Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > Alte marci > EUROPENE

Reply
 
Thread Tools
Old 01-09-09, 17:24   #61
mecaboy

Stage 1
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 17
Default Re: Dune Buggy Project

Multumesc,momentan strang informatii.Cunosc problema privind indoirea tevi,dar avem o promisiune pentru acest an la facultate asa ca speram sa se si materializeze.

Multumesc
mecaboy is offline   Reply With Quote
Old 13-09-09, 23:27   #62
remi50

Stage 3
 
remi50's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 135
Default Re: Dune Buggy Project

eu pt. inceput voi face un kart cu pedale , ca sa nu am probleme cu politia , pe urma oi vedea ,se poate updata la un 49 cmc , proiectat de la 0 de mine din ce am mai vazut si eu pe net , volan de trabi , roti cu camera de roaba , sasiu de aluminiu etc ...
remi50 is offline   Reply With Quote
Old 14-09-09, 09:09   #63
mecaboy

Stage 1
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 17
Default Re: Dune Buggy Project

Nu stiu daca ai plecat pe drumul bun cu roti de roaba pe un automobil care va avea ceva viteza.Sper sa nu continui asa si la celelalte piese esentiale.Nu tot ce functioneaza si se invarte este si sigur
mecaboy is offline   Reply With Quote
Old 15-09-09, 22:25   #64
remi50

Stage 3
 
remi50's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 135
Default Re: Dune Buggy Project

pai fiind cu pedale e f bine , cu motorul ramane de vazut , deocamdata va fi cu pedale , ca la bicicleta
remi50 is offline   Reply With Quote
Old 16-09-09, 13:36   #65
mecaboy

Stage 1
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 17
Default Re: Dune Buggy Project

Aaaaa,cu pedale da,poti folosi roti de roaba.

Bafta!
mecaboy is offline   Reply With Quote
Old 18-09-09, 19:51   #66
raulp_13

Stage 1
 
raulp_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 18
Default Re: Dune Buggy Project

Am ramas dator cu ceva poze...

Apropo, cand mai vedem un buggy terminat? Fie el si cu roti de roaba, pedale, etc... Si noi cand ne-am apucat de el aveam multe semne de intrebare, principala teama fiind faptul ca va fi foarte usor in fata (motorul fiind in spate) si se va ridica pe rotile din spate (exagerez, credeam ca va avea directia imprecisa, mai ales in momentele de accelerare, cand masa se transfera pe puntea spate), insa ne-am inselat, spre bucuria noastra.

Doritorii care vor sa faca ture cu el sunt bineveniti. Daca aveti chef de o excursie pana in comuna Acas, judetul Satu Mare (aprox 40 de Km de Satu Mare), ma contactati, ii bagati niste benzina si va las sa va dati cu el. Dati un mesaj si aranjam excursia.

Spor la treaba
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	s_DSC_0029.jpg
Views:	1217
Size:	421.6 KB
ID:	1090938   Click image for larger version

Name:	s_DSC_0030.jpg
Views:	1055
Size:	417.0 KB
ID:	1090939   Click image for larger version

Name:	s_DSC_0031.jpg
Views:	801
Size:	433.6 KB
ID:	1090940  

Click image for larger version

Name:	s_DSC_0032.jpg
Views:	1014
Size:	414.2 KB
ID:	1090941  
raulp_13 is offline   Reply With Quote
Old 19-09-09, 14:20   #67
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of:
[Moderators]
Default Re: Dune Buggy Project

Quote:
Originally Posted by raulp_13 View Post
Am ramas dator cu ceva poze...

Apropo, cand mai vedem un buggy terminat? Fie el si cu roti de roaba, pedale, etc... Si noi cand ne-am apucat de el aveam multe semne de intrebare, principala teama fiind faptul ca va fi foarte usor in fata (motorul fiind in spate) si se va ridica pe rotile din spate (exagerez, credeam ca va avea directia imprecisa, mai ales in momentele de accelerare, cand masa se transfera pe puntea spate), insa ne-am inselat, spre bucuria noastra.

Doritorii care vor sa faca ture cu el sunt bineveniti. Daca aveti chef de o excursie pana in comuna Acas, judetul Satu Mare (aprox 40 de Km de Satu Mare), ma contactati, ii bagati niste benzina si va las sa va dati cu el. Dati un mesaj si aranjam excursia.

Spor la treaba
nu ai trage mai usor de volan cu aliajele puse pe fata?
andi_cimpean is offline   Reply With Quote
Old 19-09-09, 15:46   #68
raulp_13

Stage 1
 
raulp_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 18
Default Re: Dune Buggy Project

Quote:
Originally Posted by andi_cimpean View Post
nu ai trage mai usor de volan cu aliajele puse pe fata?
Pe jantele de solenza am cauciucuri M+S, deci cu aderenta mai buna pe teren accidentat...

Caseta de directie este tot de pe solenza. Initial era prevazuta cu circuit de servo. In prima faza nu l-am montat (circuitul servo), zicand ca daca va fi cazul, il voi monta ulterior. Insa nu e cazul. Merge f usor chiar si fara servo. I-am anulat conductele, si e in regula asa.
raulp_13 is offline   Reply With Quote
Old 21-09-09, 20:23   #69
alin.filip

Stage 2
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 44
Default Re: Dune Buggy Project

Niste poze si cu buggyul meu.https://forum.4tuning.ro/18-masini-mo...ml#post2073157
alin.filip is offline   Reply With Quote
Old 23-09-09, 18:12   #70
raulp_13

Stage 1
 
raulp_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 18
Default Re: Dune Buggy Project

Quote:
Originally Posted by alin.filip View Post
Super tare. L-am mai vazut in trecut cautand pe net una alta. Cat mai ai de lucru la el? Am o curiozitate: cam cat te-a costat pana acum? Te-ai gandit sa-l inmatriculezi?
raulp_13 is offline   Reply With Quote
Old 13-10-09, 19:24   #71
guitar_man

Stage 1
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 21
Default Re: Dune Buggy Project

Poti sa imi zici ce diametru are teava de la sasiu?Ca si eu intentionez sa imi fac un buggy f usor (motor 125 sau 250cc) si as vrea sa imi fac o idee.Precizez ca o sa fie decat pt o persoana (75 kg).
guitar_man is offline   Reply With Quote
Old 14-10-09, 10:53   #72
alin.filip

Stage 2
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 44
Default Re: Dune Buggy Project

Quote:
Originally Posted by guitar_man View Post
Poti sa imi zici ce diametru are teava de la sasiu?Ca si eu intentionez sa imi fac un buggy f usor (motor 125 sau 250cc) si as vrea sa imi fac o idee.Precizez ca o sa fie decat pt o persoana (75 kg).
Nu stiu la ce teava te referi,dar este construit din teava de 1" si de 1/2".cred ca la tine ajunge 3/4".adresa mea de mail :alin.filip@yahoo.de
alin.filip is offline   Reply With Quote
Old 31-10-09, 19:57   #73
superciubucel

Stock
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 9
Talking Re: Dune Buggy Project

Quote:
Originally Posted by guitar_man View Post
Poti sa imi zici ce diametru are teava de la sasiu?Ca si eu intentionez sa imi fac un buggy f usor (motor 125 sau 250cc) si as vrea sa imi fac o idee.Precizez ca o sa fie decat pt o persoana (75 kg).
cel mai bine e sa folosesti profil rectangular pt sasiu (5x4x3.5) si teava pt restul cadrului, asa iti va fi mult mai usor sa stabilesti pozitia viitoarelor cleme de prindere si sa le si sudezi. ai gria sa nu fie prea usor pt a putea valorifica la maxim puterea motorului. pt calcule precise a caracteristicii de propulsie, acceleratii, raporturi de transmitere, viteze teoretice, greutate optima etc.cauta o carte de DINAMICA !! asa vei avea o idee despre cum se va comporta viitoarea masinuta fara sa o testezi !! si vei si putea anticipa posibile probleme a caror rezolvare necesita mult mai mult timp dupa ce cadrul/intreaga masina a fost construita

sper ca iti va fi de folos
PS: pe langa multa rabare sa mai pui ceva bani de'o parte pt. cateva baxuri de bere sau tutun
superciubucel is offline   Reply With Quote
Old 31-10-09, 20:36   #74
guitar_man

Stage 1
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 21
Default Re: Dune Buggy Project

Doar bere ca sunt nefumator)
guitar_man is offline   Reply With Quote
Old 09-11-09, 22:10   #75
raulp_13

Stage 1
 
raulp_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 18
Default Re: Dune Buggy Project

Quote:
Originally Posted by superciubucel View Post
cel mai bine e sa folosesti profil rectangular pt sasiu (5x4x3.5) si teava pt restul cadrului, asa iti va fi mult mai usor sa stabilesti pozitia viitoarelor cleme de prindere si sa le si sudezi. ai gria sa nu fie prea usor pt a putea valorifica la maxim puterea motorului. pt calcule precise a caracteristicii de propulsie, acceleratii, raporturi de transmitere, viteze teoretice, greutate optima etc.cauta o carte de DINAMICA !! asa vei avea o idee despre cum se va comporta viitoarea masinuta fara sa o testezi !! si vei si putea anticipa posibile probleme a caror rezolvare necesita mult mai mult timp dupa ce cadrul/intreaga masina a fost construita

sper ca iti va fi de folos
PS: pe langa multa rabare sa mai pui ceva bani de'o parte pt. cateva baxuri de bere sau tutun
Sunt de acord in ceea ce priveste sasiul: eu am folosit patrat de 40x40 (mm). Pt cadru am folosit teava de 42, din motive estetice. Patratul la sasiu te ajuta sa legi suspensiile, scaunele, etc mult mai usor. Pt teava (la cadru) mi-am facut un dispozitiv de indoire, ca altfel arata naspa...

Parerea mea personala in ceea ce priveste dinamica: teoria e frumoasa, insa te poti pierde prin ea. Nu spun ca oricine se poate pune sa construiasca un buggy, insa cu putina imaginatie si cu putina gandire logica nu cred ca poti gresi foarte mult. Mai mult, daca te folosesti de suspensiile unei masini, deja ele au fost gandite de catre cineva. Daca respecti cotele, probabil ca vor functiona si pe un buggy. Daca te pui sa faci un buggy cum nu a mai vazut nimeni, cu piese proprii, probabil ca e o alta discutie, care nu se incadreaza la categoria amatori. Ca sa concluzionez, sfatul meu este sa va apucati de treaba cat mai repede, pentru a nu pierde senzatiile tari de la volan.
raulp_13 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -