uitate in schema de la alarma dac o mai ai si vezi care este firul pt inchidere si verifical ca poate s aintrerupt sau sa slabit legatura...la fel am potit si eu doar ca la mine se desfacuse detot lam legat la loc si nu mai am probleme.bafta
salut baieti.am si eu o intrebare..care este viteza maxima la un vento 1.9 tdi??al meu nu merge mai mult de 180 si am vazut pe net unele care mergeau cu 200
Last edited by Sorinel_ionut89; 05-08-10 at 18:01.
salut baieti.am si eu o intrebare..care este viteza maxima la un vento 1.9 tdi??al meu nu merge mai mult de 180 si am vazut pe net unele care mergeau cu 200
vezi ca sunt si motoare TDI cu 110 cai, si alea fug mult mult mai bine fata de astealalte de 90 Cai..poate din alea ai vazut tu pe net, app lasa ca e destul si atata pe drumurile astea din RO...
si pana la urma daca tot vrei sa storci motorul ala diesel..mai bine lasa-l deoparte si pune ceva mai mare( sa mearga si mai tare)
ms frumos.la asta nu m-am gandit ca sunt si motoarele alea de 110 cp.momentan nu este cazul sa ii schimb motorul pentru ca sunt foarte multumit de asta.merge foarte bine dar am crezut ca are o problema masina mea si sa merg cu ea la o verificare dar acuma m-am lamurit
Paul Ral, am o rugaminte la tine, poti sa-mi spui cum pot cumpara sau de unde pot sa imi rezilv cartea aceea din care mi-ai trimis cu ceva timp in urma la pag 122 schema oglinzilor electrice
Salutare. De curand am achizitionat un vw vento din 94 motor de 1.9 TDI 90 cc, ABS, oglinzi electrice, etc, fara prea multe dotari. Intrebarea mea este. La treapta 1 si 3 cateodata agata si nu intra din prima in viteza sau intra dar mai greu. Am verificat uleiul in cutie care e curat si la nivel. Oare care ar fi problema? Nu ma deranjeaza dar nici nu as vrea sa ma obisnuiesc asa. Multumesc
am promis ca va tin la curent cu acele intreruperi in mers. NU sa rezolvat nimic cu schimbarea furtunului de alimentare cu motorina. intrebare? : cei care se confrunta cu aceaste intreruperi ati rezolvat-o? daca te iei dupa cei de la service ar trebui sa schimbi tot motorul! astept si eu o informatie la obiect de la cineva care a trecut prin asa ceva..MERSII!
GEO. eu am tdi si nu cred ca am aceea sonda. am fost ieri la cineva in masura sa constate de unde vin intreruperile si tipul a ajuns la concluzia ca EGR nu lucreaza corect si trebuie curatat. in seara asta ma duc sa-i fac felul sa vedem daca am noroc sa fie egr-ul. Doamne-ajuta!!
am gasit defectul. valva N 75 nu functioneaza, este moarta. aviz celor care au aceeasi problema cu intreruperile in mers sa scoata mufa de la valva sa constate ca motorul merge uns. daca motorul in mers numai intrerupe aceea valva trebuie inlocuita.bafta .eu ma bucur ca mi-am rezolvat problema si pot pleca la drum linistit.
hai sa va vand un pont:aceea valva care provoca intreruperile in mers este pozitionata pe aripa din dreapta sub racordul de la filtrul de aer si are trei firtunase 1-duce la filtru de aer, 2- la egr, 3- la vacuum. mi-am rezolvat problema singur:am verificat rezistenta bobinei 16 ohmi, am decapsat-o si am gasit pe axul bobinei urme de vaselina uscata de-alungul timpului fapt pentru care la aplicarea tensiunii de catre calculator se agata si nu-si facea miscarea de dute-vino. sa curatat totul cu spray,sa montat,sa verificat daca bobina lucreaza aplicand tensiune 12v la contacte sa montat la locul ei si ADIO intreruperi . pontul este doar pentru cei cu motoare tdi 90cp tip 1z cazul meu. multumesc celor care au incercat sa ajute cu un sfat! BAFTA!