Quote:
Originally Posted by FatX
am si eu o intrebare...
de ce vopseaua dupa ce se usuca se crapa in halul asta?
Mentionez ca mi se crapa si pe macheta nu numai pe plastic. am dat o data si s-a crapat.. am decapat-o am dat cu primer am vopsit-o s-a crapat iar am smirchelui crapatura si era totul ok dupa care am dat iar cu vopsea si iar au aparut crapaturile.. ce s-ai fac ca m-a disperat. am vopsit in conditii bune 23-25 de grade fara umezeala.
Capota este asa pentru ca am dat cu decapant dar inainte crapaturile erau mai putin si o idee dar mai mici dar identice ca si cum as fi dat cu decapant peste vopsea.. Ceva idei?
|
Etapele vopsirii unei caroserii 1/18 la mine sunt urmatoarele:
Caroseria e dezechipata complet, inclusiv usi jos.
Decapata exterior si interior, pana nu mai ramane nimic din vechea vopsea.
Smirgheluit cu granulatie 800 partea exterioara a caroseriei.
Degresat (folosesc degresant de tabla)
Aplicat filler cat mai apropiat de nuanta.
Matuit fuller cu o pasla gri.
Degresat caroserie cu degresant.
Aplicat baza (vopsea).
Lasat sa traga, sa se usuce circa 10min la cabina.
Aplicat lac.
Lasat la uscat. Timpul de uscare variaza. Dupq o ora o scot de acolo, tipla.
Lasat la temp camerei 30min sau afara.
Apoi montat elemente.
Daca la finalul vopsitoriei, inainte de montaj au aparut gunoiase, smirghel 2000, 3000 si polish la masina, viteza cea mai mica. Polish abraziv, intermediar si de luciu!