Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 23-11-05, 21:10   #601
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default suporti

suportii metalici fara tampoane!cei de pe capriulv6 de 2000
din nefericire nu am o poza sa pun sa vezi cum arata.tot ce stiu e ca difera de aia de la granada sint mai contorsionati!
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 23-11-05, 21:27   #602
viviesp

Stage 5
 
viviesp's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,442
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: suporti

Quote:
Originally Posted by \"DASCALUGABRIEL\"
suportii metalici fara tampoane!cei de pe capriulv6 de 2000
din nefericire nu am o poza sa pun sa vezi cum arata.tot ce stiu e ca difera de aia de la granada sint mai contorsionati!
am inteles.

eu unu ii am \"made by hand\".
Am pozitionat motorul, am facut prinderea de pe motor dintr-un platband mai gros 8-10mm in care am dat gaurile pt. al putea prinde pe motor si l-am sudat pe suportii de granada pe care i-am taiat mai inainte cat era necesar ca sa vina pe pozitie.

simplu, nu?

Super rezistenti!!!
viviesp is offline   Reply With Quote
Old 24-11-05, 14:14   #603
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: suporti

Quote:
Originally Posted by \"viviesp\"
e total aiurea, sa pui un motor de 400kg cu 170 de cai !
mai bine pui un 2,8 V6 care este mult mai usor ~150 kg si la caluti e pe aproape.
ce ai inteles tu vivane? :P mot Cosworth are `400kg zicea Dascalu..asa ochiometric si are 195CP, pe cand codrin zicea de 2.5 V6 DURATEC la care nu i se cunoaste greutatea, dar e fff usor dupa cate am citit eu pinet si are 168CP !!! deci U incurcat oalele cu sarmale
si 2.8-l de pe Sierra XR4x4 sau XR4i(stii U mai bine care e al tau :P )de 150/160CP depinde de varianta nu are in veci 150kg am fost la cineva ieri care a dat jos un 2.3 de Granni 2 si zicea k are peste 200kg(i s-a rupt capra de grinzi de lemn ce a facut-o pt a-l scoate afara(numai ghinioane au oamenii ashtia cu capre, girafe... in loc sa cumpere o butelcutza cat juma de Cola si scapa de griji k mine ) , al meu V6-2.0 e greutz, iar 2.0 OHC al lui Dascalu l-a adus cu trenu si stie k are 234kg dk bine tin minte, deci 2.8 Heavy stuff .. + chiulase fonta nu AL k si Cosworth..

Quote:
Originally Posted by \"DASCALUGABRIEL\"
suportii metalici fara tampoane!cei de pe capriulv6 de 2000
din nefericire nu am o poza sa pun sa vezi cum arata.tot ce stiu e ca difera de aia de la granada sint mai contorsionati!
ahaa deci in final te-ai dezmeticit si ai inteles k sunt diferiti si nu se potrivesc ... grrrr si mie de ce nu mi-ai zis sa opresc comanda de la Granada 2 aia de 2.3 k aseara am fost sa-i dua jos dar era mot afara si prea frig, nu bec si am zis k merg maine, pretul era discutabil, dupa ce vb cu tine...bine k ma faci s aumblu degeaba.. pe frigu ista....
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 24-11-05, 14:52   #604
Boomer

Stock
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2
Default Ford Capri

Salut,

am si eu un Capri II si ma tot chinui sa-l termin de facut,am nevoie de parbriz,luneta cu chedar cu tot si geam usa dreapta.Ma poate ajuta cineva.

multumesc.
Boomer is offline   Reply With Quote
Old 24-11-05, 19:04   #605
cv-03-btf

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
Default

Nu stiu ce noroc au avut unii ... dar parerea mea este ca motoarele sunt mult prea diferite pentru ca sa se \"\" potrivesca \"\" numai din bratele de la suporti.Este drept ca nu am vazut eu foarte multe motoare montate de pe o masina pe alta dar stiu ce am patit eu cu cel de scorpio cand l-am pus pe capri.Aproape nu este element pe care nu a trebuit sa-l modific , mai putin cardanul .La un moment dat din cauza unei mici erori a mesterului ma pregateam sa tai din baia de ulei pentru ca nu incapea de traversa.Noroc ca mi-a venit ideea sa montez motorul fara baie ca sa vad cat trebuie taiat SI NU A FOST NEVOIE. Apoi am jonglat cateva carcase de ambreiaj intrucat imi arunca cutia de viteze mult prea in spate si trebuia sa tai din cardan !!!!!!!! ..pana ce am gasit una mai putin adanca.Apoi a trebuit sa modific suportul de la rulmentul de presiune intrucat nu mai aveam cursa deloc la el. Apoi am modificat suportii de motor ( pertea de pe traversa intrucat in prima faza i-am modificat pe cei ce erau prinsi pe motor si se atingea baia de caseta la fiecare pornire si oprire ).Se pare ca am avut noroc cu partea de FORTA intrucat am avut o macara cu TELECOMANDA si am stat singur o zi intrega in canal butonand telecomanda pana am gasit pozitia ideala .Apoi atrebuit sa ciupesc din nervura capotei intrucat presa pe delk si nici nu puteam sa las motorul mai jos pentru ca atingea de caseta.Raman la parerea mea Este mult mai usor sa centrezi motorul daca il prinzi de cutia de viteze pe care la randul ei o prinzi de suportul original ( asta daca nu te gandesti sa modifici cardanul ceea ce nu -ti recomand la motorul ALA , apoi punei un dulap de lemn pe traversa astfel incat sa nu atinga baia de caseta si miscand mot. stanga dreapta pentru ca axul de la fulie sa fie exact in centrul masinii.ASTFEL ai centrat motorul si orizontal si vertical.. Apoi vezi ce suporti ti se potrivesc fara a fi nevoie sa tii spanzurat motorul multa vreme, eventual pentru cateva ore poti sa mergi la un service si apoi sa tragi usor masina pana acasa fara probleme.Nu insist in parerea mea intrucat nu-mi pot da seama de particularitatile de prindere ale motorului. BAFTA ca o sa ai nevoie!!!!
cv-03-btf is offline   Reply With Quote
Old 24-11-05, 20:00   #606
cv-03-btf

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
Default

Apropo stiti pe ce motor vin montate niste pistoane pe care este inscriptionat cu vopsea rosie B 0.5 20HD iar pe cutie scrie PISTON ASS / KOLBEN
1 515 736 5 BUCATI
Am cunoscut un domn care are mai multe piese de vanzare pentru ford Taunus si Siera si m-a ruat sa-l ajut cu net-ul.Mai are o pompa de apa de taunus, o pompa servo directie , un electromotor de parbriz , ceva bucse si semering-uri un capac de delc V 6 un bloc de lumini siera si din cate spunea el ar trebui sa aibi un rulment de presiune un disc de ambreiaj si placa de presiune TOATE NOI MADE GERMANIA
cv-03-btf is offline   Reply With Quote
Old 24-11-05, 20:43   #607
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default

Bai, voi chiar santeti nebuni



P.S.
Vorbesc serios.
scorpio GL is offline   Reply With Quote
Old 24-11-05, 20:46   #608
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"scorpio GL\"
Bai, voi chiar santeti nebuni



P.S.
Vorbesc serios.
aaaaaaaa.cum adica?
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 24-11-05, 20:58   #609
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default

Ai vazut ce munceste omul ala ?
scorpio GL is offline   Reply With Quote
Old 24-11-05, 21:32   #610
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

care om? BTF?

eh....da din cate stiu eu e singurul om cu Capri 1 care se invarte in cerc cu ea, cu start di pi loc 120CP DOHC powered by Scorpio
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 25-11-05, 00:15   #611
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default

moama ce s-a animat forumu'.....a intervenit chiar dady vivi!!!:O
tovarashe btf...avem opinii diferite despre motoarele ford....
eu am vazut admisie cu inj elec. de la 2.8 pusa pe 2.0(carburatie)....baie de al. 4x4 de la 2.8 pusa pe 2.0....suporti de la 2.8 pusi pe 2.0 si viceversa...
numa kiulasele de la 2.8 n-au vrut pe 2.0. galeriile de evacuare sunt identice,supapele tip racing merg si ele nu mai zic de pompa de ulei!
toate kestiile astea m-au convins ca fordul a facut o treaba buna in ce priveste compatibilitatea motoarelor doar 2.9 facand distonanta....desi sunt fortat sa recunosc ca aceasta compatibilitate ar fi singurul avantaj la motoarele ford.....
__________________

~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-05, 21:30   #612
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"cv-03-btf\"
Apropo stiti pe ce motor vin montate niste pistoane pe care este inscriptionat cu vopsea rosie B 0.5 20HD iar pe cutie scrie PISTON ASS / KOLBEN
1 515 736 5 BUCATI
Am cunoscut un domn care are mai multe piese de vanzare pentru ford Taunus si Siera si m-a ruat sa-l ajut cu net-ul.Mai are o pompa de apa de taunus, o pompa servo directie , un electromotor de parbriz , ceva bucse si semering-uri un capac de delc V 6 un bloc de lumini siera si din cate spunea el ar trebui sa aibi un rulment de presiune un disc de ambreiaj si placa de presiune TOATE NOI MADE GERMANIA

SALUT
CUMVA POMPA DE SERVO-DIRECTIE E DE TAUNUS ?
daca da intraba-l ce an avea masina pls pls, si da-mi si mie neshte preturi
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-05, 21:36   #613
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"cv-03-btf\"
un rulment de presiune un disc de ambreiaj si placa de presiune TOATE NOI MADE GERMANIA
ma intereseaza discu de ambreiaj ce dimensiuni are.daca e de 242 mm e bine.si niste ptreturi pt disc+placa +rulment(eu tocmai luat una tzeapa cu o firma de piese care promis ca aduce la je kit de ambreiaj ceramic si acu zic ca nu mai pot aduce si am ramas fara)
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 26-11-05, 16:00   #614
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"DASCALUGABRIEL\"
Quote:
Originally Posted by \"cv-03-btf\"
un rulment de presiune un disc de ambreiaj si placa de presiune TOATE NOI MADE GERMANIA
ma intereseaza discu de ambreiaj ce dimensiuni are.daca e de 242 mm e bine.si niste ptreturi pt disc+placa +rulment(eu tocmai luat una tzeapa cu o firma de piese care promis ca aduce la je kit de ambreiaj ceramic si acu zic ca nu mai pot aduce si am ramas fara)
Scheiße
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 26-11-05, 20:37   #615
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"florin_cars\"
Quote:
Originally Posted by \"DASCALUGABRIEL\"
Quote:
Originally Posted by \"cv-03-btf\"
un rulment de presiune un disc de ambreiaj si placa de presiune TOATE NOI MADE GERMANIA
ma intereseaza discu de ambreiaj ce dimensiuni are.daca e de 242 mm e bine.si niste ptreturi pt disc+placa +rulment(eu tocmai luat una tzeapa cu o firma de piese care promis ca aduce la je kit de ambreiaj ceramic si acu zic ca nu mai pot aduce si am ramas fara)
Scheiße
merge si de lada niva
__________________
celica t23 in parcare
capri 2.8 de vanzare
0744.319.383
cosmineloo is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -