Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc. |
23-06-10, 17:47
|
#46
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of: [4Rally]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
o susp intarita e cam 100e , frana de mana hidraulica 150e , scaun scoica FK 100e ....deci cam 400e pe langa cei 6-7000 cat dai pe M si ai masina de drift foarte competitiva
|
|
|
23-06-10, 23:18
|
#47
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
iti dai sema ca, cu o suspensie intarita nu o sa stea niciodata la fel precum una coilover...mai adauga si bari stabilizatoare fata-spate si e perfecta...
|
|
|
24-06-10, 11:03
|
#48
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of: [4Rally]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Din cate stiu razvan LKN are asa...si sta foarte bine masina.
|
|
|
24-06-10, 19:04
|
#49
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
stiu ca avea inainte, nu stiu ce are acum
|
|
|
25-06-10, 10:06
|
#50
|
Inferno Motorsport Member
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,380
Member of: [Inferno Motorsport]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
cea mai buna suspensie este cea speciala pt asa ceva. eu am arcuri rosii si amortizoare intarite si tot nu imi place cum sta masina. plus mai sunt niste chestii care trebuiesc facute....mici secrete...
__________________
sal
|
|
|
25-06-10, 11:06
|
#51
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of: [4Rally]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Mai mici secrete sunt peste tot...acuma depinde de mecanicii care ii alegi sa iti seteze masina....Dar cand vorbim de preparare masina pentru drift....eu inteleg prepararea masinii pentru un debutant....care cu o susp intarita e foarte fericit zic eu....deoarece un drifter profi nu cauta prin threaduri cum sa isi modifice masina.Eu imi sustin ideea...si o voi si folosi la faza cu suspensia intarita + arcuri de calitate (a se intelege duritate mare) .Sunt 99% sigur ca LKN-u la drift la Timisoara a avut suspensia intarita....si m-am dat cu el , iar masina statea perfect pe pista.
Oricum nu ma intelegeti gresit....nu vreau sa spun ca una intarita este ce trebuie , nici gand , dar in zilele noastre , cu bugete tot mai mici (pt unii) , daca nu sunt bani de ceva dedicat pt drift si una intarita e buna.
Desigur sa nu uitam si de un set de bucsi din poliuretan....care ajuta foarte mult.Rigidizeaza enorm tot trenul de rulare...dar e si ala vreo 250 euro  ..
|
|
|
29-06-10, 10:35
|
#52
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 356
|
Re: Preparare masina pentru drifting
As avea si eu cateva intrabari legate de drift:
1.Daca tot iei un urs doar de caroserie de ce nu iei cel ma usor urs, respectiv 316 coupe, + un M5= drift car?
2.Daca te duci la drift undeva oganizat(ex.: KOE) te plateste cineva sa te dai sau faci bani din taxi-drift?
3.La 18 ani poti sa debutezi?
__________________
Quote:
Originally Posted by aleks
Tuningul e ceea ce place fiecaruia, e personalizare in cel mai pur mod, de aia eu nu dau doi bani pe ce consideri tu masini rare, frumoase si puternice si tu nu dai doi lei pe ceea ce consider eu special.
Suntem diferiti, ne plac lucruri diferite, nu-i o crima sa acceptam treaba asta.
|
Last edited by Grasu'XxL; 29-06-10 at 10:41.
|
|
|
29-06-10, 13:24
|
#53
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
poti sa debutezi la 18 ani si bani dai de la tine
|
|
|
29-06-10, 15:22
|
#54
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of: [4Rally]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Quote:
Originally Posted by Grasu'XxL
As avea si eu cateva intrabari legate de drift:
1.Daca tot iei un urs doar de caroserie de ce nu iei cel ma usor urs, respectiv 316 coupe, + un M5= drift car?
2.Daca te duci la drift undeva oganizat(ex.: KOE) te plateste cineva sa te dai sau faci bani din taxi-drift?
3.La 18 ani poti sa debutezi?
|
pe rand :
ca sa iei urs 316 sau orice alt motor si sa il faci M5...e o munca grea si costuri foarte mari....dar merita.Sa debutezi la 18 ani cu un urs M5....ceva nu se pupa.Nimeni nu e drifter innascut , cel mai bine e un 2.5 si inveti pe ala.Inveti sa fai cercuri in juru jalonului , 8-uri ca sa inveti schimbarea maselor....apoi te bagi la o etapa doua si inveti masina pe traseu.Eu zic ca pentru primul an e foarte ok un 2.5...pe viitor poti pune un v8 dar trebe sa vizezi 2.5 ca sa treci pe v8.
2.Nimeni nu te plateste....totul se face din pasiune nu pt bani...din taxi drift mai iasa ceva....dar tot nu acopera cheltuielile.Daca faci sportu asta pt bani....mai bine nu il fa.
3.Poti sa incepi la 18 ani nu e nici o problema.Permis sa ai
|
|
|
29-06-10, 15:58
|
#55
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 356
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Quote:
Originally Posted by catalanu
pe rand :
ca sa iei urs 316 sau orice alt motor si sa il faci M5...e o munca grea si costuri foarte mari....dar merita.Sa debutezi la 18 ani cu un urs M5....ceva nu se pupa.Nimeni nu e drifter innascut , cel mai bine e un 2.5 si inveti pe ala.Inveti sa fai cercuri in juru jalonului , 8-uri ca sa inveti schimbarea maselor....apoi te bagi la o etapa doua si inveti masina pe traseu.Eu zic ca pentru primul an e foarte ok un 2.5...pe viitor poti pune un v8 dar trebe sa vizezi 2.5 ca sa treci pe v8.
2.Nimeni nu te plateste....totul se face din pasiune nu pt bani...din taxi drift mai iasa ceva....dar tot nu acopera cheltuielile.Daca faci sportu asta pt bani....mai bine nu il fa.
3.Poti sa incepi la 18 ani nu e nici o problema.Permis sa ai
|
Multumesc pentru seriozitatea raspunsului. Sa inteleg ca tu imi recomanzi un 325 pentru inceput si apoi urs cu mecanica de M5?
|
|
|
29-06-10, 17:00
|
#56
|
 Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 1,043
Member of: [4Rally] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Quote:
Originally Posted by Grasu'XxL
Multumesc pentru seriozitatea raspunsului. Sa inteleg ca tu imi recomanzi un 325 pentru inceput si apoi urs cu mecanica de M5?
|
daca incepi cu o masina prea "potenta" nu o sa faci decat sa dai cu ea in ziduri
o sa fie (cred) mult mai greu sa incepi cu o masina puternica...va fi mult mai dificil de controlat
|
|
|
29-06-10, 18:27
|
#57
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,413
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Quote:
Originally Posted by Grasu'XxL
Multumesc pentru seriozitatea raspunsului. Sa inteleg ca tu imi recomanzi un 325 pentru inceput si apoi urs cu mecanica de M5?
|
Poti merge cu ursul respectiv pana cand simti ca nu mai face fata, dupa ai te orientezi tu ce vrei sa faci.
Este batuta in cuie varianta cu mecanica de m5?
|
|
|
29-06-10, 23:15
|
#58
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of: [4Rally]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Da..un 325 e perfect pentru orice debutant.Despre cum sa il modifici sunt 1000 de posturi.Eu zic niste suspensii , bara stabilizatoare spate mai tare sa elimini subvirarea , arcuri foarte tari , merge si fara amortizoare sport daca nu ai bani pt inceput , scaun cu priza laterala buna (100e JOM) , si nah usurata...intrebi ce nu sti se iti zic
|
|
|
30-06-10, 14:22
|
#59
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
oricum mai are 4 ani pana sa se apuce de scoala de soferi...pana atunci are timp sa invete tot ce vrea despre drift si mecanica
|
|
|
11-07-10, 03:02
|
#60
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 921
Member of: [DACIA]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Am citit cate-va posturi in urma despre mercedes,pentru mercedes trebuie sa ai cam mult buget si multi cai mai ales modelu tau de mercedes , si eu am un w123 300D,dar degeaba si eu visam dirft cu mercedes-u ,iti trebuiesc foarte multe lucruri la el plus ca nu se gasesc ,si daca faci rost de piese mercedesu-rile au tablaria aia pe ele sunt greoaia ,cel cu w124 motoru de 5.0 are banii problabil pentru al intretine si pentru benzina automat nu consuma 10% probabil are un v8 cel putin.Deci vorba colegiilor ursii sunt perfecti pentru drift mai ales cu v8 pe el e rupere .Mercedes-u e mai de lux nu e pentru drift ursu e sport e mult mai usor,probabil e cel mai ideeal pentru asa ceva.
|
|
|
|
|