Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Piatra-Neamt

Reply
 
Thread Tools
Old 25-06-09, 17:20   #2656
EDC_cip

Stage 5
 
EDC_cip's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 794
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[RENAULT]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Quote:
Originally Posted by DarkDevil666 View Post
105 cai (78 kw)....si normal pot dubla puterea motorului fara sa ies prin el.....dar consider ca 200 cai imi ajung pentru masine asta!!!...


la 1,6 16v 200 cp?
EDC_cip is offline   Reply With Quote
Old 25-06-09, 18:46   #2657
DarkDevil666

Stage 3
 
DarkDevil666's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 117
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Quote:
Originally Posted by EDC_cip View Post
la 1,6 16v 200 cp?
pai la orice motor poti k sa-i dublezi puterea fara sa il bulesti cu mai multe modificari: evacuare sport, resoftare, turbo sau turbochager cu filtru sport si tubulatura din inox, cip tuning, carburator sport, aprindere sport(bujii, fise) etc.....
dar eu consider k pentru un motor de 1,6 16v e deajuns 200 cp, k se poate si mai multe prin schimbarea pistoanelor, axului cu came, viblochenului, camera de ardere, injectoarelor, 2 radiatoare etc. si in ceva timp o sa iesi prin el...
__________________
DARKNIGHT RACER
DarkDevil666 is offline   Reply With Quote
Old 25-06-09, 21:28   #2658
EDC_cip

Stage 5
 
EDC_cip's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 794
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[RENAULT]
Default

aha .. ce zici u asta ziceam si io acuma vro 2 ani... da am renuntzat ca nu are rost.. iti zic io ca nu rezista mai mult de 1 mie km forjat .. acest motor.. cu toate cele mentionate mai sus.. cei care stiu si sunt patit pot sa mentioneze de exemplu stiu un bmw.. care ia pus turbo pe 2,5 .. la fortzat la drifturi .. si isa topit multe in el ..


ps:.. si in legatura cu asta ma certam si io cu mecanici la renault .. etc cu acet motor sal maresc in putere.. si sfatu lor e sa pui alt motor care e facuut din fabrica cu mai multi cp si sal modofici pe ala .. la un motor asa mic.. nare rostu parerea mea

ps:se poate da nu are durata de viatza(din cate stiu si ciptuning iti reduce durata la motor daca ii tragi pe rosu )

si daca nu ma insel si Filip cand avea subaru dupa .. ce la resoftat.. ce ia mai facut .. ia crapat motoru .. sau pistonu din cele auzite el ne poate zice mai multe cu lica cu gl-REN


ps: totusi motoru de subaru e motor.. da dupa solicitari.. tragea fffoarte tare.. a cedeat

Last edited by Ali_ump; 25-06-09 at 22:03.
EDC_cip is offline   Reply With Quote
Old 25-06-09, 21:36   #2659
AnDrEiCa
2 Roti

Stage 5
 
AnDrEiCa's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,270
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
[2 Roti]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Quote:
Originally Posted by EDC_cip View Post
aha .. ce zici u asta ziceam si io acuma vro 2 ani... da am renuntzat ca nu are rost.. iti zic io ca nu rezista mai mult de 1 mie km forjat .. acest motor.. cu toate cele mentionate mai sus.. cei care stiu si sunt patit pot sa mentioneze de exemplu stiu un bmw.. care ia pus turbo pe 2,5 .. la fortzat la drifturi .. si isa topit multe in el ..


ps:.. si in legatura cu asta ma certam si io cu mecanici la renault .. etc cu acet motor sal maresc in putere.. si sfatu lor e sa pui alt motor care e facuut din fabrica cu mai multi cp si sal modofici pe ala .. la un motor asa mic.. nare rostu parerea mea

ps:se poate da nu are durata de viatza(din cate stiu si ciptuning iti reduce durata la motor daca ii tragi pe rosu )
Cam asai fata cu modificat motorul....1.6 16 V mi se pare un motor foarte mic pt ce vrea el sa faca....200 de cai totusi e cam mult pt motorul asta
AnDrEiCa is offline   Reply With Quote
Old 25-06-09, 22:06   #2660
buddy_lexx

Stage 5
 
buddy_lexx's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,477
Member of:
[KATANA TEAM]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

eu zic ca axa cu came si pistoanele forjate trebuiesc schimbate din start mai ales ca ai pus pea ea turbo charger si soft! plus ca trebuie umblat si la sistemu de franare.. schimbate discurile ...placutele...

din curiozitate... caii pe care ii zici tu ,ii ai sigur adica ai vreo fisa de dyno ?
is curios cum s`a modificat cuplul motorului fata de cuplul stock . Chiar is foarte curios si de aceea revin la ideea mea initiala de a`ti face un thread de prezentare ca`i interesant proiectul! bafta
__________________
ex car : OPEL Astra 1.4i
now : ff2 1.6 tdci 2007 :X
buddy_lexx is offline   Reply With Quote
Old 25-06-09, 23:21   #2661
iuly@no'Sme

Stage 5
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 825
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Quote:
Originally Posted by DarkDevil666 View Post
nu...i-am pus un turbochager, tubulatura de inox, filtru de aer sport si evacuare sport si acum mai exact am 135 cai....si o sa-i mai cresc puterea pana la 200 cai...ca mai mult nu pot duce din motorul asta.....
cu tot ce ai zis mai sus,de la 105 cp ai ajuns la 135 cp? tu cum ii calculezi?pune pe dyno, fa o poza si posteaza aici,sunt curios..inseamna ca eu dl 116 ajung f.repede la 150 doar cu, "cativa" bani
iuly@no'Sme is offline   Reply With Quote
Old 25-06-09, 23:27   #2662
RyaN-
VW Driver

Stage 5
 
RyaN-'s Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 482
Member of:
[VW]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

asa prin "numarat" nu credem , daca ai vreun "document" la mana e alta treaba
RyaN- is offline   Reply With Quote
Old 26-06-09, 07:06   #2663
Jok3r K10

Stage 5
 
Jok3r K10's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 937
Member of:
[VW]
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Quote:
Originally Posted by DarkDevil666 View Post
pai la orice motor poti k sa-i dublezi puterea fara sa il bulesti cu mai multe modificari: evacuare sport, resoftare, turbo sau turbochager cu filtru sport si tubulatura din inox, cip tuning, carburator sport, aprindere sport(bujii, fise) etc.....
dar eu consider k pentru un motor de 1,6 16v e deajuns 200 cp, k se poate si mai multe prin schimbarea pistoanelor, axului cu came, viblochenului, camera de ardere, injectoarelor, 2 radiatoare etc. si in ceva timp o sa iesi prin el...
Tu ai idee cat te-ar costa aceste modificari? aaaa si ce ai enumerat tu in primul paragraf nu cred ca te-ar deuce mai mult de 150 de cp.....
__________________
AUDIOCLASS
Jok3r K10 is offline   Reply With Quote
Old 26-06-09, 21:55   #2664
B16SIX

Stage 5
 
B16SIX's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 591
Default

Quote:
Originally Posted by DarkDevil666 View Post
pai la orice motor poti k sa-i dublezi puterea fara sa il bulesti cu mai multe modificari: evacuare sport, resoftare, turbo sau turbochager cu filtru sport si tubulatura din inox, cip tuning, carburator sport, aprindere sport(bujii, fise) etc.....
dar eu consider k pentru un motor de 1,6 16v e deajuns 200 cp, k se poate si mai multe prin schimbarea pistoanelor, axului cu came, viblochenului, camera de ardere, injectoarelor, 2 radiatoare etc. si in ceva timp o sa iesi prin el...
zi-mi si mie cam citi cai cistig daca pun 2 radiatoare la NT 69 FLP ,motorul este de 2000

Quote:
Originally Posted by EDC_cip View Post
aha .. ce zici u asta ziceam si io acuma vro 2 ani... da am renuntzat ca nu are rost.. iti zic io ca nu rezista mai mult de 1 mie km forjat .. acest motor.. cu toate cele mentionate mai sus.. cei care stiu si sunt patit pot sa mentioneze de exemplu stiu un bmw.. care ia pus turbo pe 2,5 .. la fortzat la drifturi .. si isa topit multe in el ..


ps:.. si in legatura cu asta ma certam si io cu mecanici la renault .. etc cu acet motor sal maresc in putere.. si sfatu lor e sa pui alt motor care e facuut din fabrica cu mai multi cp si sal modofici pe ala .. la un motor asa mic.. nare rostu parerea mea

ps:se poate da nu are durata de viatza(din cate stiu si ciptuning iti reduce durata la motor daca ii tragi pe rosu )

si daca nu ma insel si Filip cand avea subaru dupa .. ce la resoftat.. ce ia mai facut .. ia crapat motoru .. sau pistonu din cele auzite el ne poate zice mai multe cu lica cu gl-REN


ps: totusi motoru de subaru e motor.. da dupa solicitari.. tragea fffoarte tare.. a cedeat
si subaru lu FILIP avea pistoane forjate din fabrica si tot au crapat
lui pizduta la corado dupa citeva forje au crapat 3 pistoane

Last edited by Ali_ump; 26-06-09 at 23:01.
B16SIX is offline   Reply With Quote
Old 26-06-09, 22:59   #2665
EDC_cip

Stage 5
 
EDC_cip's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 794
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[RENAULT]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Quote:
Originally Posted by B16SIX View Post
si subaru lu FILIP avea pistoane forjate din fabrica si tot au crapat
lui pizduta la corado dupa citeva forje au crapat 3 pistoane


aha

Last edited by EDC_cip; 26-06-09 at 23:35.
EDC_cip is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 07:37   #2666
NT79UFO

Stage 3
 
NT79UFO's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 79
Member of:
[VW]
Thumbs down

Quote:
Originally Posted by DarkDevil666 View Post
pai la orice motor poti k sa-i dublezi puterea fara sa il bulesti cu mai multe modificari: evacuare sport, resoftare, turbo sau turbochager cu filtru sport si tubulatura din inox, cip tuning, carburator sport, aprindere sport(bujii, fise) etc.....
dar eu consider k pentru un motor de 1,6 16v e deajuns 200 cp, k se poate si mai multe prin schimbarea pistoanelor, axului cu came, viblochenului, camera de ardere, injectoarelor, 2 radiatoare etc. si in ceva timp o sa iesi prin el...
Vezi ca ala caruia ii spui tu "viblochen" se numeste vilbrochen.Pune mana pe carti sau stai pe forumuri de specialitate si dupa aia afiseaza-ti parerea(corect informat).Sincer,nu este imposibil sa scoti 200 cp dintr-un motor de 1,6l 16v,dar opinia mea ar fi ca e prea,prea costisitor sa ti-l faci si pt forjat si sa si mai tina vreo cateva zeci de mii de km.

Si cum e?Ii pui cip la carburator?Unde i-l pui in camera de nivel constant?Make me clear.
__________________
H&RCoils,VF-EngineeringCAI+K&N,ForgeSS,H&RWheelSpacers,Gume YokohamaAVIDv4S,Pioneeravh4000-dvd

Last edited by aleks; 28-06-09 at 09:37.
NT79UFO is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 07:55   #2667
ThunderRa

Stage 5
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 343
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Lasati copilul in pace... in lumea lui se poate... :P
ThunderRa is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 08:14   #2668
AnDrEiCa
2 Roti

Stage 5
 
AnDrEiCa's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,270
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
[2 Roti]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Hai ma e de al nostru...prea repede ati sarit cu gura pe el) mai lasati-l sa respire...
AnDrEiCa is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 21:38   #2669
buddy_lexx

Stage 5
 
buddy_lexx's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,477
Member of:
[KATANA TEAM]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Quote:
Originally Posted by NT79UFO View Post
Vezi ca ala caruia ii spui tu "viblochen" se numeste vilbrochen.Pune mana pe carti sau stai pe forumuri de specialitate si dupa aia afiseaza-ti parerea(corect informat).Sincer,nu este imposibil sa scoti 200 cp dintr-un motor de 1,6l 16v,dar opinia mea ar fi ca e prea,prea costisitor sa ti-l faci si pt forjat si sa si mai tina vreo cateva zeci de mii de km.

Si cum e?Ii pui cip la carburator?Unde i-l pui in camera de nivel constant?Make me clear.
mi se pare mie sau te`am vazut azi prin maratei .. mai precis.. spalatoria aia auto de pe centura??? tu erai?
buddy_lexx is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 21:40   #2670
AnDrEiCa
2 Roti

Stage 5
 
AnDrEiCa's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,270
Member of:
[Kamikaze Racing Team]
[2 Roti]
Default Re: Cafeneaua nemţenilor de pe 4Tuning

Quote:
Originally Posted by buddy_lexx View Post
mi se pare mie sau te`am vazut azi prin maratei .. mai precis.. spalatoria aia auto de pe centura??? tu erai?
Si eu te-am vazut azi de vreo doua ori....o data veneai dinspre Roman...si o data prin darmanesti cred ca tu erai ...sau sora ta?
AnDrEiCa is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -