30-07-05, 09:02
|
#376
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
CAPRI
masinuta lu cosmineloo?ford capri?corect?
iar treaba cu autoblocantul te ajuta la plecari mai dure de pe loc fara sa-ti patineze rotile de pomana,imbunatateste transferul de forta de la roti la asfalt
ps:BINE AI REVENIT
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
|
|
|
30-07-05, 13:28
|
#377
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Corekt , we have a winner..
pt inceput pana se goleste cardul celalalt si ajung la mine poznele cu bikini....ah, ce-am zis?? UPS pun doar un bord mishtoka
Mersi de urare...pai si Capri avea diferential autoblocant? pe 3 poate, dar se potriveste la 1?
|
|
|
30-07-05, 14:45
|
#378
|
Stage 2
Join Date: Apr 2005
Posts: 33
|
Ford_V6 ... je te remerci!
|
|
|
31-07-05, 20:35
|
#379
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
Cosminelo .....si unde mai este farmecul daca nu o sa-ti mai patineze rotile? Eu .... dau prioritate la toate trecerile de pietoni numai pentru placerea de a pleca de pe loc..........iar gume sunt destule...
|
|
|
01-08-05, 07:47
|
#380
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
ai confundat persoanele
DASCALUGABRIEL a zis k vrea autoblocant nu cosmineloo, el va intra pe aici ceva mai tarziu, cateva saptamani sau luni mai incolo, aku se delecteaza cu bestia rosie pe tarmul marii :P
|
|
|
02-08-05, 14:48
|
#381
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
am nevoie urgenta de o placutza de frana...ma poate ajuta careva??
am verificat ieri de ce tot scartaie rotile la frana si merge sanie ...in stanga totul e OK, placutele sunt groase, dar in dreapta, cea din exterior e distrusa, nu mai are pe ea material aproape deloc. Si trebuie doar una, ca un set nou costa ceva bani si oricum imi trebuie doar una.
Cine stie ce cheie trebuie in spate la desfacut butucii?? 36 e prea mica, 41 prea mare..
voi stiati k pe 5 prezoane la Ford merg jenti de Cobra?? cum naiba, Ford e echivalent cu Mercedes la Jenti?? stiam ca doar Peugeot e la fel...
am dovezi pe aici pe undeva.
Ieri facut primele 2 cerculetze din viatza mea iesit belea al doilea mai ales pt ca am intrat pe o portiune cu nisip si s-a dus masina in draci, volanul facea piruete in mainile mele
am vb cu cosmineloo si el mi-a zis ca ar trebui sa fie 2 piulite pe cablul de ambreiaj, dar am uitat sa ma uit la el sa vad cum e poziitia lor, am atasat poza cum e la mine, imi puteti spune sau puneti careva o poza sa vad cum e la voi??
am 2 tobe in fata, de pe Siera este evacuarea, in fata am un cartus/toba mica cilindrica ca un flacon de 1 litru aproximativ, apoi urmeaza una patrata. LAsam la o parte faptul ca e prinsa cu sarma in spate si de abia a intrat, k lovesc cu ea una, doua datorita suspensiei vals ce o am, dar primul cartus e cumva un fel de catalizator mai vechi?? merita sa-l arunc ? dk e cataliz nu mi-l trebuie, eu vreau sa mearga masina nu s-o gatui de cativa 3, 4 cai sau e toba? Finala n-am pt ca idiotul a cui a fost sierra i-a pus teava directa si a mai si tras-o pe sub punte k sa vedeti cat lovesc si cu toba a doua ca e joasa si cu teava ce trece pe sub punte
|
|
|
02-08-05, 20:18
|
#382
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,442
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
mi se pare mie sau ai anvelopa pe partea stanga spate pusa gresit. Ma refer la sensul de rotatie.
|
|
|
02-08-05, 20:34
|
#383
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
man, da intra si vivi din an in paste si cand da o duma..ne tranteste pe toti
buna observatie ai oricum, tre sa recunosc
pai de fapt de aia si lucram ieri la masina, o pregateam pt primele ei cerculetze, si schimbam toate rotile, de la naftalina, de la groapa, pe unde le-am gasit si eu
aveam 4 de iarna si fluierau la orice curba, ziceai ca intram cu suta si eu de abia plecasem din parcare sau de la semafor cu treapta I
cat am lucrat la masina se dezumflau cu randul si puneam masina pe 2 butuci, mergeam cu un prieten cu rezerva si roti la umflat, si la intoarcere le puneam la nimereala. Cand a fost gata masina, m-am trezit ca mergeam cu 3 roti inversate..singura buna era dreapta fata, care era rezerva , Semperit si noua, cramponata rau
numa prostii fac :P
|
|
|
03-08-05, 17:46
|
#384
|
Stage 2
Join Date: Apr 2005
Posts: 33
|
Salut baieti,
bv bv bv pt cosmineloo.. de vreme ce-si petrece timpu la mare CU MASINA he is the best!
As avea nevoie de date tehnice pt un Capri MK I din '69, daca cineva detine orice date despre sasiu si puncte de reper de pe sasiu, scheme, grafice, dimensiuni, distante.. anything pls trimiteti-mi-le!
Merci
|
|
|
03-08-05, 21:13
|
#385
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,442
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
cosminello sa inteleg ca facem una mica dupa show-ul de la Constanta?
da-mi un nr. de tel pe privat
|
|
|
03-08-05, 21:14
|
#386
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 502
|
daca dau de cap si la injectzia asta sunt beton.
o sa aflatzi voi despre ce e vorba.....
|
|
|
04-08-05, 09:50
|
#387
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 502
|
florineeeeeeeeeeeeeeee!
pune mei si tu pozele alea ca vreau sa vad si eu cum arata mashina aia in poze! ca de altfel o vad in fiecare zi.
|
|
|
05-08-05, 13:55
|
#388
|
Stock
Join Date: Jul 2005
Posts: 2
|
Salut
Salut, sunt din Bucuresti si de cateva luni m-am apucat de restaurat un capri mk3. Am depasit faza cu tabla si vopsitoria unde nu prea am avut probleme, dar ma apropii vertiginos de faza in care trebuie sa pun motorul pe masina. Masina este din '80 cu motor de 2000cc V6 si ideea este ca imi lipseste complet sitemul de evacuare. Galeriile de evacuare au fost sparte in mai multe locuri si sudate, iar tevile si tobele de esapament lipsesc cu desavarsire . Daca ati rezolvat o problema similara va rog sa ma sfatuiiti.
Am sa incerc sa fac si eu cateva fotografii si data viitoare am sa va dau mai multe detalii.
Ma bucur foarte tare ca exista acest forum.
Sa auzim numai de bine.
|
|
|
05-08-05, 18:41
|
#389
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
galeriile de evacuare le arunci si-ti faci din inox altele,independente.la 2.0 V6 ai 4 bucati de facut.iar tzava de evacuare o faci din ce vrei(aluminiu,inox)si pui o toba finala fara site,si fara tobele de foc......costa se aud de la 5 km,dar merita.cel putin asta e proiectul meu. da....ia zi,al tau e pe carburatie sau injectie?
pun o poza cu evacuare independenta de pe un 4 in linie,sa-ti faci o idee.
si masina lu' cosmineloo am vazut-o inaintea ta mey florine.....
si....m-am intors si eu pe acasa sa ma apuc de treaba.
__________________
~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
|
|
|
06-08-05, 11:17
|
#390
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
am evacuari duble pt V6 si ti le pot arata numa' sa ajung la garaj sa le fac poze dk nu sunt cumva in groapa..
oricum sunt 2 tobe de foc mari, care incap chiar sub burta, au loc, si sunt dk te uiti si aparatori de caldura sub masina p fiecare parte, eh acolo intra tobele de foc. Apoi merg paralel pana dupa punte unde una merge spre cealalta, eu am Consul deci la mine dreapta merge inainte de rezervor spre stanga si amandoua intra intr-o singura finala sau 2 de motot dk vrei cum am vz la mine in oras , la fel trebuie sa fie si la tine.
codrine, nush dk ai vazut-o sau nu primul, dar eu am vazut-o in stare de fc-re pe drum si am fost cu ea cand avea doar 50km la bord, deci tot me the first siu vazut si scartz Celica 78 aka mini Mustang 68 :P
|
|
|
|
|