M-am distrat tare cand am vazut comentariile, acuma sa va clarific lucrurile:
- Masina e un EVO 8 RS II( de asemenenea cunoscut ca EVO 8.5 si mai tarziu in europa pt ca MR, care nu are decat in versiunile FQ vortex generator, care a mai existat intro forma si pe 7 si a reaparut pe fq360, 400 si pe unele 9 si are legatura cu diferitele eleroane spate utilizate)
-nu sunt dusmani intre cei cu masini japoneze, e o comunitate aparte!
- masina nu va merge NICIODATA la 400m, nu a fost gandita pt asta nu va fi modificata pt asta (cine cumpara sau modifica Evo pt asta a gresit masina- Eventual o Silvia, supra, Skyline....si cel mai bine un V8 american)
- EVO e facut pt viraje (suporta 1,24 g pe skidpad, fara efect de sol, adica maximum dintre tot ce este de serie mare) , coasta, circuit cat mai virajat NU PT 400m pt asta iti trebuie un V8 si propulsie pe o singura punte, probabil candva o sa explic de ce...
- masina nu e UK sau Australia, e JDM, nu are nici o legatura cu nici o alta specificatie
Euro sau US, a fost adusa din JAPAN si are numere de UK din alte motive, legate de omologari pt competitii
-este o serie care s-a folosit pt omologare in raliuri, si acolo se va inderpta si transformarea ei
-Nu e nici fq 300 (Adica UK) nici gsr 260 (euro) , ci e un RSII care e taticul MR-ul EURO , a nu se confunda cu FQ cere nu e fabricat de mitsubishi ci e un gsr280 jdm importat de Ralliart UK si preparat de Raceflow Engines UK si nu este omologat pt raliuri,
-In afara de RS si RSII care sunt singurele versiuni omologate pt competitii si nu au serie de caroserie ci doar numar de omologare, restu CT9A-urile sunt versiuni care nu se adreseaza competitiilor dar au un potential de tuning major (daca il faci cu cap si nu te uiti la americani ci la japonezi)desi exista diferente mari fata de RS uri ( numai arata la fel da n-au de a face una cu alta)
- sa va clarific cu treptele de viteza la Rs:
-Rs 5 trepte, specificatie dedicata pt macadam, vine cu franele mici de 300 si etrier flotant, diff mecanice cu lamele
- RS II 6 trepte specificatie dedicata pt asfalt (ACD ,AYC) Brembo 320
ca sa nu vb de motor , asamblat la Ralliart si fabricat dupa specificatii Blueprinting
- turboul nu are nici o legatura cu cel de evo 8 sau 7 si este TWIN Scroll ca pe 9 ca principiu de functionare dar nu e acelas reper( ca fapt divers pe 9 exista 5 turbouri diferite), (are aceleasi dimensiuni ca pe EVO 6 TME(6.5) doar ca nu are turbina de iconel pe partea de evacuare ci titan aluminiu (TD05HRA-16G6-10.5T ) omologata RAlly si nuTD05HR-16G6-9.8T caa pe alte specificatii iar pe fQ sau 9MR care iar nu e fabricat de japonezi ci e importat in uk si transformat acolo de alta firma, care au turbina G20 neomologata...
- + multe alte diferente la cutie suspensii motor , etc, inclusiv la caroserie, Care sunt ,nus de zis
Nu va suparati Nu?
- modificarile si componentele monate deja pe masina si care mai urmeaza sunt toate Ralliart Japan si au fost testate indelung un PWRC si nu au legatura cu prostiile ce se gasesc cautand pe Google si care sunt doar piese inventate , produse si utilizate de Americani pt DRAG si sunt concepute pt versiunile USDM, care la randul lor n-au nici o legatura cu JDM, Euro, AUS....
- sper ca vam adus o raza de lumina asupra probleme, si ma repet nu o sa mearga nicodata pe 400m sau liniute
PS. este omologata si masurata de diferite reviste de specialitate din JAPONIA si UK la 4,8 s 0-100km/h in specificatia standard, cu modificarile aduse , in functie de suprafete si anvelope si setari intre 3,4 si 4.0s , masuratori efectuate de Ralliart , nu pe diferite aeroporturi si sosele laturalnice din RO
- alte intrebari?
https://www.youtube.com/watch?v=xRMF77qYuwI
ceva de vazut pt a se intelege ce inseamna EVO RS RALLIART si ce stie sa faca, in orice caz nu 400m