Am fost in seara asta sa`mi schimb un suport la motor ( celelalte 2 le`am schimbat cu 2 sapt in urma ), placutele si discurile pe fata ... dupa ce le`am schimbat, dau sa plec .. se auzea o bataie ciudata la motor. Ma uit cu mecanicul...nimic suspect. Ma uit la ulei, era la minim ( masina stiu ca nu`mi consuma ulei deloc ). In fine, am zis ca ma duc maine sa iau 1litru de ulei sa completez ...
Plec, ajung in cartier, opresc la semar, stau 10-15 secunde si se opreste motorul ( la relanti ) ... la diesel cam rar se opreste motorul. Pornesc, plec mai departe, ajung in garaj, parchez si am observat ca atunci cand calc ambreiajul nu se mai aude bataia aia ciudat . Ma gandesc ca este de la rulmentu de presiune, deci ma astept sa la un kit de ambreiaj nou .. sper sa nu fie si probleme la volanta.
Ce nu inteleg eu ... de ce s-a oprit motorul la relanti ?
P.S : Golf 4, 1.9 TDI, 90cp, ALH .... MULTI km !
Mecanici, astept parerile voastre
__________________
VW Polo 6N 1.6 - 75cp
VW Golf IV 1.9 TDI - 90cp--->131cp
VW Golf IV 1.9 TDI - 101cp--->140cp
VW Golf V 1.9 TDI - 105cp--->???cp
My Photos ---
https://forum.4tuning.ro/album.php?u=37215
Instalatii Xenon, LED-uri SMD, folie faruri/stopuri, Polish faruri/stopuri, Alarme auto, Senzori de parcare, Faruri daylight Dectane, Stopuri pe LED Dectane, Angeleyes, LED-marker BMW, Chiptuning, Anulare filtru de particule !
http://bhp-tuning.ro