DariusAlexandru - am inteles acum motivul vanzari celuilalt Golf. O parere de-a mea este ca acest Golf prezinta parca mult mai mult potential, poate culoarea ma face sa spun asta... imi place mult cum vine culoarea si jantele
sYdanyel - fain matza
Drift.Ivm - prinde prinde usor... Lasa motoru actual ca iasa putere si din el
Jink - da lista de cumparaturi pentru urs este foarte lunga, dupa cum am spus mi-am luat sac fara fund
Tis-ul - imi place Jetta ta, faina culoarea
dms28 - so vedem de-a latuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu blana blanaaaa
ionutzGtt - ai ceva de munca nu gluma, piese vei gasi usor la remat-uri... Am crezut prima oara din poze fara sa citesc ca este chiar un R12... Bafta
Maine dimineata Ursu intra la cabina de vopsit pentru a fi dat in grund... Am cumparat bara fata/spate (600 lei) oglinzile(100lei) triple spate (partea de sus alba si jos rosu - insa le-am facut sus negre si au ramas rosi jos 280 aproape noi) faruri fata "interesante"(400 lei) discuri frana 256brembo cu placute ATE ( 1500lei) bratele din dezmembrari de pe un urs din 90-toate bucsaraie noi pe ele (400 lei) radiator (70 lei)... Rezervor merg sa fac maine unul nou la o firma din oras ( 220 lei ) restul de maruntisuri pe parcurs... aaa si suspensia care inca sunt nehotarat ce va fi... bugetul pentru urs incepe sa se cam termine si mai este si vopsitul final...
Am scos E34-le la plimbare... masina asta ma face sa ma simt stapanul lumi
asa senzatie placuta ofera.... Am facut cateva poze si sambata masina va intra la garaj pentru schimb ulei,filtre si racordul flexibil de la toba(cam sufla pe acolo) in rest masina in prezent are cam 450k/km.
La Kadett treaba sta cam asa... Am scos pe 402m 12,7s cu C20LET-ul si la a 7 incercare motorul a spus pas, cureaua de distributie a fost de vina, a cedat si motorul ii pilaf... la 230km/h s-a blocat distributia si nu stiu cum s-a intamplat insa si cutia s-a spart.
Masina are si niste jante OZ pe 17 foarte usoare si niste slick-uri fata si semi-slick pe spate.
Unde tot timpul apare un rau trebuie sa fie si un bine si m-am decis sa iau un bloc motor de DIESEL si masina va ramane tot pentru lini... Blocul motor este de pe un Vectra A 1.7 tds(isuzu) si vreau sa comprim motor-ul sa iasa undeva la 2.000cmc(sper) apoi motorul va fi facut pe piese.
Pistoane forjate, biele forjate, chiuloasa planata, ax came cu o inclinatie mai mare undeva la 320grade (am si gasit deja) sa vad ce turbina si intercooler gasesc si sper sa il gat pana pe saptamana viitoare (marti-miercuri).
Problema este la tractiune pentru ca vreau sa ramana 4x4 si nu stiu cum o rezolv... trebuie sa gasesc o cutie de viteze care sa se pupe cu motoru si sa pot pune si cutie de transfer. Sper sa pot folosi priza de la cutia de pe C20LET ca aia ii cu cutie de transfer cu tot... sper...