2
Mustang
Daewoo Driver

Stage 5
 
Mustang's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,399
Member of:
[DAEWOO]
Default

am ales audi quatro
o stiam...imi place..d'aia am votat-o
Mustang is offline   Reply With Quote
Old 04-12-05, 21:50   #3
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Quote:
Cine vrea sa-si dea cu parerea este rugat sa aiba argumente serioase.
E bine ca Mach One a inteles f bine asta...
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 04-12-05, 23:06   #4
radu_lkv
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Mitsubishi]
Default

escort - arata cel mai bine, stiu una bomba rau de tot, aici in craiova(ex tiugan, apoi cioara), cu care am si mers (in dreapta), facuta pt CNR...

ca performante asi alege audi(normal, desi arata ca o caramida), apoi escort si in final lancia

vb doar de variantele de strada
__________________
ex LKV, now EVO IX Redefines My Cornering
radu_lkv is offline   Reply With Quote
Old 05-12-05, 08:47   #5
BASU

Stage 5
 
BASU's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Audi Quattro Sport
BASU is offline   Reply With Quote
Old 05-12-05, 09:00   #6
the_mav

Stage 5
 
the_mav's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
Default

delta integrale ...
daca e martini, e si mai bine...

daca ar fi fost ca optiune si lancia stratos... atunci era clar care e \"regina raliului\"...
__________________
www.mavturism.ro
STEP ON IT & FLY TO HEAVEN...
Proud owner of SAAB...car for the moment, planning for a plane...
the_mav is offline   Reply With Quote
Old 05-12-05, 10:01   #7
Pacatosu

Stage 4
 
Pacatosu's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 215
Member of:
[PORSCHE]
Default

Lancia...din cauza ei s-a interzis grupa B in mondialul de raliuri ...era mult prea violenta masina aia...
Pacatosu is offline   Reply With Quote
Old 05-12-05, 11:26   #8
TUDOSE ALX

Stage 2
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 63
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

AM ALES AUDI .
CATEVA DIN MOTIVE :
-A REVOLUTIONAT LUMEA RALIURILOR INTRODUCAND TRACTIUNEA 4x4
-A CASTIGAT RALIUL INCA DE LA DEBUT
-A AVUT UN ECART DE APX. 5O SEC FATA DE LOCUL 2
-A FOST PRIMA MASINA CU ECHIPAJ COMPLET FEMININ
-MOTORUL DE 2.2 TURBO ESTE CONSIDERAT SI ACUM EXTEM DE PERFORMANT SI ARE UN POTENTIAL ENORM .
TUDOSE ALX is offline   Reply With Quote
Old 05-12-05, 12:40   #9
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default

Am ales Audi Quattro Sport din motivele enumerate de ALEX +
Quattro Torsen e inca cel mai performant sistem 4X4
Din Audi S2 poti sa scoti 500BHP fara bataie de cap;
motorul 2.2 turbo, 5 cilindri in linie, asezat transversal versiunile sunt cu 5 si cu 6 trepte(3B si ABY).
Audi S1 a fost masina ideala pt Rally.

Echipajul feminin chiar a castigat!!!!
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 05-12-05, 15:51   #10
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default

destul de offtopic si ca fapt divers
Quote:
Si raliurile castigate de echipa Martini... sunt in numar ce nu cred ca va fi egalat vreodata de alta firma producatoare.
Citroen tocmai a batut acest record cu 11 victorii in acelasi sezon :P

totusi Lancia rulez ... dintre cele 3 as alege Lancia ... fara sa am argumente prea serioase
__________________


... masina de familie in 5 usi ...
Morro is offline   Reply With Quote
Old 05-12-05, 15:57   #11
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"radu_lkv\"
escort - arata cel mai bine, stiu una bomba rau de tot, aici in craiova(ex tiugan, apoi cioara), cu care am si mers (in dreapta), facuta pt CNR...
Si nu-i asa ca ti-a placut ?

Si votul meu tot la Escort merge!
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 05-12-05, 17:53   #12
baghy83

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 364
Default

si din delta se pot scoate 500 de cai.sunt destule in lume.audi a introdus 4*4 in raliuri.asta e adevarat.dar daca vad un audi nu imi prea zice nimic.in schimb ma intorc cu capul pt orice delta mai ales evoluzione.extraordinara masina.
baghy83 is offline   Reply With Quote
Old 05-12-05, 18:20   #13
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Of, of, of... s-a vrut o discutie bazata pe experienta si argumente, nu numai am votat escort ca arata bine sau ca asa mi s-a pus mie pata.

Audi este cea mai puternica masina de raliu care a concurat vreodata. La un moment dat a avut peste 600 de cp declarati, mult prea greu de manevrat si interzisa. Dar chiar daca a avut cea mai puternica masina, asta nu a insemnat ca a fost si cea mai buna.

Daca e sa ne luam dupa statistici, nimeni, niciodata, nici Audi, Ford, Talbot, Toyota, Renault sau care mai erau pe vremea aia, nu a castigat atatea raliuri cum a castigat Lancia. Cifrele spun totul. Lancia a detinut suprematia la raliu, in pofida sistemului quattro sau a motorului elaborat de Cosworth.

Si modelul de strada, Lancia Delta HF Integrale EVO, de 210 cp, bate la orice ora, pe traseu, fie Audi, fie Cosworth. Nu numai viteza in linie dreapta conteaza. Exact asa cum un NSX de 280 cp bate pe traseu un Murcielago de 600 cp. In linie dreapta nu ar avea nici o sansa. Si nici in linie dreapta nu e mare diferenta, chit ca una are 210 cp si cealalta are 300 cp. Este dif de 0.7 s pelcand de pe loc.

Cosworth si-a format faima in raliu dupa ce Lancia Martini a apus, incercand sa ii ia locul, dar fara succes.

Este careva care a condus vreun Audi Sport Quattro sau un Escort Cosworth ???
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 05-12-05, 20:08   #14
f1anatic

Stage 3
 
f1anatic's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 132
Default

CONSTRUCTORI
1981 Talbot-Michelin
1982 AUDI
1983 Lancia
1984 AUDI
1985 Peugeot
1986 Peugeot
MASINILE GROUP B SINT INTERZISE
1987 no data ?
1988 Lancia
1989 Lancia
1990 Lancia
1991 Lancia
1992 Lancia
1993 Toyota
1994 Toyota
1995 Subaru
1996 Subaru
1997 Subaru
1998 Mitsubishi
1999 Toyota
2000 Peugeot
2001 Peugeot
2002 Peugeot
2003 Citroen
2004 Citroen

www.michelinsport.com

Pai e clar ? NU ? Lancia. AUDI s-a retras dupa interzicerea masinilor din Grupul B.

Iar masina Lancia contemp[orana lui Audi Quattro Sport a fost de fapt Lancia Delta S4. http://www.carsfromitaly.com/lancia/index.html

Ce ma inspaiminta este insa usurintza cu care vorbesc unii din voi despre puterea motorului, cum o obtzii si cum o pui in folosintza. In general costul mediu al fiecarui cal putere (BHP) adaugat la masina este de circa 100 de dolari. Este mai scazut pt. masinile turbo si mai ridicat pt. cele normal aspirate.

Quote:
MOTORUL DE 2.2 TURBO ESTE CONSIDERAT SI ACUM EXTEM DE PERFORMANT SI ARE UN POTENTIAL ENORM .
respectiv

Quote:
Din Audi S2 poti sa scoti 500BHP fara bataie de cap
Prin anii 1980 costul era de cam 200 dolari pe cal putere (BHP). Pentru multzi, BHP este rezultatul unei relatzii simple intre cantitatea de benzina si cea de aer. Nu prea este chiar asa. De la a obtzine 500 de CP pina la a-i obtzine cu fiabilitatea necesara supravietzuirii rigorilor unui raliu...e job puternic...cu multe galetzi de antinevralgice consumate...

Dar ma rog...ca sa nu fiu complet off-topic...Lancia Delta Integrale. Dupa cum s-a mai mentzionat...Audi sint comune...in ciuda prestigiului si a simbolului de firma premium. O Lancia intoarce capul...iar dpdv stric competitzional...Lancia pina acum i-a spart la bot pe totzi. Vedem ce fac Citroen, Peugeot si Subaru in urmatorii ani.
__________________
Schumi drive it like you stole it !
Think.Feel.Drive.
f1anatic is offline   Reply With Quote
Old 14-12-05, 12:07   #15
TUDOSE ALX

Stage 2
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 63
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Un top 10 numit ceva de genul Best Rally Car Ever difuzat pe Discovery
claseaza in velul urmator :
Locul 1 : Audi Quattro
2 : Lancia Statos
3 : Subaru Impreza
4 : Ford Escort RS 200
5 : Mitsubishi Lancer
TUDOSE ALX is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -