Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > Machete Auto > Machetele mele

Machetele mele Colectii personale de machete

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 22-01-11, 22:07   #61
sergini0

Stage 5
 
sergini0's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 964
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - sergini0

VIII

În această seară voi prezenta o Toyota MR2 Spyder 2000 (silver) făcută de AUTOart™, a doua machetă fabricată de acest producător apărută în colecţia mea. Macheta a ajuns în colecţie pentru că din tot ce puteam lua la momentul respectiv aceasta a fost cea mai bună soluţie.

Detalii despre maşină:
Toyota MR2 e o maşină sport în două locuri cu tracţiune spate şi motor central produsă de Central Motors, divizie a Toyota, între 1984 şi iulie 2007, când producţia s-a oprit în Japonia. Sunt trei generaţii diferite a MR2-ului.
Modelul reprezentat de machetă este din a treia generaţie (ZZW30), care s-a produs între 2000 şi 2007 sub numele de Toyota MR-S în Japonia, MR2 Spyder în S.U.A. şi MR2 Roadster în Europa. Mulţi spun că această maşină a fost inspirată de Porsche Boxster, care a fost lansat în 1996, datorită înfăţişării similare. Primul prototip al MR2-ului a apărut în 1997 la Tokyo Motor Show, care avea un aspect mai rigid şi mai bombat decât modelul produs. Motorul VVT-i de 1.8 litri cu patru cilindri în linie este montat transversal în spatele compartimentului pasagerului şi devoltă 140 cai putere, făcând maşina capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h în 8 secunde cu cutia de viteze automată secvenţială (sau 6.8 secunde cu cutia de viteze manuală) şi oferindu-i viteză maximă de 208 km/h.
MR2 Spyder se deosebea faţă de majoritatea adversarilor (inclusiv Honda S2000, Mazda Miata şi Porsche Boxster) prin una din dotările standard, şi anume geamul pe spate încălzit, pe când în anul apariţiei majoritatea decapotabilelor încă foloseau plastic pentru fabricarea lunetelor. Ca şi dotare opţională era disponibil şi un hard top.

Detalii despre machetă:
Pentru început,vopseaua perlată o prinde foarte bine, finisajele exterioare sunt bune, nu este o machetă plăsticoasă, doar barele faţă şi spate sunt din plastic (la capitolul caroserie) şi care se diferenţiază extrem de puţin de partea metalică prin faptul că vopseaua perlată are granulaţia foarte puţin mai măruntă, aproape insesizabil şi pentru un ochi atent la detalii. Macheta deschide capota portbagajului, a motorului şi uşile care se deschid pe sistemul ca la maşinile reale, nu pe balamale groase (aka dog legs). Interiorul arată foarte bine, scaunele sunt îmbrăcate într-un material textil foarte plăcut la atingere şi la aspect, la fel ca şi o parte din feţele uşilor. Un minus cred că ar fi faptul că grila din faţă nu este perforată, cea mare de pe spate este perforată şi arată foarte bine, la fel ca şi compartimentul motor care este frumos detaliat.
Per total este o machetă foarte mulţumitoare.

P.S.: Cu această ocazie vă întreb ce trebuie să folosesc ca să şterg urmele de lipici de la sigiliile de la capotă şi portbagaj care au lăsat un lipici transparent care s-a întins când am încercat să le şterg cu şerveţele umede sau şerveţele şi spirt care nu se observă după ce şterg partea afectată cu spirt, dar după se lipesc fire de praf care abia se observă cu ochiul liber dar într-o fotografie clară arată cam urât. Cu ceva mai puternic mi-e frică să încerc să nu afectez vopseaua.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_3865.jpg
Views:	73
Size:	193.6 KB
ID:	1835128   Click image for larger version

Name:	IMG_3868.jpg
Views:	51
Size:	207.1 KB
ID:	1835129   Click image for larger version

Name:	IMG_3870.jpg
Views:	65
Size:	164.8 KB
ID:	1835130  

Click image for larger version

Name:	IMG_3874.jpg
Views:	41
Size:	203.7 KB
ID:	1835131   Click image for larger version

Name:	IMG_3876.jpg
Views:	48
Size:	202.9 KB
ID:	1835132   Click image for larger version

Name:	IMG_3877.jpg
Views:	40
Size:	198.3 KB
ID:	1835133  

Click image for larger version

Name:	IMG_3878.jpg
Views:	63
Size:	164.6 KB
ID:	1835134   Click image for larger version

Name:	IMG_3880.jpg
Views:	46
Size:	199.0 KB
ID:	1835135   Click image for larger version

Name:	IMG_3881.jpg
Views:	48
Size:	170.2 KB
ID:	1835136  

Click image for larger version

Name:	IMG_3882.jpg
Views:	74
Size:	204.6 KB
ID:	1835137  
sergini0 is offline  
Old 22-01-11, 22:24   #62
steaua23
Opel Driver

Stage 5
 
steaua23's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of:
[Opel]
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - sergini0

Masina e hidoasa, dar macheta e frumoasa. Arata bine piticania. La cat mai multe astfel de machete !

ps: o carpa fina, unpic umezita face minuni. o sa se stearga imediat lipiciul ala fara sa afecteze vopseaua !
__________________

Last edited by steaua23; 22-01-11 at 22:31.
steaua23 is offline  
Old 22-01-11, 22:27   #63
AngelEyess

Stage 3
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 111
Default Re: Machetele mele - sergini0

Sincer urasc masinile astea dar fiecare cu gusturile lui.
La mai multe.
AngelEyess is offline  
Old 22-01-11, 22:43   #64
bmwh548

Stage 5
 
bmwh548's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,810
Member of:
[Moderators]
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - sergini0

Incearca sa stergi cu un servetel inmuiat in alcool izopropilic (gasesti pe la magazinele de electronice sau chiar la cele gen Praktiker).
bmwh548 is offline  
Old 23-01-11, 05:27   #65
2010

Stage 5
 
2010's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of:
[Moderators]
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - sergini0

E bine ca o sa apara mai multe machete la sedinta de sfarsit de luna..
Draguta macheta mai ales din pozele facute, dupa masina nu ma omor asa tare
2010 is offline  
Old 24-01-11, 08:38   #66
sergini0

Stage 5
 
sergini0's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 964
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - sergini0

Quote:
Originally Posted by steaua23 View Post
Masina e hidoasa, dar macheta e frumoasa. Arata bine piticania. La cat mai multe astfel de machete !

ps: o carpa fina, unpic umezita face minuni. o sa se stearga imediat lipiciul ala fara sa afecteze vopseaua !
Da, arată bine. Am încercat şi cu şerveţele umede, dar voi încerca şi cu o cârpă.
Quote:
Originally Posted by AngelEyess View Post
Sincer urasc masinile astea dar fiecare cu gusturile lui.
La mai multe.
Nu-s aşa rele.
Quote:
Originally Posted by bmwh548 View Post
Incearca sa stergi cu un servetel inmuiat in alcool izopropilic (gasesti pe la magazinele de electronice sau chiar la cele gen Praktiker).
Dacă nu merge cu cârpa încerc şi cu izopropanol.
Quote:
Originally Posted by 2010 View Post
E bine ca o sa apara mai multe machete la sedinta de sfarsit de luna..
Draguta macheta mai ales din pozele facute, dupa masina nu ma omor asa tare
Eu speram să particip la următoarea întâlnire cu ceva mai "puternic", dar din păcate, dar altceva mai răsărit care să nu fi participat la celelalte nu am, deci sunt mari şanse să particip cu asta.
sergini0 is offline  
Old 25-01-11, 16:46   #67
MeMutzu
Skoda Driver

Stage 5
 
MeMutzu's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 514
Member of:
[Colectionar Machete]
[SKODA]
Default Re: Machetele mele - sergini0

Arata destul de bine macheta,eu am sters cu vata imbibata in foarte putina acetona si nu am avut probleme...cu ea o sa vii la intalnire duminica??succes!
__________________
MeMutzu is offline  
Old 25-01-11, 20:43   #68
axel_BMW
Colectionar Machete

Stage 4
 
axel_BMW's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 209
Default Re: Machetele mele - sergini0

Frumos MR2, il am si eu, dar galben.
Pentru urmele de lipici foloseste vata sau un servetel inmuiat in acetona sau spirt, dar ai grija sa nu intre in contact cu farurile( mie mi-a ramas o mica urma de la spirt)
__________________
axel_BMW is offline  
Old 25-01-11, 21:01   #69
sergini0

Stage 5
 
sergini0's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 964
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - sergini0

Oricum n-as da tot riscant e...
sergini0 is offline  
Old 01-02-11, 16:57   #70
sergini0

Stage 5
 
sergini0's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 964
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - sergini0

IX
Azi îmi voi face timp să vă prezint Mercedes-Benz 190E 2.3-16 (smoke silver) fabricat de AUTOart™ Millennium, al treilea Aa din colecţie şi primul Mercedes de la acest producător. Macheta mi-am luat-o de Crăciun, dar am aşteptat ultima întâlnire pentru nişte fotografii mai reuşite afară. Am ales-o pentru că îmi place foarte mult şi modelul, fiind primul Mercedes în care am avut ocazia să merg şi un model care a făcut istorie la vremea lui.

Detalii despre maşină:
Caroseria W201 a reprezentat o maşină sedan sport din clasa compactă fabricată de Mercedes-Benz între 1982 şi 1993, poziţionată sub Mercedes-Benz clasa E şi clasa S (precursorul clasei C) şi vândută sub numele de "190". Suspensia spate independentă multibraţ, dezvoltată cu multă atenţie, asigura un nivel exemplar de siguranţă şi confort.
Modelul s-a bucurat de un număr mare de vânzări în Europa dar redus în S.U.A.. Producţia s-a încheiat pe 13 aprilie 1993 după ce s-au fabricat aproximativ 1.8 milioane de exemplare. 190 şi toate variantele sale au fost redenumite în clasa C, un nume ce se încadra în segmentul compact executiv.
Motoarele de 2.3 litri şi 2.5 litri au fost concepute de compania engleză Cosworth.
Versiunea 2.3-16v dispunea de 185 cai putere la 6200RPM, 240 Nm şi era diferită de celelalte 190-uri. Era capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 7.5 secunde şi ajungea la o viteză maximă de 235 km/h. Pe puntea din spate dispunea de suspensie autoreglabilă ca şi dotare standard. Caroseriile de pe 2.3-16 şi 2.5-16 aveau coeficientul de rezistenţă redus la 0.32, unul din cele mai mici pe un sedan în 4 uşi în acea perioadă. Volanul era mai mic decât pe celelalte 190-uri, direcţia era mai agilă şi rezervorul avea capacitatea mărită de la 55 la 70 litri. Cutia manuală în 5 trepte era instalată doar pe această motorizare şi era structurată special pentru mers sportiv, cu treapta întâi în partea stângă jos şi treptele a 2-a, a 3-a, a 4-a şi a 5-a în formă de H, lucru ce permitea un transfer mai rapid şi mai uşor.
190E 2.3-16 a fost disponibil doar în două culori, negru metalizat şi argintiu fumuriu şi se distingea faţă de versiunea normală şi printr-un body kit mai agresiv şi un eleron mic pe portbagaj pentru mărirea forţei de apăsare.
Mercedes a prezentat noul lor sedan sportiv 190E 2.3-16 W201 poreclit şi "Baby Benz" în 1983 la Frankfurt Motor Show.

Cu intenţia de a aduce la cunoştinţă întregii lumi, lansarea modelului a fost sărbătorită la deschiderea noului circuit Nürburgring în mai 1984, unde s-au întrecut douăzeci de 190 2.3-16 identice conduse de unii din cei mai buni şoferi.
Pentru a le demonstra fiabilitatea, Mercedes a pregătit trei maşini de test cu motorizarea de 2.3 litri uşor modificate, numite "190E 2.3-16 Nardo". Caroseria a fost lăsată mai jos cu 15 milimteri, bara din faţă a fost extinsă în jos cu 20 milimetri, ventilatorul a fost scos iar servodirecţia a fost înlocuită cu direcţie mecanică. În dimineaţa zilei de 13 August 1983 pe circuitul de la Nardo din sudul Italiei, au început cursa de mare viteză de 50,000km, cursă care a solicitat la maxim rezistenţa maşinilor, şoferilor şi a personalului departamentului de testare. Maşinile dispuneau de asemenea de suspensie autoreglabilă pe partea din faţă pentru a menţine distanţa faţă de sol la un nivel constant şi convenabil. La fiecare două ore şi jumătate, maşinile se retrăgeau pentru a realimenta şi pentru schimbarea şoferului, lucru care dura 20 secunde. Anvelopele din spate erau înlocuite la fiecare 8,500 km, deoarece erau foarte solicitate, iar cele din faţă la fiecare 17,000 km. În aceste pauze de schimbare a anvelopelor de 5 minute, uleiul şi filtrele de ulei erau de asemenea înlocuite şi supapele erau verificate. Pentru protecţia farurilor pe timp de zi, ele erau acoperite de nişte capace de plastic iar pe masca radiatorului era curăţată pentru a evita înfundarea acestuia cu insecte.
Toate aceste modificări şi pregătiri au fost răsplătite cu trei recorduri mondiale şi nouă recorduri internaţionale în clasa sa.
După 201 ore, 39 minute şi 43 secunde, două dintre maşini au trecut de pragul celor 50,000 km, viteza medie fiind una impresionantă de 247.094 km/h. Piesele de schimb luate la bord pentru îndeplinirea regulilor nu au fost necesare, maşinile au mers perfect în ciuda solicitării extreme. A treia maşină a ajuns cu trei ore mai târziu cu un braţ rotor stricat, piesă care costa câţiva cenţi dar pe care echipajul nu a avut voie să o înlocuiască şi a trebuit să o repare.
Noul Mercedes-Benz 190E 2.3-16 a depăşit aşteptările mulţimii, după atâtea teste prin care a demonstrat de ce este capabil şi un aspect adecvat, a devenit un succes în vânzări şi în cursele DTM.

Detalii despre machetă:

Macheta este foarte frumoasă şi foarte detaliată. În primul rând, se află într-o cutie albă pe care sunt inserate câteva fotografii cu macheta şi un scurt istoric al maşinii, din care m-am inspirat şi in prezentare. În cutie se află şi macheta protejată de un înveliş de polistiren pe forma ei. Vopseaua o prinde extrem de bine, această nuanţă, smoke silver, fiind ceva între nisipiu şi argintiu, iar vopseaua perlată cu granulaţia foarte măruntă împinge macheta cu un pas mai aproape de maşină. Farurile şi stopurile sunt foarte bine realizate, la fel ca şi grila perforată, compartimentul motor, care cuprinde blocul motor cu inscripţia "MERCEDES-BENZ 2.3-16", furtune, cabluri, tot ce trebuie. Macheta deschide tot iar sistemul pe pârghii metalice pe care se deschide capota este foarte realist şi mi se pare genial. În portbagaj macheta prezintă şi un triunghi reflectorizant. Dacă emblema de pe capotă n-ar fi fost plată şi ar fi fost şi ea reliefată ca cea din spate dintre stopuri iar inscripţiile din spate 190E şi 2.3-16 ar fi fost tot reliefate şi cromate chiar nu aveam ce minus să-i găsesc. Interiorul este mochetat, la fel şi portbagajul frumos realizat, scaunele au toate formele bine definite, centurile de siguranţă sunt textile, bordul şi consola centrală sunt imprimate cu tot ce trebuie, ceasuri de bord, scris, simboluri, etc.
Per total este o machetă excelentă pe care mi-am dorit-o foarte mult şi care îşi merită fiecare leu.
Am scris foarte mult despre maşină deoarece consider că au fost informaţii utile, cel puţin mie mi s-au părut interesante cât m-am documentat despre model.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_3605 (3).jpg
Views:	74
Size:	363.8 KB
ID:	1851279   Click image for larger version

Name:	IMG_3624s.jpg
Views:	49
Size:	269.7 KB
ID:	1851280   Click image for larger version

Name:	IMG_3626.jpg
Views:	73
Size:	260.5 KB
ID:	1851281  

Click image for larger version

Name:	IMG_3636.jpg
Views:	65
Size:	264.1 KB
ID:	1851282   Click image for larger version

Name:	IMG_3637.jpg
Views:	79
Size:	274.4 KB
ID:	1851283   Click image for larger version

Name:	IMG_3918.jpg
Views:	107
Size:	328.4 KB
ID:	1851284  

Click image for larger version

Name:	IMG_3927.jpg
Views:	55
Size:	360.3 KB
ID:	1851285   Click image for larger version

Name:	IMG_4005.jpg
Views:	76
Size:	375.5 KB
ID:	1851286   Click image for larger version

Name:	IMG_4007.jpg
Views:	56
Size:	419.3 KB
ID:	1851287  

Click image for larger version

Name:	IMG_4010.jpg
Views:	61
Size:	398.6 KB
ID:	1851288   Click image for larger version

Name:	IMG_4011.jpg
Views:	59
Size:	393.2 KB
ID:	1851292   Click image for larger version

Name:	IMG_4012.jpg
Views:	58
Size:	378.6 KB
ID:	1851294  

sergini0 is offline  
Old 01-02-11, 17:00   #71
2010

Stage 5
 
2010's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of:
[Moderators]
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - sergini0

O frumusete de macheta ai ales iar pozele ca de obiceu superbe, felicitari man
2010 is offline  
Old 01-02-11, 17:08   #72
sergini0

Stage 5
 
sergini0's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 964
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - sergini0

Mersi, mă bucur că merită munca investită.
sergini0 is offline  
Old 01-02-11, 17:15   #73
babau_999

Stage 5
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 2,277
Default Re: Machetele mele - sergini0

Faina macheta, superbe poze.
babau_999 is offline  
Old 01-02-11, 17:24   #74
sergini0

Stage 5
 
sergini0's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 964
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Colectionar Machete]
Default Re: Machetele mele - sergini0

Mersi, domnu' babau, şi de la dumneata aştept nişte prezentări...
sergini0 is offline  
Old 01-02-11, 17:34   #75
world_eye007

Stage 5
 
world_eye007's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,013
Member of:
[Colectionar Machete]
[Hyundai]
Default Re: Machetele mele - sergini0

Foarte tari pozele. Cele doua M3-uri ale cui sunt?
world_eye007 is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -