Tuning pe machete Tutoriale, Proiecte, Realizari |
10-03-11, 21:17
|
#931
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Tutoriale tuning manual machete!
Quote:
Originally Posted by _Cox_
Sau vaselina acoperi acolo unde nu vrei sa ajunga vopseaua si dupa ce termini de vopsit, o stergi.
|
Cu vaselina te poti da in alte zone..
|
|
|
10-03-11, 21:22
|
#932
|
Shine Club Member
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,349
Member of: [Virtual Tuning] [4Rally] [2 Roti] [Street 4 Cars] [Shine Club] [Street Vision]
|
Re: Tutoriale tuning manual machete!
Da foarte funny, daca nu stiti nu vorbiti va rog eu..
Ce poze sa-ti dau incearca si o sa vezi daca functioneaza sau nu.
Intreba-ti vopsitorii de aceasta metoda sa vedeti ce spun
|
|
|
11-03-11, 17:27
|
#933
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 5,291
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Tutoriale tuning manual machete!
Quote:
Originally Posted by _Cox_
Da foarte funny, daca nu stiti nu vorbiti va rog eu..
Ce poze sa-ti dau incearca si o sa vezi daca functioneaza sau nu.
Intreba-ti vopsitorii de aceasta metoda sa vedeti ce spun
|
e o metoda folosita destul de des...ce e drept - nu poti obtine margini perfecte...dar in rest e ok
|
|
|
11-03-11, 17:39
|
#934
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 5,291
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Tutoriale tuning manual machete!
Cred ca fiecare dintre noi s-a confruntat la un moment dat cu sistemul de directie folosit de burago(sau alti producatori) la scara 1:24, si anume faptul ca bara directiei si piesa pe care sta roata(fuzeta) sunt intr-una, adica turnate impreuna..
cand miscam directia - partea cale leaga cele 2 piese (care e mai subtire) flexeaza, se indoaie odata cu pivotarea rotilor...si bineinteles la un moment dat se rupe...
Eu am avut aceasta problema la un MINI 1:24 care e destul de mic ca dimensiuni si piesele respective sunt minuscule...
Iata rezolvarea..
In fuzeta am dat o gaura cu un burghiu de 0,5 - 0,7 mm
Apoi am luat un ac de gamalie pe care l-am trecut prin gaura si l-am indoit in asa fel incat gamalia sa nu-l lase sa iasa.
Apoi partea cealalta am bagat-o axial in bara de directie intr-o gaura facuta in prealabil...(cu burghiu sau cu un alt ac incalzit)
Daca nu sta se poate folosi o picatura de lipici..
am facut ceva poze..sper sa intelegeti cum sta treaba...functioneaza perfect..in prima poza se vede diferenta - o parte e originala, cealalta reparata (piesele din poza sunt de la alta macheta..nu mai stiu care)
__________________
ORICINE VREA CEVA CU MINE POATE SA MA SUNE
DACA NU RASPUND POATE SA INCERCE DIN NOU
0722277200
Machetele mele
|
|
|
11-03-11, 19:43
|
#935
|
Stage 4
Join Date: Oct 2010
Posts: 274
|
Re: Tutoriale tuning manual machete!
Arata bine din punct de vedere estetic si se pare ca si functinal!Interesanta metoda si chiar utila! Felicitari !
|
|
|
12-03-11, 23:19
|
#936
|
Stage 1
Join Date: Apr 2010
Posts: 14
|
Re: Tutoriale tuning manual machete!
salut am si eu 4 intrebari:
1.de unde as putea sa fac rost de o vopsea negru mat
2.cum pun folie pe geamuri si de unde fac rost
3. cum vopsesc jantele?
3. cum fac trapa ?
poate ca ai / ati scris in tutorialele din urma dar din nefericire nu prea am timp sa citesc 63 de pagini
multumesc anticipat
|
|
|
13-03-11, 02:42
|
#937
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Tutoriale tuning manual machete!
Quote:
Originally Posted by icecubxx
salut am si eu 4 intrebari:
1.de unde as putea sa fac rost de o vopsea negru mat
2.cum pun folie pe geamuri si de unde fac rost
3. cum vopsesc jantele?
3. cum fac trapa ?
poate ca ai / ati scris in tutorialele din urma dar din nefericire nu prea am timp sa citesc 63 de pagini
multumesc anticipat
|
In incinta Promenada Mall este un magazin de jucarii unde gasesti vopsele Revell
In targ la Rusi gasesti folie auto
Cu spray pe care il cumperi tot din targ sau magazine auto
|
|
|
13-03-11, 13:38
|
#938
|
Stage 1
Join Date: Apr 2010
Posts: 14
|
Re: Tutoriale tuning manual machete!
mersi da in legatura cu trapa?cum fac?
|
|
|
13-03-11, 21:52
|
#939
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Tutoriale tuning manual machete!
Quote:
Originally Posted by icecubxx
mersi da in legatura cu trapa?cum fac?
|
Am evitat sa dau un sfat..nu am habar dar cu siguranta sunt baieti care se pricep si te pot ajuta!!
|
|
|
18-03-11, 16:50
|
#940
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,591
Member of: [BMW]
|
BMW Z8,facut de Revell
am primit cadou de la cineva acest bmw z8,facut de revell...
intrebarea mea,unde gasesc kitul de lipiciuri si vopsele pt el?
ca in instructiuni arata ca treb vopsite piesele(jante,etriere,grile,manere etc,chiar is tapiseria) plus ca multe piese tr lipite,asa cum zice in prospect
sau ce vopsea recomandati si lipici pt ca sa o asamblez?
daca as lua cateva creioane dalea de vopsea corectoare din carrfour ar fi ok?
__________________
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57, since 1999
|
|
|
18-03-11, 22:02
|
#941
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,810
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Tutoriale tuning manual machete!
Atat adeziv cat si vopsele poti lua de la Revell. Vei avea nevoie si de niste pensule/pensoane de dimensiuni diferite (trebuie sa mergi sa le iei live de la magazine cu articole pentru pictura).
PS: pentru ca probabil va fi prima si ultima macheta de acest tip si nu vei vrea sa investesti in aerograf+compresor iti recomand sa cumperi vopseaua si lacul pentru caroserie la spray. Nu vei reusi niciodata sa vopsesti caroseria satisfacator folosind pensonul.
|
|
|
28-03-11, 20:59
|
#942
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,646
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Tutoriale tuning manual machete!
Quote:
Originally Posted by bmwh548
Atat adeziv cat si vopsele poti lua de la Revell. Vei avea nevoie si de niste pensule/pensoane de dimensiuni diferite (trebuie sa mergi sa le iei live de la magazine cu articole pentru pictura).
PS: pentru ca probabil va fi prima si ultima macheta de acest tip si nu vei vrea sa investesti in aerograf+compresor iti recomand sa cumperi vopseaua si lacul pentru caroserie la spray. Nu vei reusi niciodata sa vopsesti caroseria satisfacator folosind pensonul.
|
Ca veni vorba de Revell. Am pus ochii mai demult pe cateva Ferrari 1/24 de la ei (360 modena, california) , bineinteles la preturi tipice Revell (90-100 ron) si tot ma gandeam daca sa strang niste banuti si sa le cumpar candva. Din ce ai spus, sa inteleg ca trebuie muncit la greu ca sa iasa ceva cat de cat acceptabil ? Ma refer la asamblat, ca de vopsit nici nu vreau sa ma gandesc ce complicat e ..
Intreb pentru ca, din ce am vazut in pozele cu instructiunile de montare, e foarte greu sa inteleg ceva, cel putin la prima vedere.
|
|
|
28-03-11, 21:14
|
#943
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,810
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Tutoriale tuning manual machete!
Instructiunile par complicate cand te uiti pe net, dar daca ai in fata si ramele cu piese devine mult mai simplu sa iti dai seama ce si cum.
E mult de munca la kituri, dar daca e un kit de calitate e o placere sa le lucrezi din cauza nivelului de detaliere. Piesele trebuie vopsite una cate una dupa ce le decupezi de pe rame si le debavurezi, trebuie atentie la cum le lipesti si la ce adezivi folosesti... La sfarsit ai satisfactia unui motor realist, nu placile penibile pe care le vezi de obicei la producatorii gen Maisto; prizele de aer desi nu sunt intotdeauna decupate sunt lucrate mult mai fin; suspensia e realista... Merita cu varf si indesat kiturile din plastic, mai ales daca iti place sa lucrezi si te atrage scara asta.
|
|
|
29-03-11, 13:54
|
#944
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,646
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Tutoriale tuning manual machete!
Quote:
Originally Posted by bmwh548
Instructiunile par complicate cand te uiti pe net, dar daca ai in fata si ramele cu piese devine mult mai simplu sa iti dai seama ce si cum.
E mult de munca la kituri, dar daca e un kit de calitate e o placere sa le lucrezi din cauza nivelului de detaliere. Piesele trebuie vopsite una cate una dupa ce le decupezi de pe rame si le debavurezi, trebuie atentie la cum le lipesti si la ce adezivi folosesti... La sfarsit ai satisfactia unui motor realist, nu placile penibile pe care le vezi de obicei la producatorii gen Maisto; prizele de aer desi nu sunt intotdeauna decupate sunt lucrate mult mai fin; suspensia e realista... Merita cu varf si indesat kiturile din plastic, mai ales daca iti place sa lucrezi si te atrage scara asta.
|
Mersi de explicatii. Cine stie, poate in viitor o sa incerc ceva ..
|
|
|
19-04-11, 15:15
|
#945
|
Stage 4
Join Date: Aug 2010
Posts: 271
|
Re: Tutoriale tuning manual machete!
Salut...vreau si eu sa pun niste roti de Maisto pe Bburago.Cum pot proceda sa le adaptez?
|
|
|
|
|