12-10-04, 11:45
|
#16
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,442
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
eu unul i-am taiat pe cei vechi de la motorul de 1,6 si i-am sudat pe o flanse pe care am prinso la randul ei in motor. Daca vrei sa faci acelasi lucru ca si mine ... ai grija sa centrezi cum trebuie motorul (un suport iti va iesi putin mai lung decat celalalt).
Eu am un set de suporti pt. Granada V6 2,8 dar nu se potrivesc la Capri, daca te intereseaza spune-mi.
|
|
|
12-10-04, 11:47
|
#17
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,442
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
FRATE.... TU AI VOLAN PE DREAPTA????
sau aia ultima nu-i masina ta?
|
|
|
12-10-04, 11:49
|
#18
|
Vice Presedinte Speedline Motorsport
 Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,211
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport] [FORD] [2 Roti] [Old School Cars]
|
daca va intereseaza un motor complet de sierra va dau eu
|
|
|
14-10-04, 09:06
|
#19
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,442
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
bogdane ai cumva si un diferential????
|
|
|
16-10-04, 02:55
|
#20
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
viviesp, da pune te rog nishte poze cu flansele pt ca nu am idee cum le-as putea face.
si nu, ultima masina nu e a mea, era o poza din anglia ca sa se vada ca suportii mei(granada/consul) sunt identici cu Capri.
|
|
|
22-10-04, 02:20
|
#21
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
daca tot nu vad poze cu flanse, nici cu capri atunci sa pun eu cateva.
Are cineva de vanzare vre-un Capri model 1 preferabil ?!
|
|
|
22-10-04, 02:37
|
#22
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
viviesp, de ce te intereseaza un diferential de Sierra? se potriveste la Capri? nu stii dk ar merge si un diferential de Sierra diesel? sper sas imi raspunda cineva la intrebari ca e cam pustiu pe-aici....
|
|
|
30-10-04, 00:17
|
#23
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,442
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Salut Florine, imi pare rau ca nu ti-am pus inca pozele cu flansele, dar nu am apucat sa le fac inca.
In legatura cu diferentialul... nu merge cel de sierra.
Eu am avut ghinionul si mi-am busit difu'. Nu se potriveste nici macar cel de MK I.
si apropo... te pot ajuta cu piese de MK I!!!
spune numai ce-ti trebuie!!!
Poti sa-mi gasesti un dif. pentru MK III ????
|
|
|
31-10-04, 06:24
|
#24
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Nasol, imi pare rau.
Pot incerca dar stii cat sunt de rare Capri-urile astea, mancale-ar tata sa le manance  si cine are unul mai greu il dezmembreaza.
Ai Capri I sau stii pe cineva care dezmembreaza? momentan eu caut unul sa-mi cumpar...dar lipsa la buget
|
|
|
31-10-04, 21:32
|
#25
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,442
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
am un prieten care are 3 capri MK I, dar ne inmatriculabile.
doar pentru piese.
|
|
|
01-11-04, 18:46
|
#26
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,442
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
poftim pozele cu FLANSELE mele.
|
|
|
02-11-04, 21:16
|
#27
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
deci ca sa inteleg, as mai dori cateva detalii.
ultima poza cu gulerul in sus: gaurile filetate se prind de vechiul suport de Capri si prin gaurile cu scobitura pt capul suruburilor se infileteaza suruburile in bloc? Eu asa am dedus cel putin si sper sa fie bine.
problema e ca nu prea vad rostul gulerului din mijlocul flansei, intra cumva in suportul/bratul original de capri? la mine nu este nici o gaura si pe deasupra sunt doar 3 gauri pt surub, oricum nu conteaza asta, important e ca am inteles cam cum trebuie sa fie flansa.
Din ce material e facuta, ai idee? oricum trebuie sa caut un mecanic bun, strungar am dar nu cred ca ne descurcam noi doi si la centratul motorului, si NU INTELEG de ce zici ca iese un suport mai scurt decat celalalt: pt ca blocul nu poate fi pozitionat stramb fata de cutie/cardan si restul, dar o sa vad la momentul respectiv ce va iesi.
|
|
|
03-11-04, 09:59
|
#28
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of: [BMW]
|
__________________
BMW E30 324td S50B30 Twin Turbo Touring (Pt moment la grupa mica M50B25)
BMW E21 325iX M50 Turbo - Proiect ...
|
|
|
03-11-04, 13:03
|
#29
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,442
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
|
|
|
04-11-04, 00:30
|
#30
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
vivian sa stii ca desi mi se pareau ciudate flansele alea pt ca pareau prea inguste, nu m-am prins ca ar fi de la roti dar mi-a trecut prin cap cand am vazut buza centrala, insa oricum cred ca ceva de genul acestora s-ar potrivi si la motor dar mai groase avand in vedere ca trec de la bloc lat(V6) la bloc ingust(L4).
cert este ca nu sunt la fel ca si constructie(forma) suportii mei de la motor, difera putin si s-ar putea sa fie cum zici tu unul mai scurt ca celalalt dar chiar nu vad rostul. Totusi flansele trebuie sa fie egale, parerea mea chiar dk suportii sunt diferiti sau nu ca lungime.
astept poze, si totusi unde sunt pozele BOLIDULUI ?!?!?!
ca flanse am vazut dar roti nu.
|
|
|
|
|