Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Drift Section - Sideways Action

Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc.

Reply
 
Thread Tools
Old 26-04-11, 16:03   #121
anndi
Dacia Driver

Stage 5
 
anndi's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,282
Member of:
[DACIA]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Pot sa iti raspund la intrebarea cu frana de mana. Conductele care merg pe spate sa imbina cu un T. T-respectiv intra in locul borcanului de lichid din pompa simplu circuit. De la pompa simplu circuit se fololesesc iesirile care ar trebui sa mearga la rotile din fata. Evident se renunta la repartitor. Pentru a regla presiunea de franare pe spate se foloseste un regulator de presiune, montat inaintea pompei de dacia. Frana de mana va functiona fara nici cea mai mica problema. In configuratia asta nu este nevoie de supapa uninsens.
__________________
The one and only Nova low rider
anndi is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 22:54   #122
pyranha_1984

Stage 5
 
pyranha_1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,012
Member of:
[Opel]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Sa va faceti o idee ..... aveti aici o mica descriere a modificarilor pt drift. ATENTIE o parte din ele , acesetea fiind pt un incepator daca pot sa zic asa .... cu cat te dai mai mult si avansezi ... modificarile vor fi cu mult mai muuuulte :P

http://**********/?page_id=33

Sper sa nu iau vreun bann ceva :P
Sper ca va fost de folos.
pyranha_1984 is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 23:18   #123
catalanu
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of:
[4Rally]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Suspensii am zis , am arucri dure si o sa i intaresc telescoapele sau cumpar sport de urs ca nu sunt fosrte scumpe la noi , franele sunt ok cum sunt , hidraulica se face , grup am facut rost de 4.27 sudat , unghiu am sa il maresc putin din caseta si camber negativ prin mutarea pozitiei bratelor , motor am de 2.3 , cu grup de 4.27 merge bine , bara intre oale se face nu e problema , rolllcage nu ca e masina de zi cu zi si am voie o etapa pe an fara .In rest nu stiu ce ar mai trebui modificat.

So.....3000 euro mi se pare enorm sa investesit intro masina de fun. Spun de fun pentru ca primul an de participare nu prea poti sa il consideri profi , e perioada de invatare inca , nu are rost sa investesti sume enorme , degeaba incepi cu 400 cp ca nu sti sa ii folosesti cum trebuie.
catalanu is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 23:20   #124
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

"Diferential

Sudat sau autoblocant. Atat de simplu. In functie de motorul ales se calculeaza raportul acestuia."

Mi-ar placea sa vad un astfel de calcul.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 23:21   #125
pyranha_1984

Stage 5
 
pyranha_1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,012
Member of:
[Opel]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

3 etape fara roll cage ... dupa nu te mai lasa sa te dai.
pyranha_1984 is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 23:23   #126
pyranha_1984

Stage 5
 
pyranha_1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,012
Member of:
[Opel]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Nu stii sa i ti dai seama ce raport i ti tre? Sa vezi ce diferential i ti e bun , setarea ti o faci singur, vezi ce sa pus pe motorul de serie dupa care ajungi la ce i ti trebuie in functie de putere si de unde trage, mai scurt mai lung , acum difera si de la pilot la pilot, fiecare cu ce se simte mai bn :P
pyranha_1984 is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 23:26   #127
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Una e sa calculezi si alta e sa alegi o valoare dintre cateva existente.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 23:29   #128
pyranha_1984

Stage 5
 
pyranha_1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,012
Member of:
[Opel]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Prob ca la asta sor fi referit :P
Carcatasilor :P
pyranha_1984 is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 23:30   #129
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL View Post
Una e sa calculezi si alta e sa alegi o valoare dintre cateva existente.
Si ca sa alegi acea valoare nu faci un calcul? Sau tu cum faci? ala bala portocala?

Nu o calculezi, inainte sa o alegi din cele existente?
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 23:36   #130
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Ideea e urmatoarea: topicul asta de 3 pagini e praf. Praf praf praf!!! Toti cunoscatorii au prins viata, toti carcotasii sufera de exprimari, toti stiu bine ce si cum, mai bine decat altii care au uitat de unde au plecat (sesizati ironia).

Prepararea masinii pentru drifting este un proces de durata si fara sfarsit. Prepararea masinii pentru un stadiu incipient presupune modificari la suspensii, diferential, motor, modificari ce ajung impreuna cu manopera la sumele descrise mai sus. Ca unii fac tiganie, ca altii isi fac singuri si nu dau manopera asta e altceva dar general vorbind, Ionut care sta la bloc si vrea sa faca drift...cam acolo da.

Oricum, bun articolul postat mai sus. Acum daca stam si ne gandim...prepararea masinii pentru drift sau prepararea masinii pentru CND???? LA noi drift cam e CND...si CND in ultimul timp cam e masuri de siguranta...si alea costa.

deci la aia 3000e+ care am zis noi...mai puneti si banii de rollcage (ca nu erau inclusi, va zic sigur)...combinezon, casca, manusi si restul nebuniilor...


Dar daca noi ajungem sa vorbim de "masini de fun" cum zicea cineva mai sus...(adica bahaos cum le zicem noi)...apai ce treaba are coada vacii cu stampila primariei?
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 27-04-11, 09:42   #131
anndi
Dacia Driver

Stage 5
 
anndi's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,282
Member of:
[DACIA]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Din ce vad fiecare are dreptate. De ce? Fiecare se raporteaza la un alt standard. Unii la performanta si altii la distractie. In ambele cazuri satisfactia cred ca e pe masura asteptarilor. Ideea de a incepe de jos cu un motor modest si o masina echipata cu strictul necesar, pentru a invata, e foarte buna. Din pacate, de multe ori sa intampla sa se ramana la stadiul de fun, pentru ca realitatea doare : o masina echipata de competitie(nu neaparat drift) COSTA.
anndi is offline   Reply With Quote
Old 27-04-11, 10:16   #132
Grasu'XxL

Stage 5
 
Grasu'XxL's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 356
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Citisem undeva o vorbă înţeleaptă despre maşini: "If you start to treat your car like a racing-car, it will have racing-car costs". Trageţi singuri concluzii.
__________________
Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Tuningul e ceea ce place fiecaruia, e personalizare in cel mai pur mod, de aia eu nu dau doi bani pe ce consideri tu masini rare, frumoase si puternice si tu nu dai doi lei pe ceea ce consider eu special.
Suntem diferiti, ne plac lucruri diferite, nu-i o crima sa acceptam treaba asta.
Grasu'XxL is offline   Reply With Quote
Old 27-04-11, 12:52   #133
catalanu
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of:
[4Rally]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

Da , aici nu pot sa va contrazic.Va dau dreptate deplina.O masina facuta de competitie (drift in cazul nostru) costa , dar eu vad threadul asta ca un thread de initiere in lumea driftului , deoarece nu cred ca drifterii actuali , competitivi vin aici sa ceara sfaturi.Nu cred ca o sa vina kns-u sa ne inrebe ce grup sa foloseasca.Aici vin cei ca mine cu un buget de austeritate , care incearca sa mai particie asa la 1-2 competitii pe an in zona unde stam pentru ca nu sunt bani de transport.Pentru asta o masina cum am descris eu in mare parte e buna.Nu am zis ca e performanta , eu nici nu indraznesc sa ma bag la batteluri , ma dau doar in antrenamente pentru a-mi imbunatati tehnica si ca sa vad ce mai trebuie facut la masina. Facem mai in spatele blocului mai un curte la un prieten , cum putem , desigur rezultatele nu sunt la fel ca la ceva facut profi , dar macat ne bucuram si noi astia care nu avem bani de putinul care il avem. Eu fiind elev , nu am nicio sursa de venit , iar de la ai mei nu imi place sa iau bani ca sa ii stric sau sa ii ard pe gume si benzina.Iau dar doar cand e chiar necesar , restul fac cum pot cu ajutorul unui prieten , mai gasesc una ala la bani putini. Nu am de unde sa dau 1000 pe suspensie , 1500-2000 pe motor + caroserie ++++++ la infinit sa iasa ceva profi , dar totusi macar ma dau si eu dealatu cum se poate.Daca or fi bani candva am sa ma prezint si eu cu o masina competitiva , pana atunci sunt multumit ca macar ma dau si eu cum pot , nu stau sa ma uit la altii.
catalanu is offline   Reply With Quote
Old 16-05-11, 09:14   #134
gonzy_et

Stage 5
 
gonzy_et's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 501
Default Re: Preparare masina pentru drifting

INTREBARE

Ce raport de diferential imi sfatuiti pentru BMW e36 motor M50b25

Momentan am autoblocant cu raport de 3,25 care ok pentru strada si drag dar la drift mi se pare ca inchide in turatii mult prea mari, si as prefera un diff open SUDAT dar raport mult mai scurt nu stiu ce sa aleg 3,45 3,65 3,9...
gonzy_et is offline   Reply With Quote
Old 16-05-11, 15:57   #135
catalanu
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of:
[4Rally]
Default Re: Preparare masina pentru drifting

3.9 , 4.10 cam astea ar fi bune
catalanu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -