Quote:
Originally Posted by \"viviesp\"
e total aiurea, sa pui un motor de 400kg cu 170 de cai !
mai bine pui un 2,8 V6 care este mult mai usor ~150 kg si la caluti e pe aproape.
|
ce ai inteles tu vivane?
:P mot Cosworth are `400kg zicea Dascalu..asa ochiometric si are 195CP, pe cand codrin zicea de 2.5 V6 DURATEC la care nu i se cunoaste greutatea, dar e fff usor dupa cate am citit eu pinet si are 168CP !!! deci U incurcat oalele cu sarmale
si 2.8-l de pe Sierra XR4x4 sau XR4i(stii U mai bine care e al tau :P )de 150/160CP depinde de varianta nu are in veci 150kg
am fost la cineva ieri care a dat jos un 2.3 de Granni 2 si zicea k are peste 200kg(i s-a rupt capra de grinzi de lemn ce a facut-o pt a-l scoate afara(numai ghinioane au oamenii ashtia cu capre, girafe...
in loc sa cumpere o butelcutza cat juma de Cola si scapa de griji k mine
) , al meu V6-2.0 e greutz, iar 2.0 OHC al lui Dascalu l-a adus cu trenu si stie k are 234kg dk bine tin minte, deci 2.8 Heavy stuff
.. + chiulase fonta nu AL k si Cosworth..
Quote:
Originally Posted by \"DASCALUGABRIEL\"
suportii metalici fara tampoane!cei de pe capriulv6 de 2000
din nefericire nu am o poza sa pun sa vezi cum arata.tot ce stiu e ca difera de aia de la granada sint mai contorsionati!
|
ahaa deci in final te-ai dezmeticit si ai inteles k sunt diferiti si nu se potrivesc
... grrrr
si mie de ce nu mi-ai zis sa opresc comanda de la Granada 2 aia de 2.3 k aseara am fost sa-i dua jos dar era mot afara si prea frig, nu bec si am zis k merg maine, pretul era discutabil, dupa ce vb cu tine...bine k ma faci s aumblu degeaba..
pe frigu ista....