Quote:
Originally Posted by huber_bm
acuma is la stadiu de liniutze si pe viitor sa vedem cum evolueaza lucrurile
mi-ar placea sa am masina vtm si ma bag la asa ceva, dar deocamdata numai liniutze imi permit
|
eu ma bucur ca ai o honda,si traiesti turatiile pe care le duc vtecu-rile pt ca a fost maraca mea(crx , vti, nsx ,SH-AWD si la motoare ramane pana la moarte) favorita pana am trecut la turbo, sper ca e un VTI...
si nui asa scump sa te dai pe munte, gandeste-te ca ai gutin, rotunda , grosi... so much fun si fortezi mai putin motoru si transmisa si mai mult gumele si bucsile
sa stii ca daca vrei ne intalnim o data sa vb sa vezi ca dau copy paste din cap in 99 % din cazuri.
desigur ca si liniutele au farmecul lor, eu ce zic e sa nu exagerezi doar intr-o singura directie, sa mai variezi ,pt ca pe munte si pe pista ai si viteza si g-uri si franari si acceleratii, o sa vezi ca prinzi gustu, eu ma refer la liniute doar ca o limitare a posiblitatilor.gandete la japanezi care au intiat driftu pe munte si au inventat time attack , desigur ca au si drag mai ales pe drumuri publice nu pe piste date cu adeziv, is atat de variati, spre deosebire de americani
stii cand m-am plicti de liniunte? cand am inceput sa ma dau cu 2 roti cand am trecut la 900 si la 1000cc miam dat seama ca o masina are nevoie de extrem de prea multe modificari sa scoata ce orice motor de 600 face din fabrica, sa nu vb de cele de 1000cc sau mai mult, asa sa te gandesti ca un fireblade de 900 din 1992 prima generatie sc28 face 400m in 10.4sec , cate masini fac in RO 10 sec? si dupa ce faci asta in fiecare zi de cateva zeci de ori incepi sa te obisnuiesti si nu mai e atat de spectaculos. acum am renuntat la 2 roti, devenea mult prea periculos si prefer g-urile in continuare, iar la liniute e prea scurt totul, pe cand te incalzesti se termina, asta tre inteles din ce am zis.
nu stiu de ce vor sa se certe oamenii intre ai ca au vreu sa vb cu tine cu jeff and so on ca avem fiecare ceva de inv de la ceilati, da nu imi place cand cineva incepe in mod arogant si ironic o discutie, ar trebuii sa facem dialog, si ma bucur ca in oras avem masini tari si mai ales japanisme cu volan pe dreapta , masini de drift, evo-uri, gt-r ( pacat ca stam prost la sti)..si am putea face in club local tare , da cu conditia sa nu ne f intre noi, ca avem ce f destul in tara, nu?