Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 15-02-05, 19:21   #76
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default

LUME LUMEEEEEEEE!!!!!!!!!!
PLEC IN NOAPTEA ASTA DUPE FORDULETZUL MEU
Daca ma intorc cu bine(1400 km dus-intors) facem ..........virtual

nev...frumusete ca a ta am ratat eu,la 2 zile,cu aprox 900 euroi.
acum e in Tg.Ocna,luata la schimb cu un renault 11
(si arata bine)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	anunt_18676_2_240.jpg
Views:	449
Size:	31.0 KB
ID:	18588   Click image for larger version

Name:	anunt_18676_1_655.jpg
Views:	552
Size:	31.2 KB
ID:	18589  
__________________

~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 16-02-05, 09:11   #77
viviesp

Stage 5
 
viviesp's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,442
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

De unde o iei frate? de la ARAD??? ORADEA? hai cu ea repede in Bucuresti!!! DRUM BUN.
viviesp is offline   Reply With Quote
Old 17-02-05, 05:17   #78
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default

am fost dupe ea in Timisoara si ne-am intors impreuna desi nu credeam.motorul e aproape varza de a trebuit sa-l kitzibushesc in ploaie
(ceva bujii,platina,un aditiv de ulei),insa a venit pe rotile ei ..............16% consum extraurban inmultit cu 700 egal faliment
peste toate ma bucur enorm ca e a mea acum si am sa ma apuc incet sa o transform intr-o vedeta.poate pana in vara reusesc sa-i fac motorul (vreo 200HP ? cine stie)
acum chiar ma intereseaza cat se alezeaza din chiuloasa si volanta si de pe unde se mai poate usura,ce supape pot pune de unde iau jigleoare pt fuga si inca ceva....................cum e racirea ca nu am vazut vasul de expansiune :O.
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 17-02-05, 07:42   #79
viviesp

Stage 5
 
viviesp's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,442
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

poze ceva, cand vedem si noi?
SA O STAPANESTI SANATOS !
viviesp is offline   Reply With Quote
Old 18-02-05, 09:02   #80
nev

Stage 3
 
nev's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 133
Default

Consulul maroniu il vazusem de vanzare pe retromobil...sa inteleg ca l-a dat vechiul prorpietar si acum il cumperi de la noul proprietar?
nev is offline   Reply With Quote
Old 18-02-05, 09:06   #81
nev

Stage 3
 
nev's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 133
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"codrin44\"
acum chiar ma intereseaza cat se alezeaza din chiuloasa si volanta si de pe unde se mai poate usura,ce supape pot pune de unde iau jigleoare pt fuga si inca ceva....................cum e racirea ca nu am vazut vasul de expansiune :O.
Daca e GT, chiulasa nu se poate aleza prea mult. Eu nu am alezat-o pe a mea decit cu 2-3 mm ca nu mai era loc de mai mult.
Modelul original avea vas de expansiune dar probabil ca a fost pierdut de mult ca si al meu. Oricum, la ditamai radiatorul n-ai probleme.
Daca vrei manualul de la Haynes de Consul, te pot ajuta eu just PM me
__________________
Gone for cigarettes...one hundred miles and running
nev is offline   Reply With Quote
Old 18-02-05, 21:23   #82
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default

eu am un ford capri nu gt,ala l-am pus pt ca-mi placea f.mult cum arata ,dar nu am mai apucat sa-l iau ca am ajuns tarziu.oricum sunt interesat daca un motor de 2.8 de pe un sierra,pe injectie,merge adaptat pe carburator,in sensul de a-i pune galeria cu carburatorul care e tot de pe ford de 2.0(injectia e stricata la 2.8
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	side_back_271.jpg
Views:	319
Size:	51.1 KB
ID:	18765  
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 20-02-05, 02:57   #83
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

haideti sa lamurim chestiunea cu Consulul GT coupe maro. eu am pus anuntul pe Retromobil, ma ocupam de vanzarea lui pt proprietarul din Tg. Ocna. Pretul a pornit de pe la 2.500E si a ajuns ultima data la 1.500E. Ce mi-a parut rau e ca dk aveam banii o cumparam de acum 2 ani, dar nu au fost finante. M-am mirat ca nu s-a gasit cumparator pt ca m-au contactat vo' 30 de pers. din Buc, Cluj, TM, Tg. Ocna chiar si totusi nimeni nu a avansat o oferta.
Pacat pt ca merita cu adevarat, chilipir curat.
In final s-a efectuat un schimb cu un R18 benzinar(nu R11) si masina e tot in Tg. Ocna, macar e la un pasionat din cate mi-a zis fostul proprietar.

Si cand am vazut ultimul anunt la 1.000E... ...ce sa mai zici, dk nici asta nu e pret bun....

in final R.I.P 73 Consul GT coupe
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 20-02-05, 03:15   #84
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

codrin si nev, sa stiti ca Granada/Consul si Capriul nu aveau vas de expansiune separat pt mot pe carburatie cel putin, acesta fiind incorporat in radiator. Uitati-va bine si veti vedea cutiuta metalica din partea superioara a radiatorului cu busonul si furtunul de 'prea plin'...... e, acela e vasul de expansiune, care la Sierra si urmatoarele e separat pe aripa.


codrine, de unde ai luat Capriul din TM ca aici nici nu am vazut masina? si cum ai aflat de ea? cat ai dat pe ea?

despre alezare, am mai spus pe un topic(Manta A), chiulasa si volanta se planeizeaza(volanta se mai si gaureste), doar cilindrii se alezeaza.
Totusi am tot intrebat cum e cu admisia de pe 2.0 dk merge pe 2.8 si tot raspuns negativ am aflat, dar nimik sigur

Nu stiu ce are mot. tau de ia 16% extraurban dar al meu lua urban 20% si pana la urma a aparut o bataie la un banc de cilindrii si se pare ca e de la axa/tacheti, mai nimeni nu a fost in stare sa-mi dea un verdict, asa ca l-am dat jos si acuma ma chinui sa pun un OHC de Sierra dar sa vina vremea buna ca deja de 8 luni e trasa pe dreapta masinutza mea(Granada 75 berlina 2 usi). deci ce vreau sa zic, inainte de a-ti comprima motorul, fa-i o verificare completa, compresie, demonteaza-l si vezi cuzineti, segmentii, arborele, axa cu came, tachetii, schimba cat mai multe din cele ce se uzeaza si ti le permiti, apoi treci la comprimare, pt ca mot e obosit de 26 de ani, iar comprimarea chiar il solicita mult.
Nu stiu dk evacuarea fara tobe te ajuta(poate fara intermediare si finalele fara site) pt ca motorul are nevoie totusi de un efect de backpresure/contra-presiune pt a se putea alimenta mai repede si in consecintza a functiona mai repede. dk scoti tobele complet nu ins ca motorul va merge mai repede in nici un caz, ba chiar s-ar putea opri.
Motoarele de curse sunt facute special pt a produce CP din aceasta lipsa de evacuari sau cu ele scurtate, dar un mot de serie nu prea poate produce putere fara o evacuare 'marita' insa nu eliminata.

Insa 200Cp sa nu-ti faci vise pt ca de la 90 >> 200 e mult drum si bani...
mai bine schimbi motorul
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 20-02-05, 05:28   #85
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default

fordul l-am gasit pe net si l-am luat cu 1600,un pret bun deoarece caroseria se prezinta bine in proportie de 85% precum si bucsharaia si directia care e noua.
nu-mi fac iluzii sa-l ridic din 90 in 200,era un mod de a spune,vreau sa demontez motorul pana la ultima bucatica si sa inlocuiesc,lustruiesc tot ce se poate apoi sa-l vopsesc fremos.
insa mai sper la un 2.8
planificarea pe care am facut-o e minutioasa insa esicstta un impediment
$$$$$$$$$$$$$$$ (dar poate fi depasit cu fasole,apa de la robinet si renuntat la micile placeri)
si referitor la consul......am vb amandoi la telefon intr-o vineri si apoi luni dupa care miercuri l-am sunat pe proprietar pe fix si mi-a spus ca la dat la schimb luni....dupa ce l-a tinut la vanzare juma de an.......asta e!
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 20-02-05, 21:11   #86
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

ce sa mai zic ca lumea inca ma mai suna pt anuntul cu Consulul GT , chiar acum 20 min...

hahaha buna faza cu fasolea, dar sa mergi pana in Timisoara pt 1600 euro ...am gasit in C-ta unul la 15 milioane cu 2 mot, V6-2000 si unul 1600-4L, dar are nevoie de lucrari majore la caroserie, dar cand investesti 1000Euro intr-o caroserie eu zic ca iti garantezi singur calitatea a ceea ce se afla sub vopsea.

Multa bafta la motor si tinem legatura pt ca si eu vreu sa-mi fac bucati V6-le, sa-l vopsesc asta e clar si in fc-tie de pret sa cromez capacele culbutori sau sa le vopsesc.


Sir_KnupSKull DOHC stock nu are 130 CP nici o varianta, poate 120 :P
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 20-02-05, 22:19   #87
adi01

Stage 5
 
adi01's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 373
Default

Tata are un FORD Sierra 2.3D Break 1986 Rosu... are cam 200.000 KM la activ... V4 motoru ... inca oleaca si iau si eu permisu.... apropo.. Cati CP are masina asta... caroseria e 100% perfecta nici o urma de rugina nimic vopsita recent.. dar... intrebare... de ce de la trepta a 2a in sus nu prea trage.. adik cu a1a trage.. cu a 2a la fel.. cu a3a .. asa si asa.. dar cu a4a si a5a nu.. ma refer in sensul ca nu se poate urca .. un deal... scade viteza si nu trage decat cu a2a trage bine... cel mai bine... baga a3a .. iar scad turatiile .. si se baga a2a iara... duh... asa masina pe drum drept trage nu am ce spune... jentile de aluminiu FORD ... daca stiti niste modele .. cu 3 Gauri mari in ele ca niste baloane asa seamana... si Sigla ford pe mijloc... .. cam ce viteza poate duce un 2.3Diesel... in starea asta... si .. la motor... ca sa cresc puterea... la el .. sa traga mai bine.. sa prinda mai mult? pls ajutatima si pe mine .. va multumesc
__________________
Owned cars:
SAAB 9000 2.0t Unknown HP >
SAAB 9-5 2.3t Aero
Dacia Logan 1.6MPI
Matiz 0.8l
adi01 is offline   Reply With Quote
Old 20-02-05, 22:21   #88
adi01

Stage 5
 
adi01's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 373
Default

Tata are un FORD Sierra 2.3D Break 1986 Rosu... are cam 200.000 KM la activ... V4 motoru ... inca oleaca si iau si eu permisu.... apropo.. Cati CP are masina asta... caroseria e 100% perfecta nici o urma de rugina nimic vopsita recent.. dar... intrebare... de ce de la trepta a 2a in sus nu prea trage.. adik cu a1a trage.. cu a 2a la fel.. cu a3a .. asa si asa.. dar cu a4a si a5a nu.. ma refer in sensul ca nu se poate urca .. un deal... scade viteza si nu trage decat cu a2a trage bine... cel mai bine... baga a3a .. iar scad turatiile .. si se baga a2a iara... duh... asa masina pe drum drept trage nu am ce spune... jentile de aluminiu FORD ... daca stiti niste modele .. cu 3 Gauri mari in ele ca niste baloane asa seamana... si Sigla ford pe mijloc... .. cam ce viteza poate duce un 2.3Diesel... in starea asta... si .. la motor... ca sa cresc puterea... la el .. sa traga mai bine.. sa prinda mai mult? pls ajutatima si pe mine .. va multumesc
adi01 is offline   Reply With Quote
Old 21-02-05, 01:45   #89
Sir_KnupSKull

Stage 5
 
Sir_KnupSKull's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 512
Default

Salut adi01.


Acum nu prea stiu care e intrebarea ta....ca nu prea inteleg nu urca cu a 5-cea? nu prea am inteles ce vrei tu sa zici.Ideea e ca e cam puturoasa din cauza ca e diesel...cp cred ca are in jur de 90 sau mai putin, nu stiu exact,uita-te in talon la masina

nu stiu dar cea mai eficienta modificare pentru a \"trage\" mai bine cred ca este montarea unei turbine....cum nu prea ma pricep la partea cu turbo o sa las pe altii sa iti explice


per total e o masina f buna,economica si f sigura.


bafta la examen
Sir_KnupSKull is offline   Reply With Quote
Old 21-02-05, 07:59   #90
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Nu, omul se vede ca nu stie care e treaba cu vitezele, dar tocmai de aia suntem noi aici.

Adi01, vitezela 1 si 2 sunt pt demaraj si urcarea pantelor. A 3-a este pentru orash si pante mai usoare. Masina nu trage cu 4 si 5 si nici nu urca pantele pt ca alea sunt viteze de drum intins, pentru viteza maxima, nu performante.

Florine, unde gasesti tu mah asa chilipire ??? Daca stiam de Consulul ala, imi dadeam si un rinichi sa ajung la el...
Hondarul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -