Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc. |
17-05-11, 08:43
|
#136
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 501
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Quote:
Originally Posted by catalanu
3.9 , 4.10 cam astea ar fi bune
|
Nu stiu ce sa zic, eu ganesca nu as pune asa scurt, mai ales raport 4,10 in carcasa mare cam greu gasesc, as incerca un raport de 3,65 dar nu poate nimeni sa povesteasca din experienta ( KNS, MOUSE,...?) fiindca si cu raportul asta de 3.25 cu blocant in a doua rupe aderenta dar mai greu tre so tin in ture.
Last edited by gonzy_et; 17-05-11 at 08:45.
|
|
|
17-05-11, 22:43
|
#137
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 461
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Mergi pe 3.45 cu incredere dak motoru e blana .
-E cel mai echilibrat !
-Este super permisiv la Cluch-Kick !
Trebuie sa faci in asa fel incat cu a 2 a cu cauciucuri 195/65/15 sa ai si tu undeva pe la 110-120  . Cam asta e un standard asa .
In caz ca motorul nu are chiar asa Forta e ok un 3.64 . Acum depinde de cutie mult !
3.91/4.10 sunt prea scurte nu ai ce face cu ele . JAC-u are 4.10 pe urs si nici nu ajungea bine la curba de initiere ca era in limitare cu a 2a  . (2.5 12v)
Ideea este sa iti stea in cuplu cat mai des la o viteza cat mai mare sa nu o pierzi .Asa ca ,3.45 e ideal pentru ca motoru este mereu intre 2500 si 5-6mii.
Si faza cu carcasa mare ... depinde ! Sunt baieti la drift cu bmw-uri e30/e36 care se dau cu carcase mici de ani si nu s-au spart . Depinde si de noroc ! intr-adevar carcasa mare e greu de gasit dar merita e mai TZAPAN Ca si diferential !
Oricum ele se sparg de cele mai multe ori cand treci de pe umed pe uscat si de pe nisip pe asfalt pentru ca primesc shocurile alea nasoale . Lafel si cu Planetarele !
Last edited by IulianE36; 17-05-11 at 22:50.
|
|
|
17-05-11, 23:10
|
#138
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 501
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Quote:
Originally Posted by IulianE36
Mergi pe 3.45 cu incredere dak motoru e blana .
-E cel mai echilibrat !
-Este super permisiv la Cluch-Kick !
Trebuie sa faci in asa fel incat cu a 2 a cu cauciucuri 195/65/15 sa ai si tu undeva pe la 110-120  . Cam asta e un standard asa .
In caz ca motorul nu are chiar asa Forta e ok un 3.64 . Acum depinde de cutie mult !
3.91/4.10 sunt prea scurte nu ai ce face cu ele . JAC-u are 4.10 pe urs si nici nu ajungea bine la curba de initiere ca era in limitare cu a 2a  . (2.5 12v)
Ideea este sa iti stea in cuplu cat mai des la o viteza cat mai mare sa nu o pierzi .Asa ca ,3.45 e ideal pentru ca motoru este mereu intre 2500 si 5-6mii.
Si faza cu carcasa mare ... depinde ! Sunt baieti la drift cu bmw-uri e30/e36 care se dau cu carcase mici de ani si nu s-au spart . Depinde si de noroc ! intr-adevar carcasa mare e greu de gasit dar merita e mai TZAPAN Ca si diferential !
Oricum ele se sparg de cele mai multe ori cand treci de pe umed pe uscat si de pe nisip pe asfalt pentru ca primesc shocurile alea nasoale . Lafel si cu Planetarele !
|
Multumesc de informatie IULIAN asa o explicatie miam inchipuit cand am scris pe acest topic, tu vorbesti deja ca un Drifter batran si felicitari pentru tot ce ai realizat pana acuma am urmarit si topicul tau si am observat ca folosesti diff cu raport de 3,45 singura diferenta e ca tu ai cutie ZF si eu Getrag nu stiu este vreo diferenta mai ales in legatura cu raportul...?
In oricecaz o sa incerc un diff de 3,45 sudat sa vedem cum se comporta.
|
|
|
18-05-11, 10:26
|
#139
|
Inferno Motorsport Member
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,380
Member of: [Inferno Motorsport]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Quote:
Originally Posted by IulianE36
3.91/4.10 sunt prea scurte nu ai ce face cu ele . JAC-u are 4.10 pe urs si nici nu ajungea bine la curba de initiere ca era in limitare cu a 2a  . (2.5 12v)
|
Ai dreptate! Se ducea in limitare din cauza grupului dar nu asta era cauza principala. Cauza este cutie care este foarte scurta. Si la traseul care a fost, la betonul care era pe jos.....a 3 a nu urca in ture, a 2 a se ducea in limitare..... anul trecut la Suceava a mers excelent cu a 3 a pe asfalt......
__________________
sal
|
|
|
03-10-11, 19:39
|
#140
|
Stage 3
Join Date: Mar 2011
Posts: 82
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Buna ziua
TENGU , am vazut pe net un interviu cu tn cum explicai cum trebuie facut cerculetele si 8- urile dar nu le mai gasesc , am nevie de ele si multe altele pt ca trebuie sa fac un proiect si mi-ar prinde bine acele filmulete.
Multumesc
Contact te rog ID g.alin20
|
|
|
04-10-11, 13:15
|
#141
|
 Stage 4
Join Date: Mar 2008
Posts: 292
Member of: [Echipa de sprijin]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
__________________
|
|
|
27-11-11, 17:59
|
#144
|
Stage 2
Join Date: Nov 2011
Posts: 73
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Buna ziua pentru toti! Sunt nou pe aici dar am o mica nalamurire , unghiul de cadere negativ . in afara de suspensiile speciale de drift ce modificari mai trebuie la un bmw e36 pentru unghiul de cadere negativ pe fata ,chiar si pe spate ? as dori raspunsurile detaliate de la ce-i profesionisti si care stiu , chiar si poze !
|
|
|
27-11-11, 20:02
|
#145
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Quote:
Originally Posted by Aiftimoaie ANREI
Buna ziua pentru toti! Sunt nou pe aici dar am o mica nalamurire , unghiul de cadere negativ . in afara de suspensiile speciale de drift ce modificari mai trebuie la un bmw e36 pentru unghiul de cadere negativ pe fata ,chiar si pe spate ? as dori raspunsurile detaliate de la ce-i profesionisti si care stiu , chiar si poze ! 
|
Salut si bine ai venit printre noi.
Referitor la cele intrebate...nu ai neaparat nevoie de o suspensie "de drift" pentru unghi negativ (camber) ci de un TOP MOUNT care sa permita un astfel de reglaj. Acest top mount fie il achizitionezi separat si il atasezi suspensiei tale fie cumperi o suspensie sport (in general orice suspensie de tip "coilover" are astfel de topmount).
Am vazut ca ziceai de camber si pentru spate. Vorbind de drift si nu de "stance"...acest reglaj e recomandat sa fie pe 0 (camber 0 = roti drepte).
Succes!
|
|
|
27-11-11, 20:30
|
#146
|
Stage 2
Join Date: Nov 2011
Posts: 73
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Da asai faza cu top monut-urile separat si o suspensie sport e mai ieftina , dar in afara de top muont ce alte modalitati ar fi ? am inteles ca se scurteaza capetele de bara ! e ceva valabil ! daca e explicati-mi si mie va rog ! ii multumesc pentru explicatii lui morpheusmaster,respect !
Last edited by Aiftimoaie ANREI; 27-11-11 at 20:32.
|
|
|
27-11-11, 21:32
|
#147
|
 Stage 4
Join Date: Jul 2011
Posts: 210
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Quote:
Originally Posted by Aiftimoaie ANREI
Da asai faza cu top monut-urile separat si o suspensie sport e mai ieftina , dar in afara de top muont ce alte modalitati ar fi ? am inteles ca se scurteaza capetele de bara ! e ceva valabil ! daca e explicati-mi si mie va rog ! ii multumesc pentru explicatii lui morpheusmaster,respect !
|
La astea se refera morph.
Pentru spate Camber Arms
nu sunt mare specialist da ce legatura are capatu de bara cu camber-ul ?? eu zic ca nici una  damn...
|
|
|
27-11-11, 21:39
|
#148
|
Stage 2
Join Date: Nov 2011
Posts: 73
|
Re: Preparare masina pentru drifting
eu nu spun din propria experienta spun ce am vazut pe forum in alte discutii ! Dar oricum merci de poze ! din cate am cautat am gasit brat spate inferior oscilant de la d2
|
|
|
27-11-11, 21:40
|
#149
|
Ford Driver
 Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
Re: Preparare masina pentru drifting
Pt. Unghi de Cadere negativ pe fata, la E36, ai nevoie de top-mount-uri reglabile, ca in poza de mai sus, iar ca sa ai libertate in a face reglajele, ar trebui sa treci la o suspensie de tip coilover, pt ca arcurile stoc sunt foarte mari in diametru fata de cele coilover care sunt la jumatate, si nu iti vor permite un reglaj optim. S-ar mai putea face din prelungirea bratului inferior, prin sudare, sau cu un brat aftermarket reglabil pe lungime ( eu le am pe amandoua, si topmount si brat mai lung pt. marirea ecartamentului pe fata). Pe spate , cum spune si Morpheus, e de preferat ca unghiul de cadere sa fie 0 sau maxim -0,5 pt. un contact maxim in timpul rularii in drift.
|
|
|
27-11-11, 21:42
|
#150
|
Stage 2
Join Date: Nov 2011
Posts: 73
|
Re: Preparare masina pentru drifting
da cea mai buna alegere este sa se achizitioneze niste suspensii coilover !
|
|
|
|
|