27-02-07, 08:25
|
#1906
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by codrin44
cand dai prin Bacau, adu manivela cu tine ca gasim noi o solutie.... la tine maneta vine cumva prin spate,nu deasupra,nu?
|
iezact. Vine prinsa-n spate cu niste brate prelungitoare pe cutie. Eu oricum le-am scurtat, ca altfel imi iesea schimbatorul de viteze pe la frana de mana. Avem eu ceva idei de quickshift, dat n-am avut timp sa ma "joc".
__________________
Vand Ford Capri MKIII 2.4i omologat
|
|
|
27-02-07, 11:40
|
#1907
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by codrin44
ce ai tu e un T9, model anterior MT75. ii pui capac de V6 si merge pe 2.0 2.3 2.6 2.8. tine cam 200 C.p. si cei de la burton power au folosit-o ptr. a crea o cutie de viteze secventiala... deci, eu il consider un model bun, mai ales ca am quickshift si eu si gabi si stiu smenu sa adaptam schimbatorul original intr-un quickshift.
mt75 a venit pe motoare mai noi in special pe 2.4 si 2.9
|
Multumesc pentru lamurire... m-am hotarat, raman la cutia asta, chiar daca e in 4. Totusi, cum se adapteaza schimbatorul intr-un quickshift, de unde cumpar cele necesare?
Si inca o intrebare ... In canalele de racire de langa cilindri am calamina cat cuprinde, unele canale au depuneri pana sus si nu stiu cum sa scot eficient aceasta calamina care pare atat de solidificata incat nu stiu daca cedeaza fara o "lupta" serioasa. Aveti vreo idee?
|
|
|
27-02-07, 16:20
|
#1908
|
Stage 2
Join Date: Feb 2007
Posts: 35
|
re: Club Ford Capri
ieri am scos capra de la doctor si i-am dat o talpa pina la ploiesti si inapoi. frumos, dar la intoarcere, chiar in aglomeratia de la intrare in bucuresti, motorul meu murea, si l-am tinut turat cativa km buni pina la un loc mai dosit. dupa suflat in jiglorul de relanti a mers, dar am repetat operatia de 2 ori, chestie care m-a trimis la rezervor. l-am gasit in portbagaj, in spatele banchetei, in pozitie verticala... acolo trebuie sa stea?!? n-as prea crede! pina sa curat motorul stiti vreo substanta, aditiv ceva, care sa linisteasca mizeriile din rezervor? (cred ca rezervorul asta nu a mai vazut benzina de mai bine de un an, cel dinainte l-a folosit aproape exclusiv pe GPL)
nu am cablu de kilometraj, nu stiu cu ce viteza merg, nu pot sa ii fac consumul... ceva care sa se potrivesca???
n-are nici centuri de siguranta, nici roata de rezerva* si desi nu imi place,cred ca duminica plec cu ea la cluj asa!!!
citesc post-urile voastre, parte din ele sunt strict tehnice si dupa ce imi trece durerea de cap de la ele, inteleg totusi ca se poate si o servodirectie, si un quick-shifting ...plus alti bazdabaci electronici!!! nu mai vreau om de stiinta, cand o sa cresc mare o sa ma fac mecanic de motoare!!!
* la pneu de 195/60/15 ce janta imi trebuie? ce latime? 6,5 - 7?
** ajuta sa ii pun ceva duralube/STP/Slick etc sau e frectie la picior de lemn cu bani aruncati degeaba?
|
|
|
27-02-07, 20:32
|
#1909
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
Multumesc pentru lamurire... m-am hotarat, raman la cutia asta, chiar daca e in 4. Totusi, cum se adapteaza schimbatorul intr-un quickshift, de unde cumpar cele necesare?
|
la modelul T9 se desface o saiba si se ridica bila aia in sus. sub bila se pune o teava care imbraca schimbatorul. teava are inaltimea de1,5cm si este crestata pe inaltime ptr. a putea fi introdusa pe skimbator. skimbatorul are o flansa prin care vine prins de cutie. se fabrica o piesa de forma flansei dar cu inaltimea de 1,5 cm si se prinde sub flansa, pe cutie, cu suruburi mai lungi cu 1,5 cm.
principiul este al parghiei..daca bila ar fi pe mijloc distanta cursei din partea superioara(la mana) ar fi egala cu cea din partea inferioara(furca ce intra in cutie). deci..bila mai jos, cursa mai lunga la mana...bila mai sus,cursa mai scurta la mana.
nu o poti inalta mai mult de 1,8 cm ptr. ca se scurteaza distanta cursei de la 1-a la a 2-a dar se va micsora si distanta intre 1-a si a 3-a si poti gresi urat de tot, chiar sa intre marsarier in loc de 1-a. vezi foto ) poza doi e cu un quick original de pe burtonpower
la celelalte modele de cutii,trebuie ridicat in sus pe skimbator punctul de sprijin al "parghei"
poate iese calamina la sablare dar tre sa scoti apoi tot nisipul din motor
l< cristi> la mk1 rezervorul e acolo unde l-ai "gasit" tu, in a pozitia respectiva
__________________
~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
|
|
|
27-02-07, 21:50
|
#1910
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by cristi_radoi
ieri am scos capra de la doctor si i-am dat o talpa pina la ploiesti si inapoi. frumos, dar la intoarcere, chiar in aglomeratia de la intrare in bucuresti, motorul meu murea, si l-am tinut turat cativa km buni pina la un loc mai dosit. dupa suflat in jiglorul de relanti a mers, dar am repetat operatia de 2 ori, chestie care m-a trimis la rezervor. l-am gasit in portbagaj, in spatele banchetei, in pozitie verticala... acolo trebuie sa stea?!? n-as prea crede! pina sa curat motorul stiti vreo substanta, aditiv ceva, care sa linisteasca mizeriile din rezervor? (cred ca rezervorul asta nu a mai vazut benzina de mai bine de un an, cel dinainte l-a folosit aproape exclusiv pe GPL)
nu am cablu de kilometraj, nu stiu cu ce viteza merg, nu pot sa ii fac consumul... ceva care sa se potrivesca???
n-are nici centuri de siguranta, nici roata de rezerva* si desi nu imi place,cred ca duminica plec cu ea la cluj asa!!!
citesc post-urile voastre, parte din ele sunt strict tehnice si dupa ce imi trece durerea de cap de la ele, inteleg totusi ca se poate si o servodirectie, si un quick-shifting ...plus alti bazdabaci electronici!!! nu mai vreau om de stiinta, cand o sa cresc mare o sa ma fac mecanic de motoare!!!
* la pneu de 195/60/15 ce janta imi trebuie? ce latime? 6,5 - 7?
** ajuta sa ii pun ceva duralube/STP/Slick etc sau e frectie la picior de lemn cu bani aruncati degeaba?
|
Salut!
Daca vii la Cluj duminica te astept intr-o vizita. Iti dau numarul de telefon pe PM. Mai povestim, mai schimbam impresii...
Rezervorul: o metoda destul de primitiva dar si eficienta: desfaci rezervorul, pui niste lanturi mai usurele si-l limpezesti de mai multe ori cu benzina. Pe urma pui pe furtunul de alimentare un filtru de benzina de Dacia. Costa 1,5 lei. Poti sa-ti iei si de rezerva pe drum, in caz ca se colmateaza.
Posturile noastre nu sunt chiar atat de tehnice. Fii sigur ca nimeni nu s-a nascut invatat. Eu inainte de a-mi lua capra stiam doar sa bag benzina si atunci cand ridicam capota stiam unde se pune solutia de parbriz. Lucrurile sunt mai simple decat par si se invata pe parcurs.
Pneuri: la ce vrei tu se potrivesc jante cu latime de la 6 inch la 7. Cele mai potrivite pentru dimensiunea ta de anvelope sunt jantele de 6,5 inch.
DP meu DV aditivii sunt cam "frectzie". De preferat o benzina buna.
|
|
|
02-03-07, 16:34
|
#1911
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
ajutor! ce pompa de servo(tulumba aia mare) merge pe capri sau daca ati gasit undeva , de care si unde?
si ce e mai grav, am pierdut suportii pe care venea prinsa servo de caroserie. are cineva in plus sau macar niste dimensiuni si unghiurile la care sunt indoite?
voi fi profund si vesnic recunoscator si mai si platesc.
va rog, ajutati-ma(e un strigat disperat)!!!1
|
|
|
02-03-07, 18:34
|
#1912
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
re: Club Ford Capri
uite cam ce am improvizat eu.... tulumba e de la un ford...??!!! iar suportul de pe o pompa de dacia... cu o precizare lasati suruburile in suport asa cum sunt... eu le-am modificat ( asa cum se vede in poza) si pompa mea e acum rasucita.....
Last edited by cv-03-btf; 02-03-07 at 18:36.
|
|
|
03-03-07, 01:56
|
#1913
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
cu 80 lei iti pot da o tulumba + pompa + rezervor lichid de Sierra.
Daca se potriveste..vezi ce zice Gabi..lui parca nu-i intra de chiulasa Cosworth-ului..dar la un V6 normal, cred k merge
dk trebuie o dau jos de pe masina si ti-o trimit cu tot cu surubele..si ce mai "pika" de la ea
|
|
|
03-03-07, 13:31
|
#1915
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
|
re: Club Ford Capri
No, am mai facut un pas catre finalizatea masinii: am mutat-o de la mecanic la tinichigiu.
Codrin, mai jos ai poze cu debitmetrul si avansul. La modelul asta de motor debitmetrul nu e langa airbox, ci la intrarea in EFI. Asta permite adaptarea foarte facila a unei admisii directe de aer.
|
|
|
03-03-07, 13:38
|
#1916
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
|
re: Club Ford Capri
Alte poze cu alt Capri. E masina lui Jaguar211 de la Satu Mare. Sper sa nu se supere, dar nu m-am putut abtine . Masina in foarte buna stare, intretinuta si folosita zilnic. Cinste proprietarului!
|
|
|
03-03-07, 18:11
|
#1917
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
re: Club Ford Capri
Muhaaaa.....Sunt Acum C A P R A R..!!!!! . Mai Luat Un Caprii.. Ciuda Voua.. Fac Stana... PENTRU CINE INTREABA...
|
|
|
03-03-07, 18:34
|
#1918
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
felicitari, asta tre sa aiba omu la casa lui, 2 capre si alte cele
|
|
|
03-03-07, 22:51
|
#1919
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by cv-03-btf
Muhaaaa.....Sunt Acum C A P R A R..!!!!! . Mai Luat Un Caprii.. Ciuda Voua.. Fac Stana... PENTRU CINE INTREABA...
|
Hihihi! Bravo. Numa' ai grija sa nu te scoata nevasta afara din casa cu tot cu capre. Macar ai unde dormi.
|
|
|
03-03-07, 23:12
|
#1920
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by johnny111
Hihihi! Bravo. Numa' ai grija sa nu te scoata nevasta afara din casa cu tot cu capre. Macar ai unde dormi.
|
nici eu nu sunt prea departe......cred ca nu sunt singurul..
|
|
|
|
|