Machetele mele Colectii personale de machete |
24-03-10, 16:48
|
#166
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,565
|
Re: Machetele mele - ksm170
DS, m-a impresionat mai tare Roxana
rectific putin, the fastest PRODUCTION CAR. apoi cand o fi in stare Jay Lenno sa conduca Veyron la limitele sale io ma calugaresc.
apoi Aero c...t nu inseamna nimic, e zero absolut, zero incarcatura emotionala, precum Koenigsegg
__________________
Bugatti & stuff
|
|
|
24-03-10, 17:58
|
#167
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,107
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - ksm170
Quote:
Originally Posted by ksm170
rectific putin, the fastest PRODUCTION CAR.
|
nici asta nu e buna.... SSC Aero e tot PRODUCTION CAR recordul the "fastest production car" nu mai e al veyronului de foarte multa vreme. tu unde citesti stirile? in frigider, cuptorul cu microunde?
The SSC Ultimate Aero is an American-built mid-engine supercar by Shelby SuperCars. Its higher-performance limited production version, the SSC Ultimate Aero TT, is the fastest production car in the world, with a recorded speed of 256 mph (411.99 km/h).[1] This speed was achieved during tests on September 13, 2007 in West Richland, Washington, United States and verified by Guinness World Records on October 9, 2007.
|
|
|
24-03-10, 19:11
|
#168
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,565
|
Re: Machetele mele - ksm170
pacat ca nu s-au masurat performantele unui Mansory Vincero.. stiu, s-au facut 3 bucati, nu stiu daca se incadreaza la PRODUCTION CAR...
PS1 Voisin C20 Milord Demi-Berline tocmai s-a tranzactionat pentru 2.75 mil.$
PS2 see what i mean??
|
|
|
24-03-10, 21:54
|
#169
|
Colectionar Machete
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,305
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - ksm170
Eu as cumpara americanca daca as vrea sa am o masina prostesc de rapida... de ce ? Nu sunt idiot sa dau un peste un milion de iuro pe Veyron care este si mai incet. De ce sa nu fii eficient ?!
__________________
Corvette Racing Fan
~~~ " PREA DES NOI NE BUCURAM DE CONFORTUL UNEI OPINII FARA DISCONFORTUL CUGETARII."~~~
J.F. Kennedy
|
|
|
24-03-10, 22:18
|
#170
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 858
|
Re: Machetele mele - ksm170
Oameni buni: daca as avea in spatele casei o pista, as avea in garaj si un SSC ori un Koenigsegg ori mai stiu eu ce, asa doar de distractie... insa un Enzo, un Veyron din orice "unghi" a-ti privi situatia nu le-as compara cu primele si... nu dau doi bani pe faptul ca una "prinde" 411km/h iar alta 407km/h... intr-adevar SSC e cea "mai" de pe planeta din cate stiu.
p.s. Jay Leno are meritele lui, dar chiar sa "citati" din el...
|
|
|
24-03-10, 22:39
|
#171
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,107
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - ksm170
Quote:
Originally Posted by enDzo
Oameni buni: daca as avea in spatele casei o pista, as avea in garaj si un SSC ori un Koenigsegg ori mai stiu eu ce, asa doar de distractie... insa un Enzo, un Veyron din orice "unghi" a-ti privi situatia nu le-as compara cu primele si... nu dau doi bani pe faptul ca una "prinde" 411km/h iar alta 407km/h... intr-adevar SSC e cea "mai" de pe planeta din cate stiu.
p.s. Jay Leno are meritele lui, dar chiar sa "citati" din el...
|
diferenta e nesemnificativa intr-adevar, dar eu unul apreciez eforturile acestor mici ingineri in dauna companiilor mari, mai ales a uneia care a cumparat numele Bugatti pentru a face cu totul altceva.
cat despre Jay Leno, la cate si ce masini a condus, se poate cita din el fara probleme. Top Gear a ignorat masina, ca deh, asa sunt ei. Leno a testat-o si l-a adus pe nenea ala care a creat-o sa vorbeasca despre ea. dupa ce a condus-o pana si el a recunoscut ca e o masina care poate fi condusa si in conditii normale, spre deosebire de veyron. ma rog, vorba lunga saracia omului si facem off-topic. pe langa SSC, Veyron e doar de fite.
asa cum am zis si cu alte ocazii, veyron e doar rezultatul unei dorinte prostesti de a face cea mai rapida masina, absolut inutila de fapt, dorinta care dateaza din anii 90, cand McLaren le-a dat cu flaimucul pe parbriz cu o masina care si-a dovedit abilitatile in motorsport. restul e cancan. la urma urmei, pana nu intra pe pista in competitii, si Veyron si SSC si CCX sunt frectie la picior de lemn, sau la janta de carbon daca vreti...
|
|
|
24-03-10, 22:45
|
#172
|
Colectionar Machete
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,305
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - ksm170
Quote:
Originally Posted by ciprian_f
diferenta e nesemnificativa intr-adevar, dar eu unul apreciez eforturile acestor mici ingineri in dauna companiilor mari, mai ales a uneia care a cumparat numele Bugatti pentru a face cu totul altceva.
cat despre Jay Leno, la cate si ce masini a condus, se poate cita din el fara probleme. Top Gear a ignorat masina, ca deh, asa sunt ei. Leno a testat-o si l-a adus pe nenea ala care a creat-o sa vorbeasca despre ea. dupa ce a condus-o pana si el a recunoscut ca e o masina care poate fi condusa si in conditii normale, spre deosebire de veyron. ma rog, vorba lunga saracia omului si facem off-topic. pe langa SSC, Veyron e doar de fite.
asa cum am zis si cu alte ocazii, veyron e doar rezultatul unei dorinte prostesti de a face cea mai rapida masina, absolut inutila de fapt, dorinta care dateaza din anii 90, cand McLaren le-a dat cu flaimucul pe parbriz cu o masina care si-a dovedit abilitatile in motorsport. restul e cancan. la urma urmei, pana nu intra pe pista in competitii, si Veyron si SSC si CCX sunt frectie la picior de lemn, sau la janta de carbon daca vreti...
|
Kegg e si in competitii. Modelul CCXR participa in curse de GT dar fara rezultate notabile
|
|
|
25-03-10, 08:53
|
#173
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,565
|
Re: Machetele mele - ksm170
si cum, Veyron nu poate fi condus in conditii normale??
si inca una: exista roadster mai rapid, performant, luxos decat Veyron Gran Sport?
|
|
|
25-03-10, 09:53
|
#174
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,107
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - ksm170
Quote:
Originally Posted by ksm170
si cum, Veyron nu poate fi condus in conditii normale??
si inca una: exista roadster mai rapid, performant, luxos decat Veyron Gran Sport?
|
pentru asemenea masini, conditiile normale sunt o problema, iar la veyron sunt cele mai mari. Veyron Gran Sport e luxos (ar fi culmea la cat costa) si rapid, performant in nici un caz.
|
|
|
25-03-10, 10:57
|
#175
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,565
|
Re: Machetele mele - ksm170
totusi nu se compara cu ferrari f40, sunt mult mai usor de controlat.
nu stiu ce inseamna performant, vorbim de un roadster de strada care atinge 358 km/h fara hardtopul de policarbonat si 403 km/h cu el montat, nu de o masina de curse
|
|
|
25-03-10, 13:40
|
#176
|
Colectionar Machete
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,305
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - ksm170
Naucitor de nefolositor. Nu cred ca ai merge cu ea cu mai mult de ... haiii sa zicem ca ai pe unde prin transaharian sau la dracu in emirate sa mergi cu 320 la ora... mai mult nu.
aaaa si am uitat concluzia... E mai misto EB110. Ca un dos de maimuta de frumos (via TG) dar al naibii de rapid... si performant.
Quote:
...dorinta care dateaza din anii 90, cand McLaren le-a dat cu flaimucul pe parbriz cu o masina care si-a dovedit abilitatile in motorsport.
|
Chiar ca ! Singurul GT care a castigat Le Mans.
Last edited by Dark Side; 25-03-10 at 13:43.
|
|
|
25-03-10, 13:47
|
#177
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,565
|
Re: Machetele mele - ksm170
tu stii care-s pedalele??
da, McLaren, stiu, traiasca BMW!
|
|
|
25-03-10, 13:55
|
#178
|
Colectionar Machete
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,305
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - ksm170
Si asta e adevarat. Un hurray si de la mine !
|
|
|
25-03-10, 14:01
|
#179
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,565
|
Re: Machetele mele - ksm170
tot respectul pentru McLaren, mai ales SLR-u imi place teribil. insa nu a ajuns la nivelul rivalului Ferrari, care din 'tuner' de Alfa Romeo a ajuns constructor. McLaren nu-si face motoarele singur, deci nu e numai meritul lor pentru LM 1995
|
|
|
25-03-10, 16:14
|
#180
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,107
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - ksm170
meritul pentru sasiu si caroserie e cel putin in aceeasi masura cu al motorului. vezi cazul Sauber C9 cu motor Mercedes. dupa ce s-au decis sa-si faca singuri sasiul, cei de la MB au luat-o in brate la LeMans.
apropo de Ferrari, Enzo era doar un manager bun, n-a fost pilot si cu concepea din nimic. Enzo nu poate fi comparat cu Bruce McLaren, Caroll Shelby, etc. aia aproape ca mergeau la curse si desenau viitoarea masina in acelasi timp. dar cand spun asta, nu vreau sa stibersc numele ferrari. apreciez tot ce au facut ei in motorsport, sunt acolo sus si nu ii va da nimeni jos. au scris istorie!
oricum, e ironic, Shelby a trimis Ferrari la plimbare in anii 60, iar in 2007, tot un Shelby, dar fara legatura cu primul, a trimis veyronu la plimbare
si inca ceva, ca sa vezi ce inseamna orgoliul de neam prost. bugatti s-a laudat ani la rand ca va face veyronul, o masina care va fi cea mai rapida. desore recordul SSC s-a aflat abia dupa ce a fost inregistrat, n-a facut omu taraboi, si-a vazut de treaba lui...
Last edited by ciprian_f; 25-03-10 at 16:16.
|
|
|
|
|