Sistemul Audio de pe Masina Mea Sistemul Audio de pe Masina Mea |
04-05-11, 08:58
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,316
Member of: [DACIA]
|
Re: BMW E39 - pure music
Asaaaaa, asa, incanta-ne pupilele cu poze multe
|
|
|
04-05-11, 09:02
|
#47
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: BMW E39 - pure music
Quote:
Originally Posted by IM
Si portbagajul a primit cateva ore de atentie...
|
stii sa lucrezi si instalatii ? avem nevoie de oameni care fac instalatii sanitare )
|
|
|
04-05-11, 09:08
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,316
Member of: [DACIA]
|
Re: BMW E39 - pure music
|
|
|
04-05-11, 09:17
|
#49
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: BMW E39 - pure music
Quote:
Originally Posted by sharkky
|
pe dimensiunea aia? iti dai seama ce nebunie de motor iti trebuia ?
oricum interesanta idee....
|
|
|
04-05-11, 09:23
|
#50
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 811
|
Re: BMW E39 - pure music
In sfarsit fetzele mele....
|
|
|
04-05-11, 09:26
|
#51
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 811
|
Re: BMW E39 - pure music
Chestiile alea sanitare compun rezonatorul.
Pozitionarea este perfecta.
Testele preliminare sunt incurajatoare.
Ramane de stabilit varianta finala dupa ce va fi pozitionat si amplificatorul in sistem si testele vor fi efectuate cu el...
__________________
Pure Music
"The myth is stronger than the truth,
And the truth can sometimes lie
To see all from what it was
You need an uncorrupted eye..."
ionutmocioiu-on-facebook.com
|
|
|
04-05-11, 09:28
|
#52
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: BMW E39 - pure music
super frumoase au iesit usile ... de-abea astept sa le ascult la buc ...poate o termini pana atunci ...
|
|
|
04-05-11, 09:30
|
#53
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 811
|
Re: BMW E39 - pure music
Portierele au primit o rama de placaj stratificat, laminata pe marginea interioara a fetei de usa. Astfel, prinderea s-a realizat din interior spre exterior, cu holzsuruburi de 5 cap torx. Fixarea fetei de usa pe portiera este fixa.
Primul test, traductoarele direct din cutie, fara rodaj... a oferit o surpriza neasteptata, in bine!
|
|
|
04-05-11, 09:32
|
#54
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 811
|
Re: BMW E39 - pure music
Quote:
Originally Posted by ludo_ludovic2003
super frumoase au iesit usile ... de-abea astept sa le ascult la buc ...poate o termini pana atunci ...
|
Nu au iesit asa cum am dorit eu, dar pentru moment este perfect!
Da, audiomobilul va fi expus la Bucuresti.
|
|
|
04-05-11, 09:57
|
#55
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 811
|
Re: BMW E39 - pure music
Quote:
Originally Posted by _vrx_
Nu ai facut asa ! daca faceai nu aveai diferente.
Oricum retine ideea pentru data viitoare cand le schimbi cu unele de 12"
|
)
Referitor la pozitionarea celor doua inele.
Acum am facut si eu 2 poze care sa elucideze orice urma de indoiala la ceeace am incercat sa iti explic la momentul respectiv.
In imaginea p6.jpg se observa mai bine de 5 etaje/randuri de furnir peste baza de prindere a difuzorului pe inel.
In imaginea p7.jpg se observa numai 4 etaje/randuri de furnir peste baza de prindere a difuzorului pe inel.
De aici rezulta acea diferenta sesizata de tine.
Oricum, eu ma bucur foarte mult ca acorzi atentie proiectului meu si orice sugestie, punct de vedere sunt binevenite.
Multumesc inca odata pentru ajutorul in imbracarea cu material a fetzelor. Sunt foarte multumit!
|
|
|
04-05-11, 10:57
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 697
Member of: [Moderators] [Competitor CNCA]
|
Re: BMW E39 - pure music
Quote:
Originally Posted by IM
In sfarsit fetzele mele....
|
Pacat ca ai ales sa folosesti panourile de la Jehnert, ar fi aratat mult mai bine modificarea usii complete. Intradevar, ar fi insemnat mai multa munca din partea ta pentru constructia propriuzisa, cat si din partea noastra la capitolul finisaj, insa cred eu ca ar fi meritat.
Succes cu proiectul in continuare.
|
|
|
04-05-11, 11:27
|
#57
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 811
|
Re: BMW E39 - pure music
Quote:
Originally Posted by Marinu
Pacat ca ai ales sa folosesti panourile de la Jehnert, ar fi aratat mult mai bine modificarea usii complete. Intradevar, ar fi insemnat mai multa munca din partea ta pentru constructia propriuzisa, cat si din partea noastra la capitolul finisaj, insa cred eu ca ar fi meritat.
Succes cu proiectul in continuare.
|
Ai dreptate! Numai ca panourile de la Jehnert au fost modificate odata si daca nu le refoloseam ar fi insemnat sa le arunc... Asa le-am mai dat "o viata" .
La fel ma ispitea si Tinu cu imbracarea integrala a bordului dupa modificarile efectuate.
Problema principala este timpul.
Am inceput sa caut alte 2 fetze si in timp, probabil pana in iarna, le voi realiza asa cum mi-am dorit initial.
Pentru zi de zi & familie, varianta ideala este aceasta. Pentru un SQ exista o alta varianta mult la laborioasa, cu incinta din portiera inchisa, etc...
Ideea este ca masina sa fie functionala cat mai repede si sa nu mai fiu conditionat de faptul ca orice modificare ar implica automat imposibilitatea folosirii ei.
|
|
|
04-05-11, 13:25
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of: [Registered Users] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [Competitor CNCA]
|
Re: BMW E39 - pure music
Quote:
Originally Posted by ludo_ludovic2003
cand iese din fabrica,orice masina are centrul de greutate spre fata , daca masina are motorul pe fata .......de ce astia cauta sa echilibreze masinile cat mai mult , iar masinile cele mai rapide au motoarele catre mijlocul masinii ...tocmai pentru a avea centrul de greutate spre centru, sa evite ce spuneai tu ...efectul ciocan. odata ce greutatea este pe fata trebuie sa echilibrezi cumva cu spatele. de aia se si scrie si in talon ..." greutatea maxima admisa" mare parte din ea fiind in portbagaj ...
|
Faci o mare confuzie intre centrul de greutate si repartitia maselor pe axe. Marea majoritate a masinilor bune vin de fabrica cu un raport apropiat sau exact de 50/50 greutate fata/spate (dupa cum intuiesti acest raport e stabilit avand ca punct de reper un... centru). Nu se gandeste nimeni in special la bagaje iar daca o fac, folosesc recomandarea setarii corespunzatoare a presiunii in pneurile de pe puntea solicitata (mama ce exprimare tehnica mi-a dat Google).
Cat despre aia cu greutatea maxima in portbagaj, la Broasca (VW) ce-i faci? Nu ti se pare ca e o chestie care tine de spatiu efectiv si de....logica? Ti se parea normal sa pui cumparaturile intre radiator si motor?
In fine, suntem complet off topic. IM, daca e nevoie, da un semn si....ma sterg din peisaj.
PS: On topic, legat de "porturile de instalatii", in ce compartiment al masinii se vor "descarca"?
|
|
|
04-05-11, 15:11
|
#59
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: BMW E39 - pure music
nu exista nici o masina in lume de serie cu 50/50 este idealul ...
am vb de masini cu motorul pe fata... (broasca parca are in spate ) la fel si porchele la fel de vechi ca si broasca ...
chiar ca suntem offtopic...
|
|
|
04-05-11, 15:20
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of: [Registered Users] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [Competitor CNCA]
|
Re: BMW E39 - pure music
Quote:
Originally Posted by ludo_ludovic2003
nu exista nici o masina in lume de serie cu 50/50 este idealul ...
am vb de masini cu motorul pe fata... (broasca parca are in spate ) la fel si porchele la fel de vechi ca si broasca ...
chiar ca suntem offtopic...
|
Exemplu: BMW E34 535i (manual, sedan) - Pe asta am avut-o, ca sa nu dau exemple din auzite. Ai dreptate, nu exista una. Exista multe.
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=31372
Citez:
Weight distribution
(Front) 50.00 %
O punte spate echipata si un rezervor maricel compenseaza greutatea motorului. Nu-i mare inginerie.
Stii tu ceva, dar nu stii tot. Daca doreste IM curatam topicul de off topic.
|
|
|
|
|