Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Alte discutii VW

Reply
 
Thread Tools
Old 01-08-10, 01:47   #1876
claus_tazz

Stage 3
 
claus_tazz's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 91
Member of:
[2 Roti]
[VW]
Default Re: PROBLEME CU INCHIDEREA CENTRALIZATA

uitate in schema de la alarma dac o mai ai si vezi care este firul pt inchidere si verifical ca poate s aintrerupt sau sa slabit legatura...la fel am potit si eu doar ca la mine se desfacuse detot lam legat la loc si nu mai am probleme.bafta
__________________
vw vento -2.0 110cp
https://forum.4tuning.ro/120-masina-m...-my-vento.html
claus_tazz is offline   Reply With Quote
Old 05-08-10, 16:59   #1877
Sorinel_ionut89

Stage 1
 
Join Date: May 2010
Posts: 17
Default Re: PROBLEME CU INCHIDEREA CENTRALIZATA

salut baieti.am si eu o intrebare..care este viteza maxima la un vento 1.9 tdi??al meu nu merge mai mult de 180 si am vazut pe net unele care mergeau cu 200

Last edited by Sorinel_ionut89; 05-08-10 at 17:01.
Sorinel_ionut89 is offline   Reply With Quote
Old 05-08-10, 20:11   #1878
ulie.cozmi

Stage 5
 
ulie.cozmi's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,707
Member of:
[VW]
Default Re: PROBLEME CU INCHIDEREA CENTRALIZATA

Quote:
Originally Posted by Sorinel_ionut89 View Post
salut baieti.am si eu o intrebare..care este viteza maxima la un vento 1.9 tdi??al meu nu merge mai mult de 180 si am vazut pe net unele care mergeau cu 200
vezi ca sunt si motoare TDI cu 110 cai, si alea fug mult mult mai bine fata de astealalte de 90 Cai..poate din alea ai vazut tu pe net, app lasa ca e destul si atata pe drumurile astea din RO...
si pana la urma daca tot vrei sa storci motorul ala diesel..mai bine lasa-l deoparte si pune ceva mai mare( sa mearga si mai tare)
__________________
Bmw E30 proud owner !

- >Dezmembrez Bmw e30 (ursulet)
ulie.cozmi is offline   Reply With Quote
Old 06-08-10, 18:30   #1879
Sorinel_ionut89

Stage 1
 
Join Date: May 2010
Posts: 17
Default sall

[QUOTE=ulie.cozmi;3566599]

ms frumos.la asta nu m-am gandit ca sunt si motoarele alea de 110 cp.momentan nu este cazul sa ii schimb motorul pentru ca sunt foarte multumit de asta.merge foarte bine dar am crezut ca are o problema masina mea si sa merg cu ea la o verificare dar acuma m-am lamurit
Sorinel_ionut89 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-10, 18:32   #1880
Sorinel_ionut89

Stage 1
 
Join Date: May 2010
Posts: 17
Default Re: sall

apropo cu un set de praguri din alea de plastic nu poate sa ma ajute nimeni?sa imi zica si mie cineva daca stie unde asi putea sa comand.multumesc
Sorinel_ionut89 is offline   Reply With Quote
Old 07-08-10, 20:56   #1881
geomar

Stage 2
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 68
Default Re: VW Vento - Proprietari

Paul Ral, am o rugaminte la tine, poti sa-mi spui cum pot cumpara sau de unde pot sa imi rezilv cartea aceea din care mi-ai trimis cu ceva timp in urma la pag 122 schema oglinzilor electrice
geomar is offline   Reply With Quote
Old 08-08-10, 13:03   #1882
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: VW Vento - Proprietari

www.ksi.ro
sau
pe okazii, cauti manuale auto
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 08-08-10, 17:04   #1883
danacvarist

Stock
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 4
Default Re: VW Vento - Proprietari

Salutare. De curand am achizitionat un vw vento din 94 motor de 1.9 TDI 90 cc, ABS, oglinzi electrice, etc, fara prea multe dotari. Intrebarea mea este. La treapta 1 si 3 cateodata agata si nu intra din prima in viteza sau intra dar mai greu. Am verificat uleiul in cutie care e curat si la nivel. Oare care ar fi problema? Nu ma deranjeaza dar nici nu as vrea sa ma obisnuiesc asa. Multumesc


cateva poze (slabe calitativ= telefon)



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Last edited by danacvarist; 08-08-10 at 17:12.
danacvarist is offline   Reply With Quote
Old 08-08-10, 19:55   #1884
geomar

Stage 2
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 68
Default Re: VW Vento - Proprietari

multumesc Paul Ral
geomar is offline   Reply With Quote
Old 09-08-10, 11:44   #1885
mafteicon

Stage 4
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 233
Default Re: VW Vento - Proprietari

am promis ca va tin la curent cu acele intreruperi in mers. NU sa rezolvat nimic cu schimbarea furtunului de alimentare cu motorina. intrebare? : cei care se confrunta cu aceaste intreruperi ati rezolvat-o? daca te iei dupa cei de la service ar trebui sa schimbi tot motorul! astept si eu o informatie la obiect de la cineva care a trecut prin asa ceva..MERSII!
mafteicon is offline   Reply With Quote
Old 09-08-10, 20:52   #1886
geomar

Stage 2
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 68
Default Re: VW Vento - Proprietari

nu cumva ai probleme cu sonda lambda sau cu firele electrice care duc la sonda lambda?
geomar is offline   Reply With Quote
Old 10-08-10, 17:18   #1887
mafteicon

Stage 4
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 233
Default Re: VW Vento - Proprietari

GEO. eu am tdi si nu cred ca am aceea sonda. am fost ieri la cineva in masura sa constate de unde vin intreruperile si tipul a ajuns la concluzia ca EGR nu lucreaza corect si trebuie curatat. in seara asta ma duc sa-i fac felul sa vedem daca am noroc sa fie egr-ul. Doamne-ajuta!!
mafteicon is offline   Reply With Quote
Old 10-08-10, 21:42   #1888
mafteicon

Stage 4
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 233
Default Re: VW Vento - Proprietari

am gasit defectul. valva N 75 nu functioneaza, este moarta. aviz celor care au aceeasi problema cu intreruperile in mers sa scoata mufa de la valva sa constate ca motorul merge uns. daca motorul in mers numai intrerupe aceea valva trebuie inlocuita.bafta .eu ma bucur ca mi-am rezolvat problema si pot pleca la drum linistit.
mafteicon is offline   Reply With Quote
Old 11-08-10, 08:59   #1889
mafteicon

Stage 4
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 233
Thumbs up Re: VW Vento - Proprietari

rectific : valva N18 recircularea gazelor
mafteicon is offline   Reply With Quote
Old 12-08-10, 07:33   #1890
mafteicon

Stage 4
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 233
Default Re: VW Vento - Proprietari

hai sa va vand un pont:aceea valva care provoca intreruperile in mers este pozitionata pe aripa din dreapta sub racordul de la filtrul de aer si are trei firtunase 1-duce la filtru de aer, 2- la egr, 3- la vacuum. mi-am rezolvat problema singur:am verificat rezistenta bobinei 16 ohmi, am decapsat-o si am gasit pe axul bobinei urme de vaselina uscata de-alungul timpului fapt pentru care la aplicarea tensiunii de catre calculator se agata si nu-si facea miscarea de dute-vino. sa curatat totul cu spray,sa montat,sa verificat daca bobina lucreaza aplicand tensiune 12v la contacte sa montat la locul ei si ADIO intreruperi . pontul este doar pentru cei cu motoare tdi 90cp tip 1z cazul meu. multumesc celor care au incercat sa ajute cu un sfat! BAFTA!
mafteicon is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -