Salut baieti,
Sunt de parere ca in ziua de azi uitam putin clasificarea masinilor. Un SUV, Sport Utility Vehicle, nu e gandit pentru a merge in teren, in adevaratul cuvantului. E o masina utilitara cu care te poti deplasa relativ repede, spatioasa, care are capabilitati in conditii de drumuri grele. O masina de teren, este o masina care e conceputa si testata atat in teren cat si pe strada, care este echipata cu reductoare, diferentiale blocabil, scuturi, punte fixa cel putin in spate, care nu atinge 250, nu e neaparat cea mai agila sau frumoasa masina, dar se descurca respectabil in teren. Dupa mine, G Klasse si Land Cruiser intra in oala asta, dar cam atat. Defenderul, Jimny, Niva sunt deja masini destinate offroadului.
Eu am un Offroader pe care, cat am fost in Romania, l-am folosit pe deplin in teren, iar acum, din pacate, nu vede nici macar piatra cubica. Momentan este inutila masina, dar sunt fixat pe faptul ca nu o voi vinde, pentru ca este una din putinele masini care au caracter si personalitate, si nu te lasa cand ai nevoie, daca ai grija de ea. Merge max 120km/h, trebuie 1 saptamana sa te obijnuiesti cu schimbatului vitezelor, cu franele etc dar odata ce ai facut cunostiinta cu ea, e dementiala. Plus ca e masina ideala pentru tineri activi si cu chef de viata