09-11-05, 12:47
|
#571
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
|
|
|
16-11-05, 23:49
|
#572
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
in sfarsit dupa 2 ani de cand am dat de el, il vad ..finalmente...WOW
macar l-am dat la o mashina ce ..POATE....
in final cate calculatoare are? 2 sau 3?
sper k te-ai convins k nu e din Al tot motoru
|
|
|
17-11-05, 00:03
|
#573
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
cosworth
are un calc,si 4 sonde lamda
intr-adevar ai avut dreptate ,de aluminiu sint doar chiuloasele!
in seara asta facut cu capriul un mic test-de la 0 la 100 in doar 12,ceva secunde,aproape 13 in urmatoarele conditii-caucioace aproape slicuri(adica distruse ),benzina cam naspa,inca o persoana in masina(codrin44)si o roata (spate)cam moale.in general a fo bine.raspunsul la pedala f bun.
un singur lucru ma cam streseaza-rotile care se invirt in golcind plec mai tare!aici trene un autoblocant si sa fiu al naibii daca stiu ce s-ar potrivi sa ma scape de problema asta!
ups!cred ca asta e cel mai lung post al meu!scuze daca am deraiat si furat curent!
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
|
|
|
17-11-05, 03:40
|
#574
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
hmm, dk asta a fost cu un micutz OHC de 105+ceva caluti din micile modificari suferite, atunci ma intreb la cate 6 secunde va cobori timpul cu Cosworthul montat...dar chiar trebuie un autoblocant aicea...
si pt Capri pe la noi prin tara nu stiu unde gasesti. A fost cumva montat de serie pe vre-un tip de Capri? stie cineva? poate pe un 2.8i sa dam din coltz in coltz, poate ii creste si a treia oara inima lu' Dascalu nostru...Gabriel(prima data si-a gasit masina, a doua oara si-a luat un monster Cosworth, akuma..poate o plecare smechera..de 195CP :P )
|
|
|
17-11-05, 15:08
|
#575
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
help
HELPPPP!cime ma poate ajuta cu 2 bukake suporti motor de ford V6(NU BRATELE DE ALUMINIU SI BINE INTELES CONTRACOST)?
|
|
|
17-11-05, 16:42
|
#576
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
omul se refera la marfa aceasta (sunt de la Granada/Consul)
si eu cred k merita intrebat dk acesti suporti sunt exact in aceasta forma si la Capri/Taunus, pt k stiu k difera mult si forma si materialul fata de Granada/Consul cei de la Capri/Taunus fiind mai subtiri si altfel profilati.
da-ti cu parerea, caprise cred k e cea mai in masura...sau codrin
Edit: sa nu uit k si vivian are tot V6
|
|
|
17-11-05, 17:23
|
#577
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
1.caprice nu exista...e doar fata morgana(la modul serios)
2.e greu de facut suportii,doar daca gasim pe cineva la fabrica de avioane
3.'om gasi noi un V6 sa-i luam suportii
__________________
~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
|
|
|
17-11-05, 18:40
|
#578
|
Stage 4
Join Date: May 2005
Posts: 277
|
Cand mi-am facut eu fordul, prietenul care m-a ajutat mi-a povestit ca la un moment dat a avut un motor la care nu a folosit suporti din astia de cauciuc, ci si-a fabricat unii din otel, si a prins astfel motorul direct. Cu caveatul ca la fiecare pornire zguduie masina in stanga si-n dreapta, la o adica se poate face si asta.
__________________
Triumph Speed Four
Pontiac Grand Prix V6
Ford Thunderbird V8
|
|
|
17-11-05, 19:49
|
#579
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"florin_cars\"
hmm, dk asta a fost cu un micutz OHC de 105+ceva caluti din micile modificari suferite, atunci ma intreb la cate 6 secunde :oops: :twisted: va cobori timpul cu Cosworthul montat...dar chiar trebuie un autoblocant aicea... :wink:
si pt Capri pe la noi prin tara nu stiu unde gasesti. A fost cumva montat de serie pe vre-un tip de Capri? stie cineva? poate pe un 2.8i :?: sa dam din coltz in coltz, poate ii creste si a treia oara inima lu' Dascalu nostru...Gabriel(prima data si-a gasit masina, a doua oara si-a luat un monster Cosworth, akuma..poate o plecare smechera..de 195CP :P )
|
salut
pe taunus stiu sigur ca sa pus asa ceva si cred ca ( de ce nu ) si pe capri
|
|
|
17-11-05, 21:14
|
#580
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
pai Taunus are puntea rigida? adika cele vechi, modelele M asa sunt, nu stiu la care te referi tu in special k avea autoblocant. Capri 1,2,3 au punte rigida...la asta ma refeream eu.
83SOF pai cu suporti rigizi e cel mai simplu cred de facut, dar atunci cedezi tot confortul si sigurantza pt o reparatie mai ieftina..si mai ciobaneasca pot zice Nu pierzi numai confortul risti sa futi si multe alte chestii la masina, cum ar fi structura lui de rezistentza, mai ales cand vb de sute de cai..e clar
|
|
|
17-11-05, 21:15
|
#581
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
pai Taunus are puntea rigida? adika cele vechi, modelele M asa sunt, nu stiu la care te referi tu in special k avea autoblocant. Capri 1,2,3 au punte rigida...la asta ma refeream eu.
83SOF pai cu suporti rigizi e cel mai simplu cred de facut, dar atunci cedezi tot confortul si sigurantza pt o reparatie mai ieftina..si mai ciobaneasca pot zice Nu pierzi numai confortul risti sa futi si multe alte chestii la masina, cum ar fi structura lui de rezistentza, mai ales cand vb de sute de cai..e clar
|
|
|
19-11-05, 16:58
|
#582
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
suporti motor
De ce nu incerci sa adaptezi niste suporti hidraulici de ford scorpio sau siera.Motorul tau are bratele pentru suporti \" orizontale \" sau in \" V\".Personal am modificat traversa modificand prinderile in \" V \" pentru prinderi \" orizontale \". Adica am retezat cu flex-ul , orizontal , de la o anumita inaltime prinderile in \"V \" dupa care am sudat 2 platbande in care vin montati suportii hidraulici. Initial am adaptat bratele de la motor ( in V )dar in timp la pornire motorul se atingea de caseta de directie .Daca vrei pot sa-ti fac niste poze
|
|
|
19-11-05, 20:28
|
#583
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 502
|
sau eventual am vazut ca ai un palan in garaj, si il potzi suspenda acolo unde ar trebui sa stea si sudeaza-l acolo. sudeaza-l bine de tot.
|
|
|
19-11-05, 21:13
|
#584
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
motor
din nefericire am indoit f serios macaraua si nu o mai pot folosi de nici o culoare.motorul e de aproape 400 de kile.cind am pus ohc de 200(234kg)a mers,da acu si-a gasit nasu!sa ne fi vazut 3 oameni care stateau calare pe macara si la un moment dat am zburat cu totii (la propriu) care pe unde a putut(eu-vreo90kg,vali vreo75 sau 80 si vecinu boby-peste 115).deci imaginati-va ce show a fo pina l-am dat jos din duba si pina l-am tiriit in garaj.in decursul operatiunii am rupt 2 paleti,indoit iremediabil girafa si belit un numar de degetzele,rupt un lant serios.
cv-03-btf-mi-ar prine bine niste poze.singura problema e ca la v6 gaurile de prindere ale suportilor de motor sint mai departate unele de altele(primul set dinspre cutie se infileteaza amindoua iar inspre motor este prins numa intr-un surub.suportii de la sierra au gaurile cumva grupate in f de patrat (aproximativ)deci nici vorba de prindere macar im 3 puncte.
|
|
|
20-11-05, 12:15
|
#585
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
La un motor asa de greu trebuie sa ai niste suporti seriosi de preferat hidraulici.Eu daca as fi in locul tau as proceda astfel :
- in primul rand as urmari ca motorul sa foloseasca suportii lui originali si pe cat posibil as modifica suportii masinii dupa motor.
- in cazul in care acest lucru nu este posibil( si vei folosi traversa originala a masinii ) as prinde motorul de cutia de viteze, apoi l-as pune pe masina.As prinde cutia de viteze in suportul original, apoi as pune intre traversa fata si motor( baia de ulei) un \"dulap\" de scandura astfel incat intre caseta de directie si baie sa ramana 4-5 chiar 6 centimetri.Astfel motorul va fi pozitionat paralel cu traversa ( masina) si iti va oferi o vedere de ansamblu despre felul cum va sta motorul in masina si cum trebuie sa modifici suportii.Aceasta distanta este orientativa intrucat dupa ce vei monta suportii si vei scoate dulapul( iar greutatea motorului va presa suportii) sa ramana aprox 2 centimetri de la caseta la baie, astfel incat la pornire acestea sa nu se atinga. Apoi vei pozitiona motorul masurand ca fulia centrala sa fie pozitionata exact la jumatatea distantei intre lonjeroane.Mentionez faptul ca la masina mea a fost montat initial un motor V 6 iar suportii de motor veneau montati in\" V \" practic asa ( / \\ ).In prezent am montat un motor de scorpio la cere suportii de motor sunt pozitionati vertical ( I I ) si am modificat scaunul suportilor retezandu-i de la o anumita inaltime ( vezi cei 2 cm deasupra casetei ) si sudand orizontal doua bucati de platbanda.Sa ai in vedere si locasul de la coloana de directie la suportul de pe partea stanga a auto .Poate ca ar trebui sa incepi prima data pozitionand motoarele unul langa altul , cu tot cu cutii de viteza si sa masori intrucat s-ar putea sa ai surpriza ca ansamblul motor cross.. + cutie sa fie mai lung dar poate ca reusesti sa faci niste poze detaliate ale moturului suportilor si a baii de ulei si mai discutam....................
|
|
|
|
|