Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 21-10-09, 11:06   #991
Rovercedes

Stage 2
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 54
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
vreau sa te intreb o chestie: masina e cu volanul pe partea dreapta sau stanga? ma gandesc ca fiind din anglia de la mama ei...
Pe dreapta...
Rovercedes is offline   Reply With Quote
Old 21-10-09, 11:49   #992
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by Rovercedes View Post
1. sa ai minim 2 chei sau sa pleci de acolo cu minim 2 chei pentru masina
2. dute la un tester original pentru rover si pentru o suma modica iti poate pune la punct toata masina + ca o si testeaza...
3. Oricum ar fi bine sa ii faci un test si acolo amanuntit sa iti spuna starea reala a masinii (macar aia de acolo s-or pricepe cat de cat....sper..ca am mai bine decat cei de aici, ca am mai citit si pe forumurile englezesti una alta..)

1.Te rog daca poti dezvolta putim problema cu cele 2 chei. In gen la orice masina cand o cumperi iti mai da un rand de chei.
2.Cum poate un tester original rover sa puna masina la punct? Sa constate daca are anumite probleme sau sau sa le remedieze din calculator?
Multumesc!
1. la rover este o problema in Ro daca ai pierdut o cheie ...pe langa ca costa in jur de 200 euro mai si dureaza min o luna si trebuie sa faci si 2 vizite la Bavaria care mai costa si alea....(nu poate nimeni sa programeze sa ai inca o cheie...)
2. La un tester original poti afla toate problemele unele le poti rezolva direct din calculator.....nu exista un alt tester compatibil sa iti citeasca absolut toata masina...numai cel original de rover ..in RO ..cancel......si vb daca poti sa iti mai activeze ce optiuni mai are masina si nu sunt active


Apropo diesel sau benzen .? Si ce optiuni are daca este full ? ....ca aici este o lista lunga.....

M.
__________________
ROVER MG Club Romania
Club Rover MG Romania - DIAGNOZA ELECTRONICA PENTRU POSESORII DE ROVER MG - CU TESTER ORIGINAL REPREZENTANTA T4 Testbook, si tot ce mai tine de rover/mg... rovermgclubro@gmail.com
Intalnirea Nationala Rover MG Club Romania 2018 - 08, 09, 10 iunie 2018 !!! - data limita inscriere 15 mai 2018 ! – locuri limitate
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 21-10-09, 12:34   #993
Rovercedes

Stage 2
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 54
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marcellr View Post
1. la rover este o problema in Ro daca ai pierdut o cheie ...pe langa ca costa in jur de 200 euro mai si dureaza min o luna si trebuie sa faci si 2 vizite la Bavaria care mai costa si alea....(nu poate nimeni sa programeze sa ai inca o cheie...)
2. La un tester original poti afla toate problemele unele le poti rezolva direct din calculator.....nu exista un alt tester compatibil sa iti citeasca absolut toata masina...numai cel original de rover ..in RO ..cancel......si vb daca poti sa iti mai activeze ce optiuni mai are masina si nu sunt active


Apropo diesel sau benzen .? Si ce optiuni are daca este full ? ....ca aici este o lista lunga.....

M.
Cum spuneam la inceput: E un Rover 75 2L CDT, 2001 si 140k km, full option , full service histiry etc.
mai vreau sa stiu daca odara ajuns in UK ar trebui sa cumpar ceva piese de care as putea avea nevoie mai tarziu.Kitul de ambreajul il iau singur.
Rovercedes is offline   Reply With Quote
Old 21-10-09, 17:07   #994
Zebeleizis

Stage 1
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 15
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salut!
am o întrebare pentru cei care cunosc modelul cu face-lift (primul, nu cel de la 100th aniversary). În bara din faţă, sub proiectoare (locul pentru proiectoare), sunt două fante lunguieţe, longitudinale. Vă rog frumos să-mi spuneţi dacă acele fante sunt în mod normal înfundate (în culoarea caroseriei), înfundate cu un plastic negru sau sunt deschise pentru a circula aerul. Am aruncat o privire pe diferite fotografii de pe net dar nu m-am putut lămuri exact. Mulţumesc!
Zebeleizis is offline   Reply With Quote
Old 21-10-09, 21:52   #995
Antil00p2882

Stock
 
Antil00p2882's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 8
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Il dau cu 6000e, daca este cineva interesat sa ma sune 0743697278, este si pe autovit. Despre problemele lui am tot scris pe aici, unele s-au rezolvat unele sunt in curs de rezolvare.Este super masina dar eu personal, momentan, nu mai pot sa-l intretin .
Antil00p2882 is offline   Reply With Quote
Old 22-10-09, 09:16   #996
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Avem un coleg de club care a "patit" urmatorul lucru...
(o sa il rog sa puna el poza cu pricina)
Are un rover 75 cu Message Center..adica afisaj calculator bord...consum km faruri etc.....
Ia aparut un clopotel rosu si cu liniute pe langa el ca si cum ar suna...
Explicatia nu se gaseste la acest simbol in manual.
Acest simbol,apare din cauza ca atunci cand este armata masina alarma trece la nivelul 2 de securitate....adica se mai armeaza odata desi este alarma pusa.
In mod normal acest lucru se intampla atunci cand este inchisa si armata si senzorul de miscare din interior sesizeaza o miscare....un soricel ceva...
Se mai intampla acest lucru si daca este bateria slaba....daca scade sub un anumit voltaj senzorul din interior se activeaza...
Led/bec -ul de la bord al alarmei incepe sa clipeasca mult mai des....

Daca patiti acest lucru veti avea probleme si cu pornitul masinii.....

Cam asta ar fi explicatia...


M.

Last edited by marcellr; 22-10-09 at 09:19.
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 22-10-09, 09:18   #997
scooby89

Stage 3
 
scooby89's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 147
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

deci.. revin...unde se gaseste senzorul de usa care arata ca usa este deschisa la usa soferului? Chiar si cand este inchisa usa, ea tot imi arata ca este deschisa... am si eu nevoie de cateva sfaturi.. dar mai rapide, ca nu pot sta cu ea asa...
multumesc
scooby89 is offline   Reply With Quote
Old 23-10-09, 10:04   #998
BanditBora

Stage 3
 
BanditBora's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 85
Unhappy Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salutare,

Mi-a aparut si mie o noua problema, de data aceasta la motor. Aseara cand am vrut sa plec de la servici, m-am urcat in masina si am pornit. Imediat cum a pornit motorul am auzit o baiate, un tacanit (la motor nu cel de la volan ) care crestea sau scadea odata cu turatia motorului. Am coborat imediat si am tras capota sperand sa pot identifica sursa zgomotului strain. Din pacate nu am reusit, dar am realizat ca odata ridicata capota, motorul este mult mai galagios ca de obicei (ca si cand as fi avut toba ciupita doar ca zgomotul provenea din motor si nu de la toba). Pe masura ce s-a incalzit motorul, bataia, tacanitul acela puternic de la pornire a inceput sa scada, iar cand motorul a ajuns la temperatura normala de functionare acel zgomot strain aproape ca nu se mai aude deloc. Din pacate nu pot spune acelasi lucru si despre nivelul galagiei pe care o face motorul cand merge la relanti.

Are cineva vreo idee despre ce ar putea fi? Mi-a dat mult de gandit problema asta si sper sa puteti sa ma ajutati si pe mine.

Multumesc anticipat.

Numai bine,
Bora.
BanditBora is offline   Reply With Quote
Old 23-10-09, 15:07   #999
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marcellr View Post
Avem un coleg de club care a "patit" urmatorul lucru...
(o sa il rog sa puna el poza cu pricina)
Are un rover 75 cu Message Center..adica afisaj calculator bord...consum km faruri etc.....
Ia aparut un clopotel rosu si cu liniute pe langa el ca si cum ar suna...
Explicatia nu se gaseste la acest simbol in manual.
Acest simbol,apare din cauza ca atunci cand este armata masina alarma trece la nivelul 2 de securitate....adica se mai armeaza odata desi este alarma pusa.
In mod normal acest lucru se intampla atunci cand este inchisa si armata si senzorul de miscare din interior sesizeaza o miscare....un soricel ceva...
Se mai intampla acest lucru si daca este bateria slaba....daca scade sub un anumit voltaj senzorul din interior se activeaza...
Led/bec -ul de la bord al alarmei incepe sa clipeasca mult mai des....

Daca patiti acest lucru veti avea probleme si cu pornitul masinii.....

Cam asta ar fi explicatia...


M.
clopotelul cu pricina...
M.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	clopotel.JPG
Views:	146
Size:	164.9 KB
ID:	1141806  
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 23-10-09, 15:22   #1000
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by BanditBora View Post
Salutare,

Mi-a aparut si mie o noua problema, de data aceasta la motor. Aseara cand am vrut sa plec de la servici, m-am urcat in masina si am pornit. Imediat cum a pornit motorul am auzit o baiate, un tacanit (la motor nu cel de la volan ) care crestea sau scadea odata cu turatia motorului. Am coborat imediat si am tras capota sperand sa pot identifica sursa zgomotului strain. Din pacate nu am reusit, dar am realizat ca odata ridicata capota, motorul este mult mai galagios ca de obicei (ca si cand as fi avut toba ciupita doar ca zgomotul provenea din motor si nu de la toba). Pe masura ce s-a incalzit motorul, bataia, tacanitul acela puternic de la pornire a inceput sa scada, iar cand motorul a ajuns la temperatura normala de functionare acel zgomot strain aproape ca nu se mai aude deloc. Din pacate nu pot spune acelasi lucru si despre nivelul galagiei pe care o face motorul cand merge la relanti.

Are cineva vreo idee despre ce ar putea fi? Mi-a dat mult de gandit problema asta si sper sa puteti sa ma ajutati si pe mine.

Multumesc anticipat.

Numai bine,
Bora.
sal,
si mie mi sa spus ca am motorul mai galagios decat alt rover....dar eu nu am scut dedesupt si sunetul nu este oprit deloc....

daca "zornaie" este posibil sa fie intinzatorul de la lant....la diesel
sau la benzina (trebuia sa specifici..a trebuit sa caut prin toate posturile sa aflu ce rover si ce motorizare ai ) munca de detectiv nu gluma..) trebuie ascultat pot fi tachetii sau admisia...

oricum dupa ce se linisteste masina verifica si uleiul sti cum.. desfaci capacul de la motor ala mare galben pe unde se pune ulei scoti joja o stergi stai cam 10 sec sa se "niveleze" nivelul de ulei si pe urma clasic stergi joja inante de o baga si trebuie sa fie nivelul intre cele doua dungi....si ca la carte daca este mai apropiata de aia de jos mai pui 100 g daca este mai aproape de aia de sus pui nimic daca este peste aia de sus scoti si daca este sub dar aproape de aia de jos pui 200 g.......gata ..
si cu "tacanitul" de la volan daca il aduci la intalnire sigur ii dam noi de "cap".....(mai ales ca esti loco)
Stima,
M.
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 23-10-09, 15:37   #1001
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

mi a spus un prieten(asa ca fapt divers) ca ar fi indicata o curatare a turbinei din cand in cand. adica daca nu a fost curatata niciodata a fi foarte indicat. asta ca sa nu ajunga la 225000 km limita la care garanteaza astia (nu stiu cine s astia) turbinele. e adevarat sau nu e, trebuie sau nu trebuie?si cu injectoarele la fel: ar fi indicat sa introduc ceva solutii dealea pt curatat injectoare in motorina sau se curata pe banc special sau daca nu sunt probleme nu trebuie intervenit? multumesc anticipat pt raspuns
player1 is offline   Reply With Quote
Old 23-10-09, 16:08   #1002
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

turbinele de pe rover au garantie pe viata si nu se curata.
nu baga sub nici o forma toate prostiile de aditivi .....
mai exista unii care sunt buni ..probati ...am sa recin cu detalii...
dar in principiu aditivii de motorina/benzina fluidizeaza combustibilul ii cresc usor si cifra octanica si mai dizolva si impuritatile de pe circuit ..adica cu alte cuvinte strang toate mizeriile si le baga in injectoare .. acum chiar am fost rautacios...eu nu recomand aditivi decat la motoare f uzate...aditivi de combustibili.....recomand sa se faca o curatare cu ele pe masina
Exista o instalatie speciala de curatat injectoarele care cu motorul pornit ruleaza combustibil in amestec cu alte substate de curatat si este destul de ok se cam simte....

ATENTIE ! Daca aveti CDTi nu faceti asa ceva ca faceti asa ca faceti degeaba nu are nici un efect.

M.
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 15:47   #1003
sorel14_2003

Stock
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 1
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

sall am si eu un rover 75 2,5 auto benzinar cumparat din anglia pe 16 octombrie dupa ce lam cumparat am vazut ca nu se tureaza mai mult de 5 mii de ture si nu are forta motorul stie careva ce are ? nu se aprinde nici un bec pe bord care sa zica ca ar avea vro problema de consumat nu consuma mult undeva la 8, 8 jumate in afara la 120 de km h daca poate cineva sa ma ajute pls pls help
sorel14_2003 is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 18:19   #1004
adi 24

Stock
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 1
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

salutare dragi prieteni,
am si eu un Rover 75, an 2002, am 204.000 km. cu el si a sosit momentul sa-i schimb bucsile basculelor. Intrebarea este:se pot cumpara separat sau numai cu bascula cu tot? Va rog sa-mi spuneti si mie de unde le pot procura si la ce pret. Cineva mi-a spus ca pot sa comand la Augsburg International si ca ar costa cu bascule cu tot in jur de 2300 ron.Mi se pare f.scump.Astept un raspuns de la voi. Multumesc mult.
adi 24 is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 19:05   #1005
valy_leo

Stage 3
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 80
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by adi 24 View Post
salutare dragi prieteni,
am si eu un Rover 75, an 2002, am 204.000 km. cu el si a sosit momentul sa-i schimb bucsile basculelor. Intrebarea este:se pot cumpara separat sau numai cu bascula cu tot? Va rog sa-mi spuneti si mie de unde le pot procura si la ce pret. Cineva mi-a spus ca pot sa comand la Augsburg International si ca ar costa cu bascule cu tot in jur de 2300 ron.Mi se pare f.scump.Astept un raspuns de la voi. Multumesc mult.
Salut, bucsile de la bascule se pot schimba si separat , nu au legatura cu bascula...ele vin exact in capul lor...se cumpara si se schimba separat si m-au costat cu tot cu curier trimise acasa 400 ron ambele.Basculele costa fiecare 750 deci 1500 basculele+400 bucsile = 1900 cu livrare la domiciliu.Cel putin atat m-au costat pe mine acum cateva luni. Pretul probabil ca poate varia cu cateva procente.De comandat le poti comanda la.LANDATELIER.Le gasesti datele pe net.Sper sa nu fie interpretata ca reclama.Eu incerc doar sa-ti fiu de ajutor.Toate cele bune si sa auzim de bine!

Probabil ca daca le comanzi direct de pe ebay sunt mult mai ieftine....!!

Last edited by valy_leo; 24-10-09 at 19:07. Reason: P.S.
valy_leo is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -